Voor doden ben ik ook niet. Dus wel regels voor botsveiligheid, en regels van grondeffectwerking. Hoeveel er gebruikt mag worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dat moet je in deze tijd niet meer willen. Maar wel meer regelvrijheid. De teams moeten maar zien hoe ze de races gaan winnen.
Héél vet! Waar werk jij dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef kepler het volgende:
Het blijkt dat een ex-collega van mij aangenomen is bij Red Bull! Hij werkt op de composites R&D afdeling van Red Bull, precies hetzelfde als wat ik nu doe maar dan niet in de F1
Op dit moment is hij net aangekomen in Milton Keys (?) gaat over twee weken beginnenMijn eerst contact in de F1 is dus binnen
Over een jaartje zelf maar eens solliciteren
Bij een composietenbedrijf in de Randstadquote:
Hmm het enige composietenbedrijf dat ik ken zit niet in de Randstad.. Dus wss een anderequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Bij een composietenbedrijf in de RandstadErg leuk werk, maar lijkt me leuker in de F1
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef JohnB52 het volgende:
Was t iemand al opgevallen dat er sinds HEEL lang geleden is dat er geen italiaan op de grid staat?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:23 schreef Funzel het volgende:
Trulli op straat gezet door Caterham, Petrov vervangt hem. Giedo blijft derde rijder.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ijder__.html?cid=rss
quote:Het verdwijnen van Trulli betekent wel wat voor de Formule 1. Voor het eerst sinds 1970 zal er geen coureur uit Italië te bewonderen zijn in de koningsklasse van de autosport.
je wordt lui, maar het gaat onder meer on De Cesaris, Patrese en Lariniquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:30 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er trouwens iemand nog een goede site waar ze merchandising hebben voor baby's ?
een goede vriend van me word bijna vader, en we kijken al bijna 20 jaar alle races samen dus ik wil hem een babyshirtje van kimi geven, vooral omdat ie een schurfthekel aan kimi heeft
U kent de F1 historie van Trulli blijkbaar niet. Even zijn sterkste ding: in 2004 heeft hij zijn teamgenoot Alonso gewoon fair en square verslagen. Alleen werd Trulli de laatste races vervangen, waardoor hij geen extra punten meer kon krijgen en Alonso nog wel. Maar tot de race die Trulli reed, had hij meer punten. Er zijn veel minder goede coureurs geweest dan Trulli, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:29 schreef Karstman het volgende:
Het is inderdaad apart dat er geen italiaan meer is. Ik vind het overigens wel behoorlijk ver gaan om Trulli een coureur te noemen...
Trulli was ooit kwalificatiekoning, kon altijd 1 perfect rondje rijden, dat is lang geleden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:04 schreef Meike26 het volgende:
In die laatste 7 jaar is er veel gebeurd. De Trulli-train verdween ook langzaam maar zeker en werd een Trulli-scootmobiel. Nee, de snelheid die hij in 2004 nog wel had, ging seizoen na seizoen omlaag. Heb Trulli ook nooit zo'n spectaculaire rijder gevonden. Nu was Fisico ook overrated naar mijn idee, maar die liet dan nog wel eens mooie dingen zien.
Naar mijn idee is de meest gepassioneerde Italiaanse (half verAmerikaanste) coureur toch wel Alessandro Zanardi. Wat die man heeft gedaan is echt briljant. En na het racen ook nog eens vrolijk doorgaan met het rijden (Handbike) van marathons en dergelijke. Zie net op zijn site dat hij ook mee doet aan de Paralympics in Augustus/September
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef Meike26 het volgende:
Nee hoor, Mazda was nog eerder:
[ afbeelding ]
alleen in samenvattingquote:Op zondag 19 februari 2012 00:26 schreef MoriniStylr het volgende:
Gaat de BBC wel de openingsrace uitzenden?
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:13 schreef vosss het volgende:
Qualify moet sowieso gewoon terug naar 1 uur en niet die stomme Q1, Q2 en Q3![]()
die vrijdagkwali is toen niet voor niets geschrapt. Er gebeurde gewoon te weinig in.quote:
Of gewoon alle tijden van de coureur in Q1, Q2 en Q3 gebruiken om de uiteindelijke tijd te bepalen. Hierdoor moeten de coureurs dus in elk deel zo hard mogelijk rijdenquote:Op zondag 19 februari 2012 10:13 schreef vosss het volgende:
Qualify moet sowieso gewoon terug naar 1 uur en niet die stomme Q1, Q2 en Q3![]()
Mee eensquote:Op zondag 19 februari 2012 12:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Of gewoon alle tijden van de coureur in Q1, Q2 en Q3 gebruiken om de uiteindelijke tijd te bepalen. Hierdoor moeten de coureurs dus in elk deel zo hard mogelijk rijden
Nou, gaat me juist meer om het andere effect. Dat de top10 dus ook hard gaat rijden in Q1 en Q2quote:Op zondag 19 februari 2012 12:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Mee eensDie gasten in Q3 nemen soms met alles genoegen omdat ze al in de top 10 staan. Een gemiddelde tijd zal hun dan alsnog terug kunnen gooien naar P15 of lager
Supervet man. En nu je een contact intern hebt, zit je helemaal goed!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Bij een composietenbedrijf in de RandstadErg leuk werk, maar lijkt me leuker in de F1
Ach, zoveel is er met Mol ook niet mis. Enthousiast en kundig.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:02 schreef MoriniStylr het volgende:
Dan maar weer ouderwets een race met Olav volgen. Thanx
En als het op vrijdag droog was en zaterdag regende, gebeurde er op zaterdag letterlijk helemaal niets.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die vrijdagkwali is toen niet voor niets geschrapt. Er gebeurde gewoon te weinig in.
Ja, zeker vooral erg tof voor hemquote:Op zondag 19 februari 2012 12:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Supervet man. En nu je een contact intern hebt, zit je helemaal goed!
Enthousiast ben ik wel met je eens. Kundig hangt er van af met wie je het vergelijkt, hij weet er idd meer van dan m'n moeder. Maar er zijn lezers in dit topic die minimaal net zo kundig zijn lijkt me.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:12 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ach, zoveel is er met Mol ook niet mis. Enthousiast en kundig.
Dat zou ideaal zijn, maar hoe krijg je dat sync met elkaar?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ga iig proberen om via een stream Brundle te volgen, met het beeld van rtl op m'n tv
quote:Former Ferrari supersub Mika Salo, however, holds the opposite view, and cannot understand why the struggling Brazilian has been kept on for another season.
The Finn, who was denied a maiden F1 victory when Ferrari instructed him to move over for then team leader Eddie Irvine while subbing for the injured Michael Schumacher at Hockenheim in 1999, admits that Massa's time should be up.
“I don't think Massa will be staying after this season,” he told Finnish broadcaster MTV3, “I was surprised that he was allowed to continue this year.”
Indeed, the 45-year old did not hold back when it came to discussing a number of drivers on this year's grid, claiming that Jenson Button was smarter than McLaren team-mate Lewis Hamilton, that Romain Grosjean was only partnering Kimi Raikkonen at Lotus because '[Eric] Boullier is his manager', and that Williams would not have a good year because '[Bruno] Senna faded badly by the end [of 2011]' and '[Pastor] Maldonado is a bit of a hot-head'...... Adding to his latter point, Salo rated Williams' line-up as the worst of the year and suggested that fellow Finn Valtteri Bottas, currently reserve at Grove, could get the chance to race before the season was out.
leuk!quote:Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, zeker vooral erg tof voor hemBlijkt dat een nieuwe collega bij ons 2 jaar bij Toyota heeft gewerkt
Het composieten-wereldje is een klein wereldje en de F1 zeker
Het is maar wat je fair en square noemt. Alleen naar punten kijken is imho niet fair.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:50 schreef Marks het volgende:
[..]
U kent de F1 historie van Trulli blijkbaar niet. Even zijn sterkste ding: in 2004 heeft hij zijn teamgenoot Alonso gewoon fair en square verslagen. Alleen werd Trulli de laatste races vervangen, waardoor hij geen extra punten meer kon krijgen en Alonso nog wel. Maar tot de race die Trulli reed, had hij meer punten. Er zijn veel minder goede coureurs geweest dan Trulli, dat is duidelijk.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Team Car Tuesday 21st Wednesday 22nd Thursday 23rd Friday 24th Red Bull RB8 Sebastian Vettel Sebastian Vettel Mark Webber Mark Webber McLaren MP4-27 Lewis Hamilton Lewis Hamilton Jenson Button Jenson Button Ferrari F2012 Fernando Alonso Fernando Alonso Felipe Massa Felipe Massa Mercedes W03 Michael Schumacher Nico Rosberg Michael Schumacher Nico Rosberg Lotus E20 Romain Grosjean Romain Grosjean Kimi Raikkonen Kimi Raikkonen Force India VJM05 Nico Hulkenberg Nico Hulkenberg Paul di Resta Paul di Resta Sauber C31 Sergio Perez Sergio Perez Kamui Kobayashi Kamui Kobayashi Toro Rosso STR7 Daniel Ricciardo Daniel Ricciardo Jean-Eric Vergne Jean-Eric Vergne Williams FW34 Bruno Senna Valtteri Bottas Pastor Maldonado Pastor Maldonado Caterham CT01 Heikki Kovalainen Vitaly Petrov Vitaly Petrov Heikki Kovalainen Marussia MVR-02 Charles Pic Charles Pic Timo Glock Charles Pic |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Michael Schumacher Mercedes 1:21.249 Fernando Alonso Ferrari 1:21.614 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:21.761 Nico Rosberg Mercedes 1:21.788 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:21.865 Nick Heidfeld Renault 1:22.073 Felipe Massa Ferrari 1:22.092 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:22.233 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:22.315 Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:22.396 Mark Webber Red Bull-Renault 1:22.466 Vitaly Petrov Renault 1:22.670 Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:22.675 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:22.888 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:23.437 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:23.653 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:23.921 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:24.057 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:24.923 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:25.454 Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1:26.501 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:26.598 Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:27.044 Giorgio Mondini HRT-Cosworth 1:28.178 Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1:28.329 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:28.393 Riccardo Teixeira Lotus-Renault 1:31.584 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |