De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanmiddag schaatsenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Charmed maakt volop gebruik van het ijs.
Ik wou dat ik kon schaatsen. Of dat ik in ieder geval de tijd had om te schaatsen.
Ow godquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal mij benieuwen hoeveel seconden ik ga blijven staan
Ook niet na 20+ jaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
TT
[..]
Ik ga vanmiddag schaatsen
Dan vanavond na het eten weer
En morgenmiddag ga ik ook weer schaatsen
En zondag laatste dag, dus die pak ik ook nog mee natuurlijk
[..]
Ow god
Schaatsen verleer je niet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is net als fietsen. Maar dan zonder fiets en met schaatsen.
Wit? Zwart? Bont? Watvoor wasje is het? Zijn het je onderbroekjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck, nog een wasje over, en dan m'n beddengoed nog
Gekleurd, vooral shirts en truien..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wit? Zwart? Bont? Watvoor wasje is het? Zijn het je onderbroekjes?
Klopt, ik heb al 2 wassies gedraaid eergisterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al een wasje gedaan, nu we het er toch over hebben.
Zeer zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en vanavond ook nog onze show voorbereiden... muziekjes uitzoeken enzo
Jullie gaan wel luisteren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat fout draaien toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en vanavond ook nog onze show voorbereiden... muziekjes uitzoeken enzo
Jullie gaan wel luisteren he
jaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeer zekerje weet niet wat je mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De cam gaat ook aan![]()
Mijn broertje viert zn verjaardag dan, ik vind dat dat er wel bij pastquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa
[..]
je weet niet wat je mist![]()
De cam gaat ook aan
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn broertje viert zn verjaardag dan, ik vind dat dat er wel bij past
hihi, wij hier ook!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn broertje viert zn verjaardag dan, ik vind dat dat er wel bij past
Ja maar ik had het niet verwachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je verrast bent. Er ligt gewoon ijs buiten hoor, 't is dat je 't weet.
Geen idee, misschien op verzoekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens.... Britt wordt vast wel gedraaid in de skihut toch???
Yo ik was er bij in Apeldoorn. Ik was met Ballebek mee. En heb met Bojan staan kijken bij de modenshowquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is idd een beetje gemeen koud, ik jat.. euh, leen, straks de handschoenen van m'n broertje mooi even
Ik was toen met dat Civicje, donkerrood, Peurac wist toen een mooi plekje op loopafstand van 't concours..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Yo ik was er bij in Apeldoorn. Ik was met Ballebek mee. En heb met Bojan staan kijken bij de modenshowmooie vrouwen kijken
Maar dan moet je mij gezien hebben en ik jou
Ja dat was bij z'n school. Peu had toen die alfa nogquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was toen met dat Civicje, donkerrood, Peurac wist toen een mooi plekje op loopafstand van 't concours..
Ik was vast de kleinste van allemaal, ik weet niet of ik toen mijn (ex) vriendin mee had..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat was bij z'n school. Peu had toen die alfa nog
Ik was met ballebek in de volvo.
Maar ik kan je effe niet voor de geest halen
Was wel een leuk dagje!
Oh wacht even... Je vriendin had een enorme alto jurk aan? Als ik me niet vergis rood?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was vast de kleinste van allemaal, ik weet niet of ik toen mijn (ex) vriendin mee had..
En wat vind je leuke muziekjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
OMGik luister zulke leuke muziekjes, die echt in onze show moeten morgen
We hebben een foute M&M Show.... dus veel foute muziekjes. Ook wel Skihut een beetje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh wacht even... Je vriendin had een enorme alto jurk aan? Als ik me niet vergis rood?
Zeg maar zo een jurk die je tegen komt in een dracula film?
[..]
En wat vind je leuke muziekjes?
Dat zal haar ongetwijfeld geweest zijn jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh wacht even... Je vriendin had een enorme alto jurk aan? Als ik me niet vergis rood?
Zeg maar zo een jurk die je tegen komt in een dracula film?
[..]
En wat vind je leuke muziekjes?
Radio 49!quote:
Bv sex met die kale?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben een foute M&M Show.... dus veel foute muziekjes. Ook wel Skihut een beetje.
Sex in de hut en Saltarella Tantarella
Oh dan weet ik het weer, jullie waren al vrij snel je eigen gang gegaan. En hebben jullie niet meer gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zal haar ongetwijfeld geweest zijn ja![]()
Ehm.. volgensmij was jij die Rooie/Ginger dan? Zoiets staat me bij..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het weer, jullie waren al vrij snel je eigen gang gegaan. En hebben jullie niet meer gezien.
Weet je nog wie ik ben
Het vlieger lied, cowboy en indianen. Die 2 zijn ook leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja misschien komt die ook langs
geen idee... ik ga vanavond de playlist samenstellen
Gezien je omschrijving van de muziek ben ik bang dat het niet zo mijn stijl is. Maar wie weet als ik eerst uitvind wat het allemaal is hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Radio 49!
Ga je ook luisteren! We zetten ook de Cam aan op TC
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
Oh god, Cowboys en Indianen komt vast en zeker voorbij later de avond in de Skihutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het vlieger lied, cowboy en indianen. Die 2 zijn ook leuk
Das rote pferd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het vlieger lied, cowboy en indianen. Die 2 zijn ook leuk
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. volgensmij was jij die Rooie/Ginger dan? Zoiets staat me bij..
Ik zie geen radio49 tc?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Radio 49!
Ga je ook luisteren! We zetten ook de Cam aan op TC
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
Ja joh lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Gezien je omschrijving van de muziek ben ik bang dat het niet zo mijn stijl is. Maar wie weet als ik eerst uitvind wat het allemaal is haha
Jij was ook niet zo groot vergeleken bij die anderen of wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat ben ik
* ook_gek is niet meer anoniem
Ik las tc, direct enthousiastquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lieve schat... morgenavond pas... van half 9 tot 10
Vogeltje wat zing je vroeg!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, Cowboys en Indianen komt vast en zeker voorbij later de avond in de Skihut
Ik ben 1 meter 84. Niet klein dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij was ook niet zo groot vergeleken bij die anderen of wel?
Morgenavondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:10 schreef Partingglass het volgende:
Wie weet als ik me vanavond nog steeds verveel. En de TC kan vinden hahaha. Uber noob alert hier hoor.
Radiomaken is wel erg leuk om te doen .De playlist bedenken, bandjes uitnodigen en intervieuwen. Jezelf zo bij grotere concerten naar binnen lullen etc. Lachen. Veel plezier en succes in ieder geval.
Ow kutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Charmed lieve schat, let je wel op je tijd?
quote:Als ik lig in het gras, dan lijkt de hemel zo hoog
Ik zie de daar de wolken, en de regenboog
Er komt een vlieger voorbij en zwaai omhoog (hallo vlieger)
Kom sla je vleugels maar uit, dan vliegen wij ook
En ik vlieg vlieg vlieg als een vlieger
voel me sterk sterk sterk als een tijger
Ik ben zo groot groot groot, als een giraffe zo hoog… hohohoog
En ik spring spring spring als een kangaroe
en zwem zwem zwem ik kom naar je toe
En neem neem neem je bij de hand, als het mag, en ik lach
Het is weer een mooie dag lalalalala 4 x
Dan houd het voor mr op helaas. Bandjes kijken en feestje bouwen.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:14 schreef ook_gek het volgende:
Waar is dat feestje? HIER is dat feestje!!!
Limburgse versie is ook tofquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]mee zingen
en the a-team theam song!!! Tatataaaaaaaaa tatatataaaaaaaa
Doeiquote:
Ken ik nietquote:
Geen paniek! Ik kan heerlijk masseren!quote:
Nu wil je vast niet meer met me feestenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ken ik niet
Gaan we samen feesten dan
Jawel hoor, sta voor alles openquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu wil je vast niet meer met me feesten
Ik sta zelfs voor jou open hihiquote:
Neequote:
Nee niet alles.quote:
Ow.. niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
zo klaar! Je weet toch.. ben geen echte vrouwBinnen 5 minuten klaar
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan trouwens nog wel 20 minuten wachten eigenlijk
Maar ik zit al met m'n jas aan en alles
Hup, weer 10 minuten extraquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo weg ....
even plassen enzoEn mijn handschoenen zoeken
Ik denk dat hij al in de ambu ligt met een gebroken pootquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Mannenik sta er al
En dat zegtie dat ik op moet schieten
Wat voor baan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Myraela het volgende:
Noes, ik was niet naar een sollicitatie gegaan en nu willen ze gewoon nog een afspraak met me maken. Zijn ze wanhopig of iets.
[x] ongeschiktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een callcenter die je opbelt en jij vindt dat raar?
Waar denk je anders dat ze die "Ohai" en "Bwehehehe" vandaan heeft gekregen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat al eens eerder gedaan, callcentre werk?
Ah, het kwam me al zo bekend voor. Scherp van je twi. Maar dat ben je natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat ze die "Ohai" en "Bwehehehe" vandaan heeft gekregen?
Ach, weet je in elk geval dat je je overstap haalt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Myraela het volgende:
Tering wat is het koud. Een uur te vroeg bij de trein.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:43 schreef kree het volgende:
Goedemidagggggggg allemaal.
Ben ik de enige die nog niet geschaatst heeft ofzo?
Owh dat scheeltquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ja en ik bleek aan de verkeerde kant te staan want ik heb de eerdere trein helemaaal niet door gehad.
Dat is volgens mij de trein vanuit leiden in utrechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zodat je voor het vervolg weet waar je naar uit moet kijken.
Oh is dat een trein.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zodat je voor het vervolg weet waar je naar uit moet kijken.
De laatste keer dat ik met de trein naar Utrecht ging hadden ze nog gewoon die hondenkop-stop-kut-boemeltrein rijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de trein vanuit leiden in utrecht
De laatste keer dat ik naar Utrecht ging...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef twi het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de trein naar Utrecht ging hadden ze nog gewoon die hondenkop-stop-kut-boemeltrein rijden.
Wilma, uiteraard, duhuhquote:
quote:
JA GOTVER, WAT WIL JE NOU?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die naast me komen zitten. Kan ik niet chill ruimte hebben.
Dat moet je niet FOK!ken, dat moet je tegen ze zeggen. Maar dan wel zo lief lachen net als op TC net.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die naast me komen zitten. Kan ik niet chill ruimte hebben.
En als ze dan ook nog eens mee gaan kijken op je schermquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:03 schreef Myraela het volgende:
Ja, dat is altijd vervelend ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd vervelend ja.
Ik ga dan ook altijd bij mensen op schoot zitten, zodat we gewoon een vrije stoel naast ons hebben.
Ja hallo ik heb geen 2 liter Cupra dinkie onder mn kont hoor, ik doe gewoon rustig aan!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Mannenik sta er al
En dat zegtie dat ik op moet schieten
Dus... we zijn voor niets vroeg gestopt.. hadden nog bij de avondverlichting kunnen schaatsen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
weet je wat nog leuker is
Die vriendin belde maar helemaal af
Ze moest toch overwerken....
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus... we zijn voor niets vroeg gestopt.. hadden nog bij de avondverlichting kunnen schaatsen...
Aww, als je nou gebeld of wa gestuurd had, kon je opwarmen en koffie krijgen enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaIk was dus teruggegaan naar het ijs. Was ik daar helemaal in mijn alleentje. En toen belde vriendin... ik moet overwerken.
Dus heb ik maar vriendjes gemaakt op het ijs
Ik ben ook echt net thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, als je nou gebeld of wa gestuurd had, kon je opwarmen en koffie krijgen enzo
Whehe, goed bezig jijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook echt net thuis
Heb nog geschaatst met 2 gasten, eentje kwam uit Spijkenisse en is DJ en moet vanavond draaien
ook al nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, goed bezig jij
Gooi dat filmpje eens op fbIk kan hem niet vanuit WA meteen uploaden
Die andere 2 staan er nuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook al niet
Ik ga eerst even kyra uitlaten en dan erwtensoep opwarmen en dan zet ik hem online
Zie je naam niet in de banlist staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:52 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben geband op de TC, maar weet niet waarom
Wejoo, ik wist de weg heul wel, anderen wisten niet waar ze heen wouden!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat blonde jochie van in de 20 die in Utrecht woonde maar de weg niet wist.
nee hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Is het niet overdreven om nu elk uur te gaan schaatsen?
Doe niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Begrijp niet wat er zo leuk aan is, je staat toch ook niet elk uur op de kunstijsbaan wanneer het buiten niet vriest.
Kom naar oud ade, ik schaats met je mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijkMet mij schaatsen is best leuk
naar waar????quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom naar oud ade, ik schaats met je mee.
Ik kan het bevestigenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie het niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zie je niet? Mijn schaatsen? Ja dat kloptquote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow bij leiden...
ben je leuk??
Sorry... ik ben moe, heb te weinig gegeten en zit aan de drank
Picsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja.
Maakt niet uit, ik ben actief en heb genoeg gegeten en ben nuchter.
Ik zit in TCquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, is een ieder aan het tc of zo behalve sinos natuurlijk die is daar veels te fok verslaafd voor.
Je wil me he?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, is een ieder aan het tc of zo behalve sinos natuurlijk die is daar veels te fok verslaafd voor.
Wie niet he.quote:
True maar de rest begint in ieder geval niet zo vaak over me.quote:
Ze heeft goede tieten, dat is het wel hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Partingglass het volgende:
moet toch wel een geniale vrouw zijn dat zodra ze ergens verschijnt iedereen half in katzwijm lijkt te vallen
Wie, Sinos? Doet me niet zoveel..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Partingglass het volgende:
moet toch wel een geniale vrouw zijn dat zodra ze ergens verschijnt iedereen half in katzwijm lijkt te vallen
Speel maar hard to get hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie, Sinos? Doet me niet zoveel..
Niet geheel onbelangrijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft goede tieten, dat is het wel hoor.
Ja idd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:55 schreef twi het volgende:
Doe eens even niet alsof jullie allemaal een leven hebben, en kom even naar TC.
Kut man....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef Frietkraam het volgende:
lijkt me wel als iedereen hier single is, ik ben net gedumpt? volgens mij.. ik ben zo de weg kwijt.
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef Frietkraam het volgende:
lijkt me wel als iedereen hier single is, ik ben net gedumpt? volgens mij.. ik ben zo de weg kwijt.
Sinds wanneer bestaat dat op een uni?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef kutkloon7 het volgende:
fuck, ik kom er net achter dat er al een tijd een brief van de uni ligt met een waarschuwing voor het bindend studieadvies
ik faal.
Een echte baas ontloopt dat en gaat vanaf zijn tweede jaar niks doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
http://universitairebachelors.nl/bindend%20studieadvies/
hoi hoi lieverdquote:
wees blij dat zegt men namelijk nooit tegen mij in dit topicquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hij zei lieverd tegen me
schatjon tochquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
wees blij dat zegt men namelijk nooit tegen mij in dit topic
verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
wees blij dat zegt men namelijk nooit tegen mij in dit topic
HALLO LIEVERDquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil nu ook een paar lieve woordjes![]()
aai over je bolletjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil nu ook een paar lieve woordjes![]()
je mag ook wel een e-hug hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bestel wel weer een escort voor benzin.
Zaaddodend deze therapie namelijk.
Ik heb zwaardere middelen nodigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag ook wel een e-hug hoor
dan heb ik je idd niet zoveel te bieden, sorryquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zwaardere middelen nodig
het was mij een waar genoegen, oh waarde benzinquote:
Vind ik wel fijn, kan het goed gebruiken, zit niet super in mijn vel. Het helpt een hoop om me niet zo eenzaam te voelenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:40 schreef Partingglass het volgende:
Wat een liefde hier in dit topic
Bier!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind ik wel fijn, kan het goed gebruiken, zit niet super in mijn vel. Het helpt een hoop om me niet zo eenzaam te voelen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind ik wel fijn, kan het goed gebruiken, zit niet super in mijn vel. Het helpt een hoop om me niet zo eenzaam te voelen
Grrrquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan heb ik je idd niet zoveel te bieden, sorry
wat moet ik daarvoor doen?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat moet ik daarvoor doen?
* JijHebtGeenRokje kijkt verdacht
als je me morgen toevallig tegen het lijf loopt bij de melkweg, krijg jij een knuffel u_uquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Een echte knuffel geven, in vlees en bloed
Hoe herken ik je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als je me morgen toevallig tegen het lijf loopt bij de melkweg, krijg jij een knuffel u_u
dus dan moet ik mijn blik dus van de grond afwenden.. hmmkayquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je herkent mij aan mijn blik die naar de grond gericht is.
Of per toeval tegen me aan botsenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dus dan moet ik mijn blik dus van de grond afwenden.. hmmkay
oh, dat is best mogelijk, zo clumsy ben ik welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of per toeval tegen me aan botsen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh, dat is best mogelijk, zo clumsy ben ik wel![]()
and then!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
*BAM*
Denkt: ''hey.. die schoenen...''
Geenrokje zegt: ''Oeps sorry''
Ik: ''''
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
and then!!
[ afbeelding ]
pics van je mental imagequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Partingglass het volgende:
Hahaha ik zie het gewoon al gebeuren.
quote:
Ik gebruik altijd picplz.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:29 schreef Partingglass het volgende:
Nope instagram achtig vind ik cooler
eensch u_uquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:29 schreef Partingglass het volgende:
Nope instagram achtig vind ik cooler
dat is wel tof_O_quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb het niet op mijn telefoon, maar mijn gedachte als in denken in beelden zijn in zo'n soort stijl.
Dus jouw gedachtes zijn in jaren 70 stijl?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb het niet op mijn telefoon, maar mijn gedachte als in denken in beelden zijn in zo'n soort stijl.
als ik kon tekenen had ik er nou wat moois van gemaakt.. helaas ben ik geen creabea op dat gebiedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:35 schreef Partingglass het volgende:
Omschrijven? Ik heb als mensen iets vertellen daar heel snel beelden bij. Dus jou verhaal met de allstars etc
Dan zie ik dat al gebeuren. Die drukte bij de melkweg in de kleine zaal. Een jonge naarde grond kijkend in het half schemer die tegen een fleurig gekleed meisje botst. Even dat moment van twijfel een voorzichtige vraag en dan die knuffel.
e ndat allemaal in een soort instagram stijl
niks vaag, prima zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef Partingglass het volgende:
En jups ik weet het ben beetje vaag. Zeker na een paar la chouffes en whisky's?
Ik snap het wel hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef Partingglass het volgende:
En jups ik weet het ben beetje vaag. Zeker na een paar la chouffes en whisky's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
hmmm dat is verrot iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:53 schreef Partingglass het volgende:
Jups zo heloes!
Jijhebtgeenrokje, daarom ben ik gestopt met schilderen etc ik had wel de ideeën maar kreeg ze nooit zo mooi op papier.
mja, ok, jij vindt het niets, maar blijkbaar je zusje wel dus.. dus wsl dan ook nog wel anderen met haarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef Partingglass het volgende:
Nee hoor dat kan ik dus niet. Ik dacht dat ik alles jaren terug vernietigd had maar mijn zusje blijkt wat bewaard te hebben. Ik vind het helemaal niets.
Mijn creativiteit komt helaas niet uit mijn handen.
Mensen welterusten heel veel plezier morgen in de melkweg.
hier ook. Armin van Buuren...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef twi het volgende:
Film op gezet, rond 22.00 in slaap gevallen. Net wakker, dus dat wordt weer een hele lange nacht....
Trustequote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mwehhhhhh. Hoi
Doedoes! Slapie doen
je was gewoon nog wakker...!!! Toch naar woodies geweest?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mwehhhhhh. Hoi
Doedoes! Slapie doen
kaartjes...?? hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje in de bus gekregen
Vandaag mijn kaartjes op de post doen
Kaartjes? Je hebt meerdere dames op het oog?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje in de bus gekregen
Vandaag mijn kaartjes op de post doen
das goed toch..? is een "bevel"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat Joysa dit maar niet lezen.
Het is "spreiden".quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das goed toch..? is een "bevel"
"loop naar de maan..!" is ook alleen de ik-vom...
"ik sprijd mn winkansen"
dus dan is het toch goed zo... zonder T erachtter?
Hehe ja 2 stuksquote:
Zal ik je een anoniem kaartje sturen en daarna je geheugen wissen zodat je vergeet dat ik het heb voorgesteld?quote:
ghehe grapsokquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe ja 2 stuksMaar 't is niet serieus hoor, meer voor het idee
Ik wilde d'r nog wel eentje versturen, maar ik heb je adres niet
FAXIE, LIJPE SPELER!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe ja 2 stuksMaar 't is niet serieus hoor, meer voor het idee
Ik wilde d'r nog wel eentje versturen, maar ik heb je adres niet
Als je het maar laat, heb ik m'n ouders nog wat uit te leggen ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zal ik je een anoniem kaartje sturen en daarna je geheugen wissen zodat je vergeet dat ik het heb voorgesteld?
wat een heldendaad... kaartjes sturen naar mensen die je niet kent... zodat ze t gevoel hebben ook mee te doen aan valentijn...!quote:
zolang het anoniem is, valt er vrij weinig uit te leggen toch..?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het maar laat, heb ik m'n ouders nog wat uit te leggen ook
dat mensen je lief vibden?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het maar laat, heb ik m'n ouders nog wat uit te leggen ook
Nou dan stuur ik niks hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat een heldendaad... kaartjes sturen naar mensen die je niet kent... zodat ze t gevoel hebben ook mee te doen aan valentijn...!
Ik ook (serieuze dan)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf er geld op in te zetten dat ik dit jaar niks krijg.
Mijn mama zei altijd: gok niet met geld dat je niet hebt.quote:
nou voor hypothetisch geld doe ik t niet =Pquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn mama zei altijd: gok niet met geld dat je niet hebt.
Dus ik verbeter mezelf: Ik zou er hypothetisch geld op inzetten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zolang het anoniem is, valt er vrij weinig uit te leggen toch..?
Jullie kennen mijn moeder nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |