SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 11-02-2012 11:55:16 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Door iets in een GAM topic.quote:
Sowieso een leugen!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef Muisraket het volgende:
<stalkermodus>
[..]
Door iets in een GAM topic.
[..]
Sowieso een leugen!</stalkermodus>
Hendig sjiek ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef Muisraket het volgende:
<stalkermodus>
[..]
Door iets in een GAM topic.
[..]
Sowieso een leugen!</stalkermodus>
Nope, ik ben naar m'n oma geweest net.quote:
Gezellig?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope, ik ben naar m'n oma geweest net.
Fantastischquote:
Dat doet me goed. Ga je vanavond naar de stad?quote:
Jup, pilsje drinken met pieterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doet me goed. Ga je vanavond naar de stad?
Mijn kloon typt wel rare dingen, ik ken helemaal geen pieter mensen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, pilsje drinken met pieterHoop dat ik het wat beter weg krijg dan gisteren
Oké, laatste keer, daarna geef ik het op: DeJori was al ver voordat hij op FOK! kwam bevriend met bdh, dus we weten voor 100% zeker dat hij geen kloon is, kun je het alsjeblieft opgeven?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn kloon typt wel rare dingen, ik ken helemaal geen pieter mensen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond heb ik de verjaardag van een klasgenoot. Ik moet er heen. Zuipen om het dragelijk te maken is geen optie want ze drinken daar niet. Tips alsjeblieft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |