Thanks!!quote:Op zondag 12 februari 2012 09:14 schreef nytar het volgende:
dat is dus gewoon zwanger! Gefeliciteerd!
Ik moet ook zeggen dat als je al een kind hebt rondlopen dat er ook minder tijd voor is. Om 7 uur begint ie al te roepen en dan komt er al niks meer van...
Whaha ja precies dat dacht ik ook alquote:Op zondag 12 februari 2012 09:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is echt zwanger hoor! Gefeliciteerd!! Enne, misselijk en slecht slapen? Wen er maar vast aan
Hee meissie nu ben ik ook over gehaald hoor!! Ziet er harstikke zwanger uit!! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 12 februari 2012 09:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whaha ja precies dat dacht ik ook al
Thanks!
En nu ga ik nog lekker even wat slaap inhalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:51 schreef -Tuktuk- het volgende:
Hmm, ik heb sinds vanmorgen hele gevoelige borsten en een raar trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Ik ben 2 februari nog ongesteld geworden, dus het lijkt me meer toeval, maar zou het kunnen?
Of is het alleen wishfull thinkign en extreem gerammel na de strepenorkaan?
Thanks!!quote:Op zondag 12 februari 2012 09:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hee meissie nu ben ik ook over gehaald hoor!! Ziet er harstikke zwanger uit!! Gefeliciteerd!!
Echt he!quote:
Inderdaad ja... dat wilde ik ook nog gaan zeggen maar ik ben niet op mn best vandaag XDquote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Kwisted het volgende:
Even een dikkevoor de dames waarbij het nog niet gelukt is. Jullie tijd komt ook! Kan me voorstellen dat het ontzettend balen is als je ineens zoveel streepjes bij anderen ziet, ookal gun je het iedereen.
Van harte gefeliciteerd zwangere dames! Zie jullie in Z&G
Sterrenmunt, jij en ik lopen gelijk. Voor mij dag 34 vandaag en de afgelopen dagen negatief getest.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.
Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
Lief dat je dit postquote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Kwisted het volgende:
Even een dikkevoor de dames waarbij het nog niet gelukt is. Jullie tijd komt ook! Kan me voorstellen dat het ontzettend balen is als je ineens zoveel streepjes bij anderen ziet, ookal gun je het iedereen.
Van harte gefeliciteerd zwangere dames! Zie jullie in Z&G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |