Op dit moment zouden alleen William en Hadewych echt als verrassing komen qua mol en ik denk ook dat ze beide dan een hele goede mol zouden zijn (de mogelijkheden buiten de camera om zijn er genoeg). Helaas vrees ik dat ze geen van beide de finale gaan halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als William de mol zou zijn. Zoeken of er vrijstellingen in het hooi zitten, niets hoeven te doen bij die stemopdracht. (Lekker onder de grond zitten)!
Misschien spreiden ze. Of zoals Frits zei niet goed gestudeerd en daardoor maken ze fouten in de test. Maar het kan ook opzettelijk door de regie zo gemonteerd zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Op dit moment zouden alleen William en Hadewych echt als verrassing komen qua mol en ik denk ook dat ze beide dan een hele goede mol zouden zijn (de mogelijkheden buiten de camera om zijn er genoeg). Helaas vrees ik dat ze geen van beide de finale gaan halen.
Opvallend tijdens de test: William hoor je tijdens zijn testbiecht praten over Tim, maar hij kiest voor Hadewych bij een testvraag (had de mol de porto in opdracht 2 in de controleroom, kan ook nog eventueel op Frits slaan). Nu weet ik dat er misschien geknipt en geplakt is in die schermen, maar dit is al de tweede kandidaat die voor een Hadewych antwoord lijkt te gaan (Liesbeth, want Trudy is de moeder van Hade) terwijl de biecht over een andere kandidaat gaat.
Lekker gretig op de Pot-beheer die Hadewych, raar ook, met de wetenschap dat zowat alle penningmeesters er uit liggen tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:30 schreef jcdragon het volgende:
Wie wordt de nieuwe penningmeester ? 1 minuut aflevering 7
http://avro.nl/wieisdemol/Player/wieisdemol_1minuut_afl7/#.TzqKh7EaPVC
Terugblik aflevering 6
http://avro.nl/wieisdemol/Player/wieisdemol_terugblik_afl6/
En er zal duidelijker gemold worden!quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk dit zijn de opdrachten waar ik het over had, fysiek en mentaal zware opdrachten, zodat men echt moet zweten en niet op een afstandje kan blijven toekijken!
Ach, die laatste opmerking is bij die laatste opdracht zo gek nog niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En er zal duidelijker gemold worden!![]()
"Het is zwaar, ik ben moe, ik durf niet..."
Lekker naar WIDM kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
dilemma vanavond widm kijken of toch Ajax / manchester united
Nee, vraag dat maar aan Mol George uit seizoen 3quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, die laatste opmerking is bij die laatste opdracht zo gek nog niet.
Nee! Ik heb puntjes nodig in de prono!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:22 schreef svann het volgende:
William is safe vandaag; mijn afvaller valt nooit af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |