Betekent dat dat jullie een dezer dagen gaan testen?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:22 schreef Diesje het volgende:
[..]
Sterrenmunt, jij en ik lopen gelijk. Voor mij dag 34 vandaag en de afgelopen dagen negatief getest.
ze heeft toch al negatief getestquote:Op zondag 12 februari 2012 13:10 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Betekent dat dat jullie een dezer dagen gaan testen?
Even terug gekeken dat Ster maandag wil testen indien nog geenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.
Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel de krampen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:10 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Betekent dat dat jullie een dezer dagen gaan testen?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef DropFruitDuo het volgende:
Gefeliciteerd zwangeren
Ik kom me hier ook melden. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we voor ons eerste kindje willen gaan![]()
Ik heb net de laatste pilstrip opgemaakt, nu even ongesteld worden en dan kunnen we echt aan de slag! Ben heel benieuwd hoe het ontpillen zal gaan, ben bijna 10 jaar aan de pil en weet eigenlijk niet beter..
Ik post dit trouwens met een kloon, ben geen bekende in OUD ofzo maar in andere delen van het forum zijn er wel wat mensen die me kennen en wil dit nog niet aan de grote klok hangenOngeveer hetzelfde verhaal als mij .. Ik had gelukkig direct een cyclus van 28 dagen ondanks dat ik dik 10 jaar ervoor de pil had geslikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met ontpillen en zwanger raken en welkom!!![]()
*straalt een eventuele menstruatie bij Diesje weg en plaatst er een kindje voor terug*quote:Op zondag 12 februari 2012 14:17 schreef Diesje het volgende:
[..]
Ik voel de krampen.En ik denk dat de menstruatie gaat beginnen. En dit na 34 dagen pas. Normaal gesproken duurt mijn cyclus zo'n 27 dagen. Heel vreemd gegaan deze maand.
Wat lief!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
*straalt een eventuele menstruatie bij Diesje weg en plaatst er een kindje voor terug*![]()
Hoop ghet niet voor je meid.. maja.. menstruatiesymptomen lijken in het begin erg op zwangerschapssymptomen en andersom als ik sommige vrouwen mag geloven dus ...
Het enige wat we kunnen doen is afwachten ... grrrrr
het zou heel goed kunnen hoor. Officieel ben ik pas begin februari gestopt met de pil, maar begin januari ben ik geopereerd na een ongeluk, waarna ik een lange anti-bioticakuur kreeg. Er is best een kans dat het 'per ongeluk' al eerder raak is geweest.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef Phaidra het volgende:
Enfermera, gefeliciteerd!! Ik zie ze hoor, de strepen![]()
tuktuk, een vriendin van mij had dat bij 2 zwangerschappen. Eerst ongesteld (wel wat lichter dan anders), maar een à twee weken later voelde ze zich raar. Moe, buikpijn, gevoelige borsten. Toch maar getest, en ontzettend positief! Dusss, zou het kunnen?
We gaan ons best doenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:14 schreef Fieder het volgende:
Jammer Diesje!
Tuktuk, nog even in spanning dus.
Sterrenmunt, al nieuws? Morgen piesen?
Dropfruit, welkom! Spannend he?? Ontpillen hoeft niet per se lang te duren. Soms is het al meteen raak! Ik ben 13 jaar aan de pil geweest en was meteen regelmatig (en ook zwanger). Alhoewel je er wel een jaar voor uit moet trekken is mij door de dokter verteld.
Ik zal je welkom heten zoals ik ook welkom ben geheten: Good fuck!![]()
Ik heb de pil 11 jaar geslikt en merk totaal geen verschil qua stemming of wat dan ook. Het enige is dat ik weer meer puisten heb (wtf je zou denken dat dat met 27 toch over isquote:Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef DropFruitDuo het volgende:
Bedankt allemaal!
[..]
We gaan ons best doen![]()
Vraagje aan iedereen die lange tijd de pil heeft gebruikt: merken jullie veel verschil met hoe jullie je voelen, qua humeur enzo?
Dat niet .. ben wel langer ongesteld en verlies veeeeeeeeeul meer bloed. Heb echt het gevoel dat ik leeg loopquote:Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef DropFruitDuo het volgende:
Bedankt allemaal!
[..]
We gaan ons best doen![]()
Vraagje aan iedereen die lange tijd de pil heeft gebruikt: merken jullie veel verschil met hoe jullie je voelen, qua humeur enzo?
Lief! Thanks!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:36 schreef Labelloo het volgende:
Nog even jompelen voor de streepjesregen!!
X_Y![]()
, Fieder
![]()
, Skoap
![]()
, Enfermera
![]()
!!
Whaha jaquote:Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Sethiwe het volgende:
Enfermera de streep wordt duidelijker!! Grappig dat je moeder het van de week al zei.
Hopelijk wordt de misselijkheid niet erger.
Capricia herken het "probleem", maar gebruik nog geen temp of ovu testen, dus is nog een beetje gokken wanneer de eisprong is. Dus iets minder druk bij manlief.
Milka wel fijn dat je moeder je van advies kan voorzien.
Tuktuk geen idee of die symptomen echt iets vertellen, kan natuurlijk ook rondom de eisprong zijn, of wishfull thinking of het verhaal van phaidra. Eigenlijk schiet je met mijn antwoord ook niets op.
Jaeky beterschap.
Kwisted dank je voor het mee leven, lief van je. Lees bij winka dat je een buikfoto hebt geplaatst ik zal die zo even bekijken.
Diesje en Sterrenmunt, wat balen dat de menstruatie uitblijft en de testen negatief, hopelijk krijgen jullie alsnog snel een positieve test.
DropFruitDuo welkom spannend om voor het echie te gaan he. Hopelijk heb je weinig last van het ontpillen.
Cooki hoe is het bij jou? Je hebt nu in deze periode toch ook je NOD?
En voor de andere dames die ik niet heb genoemdHoe is het bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |