Zonder hoofddoek zijn de meeste echt wel mooie vrouwen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, als ze niet praktiserend zijn, gaan ze nog wel.
Je kan niet altijd helpen op wie je verliefd wordtquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef padlarf het volgende:
Nou nou, niet per se iets mis met moslims, maar ik hoef niet zo nodig een relatie met een moslima
Met hoofddoek ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zonder hoofddoek zijn de meeste echt wel mooie vrouwen.
Dat ben ik met je eens, het zou ook geen dealbreaker zijn, maar het maakt de zaken wel veel ingewikkelderquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Je kan niet altijd helpen op wie je verliefd wordt
Ja dat is zeker waar, ik zou ook niet een relatie willen beginnen met een moslim, maar gevoelens kan je niet uitsluitenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, het zou ook geen dealbreaker zijn, maar het maakt de zaken wel veel ingewikkelder
Je wordt op je wenkbrauwen bediend.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef marcodej het volgende:
Geef mij de Elfstedentocht meer. Veel boeiender dan dit geneuzel.
Waarom?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ook, maar zonde dan van die hoofddoek en het geloof dan
Het is net Koninginnedag: de Amsterdammers zijn er minder mee bezig dan de restquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
De niet-Friezen zijn er meer mee bezig dan de Friezen.
EEN SCHANDE!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef inZanity het volgende:
Denk je van die kutelfstedentocht af te zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |