De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanmiddag schaatsenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Charmed maakt volop gebruik van het ijs.
Ik wou dat ik kon schaatsen. Of dat ik in ieder geval de tijd had om te schaatsen.
Ow godquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal mij benieuwen hoeveel seconden ik ga blijven staan
Ook niet na 20+ jaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
TT
[..]
Ik ga vanmiddag schaatsen
Dan vanavond na het eten weer
En morgenmiddag ga ik ook weer schaatsen
En zondag laatste dag, dus die pak ik ook nog mee natuurlijk
[..]
Ow god
Schaatsen verleer je niet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is net als fietsen. Maar dan zonder fiets en met schaatsen.
Wit? Zwart? Bont? Watvoor wasje is het? Zijn het je onderbroekjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck, nog een wasje over, en dan m'n beddengoed nog
Gekleurd, vooral shirts en truien..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Wit? Zwart? Bont? Watvoor wasje is het? Zijn het je onderbroekjes?
Klopt, ik heb al 2 wassies gedraaid eergisterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al een wasje gedaan, nu we het er toch over hebben.
Zeer zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en vanavond ook nog onze show voorbereiden... muziekjes uitzoeken enzo
Jullie gaan wel luisteren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat fout draaien toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en vanavond ook nog onze show voorbereiden... muziekjes uitzoeken enzo
Jullie gaan wel luisteren he
jaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeer zekerje weet niet wat je mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De cam gaat ook aan![]()
Mijn broertje viert zn verjaardag dan, ik vind dat dat er wel bij pastquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa
[..]
je weet niet wat je mist![]()
De cam gaat ook aan
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn broertje viert zn verjaardag dan, ik vind dat dat er wel bij past
hihi, wij hier ook!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn broertje viert zn verjaardag dan, ik vind dat dat er wel bij past
Ja maar ik had het niet verwachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je verrast bent. Er ligt gewoon ijs buiten hoor, 't is dat je 't weet.
Geen idee, misschien op verzoekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens.... Britt wordt vast wel gedraaid in de skihut toch???
Yo ik was er bij in Apeldoorn. Ik was met Ballebek mee. En heb met Bojan staan kijken bij de modenshowquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is idd een beetje gemeen koud, ik jat.. euh, leen, straks de handschoenen van m'n broertje mooi even
Ik was toen met dat Civicje, donkerrood, Peurac wist toen een mooi plekje op loopafstand van 't concours..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Yo ik was er bij in Apeldoorn. Ik was met Ballebek mee. En heb met Bojan staan kijken bij de modenshowmooie vrouwen kijken
Maar dan moet je mij gezien hebben en ik jou
Ja dat was bij z'n school. Peu had toen die alfa nogquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was toen met dat Civicje, donkerrood, Peurac wist toen een mooi plekje op loopafstand van 't concours..
Ik was vast de kleinste van allemaal, ik weet niet of ik toen mijn (ex) vriendin mee had..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat was bij z'n school. Peu had toen die alfa nog
Ik was met ballebek in de volvo.
Maar ik kan je effe niet voor de geest halen
Was wel een leuk dagje!
Oh wacht even... Je vriendin had een enorme alto jurk aan? Als ik me niet vergis rood?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was vast de kleinste van allemaal, ik weet niet of ik toen mijn (ex) vriendin mee had..
En wat vind je leuke muziekjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
OMGik luister zulke leuke muziekjes, die echt in onze show moeten morgen
We hebben een foute M&M Show.... dus veel foute muziekjes. Ook wel Skihut een beetje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh wacht even... Je vriendin had een enorme alto jurk aan? Als ik me niet vergis rood?
Zeg maar zo een jurk die je tegen komt in een dracula film?
[..]
En wat vind je leuke muziekjes?
Dat zal haar ongetwijfeld geweest zijn jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh wacht even... Je vriendin had een enorme alto jurk aan? Als ik me niet vergis rood?
Zeg maar zo een jurk die je tegen komt in een dracula film?
[..]
En wat vind je leuke muziekjes?
Radio 49!quote:
Bv sex met die kale?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben een foute M&M Show.... dus veel foute muziekjes. Ook wel Skihut een beetje.
Sex in de hut en Saltarella Tantarella
Oh dan weet ik het weer, jullie waren al vrij snel je eigen gang gegaan. En hebben jullie niet meer gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zal haar ongetwijfeld geweest zijn ja![]()
Ehm.. volgensmij was jij die Rooie/Ginger dan? Zoiets staat me bij..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het weer, jullie waren al vrij snel je eigen gang gegaan. En hebben jullie niet meer gezien.
Weet je nog wie ik ben
Het vlieger lied, cowboy en indianen. Die 2 zijn ook leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja misschien komt die ook langs
geen idee... ik ga vanavond de playlist samenstellen
Gezien je omschrijving van de muziek ben ik bang dat het niet zo mijn stijl is. Maar wie weet als ik eerst uitvind wat het allemaal is hahaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Radio 49!
Ga je ook luisteren! We zetten ook de Cam aan op TC
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
Oh god, Cowboys en Indianen komt vast en zeker voorbij later de avond in de Skihutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het vlieger lied, cowboy en indianen. Die 2 zijn ook leuk
Das rote pferd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het vlieger lied, cowboy en indianen. Die 2 zijn ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |