Bij de clubs waar hij gespeeld heeft in Nederland vond ik altijd wel een soort van dreiging uit komen als hij speelde. Echt zo'n rommelaar in de 16 die je de bal er ook nog eens inlegt als hij 'm voor de voeten krijgt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef Kn0x het volgende:
Demouge... aparte transfer. Kan of heel positief uitpakken of het wordt helemaal niks. Als pinchhitter kan hij denk ik wel leuke dingen verrichten.
Met de arbitrage echter niet, wat een zaadpartij heeft die Braamhaar in samenwerking met zijn al even treurige assistenten gefloten vanavond. Hoog tijd dat ons incapabele scheidsrechterskorps door technische hulpmiddelen en een video-official ondersteund gaat worden...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:58 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe altijd geluk gehad met de afdankertjes van andere clubs.
Heel erg blij zelfs. Roda is volgens mij maar 2 keer bij de goal geweest en nog een gevaarlijk schot van Bonevacia. Hier had ik vantevoren echt voor getekend. Ze hebben verdedigd en geknokt!quote:Op maandag 11 februari 2013 08:55 schreef Kn0x het volgende:
1-1, al met al tevreden. Ik heb de beelden nog niet gezien maar met een gelijkspel in Amsterdam kan ik blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |