SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's possible!
Sorry, ik ben niet geinteresseerd in een NAS.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Wil je em ruilen voor een NAS met een kleine bijbetaling van mijn kant...
Het oranje is meer zoals op de foto's die ik zelf heb gemaakt, dus niet het uberfelle van in de link. De tweede eigen foto geeft het beste de kleuren weer zoals ze in het echt zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:31 schreef Harry_Turtle het volgende:
Welke kleur oranje hebben de wijzers? Het felle uit de link of de kleur van de foto's die jij hebt gemaakt?
Voor 100 euro heb je hem deze week nog binnen!quote:
Bod genoteerd maar het is nog te weinig.quote:
Het horloge heb ik nog steeds. Het laatste bod via het topic was ¤65,- Via PM heb ik een bod van ¤80 gehad maar van die user heb ik niks meer gehoord.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:06 schreef Cynix ® het volgende:
Heb je het horloge nog en wat is het laatste bod eigenlijk?
Als dat 65 ¤ is, bied ik 70 ¤ incl. verzending.
Excuus! Je hebt helemaal gelijk, het past niet door de brievenbus. Het hoogste bod tot nu toe is daarom dan ook: ¤65,- excl. door skittelman!quote:Op maandag 12 maart 2012 14:58 schreef skittelman het volgende:
65ex is toch meer dan 70 inc? of past hij door de brievenbus?
Nee het horloge is nog steeds in mijn bezit. Het laatste bod was ¤65,- exclusief. De vraagprijs is ¤100,-.quote:
quote:
De biedingen staan genoteerd maar zijn nog te laag om over te gaan tot een verkoop. Mrdjey heeft het hoogste bod tot nu toe: ¤70,- exclusief verzenden.quote:
Bod staat genoteerd, maar het horloge gaat er nog niet voor weg.quote:
Cynix wat mij betreft hebben we een deal!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn bod is inclusief verzenden. Maar ik zal het goed met je maken en er nog 6,75 ¤ bij doen.
Dus 86,75 ¤ inclusief verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |