abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:44:24 #251
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_123658001
ik vind az dan weer helemaal niks
klappertjes publiek :P
je wordt dus beter maar fulltime roda-fan ;)
  zondag 10 maart 2013 @ 14:20:24 #252
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_123865601
Al die kansen. ;(
  zondag 10 maart 2013 @ 14:39:55 #253
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_123866756
quote:
9s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:20 schreef Vasiliov het volgende:
Al die kansen. ;(
Al die onterechte beslissingen in een seizoen...
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  zondag 10 maart 2013 @ 14:40:40 #254
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_123866792
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:39 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Al die onterechte beslissingen in een seizoen...
Dat zeker, al hadden sommige kansen er wel in mogen gaan vandaag.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:10:41 #255
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_123873502

:|W
pi_123878309
Ik weet niet waar ik harder van baal; de zoveelste arbitrale blunder waar we slachtoffer van worden, of de zoveelste keer dat Feyenoordtuig ongehinderd bij ons mag komen provoceren, rotzooi trappen en de boel verzieken. Wanneer verbiedt de "lokale driehoek" dat krauw nu eens een keer de toegang ?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_123881837
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef Vasiliov het volgende:
[ afbeelding ]
:|W
Dat zat er al een tijdje aan te komen.
Hoorde afgelopen week al van een paar mensen die op west zitten dat dit vandaag wel eens kon gaan gebeuren.
  zondag 10 maart 2013 @ 23:38:08 #258
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_123893819
quote:
8s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dat zat er al een tijdje aan te komen.
Hoorde afgelopen week al van een paar mensen die op west zitten dat dit vandaag wel eens kon gaan gebeuren.
Viel inderdaad te verwachten.
pi_123894939
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 19:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik weet niet waar ik harder van baal; de zoveelste arbitrale blunder waar we slachtoffer van worden, of de zoveelste keer dat Feyenoordtuig ongehinderd bij ons mag komen provoceren, rotzooi trappen en de boel verzieken. Wanneer verbiedt de "lokale driehoek" dat krauw nu eens een keer de toegang ?
Ga toch weg joh, volgens de berichten die mij ter ore zijn gekomen hebben Roda-supporters de confrontatie gezocht met de Feyenoord-supporters en niet andersom.

Maar Roda JC had op basis van de tweede helft absoluut meer verdient vandaag. Sowieso sterk spelende ploeg Roda in eigen stadion. ^O^

Eigenlijk staan jullie veels te laag.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 11 maart 2013 @ 00:49:32 #260
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_123896407
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ga toch weg joh, volgens de berichten die mij ter ore zijn gekomen hebben Roda-supporters de confrontatie gezocht met de Feyenoord-supporters en niet andersom.

Het gaat mij meer om het feit dat Feyenoord supporters al jarenlang op de familie tribune kunnen komen, dan zie je dit soort dingen mijlenver aankomen.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:50:30 #261
385039 Vasiliov
Professioneel.
pi_123896424
Gaat nog een zwaar slot worden. Maar ik heb er vertrouwen in. :)
  maandag 11 maart 2013 @ 08:45:21 #262
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_123899711
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar Roda JC had op basis van de tweede helft absoluut meer verdient vandaag. Sowieso sterk spelende ploeg Roda in eigen stadion. ^O^

Eigenlijk staan jullie veels te laag.
Fout.

Ik kwam net de westtrubine af toen een groep van acht Feyenoorders langs liep en begon te scanderen 'Feyenoord, Champions League vs Jupiler League, Feyenoord!'...

Er vloog een glaasje bier richting hun kant op en toen barstte het los. 'Feyenoorders' zochten duidelijk de confrontatie.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_123904310
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 08:45 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Fout.

Ik kwam net de westtrubine af toen een groep van acht Feyenoorders langs liep en begon te scanderen 'Feyenoord, Champions League vs Jupiler League, Feyenoord!'...

Er vloog een glaasje bier richting hun kant op en toen barstte het los. 'Feyenoorders' zochten duidelijk de confrontatie.
Als er ten eerste een glas bier gegooid wordt naar de Feyenoorders dan weet ik wel wie er als eerste de confrontatie zocht. :')

Maar laat maar verder, dit bekijkt iedereen door een gekleurde bril over het algemeen dus een normale discussie zal er wel niet inzitten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 11 maart 2013 @ 11:53:27 #264
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_123904600
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als er ten eerste een glas bier gegooid wordt naar de Feyenoorders dan weet ik wel wie er als eerste de confrontatie zocht. :')

Maar laat maar verder, dit bekijkt iedereen door een gekleurde bril over het algemeen dus een normale discussie zal er wel niet inzitten.
Als jij als Feyenoorder doelbewust naar de uitgang van de westrtribune loopt en daar begint te provoceren, dan weet ik ook wel de confrontatie opzocht. Er was niks aan het handje totdat die lui langs kwamen lopen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_123904666
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Als jij als Feyenoorder doelbewust naar de uitgang van de westrtribune loopt en daar begint te provoceren, dan weet ik ook wel de confrontatie opzocht. Er was niks aan het handje totdat die lui langs kwamen lopen.
Er is nog steeds een verschil tussen provoceren met woorden (wat ook niet slim is inderdaad) en met fysieke acties (zoals het gooien van een glas bier).
  maandag 11 maart 2013 @ 11:57:08 #266
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_123904740
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er is nog steeds een verschil tussen provoceren met woorden (wat ook niet slim is inderdaad) en met fysieke acties (zoals het gooien van een glas bier).
Er zit zeker een verschil in en beide acties zijn niet slim. Maar ik blijf erbij dat de 'Feyenoorders' de confrontatie zochten. Dan weet je dat het mis gaat.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:29:07 #267
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_123905988
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

wat Feyenoord supporters zich al jarenlang menen te permitteren... ik weet zeker dat dat in Rotterdam dus absoluut niet getolereerd zou worden. Als jij langs een roda vak loopt en dan hard duidelijk maakt dat je voor feyenoord bent en het hebt over jupiler league dan zoek je gewoon ruzie. Klaar. Net als die malloten in de hoek bij West/Zuid die keihard zitten te juichen na de goal in hun feyenoord shirt(van 15 ofwat jaar geleden in een veel te kleine maat en een bierpens :') ) en vervolgens ook in woord en gebaar West uitdagen. Tja dan moet je niet naderhand liggen zeuren.

Het zou me niets verbazen als het de laatste keer was dat feyenoord fans welkom waren in Kerkrade. Half Zuid Limburg stond het hele weekend onder hoogspanning omdat de harde kern er traditiegetrouw weer een weekendje Valkenburg aan vast wilde plakken, de horeca aldaar heeft uit voorzorg alles dicht gedaan omdat het elke keer weer uit de hand loopt met dat tuig
pi_123909153
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:29 schreef planethugo het volgende:

[..]

wat Feyenoord supporters zich al jarenlang menen te permitteren... ik weet zeker dat dat in Rotterdam dus absoluut niet getolereerd zou worden. Als jij langs een roda vak loopt en dan hard duidelijk maakt dat je voor feyenoord bent en het hebt over jupiler league dan zoek je gewoon ruzie. Klaar. Net als die malloten in de hoek bij West/Zuid die keihard zitten te juichen na de goal in hun feyenoord shirt(van 15 ofwat jaar geleden in een veel te kleine maat en een bierpens :') ) en vervolgens ook in woord en gebaar West uitdagen. Tja dan moet je niet naderhand liggen zeuren.

Het zou me niets verbazen als het de laatste keer was dat feyenoord fans welkom waren in Kerkrade. Half Zuid Limburg stond het hele weekend onder hoogspanning omdat de harde kern er traditiegetrouw weer een weekendje Valkenburg aan vast wilde plakken, de horeca aldaar heeft uit voorzorg alles dicht gedaan omdat het elke keer weer uit de hand loopt met dat tuig
Bij Feyenoord ligt het er maar net aan in welk vak je zit of zoiets getolereerd zou worden. Niet in alle vakken inderdaad. :)

Maar wat mij betreft zijn de Roda-supporters in dit geval tenminste net zo fout als de Feyenoorders, die alleen wat liepen te provoceren. Dat is uiteraard niet slim, maar de Roda-supporters begonnen dat met agressie te beantwoorden.

Overigens weet ik dat veel Feyenoorders al jarenlang op eigen vervoer naar Limburg afreizen, maar veruit het merendeel van die Feyenoorders komt gewoon in Valkenburg - of waar dan ook - om voor de wedstrijd bier te drinken en zich te vermaken, over het algemeen zijn het iedere keer Roda-supporters zélf geweest die toen de confrontatie zochten, met de nodige puinhoop als gevolg. Dus de betiteling 'tuig' voor de Feyenoordsupporters is in deze wel zeer hypocriet en nogal kort door de bocht.

Maar beeldvorming doet een hoop. Ik weet dat het makkelijk is om gewoon alle Feyenoorders over één kam te scheren. Zeker als ze het lef hebben op eigen vervoer af te reizen. :)
  maandag 11 maart 2013 @ 14:04:37 #269
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_123909973
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bij Feyenoord ligt het er maar net aan in welk vak je zit of zoiets getolereerd zou worden. Niet in alle vakken inderdaad. :)

Maar wat mij betreft zijn de Roda-supporters in dit geval tenminste net zo fout als de Feyenoorders, die alleen wat liepen te provoceren. Dat is uiteraard niet slim, maar de Roda-supporters begonnen dat met agressie te beantwoorden.

Overigens weet ik dat veel Feyenoorders al jarenlang op eigen vervoer naar Limburg afreizen, maar veruit het merendeel van die Feyenoorders komt gewoon in Valkenburg - of waar dan ook - om voor de wedstrijd bier te drinken en zich te vermaken, over het algemeen zijn het iedere keer Roda-supporters zélf geweest die toen de confrontatie zochten, met de nodige puinhoop als gevolg. Dus de betiteling 'tuig' voor de Feyenoordsupporters is in deze wel zeer hypocriet en nogal kort door de bocht.

Maar beeldvorming doet een hoop. Ik weet dat het makkelijk is om gewoon alle Feyenoorders over één kam te scheren. Zeker als ze het lef hebben op eigen vervoer af te reizen. :)
ik generaliseer niet graag maar ik heb jarenlang de kolonne auto's zien vertrekken bij het roda stadion (wij moesten toen wachten om zelf naar onze auto te kunnen lopen) en de auto's waar niemand provocerend en normaal in deed waren op 1 hand te tellen.

Overigens ken ik genoeg kroegbazen in Valkenburg en die vertellen allemaal hetzelfde: wij willen die gasten uit Rotterdam er niet in hebben. Het begint altijd redelijk maar hoe langer het duurt en hoe bezopener (etc) het wordt dan slaat de vlam altijd in de pan, worden cafe's van binnenuit vernield, vuurwerk afgestoken, andere klanten weggejaagd etc. Het is toch geen toeval meer dat dit altijd en overal zo is waar feyenoorders zich verzamelen om 'gezellig een biertje te drinken'. Ik ben ook wel eens met Roda en Aken met een groep naar uitwedstrijden zonder combi gereisd en daar gaat ook niet altijd alles goed maar dan is er tenminste wel nog enig besef van fatsoen, en dat ontbreekt er bij de feyenoord fans wel eens aan. Ik zeg niet alle Feyenoorders, er zullen er ook genoeg zijn waar niets op aan te merken valt, maar die gaan niet met een paar honderd man een weekend op stap en overal wat stoer lopen doen
pi_123913129
Bah wat kan ik me ergeren aan de KNVB en consorten. 3 wedstrijden waar wij een rode kaart krijgen die later geseponeerd worden. En afgelopen weekend tegen Feyenoord een zo goed als goal en een penalty en rood voor Martins Indi niet gegeven. In die vier wedstrijden hebben we nu 1 punt gehaald. Dit hadden er sowieso 5 tot 8 punten meer kunnen zijn als je in ieder geval met 11 man kan blijven doorspelen. Tegen ADO waren wij de betere, tegen FC Utrecht kon het nog alle kanten op en thuis tegen Feyenoord hadden wij ook de betere kansen, uit bij Feyenoord, kan ik me slecht herinneren maar het stond nóg maar 3-2. Dit is het verschil tussen een 16e en een 10e plek. Natuurlijk wil het niet zeggen dat we eigenlijk 10e moesten staan. Maar ook voor de spelers, de motivatie en de druk van de spelers is het staan op plek 16 niet bevorderlijk.
De eeuwenoude dooddoener: Op het eind van het seizoen sta je als club in balans qua arbitraire voordelen en nadelen. Zoals van den Bunder het inderdaad al aangaf op Twitter: Dan hebben wij nog veel te goed, Heel Veel!
Of saté?
pi_124107180
Prus niet al te best vandaag.
Gelukkig loopt de aanval nog een beetje.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:52:11 #272
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_124122479
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 20:38 schreef Rosario het volgende:
Prus niet al te best vandaag.
Gelukkig loopt de aanval nog een beetje.
Malki, Demouge en eventueel nog Delorge. Hupperts heeft wat mij betreft genoeg kans gehad... 9 van de 10 keer balverlies. Die kan beter aan een maatschappelijke carriere gaan denken en wat bij de hoofdklasse bijverdienen.
Laat Affane maar eens een paar wedstrijden staan. Die disciplinaire schorsing slaat ook nergens op in deze fase van de competitie.
pi_124122543
En weer was er totaal geen lijn in ons spel te ontdekken, sterker nog: op een paar speelrondes voor het eind van de competitie rennen onze veld spelers nog altijd als een kip zonder kop elkaar in de weg. En weer bleek dat gretige, jonge spelers als Donald en Bonevacia onder Brood veranderd zijn in ongeïnteresseerde lamzakken. En weer blijk je een creatieve speler als Affane te missen.

Brood en onze scouting zullen maar wat blij zijn geweest met de scheidsrechterlijke dwalingen de laatste tijd; die maskeerden nl. hun eigen opzichtige falen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 17 maart 2013 @ 16:00:20 #274
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_124166718
Tsja. Als je zes punten-wedstrijden gaat verliezen, dan wordt het een moeilijk verhaal. Nu loopt ook NAC nog eens uit. Lastig lastig.
  maandag 18 maart 2013 @ 00:41:57 #275
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_124191548
Affane per direct terug naar Chelsea.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')