abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119988707
Wielaert is niet meer wat hij geweest is maar om nu te zeggen dat het zo goed gaat sinds hij op de bank zit? Mocht er een verdedigende middenvelder bijkomen (Hendriks zegt in de VI dat hij er 2 wil halen) dan kan Danilo diens plek weer innemen.

• Kurto, hij is nog jong maar ziet er bij goals vaak niet goed uit. De 1-0 tegen Vitesse was ook weer een voorbeeld dat hij eigenlijk niet klaar is om eerste keeper te zijn.
• Affane, heeft zeker veel potentie en kan het best voetballen van deze groep maar is ook nog erg grillig. Met zijn snelheid kan hij voorlopig denk ik beter aan de zijkant spelen
• Donald valt dit seizoen tegen maar ik zou hem áltijd opstellen. Ja het oogt soms wat log maar dat vind ik vaak zo een makkelijk gelul, alsof hij er bijloopt en het hem niks interesseert.
• Guus moet wat meer overtuiging in zijn spel brengen. Tegen Vitesse zie je hem vaak het duel aangaan maar je weet vantevoren al dat hij dat nooit gaat redden. Is wel belangrijk in voorzetten op Malki en ook in het mee verdedigen dus moet wel blijven staan en kan alleen maar vooruit gaan.
  donderdag 6 december 2012 @ 12:51:47 #202
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_119992128
Wielaert is wel iemand die een ploeg op orde kan zetten, weinig mensen bij Roda JC die dat kunnen.
Donald speelt gewoon prima. Is sterk, heeft een goed overzicht, prima pass en zijn inzet is stukken beter dan vorig jaar. Prima speler in mijn boekje.
Kurto is gewoon te jong, klaar. We moeten een tweede/derde keeper hebben die veel ervaring heeft. Die tips kan geven, kan begeleiden. Nu hebben we drie jonkies die allen ontzettend nerveus zijn.
Affane is prima speler, maar moet nog veel leren. Ik zie hem liever aan de linkerkant vanwege zijn prima voorzet dan op de 10 met zijn afstandsschot.
Huppert is prima speler maar niet voor de flank. Eerder een harde werker in de spits of op de 10.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_120036701
Is er ergens te zien wat de vermoedelijke opstelling tegen heerenveen wordt?
  zondag 9 december 2012 @ 14:00:50 #204
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_120105815
Het is weer 10x niks,zoals verwacht.
  maandag 10 december 2012 @ 09:40:56 #205
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_120140651
Net de samenvatting gekeken. Conclusie:

Keeper is not steeds kut met peren.
Nemeth kan vanaf één meter voor het doel niet scoren.
Donald kan één op één met de keeper niet de bal tussen de palen plaatsen.
We hebben nog steeds moeite met de buitenspelval.
We hebben nog steeds moeite met snelle, behendige spelers.
Lekkere voorzet Donald bij 3-2.
Hupperts is een koning.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_120142977
Dit Heerenveen had je makkelijk kunnen verslaan. In de 2de helft konden ze wel opeens strijden maar sommige spelers vielen weer gigantisch door de mand. En met alle respect, Hupperts maakt een schitterende goal maar de rest van zijn invalbeurt was niet optimaal.

Zaterdag thuis tegen NAC, dat moeten 3 punten worden. Niets minder. Jammer dat afgelopen weekend iedere concurrent ook punten heeft gepakt.
pi_120182788
en dan wint vvv opeens tegen vitesse :')

Lebedinsky had trouwens nog de 4-5 kunnen maken als ie wat sneller was, maargoed dit punt is vooral belangrijk voor het vertrouwen.

Hoop ik
pi_120212154
Ze hebben het goed gedaan tegen Heerenveen, met name de 2de helft. Maar of Roda nou zo goed was of Heerenveen zo slecht....

Hopelijk winnen ze dit weekend weer eens, NAC verslaan moet te doen zijn. :)

Kan er zelf helaas niet bij zijn...
pi_120233854
Kurto

Monteyne Biemans Danilo Tamata

Donald Fledderus

Hupperts Nemeth Affane

Malki

Dat lijkt mij nou de opstelling die Roda nodig heeft. Affane en Hupperts zorgen voor de noodzakelijke diepgang op de vleugels, Nemeth is goed in de kleine ruimte en is dus ideaal ter ondersteuning voor Malki, want Nemeth zelf heeft het scorend vermogen van Marcus Berg. Enige nadeel aan deze formatie is dat Donald en Fledderus bij balverlies een 2-mans-middenveld vormen. Affane moet je wel leren meeverdedigen, natuurlijk. Kurto geef ik nog het voordeel van de twijfel, omdat het bij Tyton ook even duurde voordat 'ie er daadwerkelijk stond. Sutchuin is ook nog een optie voor het middenveld
pi_120234067
En dan heb ik nog een vraag: zijn er mensen die nog een overzicht hebben van de seizoenskaartprijzen de afgelopen jaren? Die kan ik namelijk goed gebruiken!
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:26:24 #211
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_120323892
6 punten tegen NAC en VVV zijn hard nodig,anders blijf je ergens onderaan staan tot de winterstop weer afgelopen is.Geen fijn gezicht.
pi_120356208
Hoogtepunt van de avond was het feit dat Kah ons nog eens bezocht en op west heeft gestaan. Voor de rest wil ik geen woorden meer vuil maken aan Brood, Nemeth en het Jupiler League voetbal dat ons nu al maandenlang door o.a. deze twee heerschappen voorgeschoteld wordt... :r
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 16 december 2012 @ 00:55:07 #213
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_120360804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hoogtepunt van de avond was het feit dat Kah ons nog eens bezocht en op west heeft gestaan. Voor de rest wil ik geen woorden meer vuil maken aan Brood, Nemeth en het Jupiler League voetbal dat ons nu al maandenlang door o.a. deze twee heerschappen voorgeschoteld wordt... :r
Dit.Gaat zeer lastig worden om nacompetitie te ontlopen als je zo voetbalt,tegen de nummer 16 nota bene.
pi_120361717
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:55 schreef Vasiliov het volgende:

[..]

Dit.Gaat zeer lastig worden om nacompetitie te ontlopen als je zo voetbalt,tegen de nummer 16 nota bene.
Zwolle*, VVV en Willem II ga je wel onder je houden in de tweede seizoenshelft.

*Liever NAC, Zwolle is een leuke ploeg
  zondag 16 december 2012 @ 12:26:22 #215
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_120368594
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:21 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Zwolle*, VVV en Willem II ga je wel onder je houden in de tweede seizoenshelft.

*Liever NAC, Zwolle is een leuke ploeg
Dan moeten er wel fatsoenlijke versterkingen komen.En met Affane in de basis heb je ook veel meer dreiging, iets wat Roda miste gisteravond.
pi_120405737
Weg met Brood en Huub terughalen
pi_120407308
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 08:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
Weg met Brood en Huub terughalen
Wat een onzin!

Dit team is gewoon 18-15e plaats waardig. Nemeth kan helaas niet laten zien wat hij in vijf maanden RKC liet zien en het is misschien ook wel een beetje naief dat hij de goalgetter samen met Malki zou worden op basis van deze 5 maanden. Ik denk dat het zo slecht nog niet is dat we maar 1 punt pakken tegen NAC in de winterstop worden de beleidmakers eens wakker geschud dat dit team ons regelrecht naar de biercompetitie brengt en dus het faillissement betekend. Laat ze maar eens flink wat versterkingen halen waarnodig met investeerders.
Of saté?
  maandag 17 december 2012 @ 12:04:33 #218
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_120410662
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 10:17 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Wat een onzin!

Dit team is gewoon 18-15e plaats waardig. Nemeth kan helaas niet laten zien wat hij in vijf maanden RKC liet zien en het is misschien ook wel een beetje naief dat hij de goalgetter samen met Malki zou worden op basis van deze 5 maanden. Ik denk dat het zo slecht nog niet is dat we maar 1 punt pakken tegen NAC in de winterstop worden de beleidmakers eens wakker geschud dat dit team ons regelrecht naar de biercompetitie brengt en dus het faillissement betekend. Laat ze maar eens flink wat versterkingen halen waarnodig met investeerders.
Hoezo onzin? Huub terughalen wel want die heeft Roda al 2x laten zitten maar ik weet niet of Brood dit nog kan gaan redden..
Wie zijn er vertrokken die belangrijk waren? Junker, Vormer en in mindere mate Vukovic (die ik overigens sterk vond spelen). Daarvoor heb je nu Danilo en Nemeth/Affane.
Dus nagenoeg hetzelfde team dat vorig jaar op de 10e plek eindigde en hier ook het hele jaar rond heeft gevoetbald zou nu ineens nog maximaal 15-18 kunnen worden?

Vorig jaar zag ik nog heel vaak een team voetballen. Nu zie ik alleen maar los zand dat totaal niet op elkaar ingespeeld lijkt. En zo'n Affane hoort wat mij betreft altijd te starten. Een voetballertje wat tenminste nog eens 2/3 stappen vooruit kan denken.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_120410990
Brood mag inmiddels wat mij betreft opzouten. Ik heb een hele tijd lang vertrouwen in hem gehouden, maar als ik een aantal feiten op rij zet is de conclusie wat mij betreft duidelijk:

- Hij heeft van Malki, een levensgevaarlijke scherpschutter die aan de lopende band wist te scoren, een speler gemaakt waar geen enkele dreiging meer van uit gaat door hem mee te laten voetballen, waardoor 'ie ver uit de buurt van het doel van de tegenstander blijft;
- Hij heeft Donald, een jonge speler met potentie, slechter laten worden ipv te laten groeien;
- Halverwege het seizoen ziet een wedstrijd van ons er, o.a. door constant verkeerd staande spelers, niet aankomende passes en inworpen waarbij niemand op een aanspeelbare positie staat, nog altijd uit alsof we net twee speelrondes onderweg zijn;
- Hij heeft Pluim laten vertrekken en op voor spraak van hem is Nemeth gehaald, een speler die moeiteloos in één adem met bijv. Matondo en Berglund genoemd kan worden;
- Hij verschuilt zich achter de krappe selectie als uit lucht, terwijl je met deze selectir hoe dan ook boven de nacompetitieplekken hoort te staan.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_120412332
Brood hoeft echt niet op te zouten, Stevens, Adriaanse of weet ik welke trainer zou met dit team ook niet veel meer kunnen. We hebben simpelweg niet de spelers om ook maar dreigend uit de hoek te komen. Hij presteert niet optimaal en sommige beslissingen zijn inderdaad niet positief, maar reden voor ontslag vind ik veel te ver gaan. Daarnaast kan Roda het in deze situatie zich absoluut niet permitteren om de trainer te ontslaan.

Malki is en blijft een slechte voetballer maar een voortreffelijke afmaker, neusje voor de goal. Hij heeft ook niemand om hem heen staan die hem een eindpass kan geven. Ruud van Nistelrooij zou hetzelfde presteren, spitsen hebben nu eenmaal aanvoer nodig. In de wedstrijd van zaterdag heeft Malki geen enkele bal gehad en daarom ook dramatische wedstrijd gespeeld. Hij is geen mee-voetballer, hij is een pure afmaker.

Dit elftal heeft gewoon versterking nodig en dan voornamelijk een middenvelder met pit en ballen, geen type De Beule die geen duel durft aan te gaan. Fledderus is de laatste weken beter gaan voetballen, die durft tenminste nog eens een duel aan te gaan en een tackle te maken.
  zondag 23 december 2012 @ 18:12:57 #221
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_120679285
Jezus zeg,wat een wedstrijd :')
pi_120707686
ongelooflijk wat een wedstrijd inderdaad. 5 minuten na rust stonden we nog te schelden en te tieren dat we beter thuis hadden kunnen blijven en 6 minuten later is het een ongekend feest in het uitvak :D

heerlijk.... de ontlading die na de 2-2 en 2-3 eruit kwam hadden wij RJC fans weer even nodig. Gaan we toch nog met een goed gevoel de winterstop in _O_
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:24:47 #223
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_122065203
BUMP maar weer.
Het valt op dat als we verliezen de topics voorbij vliegen maar als we winnen er niks te bespreken valt :'(
Anywhoo, laatste twee wedstrijden met Lebedenski gespeeld ipv Nemeth begint zijn vruchten af te werpen. Volgens mij is het voor Malki ook een heel stuk fijner om iemand naast zich te hebben die weet hij die moet werken.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:34:26 #224
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_122069913
quote:
Voetbalzone.nl
Frank Demouge keert waarschijnlijk snel terug op de Nederlandse velden. De dertig jaar oude spits staat sinds de zomer onder contract bij Bournemouth, maar speelt daar vrijwel nooit. Meerdere clubs waren in hem geïnteresseerd en Roda JC lijkt nu de partij te zijn geworden die met hem aan de haal gaat. Willem II ving eerder bot bij Demouge en NAC Breda schreef zichzelf af als kandidaat.

Roda JC staat momenteel vijftiende en moet het voorin vooral hebben van Sanharib Malki. De Syriër maakte er dit seizoen negen, maar kan het niet alleen doen. De Kerkraadse club ziet in Demouge een prima aanvalspartner voor hem. “De handtekening is nog niet gezet en de laatste details moeten nog worden afgehandeld, maar we zijn er nagenoeg uit”, zegt algemeen directeur Marcel van den Bunder tegen De Limburger.
Demouge zal de rest van het seizoen gehuurd worden van zijn Engelse werkgever. Daar heeft hij nog een contract tot volgend jaar zomer. De geboren Nijmegenaar kwam sinds het seizoen 2001/02 uit voor NEC, FC Eindhoven, FC Den Bosch, Willem II en FC Utrecht. Daarna koos hij voor de League One
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:49:09 #225
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_122077344
Demouge... aparte transfer. Kan of heel positief uitpakken of het wordt helemaal niks. Als pinchhitter kan hij denk ik wel leuke dingen verrichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')