SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 12-02-2012 00:16:03 ]![]()
ik zie nog geen gegevens bij menderv staan
iemand die daar een stukje voor kan brijen? dan zet ik em in de OP![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom al die naam topics
Tevens, die vent van MCedit wil 10000 dollar voor z'n sourcecode.![]()
die gast is totaal nuts (maar ergens wel begrijpelijk)
![]()
Er komt een nieuwe variant voor mcedit zei naantje op de server gisteren. Deze zou beter zijn als de huidige.If not now, then when.![]()
Doet Mender zelf wel denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:16 schreef mschol het volgende:
ik zie nog geen gegevens bij menderv staan
iemand die daar een stukje voor kan brijen? dan zet ik em in de OPIf not now, then when.![]()
Hij neemt niks over. Hij is zijn eigen server begonnen. Was erg druk en gezellig gisteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom zou MenderV het overnemen mFok doet het ook nog gewoon toch?If not now, then when.![]()
Naja dan slaat die TT op poep.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij neemt niks over. Hij is zijn eigen server begonnen. Was erg druk en gezellig gisteren.![]()
Beetje rare TT weer, anyway kan dit even in de spoiler tag van de mender server:
- ip: menderv.nl
- render: http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=230&zoom=3Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Misschien leuk om deze map een keer te gaan spelen met z'n allen? Even doorspoelen tot het eind om te zien hoe het eiland eruit ziet.
![]()
Kut TTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hoe gaat het heten??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er komt een nieuwe variant voor mcedit zei naantje op de server gisteren. Deze zou beter zijn als de huidige.![]()
live zal hij ook vast niet worden, dat zien ze als cheaten...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:33 schreef -Datdus- het volgende:
Die render is niet live. En hij is langzaam.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
TT veranderd.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Kijk jeb zijn twitter. Hij probeert het voor elkaar te krijgen dat met biome updates je dezelfde map kan blijven gebruiken.
Maakt het schijnbaar alleen makkelijker om het te veranderen.![]()
![]()
WTF is er nou weer met the Nether aan de hand? Ik dacht dat we gewone Nether zouden krijgen niet van die random pluginnoobportals.. Nu kom ik dus uit op een 'public portal' ofzo? Dat is dus nutteloos aangezien als er daar 20 m ensen alles gaan raiden blijft er niks over, en waarom zou je dan je eigen portal maken. En dan ga ik terug door de portal vanuit de nether, spawn ik ergens onder de grond in de overworld 2000+ blocks van mijn spawn vandaan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
letop:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef Jajong het volgende:
WTF is er nou weer met the Nether aan de hand? Ik dacht dat we gewone Nether zouden krijgen niet van die random pluginnoobportals.. Nu kom ik dus uit op een 'public portal' ofzo? Dat is dus nutteloos aangezien als er daar 20 m ensen alles gaan raiden blijft er niks over, en waarom zou je dan je eigen portal maken. En dan ga ik terug door de portal vanuit de nether, spawn ik ergens onder de grond in de overworld 2000+ blocks van mijn spawn vandaan.
De eerste keer door de portals werkt niet "normaal"
na de 2e keer kan je ZELF een EIGEN portal in de nether maken door obsidian mee te nemen een kk eind te lopen en door die portal te gaan. Dan onthoud de plugin je laatste 2 portal locaties en zo ga je dus steeds naar je eigen portal voortaanWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja Mender legt 't ook niet uit in de server. Thnx.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
letop:
De eerste keer door de portals werkt niet "normaal"
na de 2e keer kan je ZELF een EIGEN portal in de nether maken door obsidian mee te nemen een kk eind te lopen en door die portal te gaan. Dan onthoud de plugin je laatste 2 portal locaties en zo ga je dus steeds naar je eigen portal voortaan[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lol. Legt het ook net uit in de server bedoel ik dus. Lelijke typoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja Mender legt 't ook niet uit in de server. Thnx.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
dat werkt, heulemaal zelf kapotgetest met mender gisterenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als dat werkt is dat best wel baas.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Dus het werkte eerst maar nu is het kapot?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat werkt, heulemaal zelf kapotgetest met mender gisteren![]()
![]()
neuhquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dus het werkte eerst maar nu is het kapot?
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
lol. Hey., maar het is hier geen SC hè.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef Lorrelies het volgende:
Sjonge, maak ik een keer schoon hier in huis, veroorzaak ik bijna kortsluiting![]()
![]()
SC?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
lol. Hey., maar het is hier geen SC hè.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Straks thuis van werken en dan weer spelen! Hoe zit het met de groeve/tijdelijke basis plan/huibster?Fear is the grease of society.![]()
Typ /plquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:44 schreef mschol het volgende:
Welke plugins gebruiken de servers momenteel eigenlijk?![]()
Ja ik heb nog zitten kijken voor een openhaard, maar weet niet echt waar ik die moet neerzetten. Zou trouwens ook best kunnen dat het niet mogelijk is nu, met redstone netherrack aansteken was van falsebook en die staat niet op de server.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet weer zo'n openhaard piston deur maken![]()
SlowChat, dat is chatten wat niet relevant is, of in het algemeen chatten als ik het zo goed uitleg. In ieder geval is het niet echt on-topic en denk ook niet dat het interessant is om te delen.quote:If not now, then when.![]()
Ah jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
SlowChat, dat is chatten wat niet relevant is, of in het algemeen chatten als ik het zo goed uitleg. In ieder geval is het niet echt on-topic en denk ook niet dat het interessant is om te delen.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Ik snap best dat je je belevingen kwijt wilt, maar daar zijn genoeeeeg andere topics voor.quote:If not now, then when.![]()
Mender zijn server is briljantRender-distance lijkt ook hoger?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Wil ook wel even whitelist om even rond te kijken
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Heel kut nog volgens mij, ik heb de hele dag gesolliciteerd en niks gedaan met MC.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:36 schreef vogelkooi het volgende:
Straks thuis van werken en dan weer spelen! Hoe zit het met de groeve/tijdelijke basis plan/huibster?![]()
quote:.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: