abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107888439
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:22 schreef Diesje het volgende:

[..]

Sterrenmunt, jij en ik lopen gelijk. Voor mij dag 34 vandaag en de afgelopen dagen negatief getest.
Betekent dat dat jullie een dezer dagen gaan testen? *O*
pi_107888597
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:10 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

ze heeft toch al negatief getest :? OF snap ik iets niet :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107889108
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.

Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
Even terug gekeken dat Ster maandag wil testen indien nog geen })
Maar ze heeft niet optimaal geklust deze ronde .. Maar goed... er is er maar 1 tje nodig :)

Ik wacht even in spanning af!! :)

(was al bang dat ik een blunder was begaan :@ ... zou wel heul pijnlijk zijn)
pi_107890334
Gefeliciteerd zwangeren *O*

Ik kom me hier ook melden. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we voor ons eerste kindje willen gaan O+

Ik heb net de laatste pilstrip opgemaakt, nu even ongesteld worden en dan kunnen we echt aan de slag! Ben heel benieuwd hoe het ontpillen zal gaan, ben bijna 10 jaar aan de pil en weet eigenlijk niet beter..

Ik post dit trouwens met een kloon, ben geen bekende in OUD ofzo maar in andere delen van het forum zijn er wel wat mensen die me kennen en wil dit nog niet aan de grote klok hangen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107891032
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:10 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik voel de krampen. :( En ik denk dat de menstruatie gaat beginnen. En dit na 34 dagen pas. Normaal gesproken duurt mijn cyclus zo'n 27 dagen. Heel vreemd gegaan deze maand.
  zondag 12 februari 2012 @ 14:19:26 #256
258612 nytar
boys boys boys
pi_107891104
leuk dfd!!! Veel plezier en hopelijk stroom je snel door :)
pi_107891162
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef DropFruitDuo het volgende:
Gefeliciteerd zwangeren *O*

Ik kom me hier ook melden. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we voor ons eerste kindje willen gaan O+

Ik heb net de laatste pilstrip opgemaakt, nu even ongesteld worden en dan kunnen we echt aan de slag! Ben heel benieuwd hoe het ontpillen zal gaan, ben bijna 10 jaar aan de pil en weet eigenlijk niet beter..

Ik post dit trouwens met een kloon, ben geen bekende in OUD ofzo maar in andere delen van het forum zijn er wel wat mensen die me kennen en wil dit nog niet aan de grote klok hangen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeveer hetzelfde verhaal als mij .. Ik had gelukkig direct een cyclus van 28 dagen ondanks dat ik dik 10 jaar ervoor de pil had geslikt.

Succes met ontpillen en zwanger raken en welkom!! :)
pi_107891205
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef Diesje het volgende:

[..]

Ik voel de krampen. :( En ik denk dat de menstruatie gaat beginnen. En dit na 34 dagen pas. Normaal gesproken duurt mijn cyclus zo'n 27 dagen. Heel vreemd gegaan deze maand.
*straalt een eventuele menstruatie bij Diesje weg en plaatst er een kindje voor terug* :+

Hoop ghet niet voor je meid.. maja.. menstruatiesymptomen lijken in het begin erg op zwangerschapssymptomen en andersom als ik sommige vrouwen mag geloven dus ...

Het enige wat we kunnen doen is afwachten ... grrrrr
pi_107891769
Nog even jompelen voor de streepjesregen!!
X_Y *O* *O*, Fieder *O* *O*, Skoap *O* *O* , Enfermera *O* *O* !!
pi_107892732
Enfermera de streep wordt duidelijker!! Grappig dat je moeder het van de week al zei.
Hopelijk wordt de misselijkheid niet erger.

Capricia herken het "probleem", maar gebruik nog geen temp of ovu testen, dus is nog een beetje gokken wanneer de eisprong is. Dus iets minder druk bij manlief.

Milka wel fijn dat je moeder je van advies kan voorzien.

Tuktuk geen idee of die symptomen echt iets vertellen, kan natuurlijk ook rondom de eisprong zijn, of wishfull thinking of het verhaal van phaidra. Eigenlijk schiet je met mijn antwoord ook niets op :').

Jaeky beterschap.

Kwisted dank je voor het mee leven, lief van je :*. Lees bij winka dat je een buikfoto hebt geplaatst ik zal die zo even bekijken.

Diesje en Sterrenmunt, wat balen dat de menstruatie uitblijft en de testen negatief, hopelijk krijgen jullie alsnog snel een positieve test.

DropFruitDuo welkom spannend om voor het echie te gaan he. Hopelijk heb je weinig last van het ontpillen.

Cooki hoe is het bij jou? Je hebt nu in deze periode toch ook je NOD?

En voor de andere dames die ik niet heb genoemd :* Hoe is het bij jullie?
pi_107893850
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:21 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

*straalt een eventuele menstruatie bij Diesje weg en plaatst er een kindje voor terug* :+

Hoop ghet niet voor je meid.. maja.. menstruatiesymptomen lijken in het begin erg op zwangerschapssymptomen en andersom als ik sommige vrouwen mag geloven dus ...

Het enige wat we kunnen doen is afwachten ... grrrrr
Wat lief!

Helaas is mijn menstruatie zojuist begonnen. Op naar ronde 7.
pi_107894113
Balen diesje, hopelijk de volgende ronde meer geluk :*. Helemaal nu er zo'n orkaan aan streepjes is dan wil je graag meedoen.

Ik heb geprobeerd om even terug te lezen wie er nog een datum achter de NOD wil hebben, hier het lijstje:

aurum 8-11
barreltje11-11
kursor 1-12
winka 1-11 daarbij nod op 29 feb
sethiwe 8-11

Het is natuurlijk een klein beetje ondergesneeuwd met alle positieve streepjes van afgelopen dagen, maar dacht maak het even makkelijk voor een Modje of nieuwe topic-opener. Mocht ik ergens overheen gelezen hebben sorry, ben nog niet helemaal wakker :z .
  zondag 12 februari 2012 @ 15:53:26 #263
258612 nytar
boys boys boys
pi_107894613
en mag mijn startdatum erin?

Nytar vanaf januari 2012
  zondag 12 februari 2012 @ 15:55:17 #264
258612 nytar
boys boys boys
pi_107894682
oja en mn temperatuurstijging van vanmorgen had waarschijnlijk meer te maken met de mega verkoudheid die ik nu heb...voel me een partij belabberd!
pi_107896508
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef Phaidra het volgende:
Enfermera, gefeliciteerd!! Ik zie ze hoor, de strepen :Y *O*

tuktuk, een vriendin van mij had dat bij 2 zwangerschappen. Eerst ongesteld (wel wat lichter dan anders), maar een à twee weken later voelde ze zich raar. Moe, buikpijn, gevoelige borsten. Toch maar getest, en ontzettend positief! Dusss, zou het kunnen?
het zou heel goed kunnen hoor. Officieel ben ik pas begin februari gestopt met de pil, maar begin januari ben ik geopereerd na een ongeluk, waarna ik een lange anti-bioticakuur kreeg. Er is best een kans dat het 'per ongeluk' al eerder raak is geweest.
Maar ja, die korte menstruatie van 2 a 3 dagen dan?
Het menselijk lichaam is moeilijk :P

Als het deze week zo blijft en ik ga niet (weer) bloeden, toch maar een testje doen :o
pi_107897654
Jammer Diesje!

Tuktuk, nog even in spanning dus.
Sterrenmunt, al nieuws? Morgen piesen?

Dropfruit, welkom! Spannend he?? Ontpillen hoeft niet per se lang te duren. Soms is het al meteen raak! Ik ben 13 jaar aan de pil geweest en was meteen regelmatig (en ook zwanger). Alhoewel je er wel een jaar voor uit moet trekken is mij door de dokter verteld.
Ik zal je welkom heten zoals ik ook welkom ben geheten: Good fuck! _O- :')
pi_107898851
Muwhahaha ja .. good fuck :D :')
pi_107898918
Kwisted in welk topique kunnen we jouw buikfoto zien?? Ben benieuwd maar kan hem niet vinden in het buiekntopic en ook niet van Z&G?
pi_107898964
Ohh duhh.. gelijk in de OP :@
Ik keek helemaal onderaan :D

Mooi buikje zeg!! Ben er jaloers op!
pi_107900550
Milka, gestart 0711 Mag in de OP
Mijn nieuwe NOD, geen idee, ben heel benieuwd hoe deze cyclus gaat lopen en ook hoe het 7 maart zal gaan. Volgende week zondag wordt mini 2, dus ongeveer twee jaar tussen de kinderen gaat niet meer lukken, haha.
pi_107900826
Bedankt allemaal! O+
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:14 schreef Fieder het volgende:
Jammer Diesje!

Tuktuk, nog even in spanning dus.
Sterrenmunt, al nieuws? Morgen piesen?

Dropfruit, welkom! Spannend he?? Ontpillen hoeft niet per se lang te duren. Soms is het al meteen raak! Ik ben 13 jaar aan de pil geweest en was meteen regelmatig (en ook zwanger). Alhoewel je er wel een jaar voor uit moet trekken is mij door de dokter verteld.
Ik zal je welkom heten zoals ik ook welkom ben geheten: Good fuck! _O- :')
We gaan ons best doen :+

Vraagje aan iedereen die lange tijd de pil heeft gebruikt: merken jullie veel verschil met hoe jullie je voelen, qua humeur enzo?
  zondag 12 februari 2012 @ 20:00:26 #272
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107903342
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef DropFruitDuo het volgende:
Bedankt allemaal! O+

[..]

Vraagje aan iedereen die lange tijd de pil heeft gebruikt: merken jullie veel verschil met hoe jullie je voelen, qua humeur enzo?
Ik heb de pil 11 jaar geslikt en merk totaal geen verschil qua stemming of wat dan ook. Het enige is dat ik weer meer puisten heb (wtf je zou denken dat dat met 27 toch over is :') ) en dat mijn lichaam zichzelf niet echt regelt. Maar volgens mij zijn dat soort dingen per pil en per persoon ook verschillend dus kijk maar hoe het voor jou uitwerkt :)

En welkom!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_107904493
Haha chanty die puisten is wel heel herkenbaar, helaas.
Verder ook 11 jaar anticonceptie (pil en later nuvaring) gebruikt.
Ik merk wel wat verschil in de hormoonschommelingen, nu ik niets gebruik.
Maar geloof niet dat mijn humeur erg veranderd is.
Wel heb ik nu veel minder last van droogheid down under :Y).
Nu 6 mnd van de nuvaring af, maar nog geen regelmatige cyclussen 50-29-48-38.

Nytar beterschap.

Lijnloos hoe is het met jou dan heeft de keelontsteking nog doorgezet?
pi_107905648
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef DropFruitDuo het volgende:
Bedankt allemaal! O+

[..]

Dat niet .. ben wel langer ongesteld en verlies veeeeeeeeeul meer bloed. Heb echt het gevoel dat ik leeg loop :') .. En dat de krampen voorafgaand ook heftiger zijn. Kan er echt een dag helemaal door uit mijn doen zijn.

Maar verder qua humeur niet echt heb ik het idee
  zondag 12 februari 2012 @ 20:45:12 #275
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107905659
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:36 schreef Labelloo het volgende:
Nog even jompelen voor de streepjesregen!!
X_Y *O* *O*, Fieder *O* *O*, Skoap *O* *O* , Enfermera *O* *O* !!
Lief! Thanks! :* O+

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera de streep wordt duidelijker!! Grappig dat je moeder het van de week al zei.
Hopelijk wordt de misselijkheid niet erger.

Capricia herken het "probleem", maar gebruik nog geen temp of ovu testen, dus is nog een beetje gokken wanneer de eisprong is. Dus iets minder druk bij manlief.

Milka wel fijn dat je moeder je van advies kan voorzien.

Tuktuk geen idee of die symptomen echt iets vertellen, kan natuurlijk ook rondom de eisprong zijn, of wishfull thinking of het verhaal van phaidra. Eigenlijk schiet je met mijn antwoord ook niets op :').

Jaeky beterschap.

Kwisted dank je voor het mee leven, lief van je :*. Lees bij winka dat je een buikfoto hebt geplaatst ik zal die zo even bekijken.

Diesje en Sterrenmunt, wat balen dat de menstruatie uitblijft en de testen negatief, hopelijk krijgen jullie alsnog snel een positieve test.

DropFruitDuo welkom spannend om voor het echie te gaan he. Hopelijk heb je weinig last van het ontpillen.

Cooki hoe is het bij jou? Je hebt nu in deze periode toch ook je NOD?

En voor de andere dames die ik niet heb genoemd :* Hoe is het bij jullie?
Whaha ja :D Nou ik was er vanavond en kon gelukkig (met moeite) mn mond houden. Volgens mij had mn moeder wel door dat ik iets aan het verbergen was (ze kent me te goed), maar ze zei er niks over :P Dus dat is wel fijn ^^ Whihi.
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')