SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHA![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Syb.ren het volgende:
[..]Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHA![]()
Ludo, de stinkend rijke man uit Meerdijk laat zo'n pauper Henk-en-Ingrid bedrijf zijn miljoenenvilla verbouwen?![]()
Nina heeft hem zeker gedwongen?
![]()
Oh gut, shortie gekeken en ik geloof dat ik dat nieuwe bijdehante mokkel met grote bek nog meer haat dan Bing, da's toch knap![]()
![]()
Ik vind der vooral lomp. Onrealistisch ook normaal is zo iemand gelijk der baan kwijt..
zou bij gtst wel weer niets aan de hand zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Mwoa, ligt eraan. "De agent heeft mijn lamp kapotgetrapt" wordt meestal niet direct geloofd, toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind der vooral lomp. Onrealistisch ook normaal is zo iemand gelijk der baan kwijt..
zou bij gtst wel weer niets aan de hand zijn.![]()
Komt ook maar van het gtst forum.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.
Wat ik alleen wel erg vind is dat het hier dus om een volwassen persoon gaat.
Een puber weet niet wie Willem Kelder is dus de persoon die dit geschreven heeft moet minimaal 20+ zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?![]()
Ludo, de stinkend rijke man uit Meerdijk laat zo'n pauper Henk-en-Ingrid bedrijf zijn miljoenenvilla verbouwen?![]()
Nina heeft hem zeker gedwongen?
En het is Henk en Annie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Zonder echt goed gelezen te hebben ben ik blijkbaar dus ergens ingetrapt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.![]()
![]()
Zeg, doe niet zo zielig serieus zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.En het is Henk en Annie.
![]()
En trouwens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_en_Ingrid![]()
Er zijn geen andere klusbedrijven in Meerdijk en de wijde omtrek.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?![]()
![]()
Natuurlijk neemt Ludo het bedrijf van Noud aan. Beetje lullig om een ander bedrijf in te schakelen als je schoonzoon een klusbedrijf heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegt... Naja, in elk geval mooi materiaal van TRY in goede kwaliteit op YouTube, dat is al heel watquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Trouwens. Volgens mij eindigde Simon in Australië met Suzanne, Alison Clarke was Annette en Olivia Baxter was Suzanne Balk daar. Of zit ik nu verkeerd?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:14 schreef loezzzje het volgende:
Natuurlijk neemt Ludo het bedrijf van Noud aan. Beetje lullig om een ander bedrijf in te schakelen als je schoonzoon een klusbedrijf heeftEn de klus gaat weer mis zeker,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wordt ze onterecht opgehemeld of terecht afgekraakt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Klipnap het volgende:
Mooie column over Charlie door Bert Dijkstra in de Vrouw![]()
Helaas kan ik hem niet vinden
Een heer met stijl![]()
My 2 cents.
Nuran, zonder hoofddoek en Danny zaten bij elkaar op school. Nuran had een mega crush op Danny, maar Danny zag haar niet staan.
Nuran, die een vrije opvoeding heeft gehad, mocht van vader naar het schoolfeest. Danny was er ook.
Danny dronk teveel en werd opgenaaid door zn klasgenoten om Nuran te zoenen. Turkje pesten.
Het een en ander liep uit de hand en Danny heeft Nuran gebruikt/misbruikt.
Daarna nooit meer naar haar omgekeken.
Nuran is altijd verliefd gebleven op Danny.![]()
Ze heeft een foto van hun samen, zoenend uit 2005.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef amaranta het volgende:
My 2 cents.
Nuran, zonder hoofddoek en Danny zaten bij elkaar op school. Nuran had een mega crush op Danny, maar Danny zag haar niet staan.
Nuran, die een vrije opvoeding heeft gehad, mocht van vader naar het schoolfeest. Danny was er ook.
Danny dronk teveel en werd opgenaaid door zn klasgenoten om Nuran te zoenen. Turkje pesten.
Het een en ander liep uit de hand en Danny heeft Nuran gebruikt/misbruikt.
Daarna nooit meer naar haar omgekeken.
Nuran is altijd verliefd gebleven op Danny.![]()
![]()
Het is Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat weet jij nou weer van dat bedrijf.En het is Henk en Annie.
![]()
Ja, de avond van het schoolfeest. Voordat hij haar misbruikte hebben ze op het station fotos gemaakt. Die koestert ze in haar lelijke handtas. Zo'n nep Gucci. Maar dan staat er Cuggi op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft een foto van hun samen, zoenend uit 2005.![]()
Hm...maar hoe oud zijn ze nu helemaal? Danny is een jaar of 28, Nuran 25 ofzo? Dus 7 jaar terug zit je op 21 en 18...Hmmm!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, de avond van het schoolfeest. Voordat hij haar misbruikte hebben ze op het station fotos gemaakt. Die koestert ze in haar lelijke handtas. Zo'n nep Gucci. Maar dan staat er Cuggi op.![]()
En toch zit er meer achter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: