Exact. Stel autisten zijn meteen compleet van slag.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mensen die alleen posten in sc'sEr is meer op FOK! hoor.
Dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact. Stel autisten zijn meteen compleet van slag.
Wat een trieste troll ben jij zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.
Het is dicht, en blijft dicht.
De volgende SC die aan de beurt is, is UDOWU (). En dit keer definitief.
Gast.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.
Koning.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.
Hij was een betere mod dan jij bent hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een trieste troll ben jij zeg.
En weer open: [Radio 49] #2336 Monsterlulquote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij was een betere mod dan jij bent hoor.
ontopic Remlof dm gestuurd of die weer open mag.
Dus die SuperlintwormJim loog?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
En weer open: [Radio 49] #2336 Monsterlul
Volgens mij was het een foutje.
UDOWU is een heel ander geval.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus die SuperlintwormJim loog?ook over UDOWU?
Dat komt omdat je een topic kickt van 6 maanden oud. Zo leuk is dat topic, incluis jouw toevoeging, nou ook weer niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zie ik nooit zo een balkanker in Bob de Bouwer?
Dicht? Is toch gewoon een grappige toevoeging? Open ik eens niet een nieuw topic, krijg je dit.
Heb jij een pot augurken leeggedronken?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een topic kickt van 6 maanden oud. Zo leuk is dat topic, incluis jouw toevoeging, nou ook weer niet.
serieus, dit niet grappig vinden. dit was geweldig om te lachen. ik lachte me dubbelquote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een topic kickt van 6 maanden oud. Zo leuk is dat topic, incluis jouw toevoeging, nou ook weer niet.
Ja. En een cactus verorberd als avondmaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb jij een pot augurken leeggedronken?
Hahaha, we bedoelen een balk-anker als in bouwmateriaal, maar het lijkt precies op balkanker! IKSIEDEE!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
serieus, dit niet grappig vinden. dit was geweldig om te lachen. ik lachte me dubbel
Dit is erg ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De topics die jij maakt zijn niet veel beter, wat is je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |