Ik vind dat altijd een beetje een vals argument, een juridisch kader. Als de vraag is waarom, kan een product dat voortvloeit uit het waarom nooit een argument zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor TS: Verenigd Europa, Schengen etc. Google maar lekker eens.
Ga d'r zelf wonen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:50 schreef De_Nuance het volgende:
Kneus ben je ook TS
Ga lekker in Afghanistan wonen ajb
Dat denk je maar is dus niet zo, het is absoluut niet zo dat je Nederland (of wat dat betreft de Europese Unie) makkelijk binnen komt en dan ook nog dat de autoriteiten meewerken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:21 schreef Confetti het volgende:
TS overdrijft natuurlijk maar het is allemaal niet ver van de waarheid af.
Bemoei je met je eigen zakenquote:
Echt hèquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk je maar is dus niet zo, het is absoluut niet zo dat je Nederland (of wat dat betreft de Europese Unie) makkelijk binnen komt en dan ook nog dat de autoriteiten meewerken.
Hij verwijst natuurlijk naar het generaal pardon.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:10 schreef De_Nuance het volgende:
En als je hier illegaal bent mag je amper iets (geen zorgverzekering , baan etc etc)
Koppelingswet enzo
Nee dat doet hij niet. Of je leesvaardigheden zijn niet toereikend genoeg of je vult dingen in.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij verwijst natuurlijk naar het generaal pardon.
Ik denk dat TS niet weet waar hij naar verwijst maar gewoon iets gevonden heeft en besloot er een topic over te openen. De tekst gaat minimaal al een aantal maanden rond.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij verwijst natuurlijk naar het generaal pardon.
quote:In de Koppelingswet staat dat vreemdelingen geen recht hebben op collectieve voorzieningen als ze niet over een verblijfsvergunning beschikken. Het gaat om voorzieningen als een bijstandsuitkering, huursubsidie en studiefinanciering. Naast deze voorzieningen gaat het ook om ontheffingen, vergunningen en andere verstrekkingen.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat TS niet weet waar hij naar verwijst maar gewoon iets gevonden heeft en besloot er een topic over te openen. De tekst gaat minimaal al een aantal maanden rond.
Gaan we weer, die leuke rode bril van links op de kokkert zetten en maar dogmatisch blijven verwijzen naar rechts, immers rechts zal wel sympathie voelen voor het geblaat wat in de OP staat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:19 schreef De_Nuance het volgende:
En de koppelingswet is ten tijde van Wim Kok (PvdA) ingevoerd, om het nog verwarrender te maken voor de rechtste lezertjes
Tja ik kan er ook weinig aan doen dat de xenofoben zich rechts noemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaan we weer, die leuke rode bril van links op de kokkert zetten en maar dogmatisch blijven verwijzen naar rechts, immers rechts zal wel sympathie voelen voor het geblaat wat in de OP staat.
Nee, maar ga er dan niet in mee zeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook weinig aan doen dat de xenofoben zich rechts noemen.
"Hullie doen het ook!"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ach jij gaat ook mee in simpele PvdA-bashing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |