quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Athlete![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dit ooit megahit geweest? toen de MegaHit nog altijd een goede plaat was
Dat wat de 3e Steen zegt, een plaat die totaal geen hit is geweest maar dat eigenlijk wel had moeten zijn hebben ze nu alsnog tot MH uitgeroepen. Ik vind 't wel een grappig concept.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij niet. ze pushen nu een plaat die geen mh was en de mt50 nooit gehaald heeft.
eensch. zitten pareltjes bij. wat mij betreft mogen ze dat ook wel doen met If you were here van Kent of Space Queen van 10speed voor de 90's...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Dat wat de 3e Steen zegt, een plaat die totaal geen hit is geweest maar dat eigenlijk wel had moeten zijn hebben ze nu alsnog tot MH uitgeroepen. Ik vind 't wel een grappig concept.
dacht alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij niet. ze pushen nu een plaat die geen mh was en de mt50 nooit gehaald heeft.
welke tag?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:34 schreef Pino112 het volgende:
Kweenie of die tag altijd gebruikt wordt, maar bij dezen wel
Moet er eens een avondje voor gaan zitten, categorietje 'kill your darlings'...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:35 schreef Timo20 het volgende:
Hebben we trouwens allemaal zo`n playlist via de site gemaakt? ik nog niet
Yup, deze is van mij.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:35 schreef Timo20 het volgende:
yup:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:35 schreef Timo20 het volgende:
die hebben je leerlingen nu nog...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:39 schreef CindieY het volgende:
Je had toen ook zo'n ringtone die leraren en ouders niet zouden kunnen horen
Die goede oude tijden.quote:
Die 20.000 hertz was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:39 schreef CindieY het volgende:
Je had toen ook zo'n ringtone die leraren en ouders niet zouden kunnen horen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die hebben je leerlingen nu nog...
Mja, boeiendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die hebben je leerlingen nu nog...
Ik ben 18, het is voor mij al een eeuwigheid geleden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef Piles het volgende:
Ik vind het maar apart, praten over de Zeroties alsof het jaaaren geleden is
heb ik op gebeld.....lekker adsl1-verbindingen en inbelverbinding troubleshooten. het inbelnummer ken ik nog uit mijn hoofd... 06760-75030quote:
Is het ook, al 2 jaar en een maand geleden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef Piles het volgende:
De ene keer denk ik "Goh, dit nummer is nog gloedjenieuw" en de andere keer denk ik "Weten ze zeker dat dit geen '90s is?"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef Piles het volgende:
Ik wou het niet zeggen, maar: De zeroes, toen Duits praten geen moeten was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef Qunix het volgende:
Ben beetje klaar met duitse meuk. Je weet precies wat er gat komen.
zat me net te bedenken dat de 1e matrix film uit 1999 isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Demon Internet was m'n eerste provider, in 1998. ISDN!Eerste twee telefoonrekeningen... 1100 gulden
![]()
>
En ik heb dan weer vooral gebruik gemaakt van Freeler en HetNet in die periode. De eerste jaren waren het nog gewoon lokale nummers, later hebben ze toen alles moeten omnummeren naar dat 06760.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik op gebeld.....lekker adsl1-verbindingen en inbelverbinding troubleshooten. het inbelnummer ken ik nog uit mijn hoofd... 06760-75030
quote:
ja ik ook. kill your darlings is echt een rampquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet er eens een avondje voor gaan zitten, categorietje 'kill your darlings'...
Och, als je in die jaren voor dat bedrag ging tanken kon je het hele dorp een jaar lang van benzine voorzien... nu red je het in je eentje net aan met de huidige prijzen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Demon Internet was m'n eerste provider, in 1998. ISDN!Eerste twee telefoonrekeningen... 1100 gulden
![]()
Wat een tijden, toen mocht ik nog maar zoveel minuten internetten, anders zou het een te duur geintje wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik op gebeld.....lekker adsl1-verbindingen en inbelverbinding troubleshooten. het inbelnummer ken ik nog uit mijn hoofd... 06760-75030
ik zat bij tmfweb!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb dan weer vooral gebruik gemaakt van Freeler en HetNet in die periode. De eerste jaren waren het nog gewoon lokale nummers, later hebben ze toen alles moeten omnummeren naar dat 06760.
geen overeenkomsten volgens mijquote:
Met 1 op 10 helemaal jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als je in die jaren voor dat bedrag ging tanken kon je het hele dorp een jaar lang van benzine voorzien... nu red je het in je eentje net aan met de huidige prijzen.
Ik mocht alleen 's avonds internetten, een uurtje ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:43 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat een tijden, toen mocht ik nog maar zoveel minuten internetten, anders zou het een te duur geintje worden.
Och, ik vind het juist eigenlijk wel goed dat de keuze beperkt is... omdat je anders toch veel 'zooi' in je lijst krijgt. Nu moet je echt het ALLERbeste kiezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja ik ook. kill your darlings is echt een ramp
Was een ruzie wie er het eerste ging, wat een tijdenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mocht alleen 's avonds internetten, een uurtje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |