Wat ontzettend raar zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef De_Ilias het volgende:
Leuk zeg, ik had vroeger op de middelbare school ook een SS in mijn boek geschreven (zonder reden), ik kreeg gelijk op me kop en ik werd verdacht van antisemitisme.
Nou wat zullen ze bang worden van een SS wapen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:40 schreef sp3c het volgende:
het is een beetje dommig om nazi symboliek te gebruiken maar ik vind het altijd onzinnig om van militairen in oorlogsgebied een politiek correcte houding te eisen ... je reputatie is ook een wapen!
yada yada yadaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:52 schreef sp3c het volgende:
het is geen verweer en het gaat me niet puur om met welke vlag ze op hun vakantiefoto's staan
de militair is hard, agressief, rookt gewoon zijn zware javaanse jongens op zijn werkplek, vloekt, scheld en zo politiek incorrect mogelijk ... geen mietje die je zomaar aan de kant kunt schuiven
Ach jah... Misschien ook niet zo heel handig.quote:die SS vlag is daar een uitwas van, dat is echt niet iets uniek Amerikaans ofzo
de Duitsers rolden bv door Afghanistan met Afrika Korps symbolen tot ze er thuis van in de broek begonnen te plassen
Nee, gossie, echt? Op de middelbare school kon je ook niet weten van de tweede wereldoorlog natuurlijk. Wat flauw van die linkse leraren weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef De_Ilias het volgende:
Leuk zeg, ik had vroeger op de middelbare school ook een SS in mijn boek geschreven (zonder reden), ik kreeg gelijk op me kop en ik werd verdacht van antisemitisme.
sterkquote:
waarom is dat niet handig?quote:[..]
Ach jah... Misschien ook niet zo heel handig.
moet soldaat eerste klas zich daarmee bezig houden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat er geen politiek draagvlak voor is. Daarom niet.
Ja bespaar me al dat stoere gelul manquote:
Wil je dat de mensen die in het leger dienen specifiek daaraan refereren? Gaat daar een boodschap vanuit waar je op kunt bouwen?quote:waarom is dat niet handig?
wat voor effect heeft het in country?
Jep.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet soldaat eerste klas zich daarmee bezig houden?
Ja. Als je je eigen politiek en de lokale bevolking niet mee krijgt faal jij als soldaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet soldaat eerste klas zich daarmee bezig houden?
nee en met stoer heeft het helemaal niets te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:09 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ja bespaar me al dat stoere gelul man
er moet een boodschap vanuit gaan dat je er niet mee kunt fuckenquote:[..]
Wil je dat de mensen die in het leger dienen specifiek daaraan refereren? Gaat daar een boodschap vanuit waar je op kunt bouwen?
De meeste leden van Kiss zijn joods tropuwensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:52 schreef grrrbeer het volgende:
KISS wordt toch ook met rust gelaten?
Dude op de meeste middelbare scholen is WOII terug gebracht tot een paar weken les in een van de latere leerjaren en tijdens die lessen komt het symbool gebruik van Adolfje niet verder dan het hakenkruis en misschien wat gotisch uitziende teksten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, gossie, echt? Op de middelbare school kon je ook niet weten van de tweede wereldoorlog natuurlijk. Wat flauw van die linkse leraren weer.
![]()
Heeft alleen dat palmboompje (zonder swastika) nou voor zoveel problemen gezorgd bij het thuisfront ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:52 schreef sp3c het volgende:
de Duitsers rolden bv door Afghanistan met Afrika Korps symbolen tot ze er thuis van in de broek begonnen te plassen
Denk niet dat de vijand aldaar er bang van wordt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee en met stoer heeft het helemaal niets te maken
het gaat om de perceptie van de militair in de ogen van de vijand
Schiet veel, schiet raak.quote:er moet een boodschap vanuit gaan dat je er niet mee kunt fucken
nee de militair, ZEKER de vrijwilliger moet zich daar ver buiten houdenquote:
nou ze moeten niet voor Rambo spelen maar ik vind het onzinnig om ons iedere keer druk te maken over het feit dat militairen in oorlogsgebied niet heel de dag de ideale schoonzoon uit lopen te hangenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja. Als je je eigen politiek en de lokale bevolking niet mee krijgt faal jij als soldaat.
Rambo spelen kan niet bij zulke missies.
Ja onschuldige mensen doodschieten en martelen hebben je universiteit voor moeten doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat ze individueel iets meer kunnen dan jij de rest van je leven kunt en zal bereiken
Opleiding tot SS (scout sniper hihi) kost waarschijnlijk meer dan de opleiding van een gemiddelde arts... Van Commando's is de opleiding meer dan 10 keer zo duur.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:53 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ja onschuldige mensen doodschieten en martelen hebben je universiteit voor moeten doen
Nomaden behoren dan ook niet allemaal tot een sniper squad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de nomaden allemaal een zonnebril hebben. Mietjes.
Duur is niet altijd beter.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Opleiding tot SS (scout sniper hihi) kost waarschijnlijk meer dan de opleiding van een gemiddelde arts... Van Commando's is de opleiding meer dan 10 keer zo duur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |