Waar ken ik haar toch van? (Mw. Edet)quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als Lorena & Jack uiteindelijk toch in een huis gaan wonen, dan zal dat wel Maxime's oude huis gaan worden.
Waarschijnlijk wel aangepast, zodat het voor een ander huis kan doorgaan.
Aysen heeft blijkbaar wel interesse in Bing (ik zou willen dat ze zo naar mij keek, ze mag me wel in de boeien slaan en ik ga me dan flink verzetten
.)
Mochten Bing & Aysen wat krijgen, dan zit hij wel onder de plak.
Wat de bedoeling is van die toiletjuffrouw?
Een poging tot humor of zo?
Hebben de schrijvers soms ook pilletjes geslikt.
C1000 reclames?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar ken ik haar toch van? (Mw. Edet)
Staat me vaag iets bij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
C1000 reclames?
Edit; die hele irritante stevige huisvrouw die à la James Bond achter de koopjes aanging. Kan iemand vast wel even youtuben voor ons
Oja, thanx, dat is ze ja.quote:
in elk geval geschreven door iemand die de lidwoorden nog niet helemaal onder de knie heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Triest hè, die spoilers.. Wel érg origineel hoor![]()
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?
Het is het lidwoordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
in elk geval geschreven door iemand die de lidwoorden nog niet helemaal onder de knie heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 10:47:47 ]
Geen idee, die is een paar delen terug vervangen door Ludo, Sil en Stefano. Ik had die weggehaald maar niet gemerkt dat de castfoto ontbrak. Die staat er nu weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom staat de cast eigenlijk niet meer in de OP?
Iemand van 10 weet niet wie Willem Kelder is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Triest hè, die spoilers.. Wel érg origineel hoor![]()
En nogmaals; ze zijn niet echt, een of ander 10 jarig meisje heeft ze vast geschreven. Lukt het de fokkers dat spoilers te begreipen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHA![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Syb.ren het volgende:
[..]Ho wacht even. Laat Ludo de verbouwing door Noud doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHA![]()
Ludo, de stinkend rijke man uit Meerdijk laat zo'n pauper Henk-en-Ingrid bedrijf zijn miljoenenvilla verbouwen?![]()
Nina heeft hem zeker gedwongen?
![]()
Oh gut, shortie gekeken en ik geloof dat ik dat nieuwe bijdehante mokkel met grote bek nog meer haat dan Bing, da's toch knap![]()
![]()
Ik vind der vooral lomp. Onrealistisch ook normaal is zo iemand gelijk der baan kwijt..
zou bij gtst wel weer niets aan de hand zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Mwoa, ligt eraan. "De agent heeft mijn lamp kapotgetrapt" wordt meestal niet direct geloofd, toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind der vooral lomp. Onrealistisch ook normaal is zo iemand gelijk der baan kwijt..
zou bij gtst wel weer niets aan de hand zijn.![]()
Komt ook maar van het gtst forum.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk verzonnen bro, voortaan beter Nederlands leren.
Wat ik alleen wel erg vind is dat het hier dus om een volwassen persoon gaat.
Een puber weet niet wie Willem Kelder is dus de persoon die dit geschreven heeft moet minimaal 20+ zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: