Ja, blijft het zo trouwens of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef Ripley het volgende:
robindon deed het okay maar werd steeds minder. Tot ze het met BN-ers deden en de cijfers verdubbelden
Ik vind het zelf ookw el jammer hoor
Maar tegenwoordig is het wel simpeler om als doodgewone talentloze Nederlander BN-er te worden, dus dat heft t dan weer een beetje opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Toen had je tenminste ook spelprogramma's met doodgewone Nederlanders.
Het komt gewoon veel nepper / kunstmatiger / gemaakter overquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is het wel simpeler om als doodgewone talentloze Nederlander BN-er te worden, dus dat heft t dan weer een beetje op
Ja, jij wel. Maar de meeste kijkers dus nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Kluts het volgende:
Ik haat die programma's waaraan van die uitgerangeerde D-artiesten aan meedoen.
Hoeren zijn het, allemaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Kluts het volgende:
Ik haat die programma's waaraan van die uitgerangeerde D-artiesten aan meedoen. BN-ers, my ass.Gewoon mensen die voor hun idee te weinig op tv komen.
DAT HEEFT EEN REDEN, JE BENT NIET LEUK GENOEG!
Zo kijken mijn ouders al jaren naar Ik hou van Holland.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar de meeste kijkers dus niet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo kijken mijn ouders al jaren naar Ik hou van Holland.Dat was het 1e seizoen nog wel leuk maar zo'n show wordt op den duur ook eentonig.
In de NLse films ook, overal weer die Barry Astmaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, allemaal.
Overigens zie je ook steeds meer dezelfde koppen overal. Vooral die Nick en Simon, kom je niet meer vanaf.
Vooral die Jeroen van Shitbrugge is echt vreselijk nep en gemaakt. "Zie mij grappig zijn, hahahaha".quote:
Of Carice van Houten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de NLse films ook, overal weer die Barry Astma.
Ja dat is de huidge hype. Eerst was het Carice.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de NLse films ook, overal weer die Barry Astma.
Of Johnny de Mol.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral die Jeroen van Shitbrugge is echt vreselijk nep en gemaakt. "Zie mij grappig zijn, hahahaha".
[..]
Of Carice van Houten.
Draadstaal is goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral die Jeroen van Shitbrugge is echt vreselijk nep en gemaakt. "Zie mij grappig zijn, hahahaha".
[..]
Of Carice van Houten.
Ja, dus? Daar heb ik het toch niet over?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar de meeste kijkers dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |