SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ze liet een scheet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren en eergisteren was er een ongeluk. Ghehe. T blijft een mooie mens.
Ben ik wel bang voor, ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.
Wedden?
Romantischquote:
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).quote:
Koop dan een keer een pakje bij het uitgaan ofzo als het op is. Niet als KADO! op valentijnsdagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Als je denkt dat ze daar de humor van inziet moet je het doen, maar het is veiliger voor een bos rozen te gaan ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Goeie veeg. Hoppa.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig.
Of sokken. Een gereedschapssetje. Een aansteker.
Zelf kan ik niet zo goed multitaskenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:50 schreef madsaus het volgende:
Het "probleem" met datingsites is denk ik ook een beetje dat je niet weet met hoeveel anderen diegene aan het daten is en of/wanneer dat dan zal stoppen. Daarom kan het ook lang duren voordat iemand jou weer kan zien. Lijkt met best lastig
Praat je moers taal. Oh wacht, dat doe je nou net.quote:
Grappig, blijkbaar was de eerste date met mijn vriendin, bij het ecodrome, nog wetenschappelijk verantwoord ook..quote:Niet een standaardetentje bij kaarslicht maar een adrenalinekick van bijvoorbeeld een ritje in de achtbaan vergroot de kans op succes tijdens een eerste date. Sterker nog, ook 'gearriveerde' koppels kunnen het verliefde gevoel terugwinnen als ze samen iets verrassends doen.
Dat zegt Tila Pronk, sociaal psycholoog aan de VU in Amsterdam, die wetenschappelijk onderzoek doet naar liefde.
Volgens Pronk doen koppels er verstandig aan hun relatie af en toe een boost te geven door iets te doen wat ze nog nooit eerder gedaan hebben. Bij een eerste date leren potentiële partners elkaar op een 'frisse' manier kennen als ze dat doen in een meer verrassende omgeving. Dat vergroot weer de kans dat een eerste date uitgroeit tot meer. 'Het is wetenschappelijk bewezen dat die koppels jaren later meer tevreden zijn', aldus Pronk. 'Een 'standaardetentje' is voorspelbaar en daardoor minder interessant.'
Idd. Vandaar dat ontgroeningen bij studentenclubs zo goed werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Northside het volgende:
Open deur, dat onderzoek. Samen een nieuwe ervaring opdoen schept een band, algemeen bekend.
Sorry maar:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Je kijkt er zelf toch ook op?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.
Ja, lekker hypocriet hey.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kijkt er zelf toch ook op?Misschien kijkt zij ook wel even naar haar reacties.
Als je er wat van gaat zeggen ben je haar natuurlijk kwijt.
succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
WAAROM REAGEERT ZE NIET OP MIJN APP VOLGENS HAAR STATUS IS ZE ONLINE FRUSTRATIE LEVEL 90%quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
Ik zou er zeker wat van zeggen pm. Hoe durft ze, de hoer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef Shenkie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ikzelf heb een tijdje succesvol op Paiq rondgehangen, en daar kwam ik in battledates nogal veel mannetjes tegen zoals jij; heel erg geforceerd en gefrustreerd. Ik had dan ook een battledate score van 100%
Gooi het van je af, ga lekker contact maken er zijn ontzettend veel verschillende meiden; allemaal weer opzoek naar andere dingen. Ik kon ze grofweg in vier categoriën opdelen:
1. opzoek naar virtuele aandacht/complimentjes - zonde van je tijd
2. lekker datend opzoek naar de ware - erg gezellig: moet je binnen paar gesprekken achter zijn of er wederzijdse interesse is, en dan een drankje hebben gepland om te kijken of er ook een real life klik is
3. one night stands - als dit je ding is, moet je heel snel een date regelen met zo een persoon; doe je dit niet, heeft ze geen aandacht meer voor je. verwacht geen relatie![]()
4. geforceerd opzoek naar serieuze relatie -dit zijn meestal niet de mooiste exemplaren... of zijn eens erg teleurgesteld geweest in de liefde en daardoor erg bezitterig
Ik merkte zelf altijd vrij snel of er een enig aanknopingspunt was tot meer. Jij lijkt je heel erg te focussen op 1 persoon iedere keer. Internetdating gaat om kwantiteit: spreek er zoveel mogelijk; je staat niet in een kroeg. Ik heb in korte tijd meer dan 50 meiden gesproken, waar ik er slechts 5 van daadwerkelijk heb gedate; waarbij ik t steeds naar m'n zin heb gehad, maar lang niet altijd een vervolg kreeg. Nu echter wel in een geslaagde relatie met één
Nice!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:36 schreef child_of_the_matrix het volgende:
2e afspraakje gehad vanavond en was zeer geslaagd. Bij het afscheid ff gezoend (ijzer smeden als het heet is jeweet.....) Ja....ik zie haar wel zitten...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit op
Maar helaas is het sterker dan jezelf, dus tijdens je volgende chat ga je er ongetwijfeld toch op een of andere manier over beginnen en reageert ze licht geirriteerd. Dat is ook het moment waar op ze denkt 'wooaaah, afstand nemen! Die gast heeft een 17% frustatiegraad!'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Catbert het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat de verhalenverzinsels en illusies van PM voor mij de voornaamste reden zijn om dit topic te volgen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
Haha!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
OK, ik geef toe, uitgaan is ook niet bepaald een originele like, maar daar staat tegenover dat zij winkelen (quote:De ander houdt van winkelen, romantiek!, hardstyle (verklapt over jou: spinvis, uitgaan, bier).
Ik: hey
Zij: hey
Ik: goed weekend gehad?
Zij: ja prima
Zij: jij
Zij: je houd van uitgaan?
Ik: yup
Ik: hele weekend ziek op bed gelegen, helaas
Zij: tja
Ik:mja, standaard like he
Zij: sorry maar dan houd het wel op
meteen al.
Ik: ok, hardstyle is ook niet mijn ding helaas
Ik: duidelijk
Ik: doeg
Zij: ik draai het ook niet altijd
Zij: sukkel
Wordt al van tevoren 'verklapt'.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef Zocalo het volgende:
Hoe komen je achter die likes bij een speeddate?
Dan loop ik ze mis, want ik heb het nog nooit gezien... Waar zie je die staan?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Wordt al van tevoren 'verklapt'.
Bovenaan de chat (nog wel in het chatvenster)quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dan loop ik ze mis, want ik heb het nog nooit gezien... Waar zie je die staan?
Hier doe je toch echt iets fout hoor. Lijkt me de ideale vrouw.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Starman89 het volgende:
Sinds een week weer eens begonnen op Paiq. Zit veel rommel tussen, maar af en toe wel wat leuks. Speeddates blijven altijd wel lachen :-) Deze bijvoorbeeld:
[..]
OK, ik geef toe, uitgaan is ook niet bepaald een originele like, maar daar staat tegenover dat zij winkelen () als like heeft ingevuld. En me dan ook nog voor sukkel uitmaken, omdat ik niet van hardstyle hou
Dan heb jij ze niet ingevuld. Als je er zelf 6 ingevuld hebt in je gegevens.. dan worden er in het gesprek drie van jou en drie van de ander getoond.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Zocalo het volgende:
Dan loop ik ze mis, want ik heb het nog nooit gezien... Waar zie je die staan?
Idd PM. Luister naar deze wijze man.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Waarom rij je niet gewoon naar haar toe? Of je nu van 20.30 u tot 00.30u chat of bij elkaar zit, dat maakt toch niet uit.
Goede tip van Silenus: 100%.
Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Waarom rij je niet gewoon naar haar toe? Of je nu van 20.30 u tot 00.30u chat of bij elkaar zit, dat maakt toch niet uit.
Goede tip van Silenus: 100%.
Ja je hebt ongelofelijk veel andere drukke bezigheden.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.
Een weekendje blijven op een eerste date?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.
Ben je nou echt zo verdomde wereldvreemd? Alsof iemand die je nog nooit gezien hebt op voorhand een heel weekend af wil sprekenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
eehhmm het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug he.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja je hebt ongelofelijk veel andere drukke bezigheden.Die moeten wel ongelofelijk belangrijk zijn, zeker als je ook nog eens vier avonden achter elkaar tijd hebt om urenlang met haar te webcammen.
Maargoed, meteen een weekend willen blijven logeren. Way to go, alleen wanhopige vrouwen die levensmoe zijn gaan hierop in. Arnhem is natuurlijk ook wel de andere kant van de wereld he, anderhalf uur rijden is echt niet te doen voor een dagje.
Succesmeter 0%.
Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo verdomde wereldvreemd? Alsof iemand die je nog nooit gezien hebt op voorhand een heel weekend af wil spreken
Als jij zo efficiënt met je tijd om wilt springen dat je niet heen-en-weer wilt rijden dan boek je maar een hotel. Lui varken.
Maar je verwacht toch ook niet dat je er gelijk een weekend uit kan slepen? Man voor hetzelfde geld klikt het niet en dan moet je alsnog naar huis hequote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef picardmike het volgende:
Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?
Ja ik boek een hotel voor een meid die ik net een week ken, ben er effe niet.
Wat dat betreft klinkt 'ik ga een weekend logeren bij een onbekende vrouw van internet die ik nog nooit heb gezien' een stuk stoerder.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?
Ja ik boek een hotel voor een meid die ik net een week ken, ben er effe niet.
Ja en? Ik zit wel eens 10 uur heen en 10 uur terug in de auto voor een voetbalwedstrijdje van 90 minuten. Wil je haar nou zien of niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
eehhmm het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug he.
Dat kan, maar ga ik niet vanuit. Dan is het een snelle reis heen en weer. Daarbij kan je nog wel bij iemand overnachten ook al is er geen klik.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je verwacht toch ook niet dat je er gelijk een weekend uit kan slepen? Man voor hetzelfde geld klikt het niet en dan moet je alsnog naar huis he
Je lijkt haar wel. En uren op haar wachten zeker, want we komen nooit tegelijktijd aan. Nee veelste saai in een vreemde stad ergens op elkaar wachten. Voel ik me net een zwerver.quote:
Daar zijn maar weinig vrouwen van gediendquote:Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat kan, maar ga ik niet vanuit. Dan is het een snelle reis heen en weer. Daarbij kan je nog wel bij iemand overnachten ook al is er geen klik.
Spreek af in de kroeg, bestel een drankje en voor je het weet is ze er. Als er uren gewacht moet worden dan ga je gewoon weer lekker naar huis en dan is het maar een half ritje.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef picardmike het volgende:
Je lijkt haar wel. En uren op haar wachten zeker, want we komen nooit tegelijktijd aan. Nee veelste saai in een vreemde stad ergens op elkaar wachten. Voel ik me net een zwerver.
Maar omdat zij het doen hoeft hij dat nog niet te doenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:
Even serieus, wat is anderhalf uur in de auto nou? Het is niet dat je de A12 kunt vergelijken met de fucking route 66.
Er zijn mensen die elke dag langer naar hun werk rijden hoor.
Ik snap dat je niet voor de eerste de beste tuthola anderhalf uur in de auto gaat zitten, maar bij iemand met wie de frustratiemeter na deze tijd nog steeds op slechts 10% staat, lijkt me vrij potentieel allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar omdat zij het doen hoeft hij dat nog niet te doen
Daar kan ik wel inkomen, maar hij moet wel realistisch blijven (al wee tik dat dat voor PM wat moeilijk is)
Zolang ie zich maar niet als zwerver gaat kledenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet voor de eerste de beste tuthola anderhalf uur in de auto gaat zitten, maar bij iemand met wie de frustratiemeter na deze tijd nog steeds op slechts 10% staat, lijkt me vrij potentieel allemaal.
En 'uren wachten' als je in het midden afspreekt.Komop, je kunt op de minuut uitrekenen hoe laat je ergens aankomt. Laat het een kwartiertje zijn, dat overleef je toch wel. Neem een krantje mee ofzo.
Als je om zo'n lullige afstand al zo spastisch gaat doen wordt het natuurlijk nooit wat.
Je gaat niet in je eentje 20 uur in de auto zitten, lijkt me.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat dat betreft klinkt 'ik ga een weekend logeren bij een onbekende vrouw van internet die ik nog nooit heb gezien' een stuk stoerder.
[..]
Ja en? Ik zit wel eens 10 uur heen en 10 uur terug in de auto voor een voetbalwedstrijdje van 90 minuten. Wil je haar nou zien of niet?
Ja in een vreemde kroeg nog wel. Lekker eenzaam aan een tafeltje wachten. Ondertussen een 10tje aan benzinekosten voor niks.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spreek af in de kroeg, bestel een drankje en voor je het weet is ze er. Als er uren gewacht moet worden dan ga je gewoon weer lekker naar huis en dan is het maar een half ritje.
Wat Sil zegt. Als je verwacht dat ze niet komt opdagen kan je net zo goed niet afspreken. Wie zegt dat ze een juist adres zegt als jullie bij haar thuis afspreken?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef picardmike het volgende:
Ja in een vreemde kroeg nog wel. Lekker eenzaam aan een tafeltje wachten. Ondertussen een 10tje aan benzinekosten voor niks.
+1.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als jij van tevoren al het idee hebt dat ze niet op komt dagen of dat het tegen gaat vallen dan moet je gewoon niet afspreken. Als anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een leuke vrouw jou niet de moeite waard is dan is ze niet leuk genoeg.
Ga dan niet allerlei excuses verzinnen die helemaal niet relevant zijn.
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat Sil zegt. Als je verwacht dat ze niet komt opdagen kan je net zo goed niet afspreken. Wie zegt dat ze een juist adres zegt als jullie bij haar thuis afspreken?
Want als je in elkaars stad afspreekt ben je er wel gelijk? of vind je het dan niet erg om een half uur te wachten omdat ze ergens een verkeerde afslag heeft gemaakt?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.
Komen doet ze natuurlijk wel, maar het valt snel tegen hoor de weg vinden in een vreemde stad die voor beide 3 kwartier reizen is. Daarbij is het helemaal kansloos als het niet klikt.
Ik ken haar pas net, waarom denk je dat haar leuk vinden de enige vereisten moet zijn om zo'n reis te maken. Je moet het ook kunnen onderhouden over die afstand. Maar ja, er is al moeilijk genoeg over gedaan. Het is jullie duidelijk hoe het zit en hoe je het in je hoofd haalt te impliceren dat ik maar niet moet afspreken is een ruwe overschatting van jezelf denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als jij van tevoren al het idee hebt dat ze niet op komt dagen of dat het tegen gaat vallen dan moet je gewoon niet afspreken. Als anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een leuke vrouw jou niet de moeite waard is dan is ze niet leuk genoeg.
Ga dan niet allerlei excuses verzinnen die helemaal niet relevant zijn.
Het is 2012. Google Maps. Dit is geen excuus, en dat weet je zelf ook. Als je hier serieus over bent dan ben je gewoon wereldvreemd.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.
Komen doet ze natuurlijk wel, maar het valt snel tegen hoor de weg vinden in een vreemde stad die voor beide 3 kwartier reizen is. Daarbij is het helemaal kansloos als het niet klikt.
Nee, want dan hoef ik haar pas op te halen als ze op het station is of zij mij als ik ergens ben aangekomen en je kent de weg ook beter.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want als je in elkaars stad afspreekt ben je er wel gelijk? of vind je het dan niet erg om een half uur te wachten omdat ze ergens een verkeerde afslag heeft gemaakt?
Ja en als je een gentleman bent ben JIJ degene die eventjes op haar wacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto? Dan kan je dus ook samen ergens op een station afsprekenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef picardmike het volgende:
Nee, want dan hoef ik haar pas op te halen als ze op het station is of zij mij als ik ergens ben aangekomen en je kent de weg ook beter.
Ja, want de smoes dat de auto te gevaarlijk is, gaat met de invallende dooi niet meer op.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto?
Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en als je een gentleman bent ben JIJ degene die eventjes op haar wacht.![]()
Mijn god zeg, ben je autist ofzo? (en vrek wegens 10tje benzine. Spreek je ook later op de dag af? Dan kun je een goedkoper ruikertje halen op de markt. Men moet er dan toch vanaf.)
De trein is natuurlijk te onbetrouwbaar hè? Dan weet je zeker dat je een half uur te vroeg of te laat bent en dat is drama!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto? Dan kan je dus ook samen ergens op een station afspreken
Wat zou je in je eigen stad gaan doen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.
Jij kan je niet even een half uurtje vermaken met wat winkeltjes in lopen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent.
weet genoeg te doen hierquote:Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou je in je eigen stad gaan doen?
Maar zoals? bepaalde activiteiten zijn in elke stad terug te vindenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
weet genoeg te doen hierErgens anders is het maar afwachten.
Ga op een bankje zitten oid, pak je telefoon, zet je muziek aan en ga wat internetten oid.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.
Ehhm nee, maar als het niet leuk is of je wilt wat anders gaan doen. Kan je daar ook nog heen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zoals? bepaalde activiteiten zijn in elke stad terug te vinden
Als je geen leven hebt wel jaquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Ga op een bankje zitten oid, pak je telefoon, zet je muziek aan en ga wat internetten oid.
Wat ik persoonlijk fantastisch vind is mensen kijken. Lekker op een terrasje, koppie thee en kijken. Dat half uur _of langer_ is zo om.
Het hoeft toch niet allemaal gepland te worden? Als ik date dan is het gewoon een drankje doen ergens en vanuit daar zie je wel verder. Internet heeft iedereen mocht je nog wat op willen zoeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ehhm nee, maar als het niet leuk is of je wilt wat anders gaan doen. Kan je daar ook nog heen.
ja maar jullie daten allemaal om de hoek.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet allemaal gepland te worden? Als ik date dan is het gewoon een drankje doen ergens en vanuit daar zie je wel verder. Internet heeft iedereen mocht je nog wat op willen zoeken.
quote:
Nee hoor, vaak genoeg in utrecht afgesproken omdat het mooi halverwege was.. Of gewoon uberhaupt ergens. Boeit namelijk nietquote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
ja maar jullie daten allemaal om de hoek.
Wow google maps en dan? Heb een tomtom, maar ook googlemaps is niet altijd even duidelijk. Heb het welleens voor werk gebruikt.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is 2012. Google Maps. Dit is geen excuus, en dat weet je zelf ook. Als je hier serieus over bent dan ben je gewoon wereldvreemd.
ja precies met vrienden op het terras niet in je eentje een half uur wachten op iemand die je net kent. daarbij maakt 2 of met 3 en meer personen erg veel verschilquote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij zit nooit met vrienden op een terras?
Is toch triest? vertel je dat ook tegen je collega's dat je helemaal naar utrecht gaat voor een vent? Ik doe dit eenmalig en maak voor haar een uitzondering maar ga het echt niet vaker doen. Daar ga je toch geen gewoonte van makenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, vaak genoeg in utrecht afgesproken omdat het mooi halverwege was.. Of gewoon uberhaupt ergens. Boeit namelijk niet
Ja, jij hebt zo veel leven dat je geen tijd hebt om je idiote standpunten hier urenlang te verdedigen.quote:
100% waar!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
Als het eenmalig is zou ik er sowieso maar mee kappen. Na de eerste date woont ze namelijk nog steeds in Arnhem.
Tja het is gewoon heel simpel. In de zomer had ik het wellicht nog wel gedaan. Dan kunnen we samen naar een groot activiteit. Maar helemaal naar het midden van het land reizen voor een kroeg met vreemde mensen of een biosje, nee dankje.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zo veel leven dat je geen tijd hebt om je idiote standpunten hier urenlang te verdedigen.
*brrr*quote:Op maandag 13 februari 2012 12:03 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja het is gewoon heel simpel. In de zomer had ik het wellicht nog wel gedaan. Dan kunnen we samen naar een groot activiteit. Maar helemaal naar het midden van het land reizen voor een kroeg met vreemde mensen of een biosje, nee dankje.
Daarom worden het logeerpartijtjes in het weekend af en toe.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
Als het eenmalig is zou ik er sowieso maar mee kappen. Na de eerste date woont ze namelijk nog steeds in Arnhem.
Ja tuurlijk dan wel.. maar niet als eerste datequote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Daarom worden het logeerpartijtjes in het weekend af en toe.
Ook dan, simpelweg omdat ik halverwege niet leuk vind om te doen. Als ik naar kroeg wil doe ik het hier wel of naar de bios. Als ze hier naar toe wilt komen en meteen weer weg wilt gaan kan dat. Maar ik ga niet daar naar toe en meteen weer weg. Dan blijf ik ook weg, dan klikt het gewoon niet. Het moet gewoon beter klikken dan met iemand uit de buurt, daar komt het op neer. Dus we moeten elkaar sneller vertrouwen.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dan wel.. maar niet als eerste date
Ja,iid wil er langer blijven. Ongeacht of het klikt of niet en ze leuk is of niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Dus je wilt daar niet heen als je er niet zeker van bent dat je zeker daar zo'n minimaal 4 uur gaat besteden. Of het nu klikt of niet.. of het nu leuk is of niet??
edit: dus blijkbaar vind je dat wachten niet zo erg, zolang het maar in je eigen vertrouwde stadje is![]()
Daarnet vond je dat nog erg lang....quote:Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef picardmike het volgende:
half uur valt nog wel mee, maar zoals ik al zei. als je beide 3kwartier moet reizen, wacht je ook langer. dat snap je toch wel?
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor
is het ook maar een half uur kan nog net, langer echt niet en dat ga je krijgen. Heb het zo vaak meegemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarnet vond je dat nog erg lang....
[..]
Nee, jij trek volle zalen. Wie ben jij om te oordelen over mijn karakter? Ben je wel goed bij je hoofd!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man PM, gedraag je je tijdens je webcam chats en andere communicatie ook als een totaal malloot zoals hier op Fok?
Hoe raak je uberhaupt in gesprek met dames op een dating site, compenseer je je idiote gedrag met een bovengemiddeld knap uiterlijk?
Als je t een beetje goed afspreekt gebeurd dat niet. Of iemand moet echt verdwalen.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:14 schreef picardmike het volgende:
is het ook maar een half uur kan nog net, langer echt niet en dat ga je krijgen. Heb het zo vaak meegemaakt.
Tja dat heb je in vreemde gebieden he. Maar jij denkt er echt makkelijk over. Ik geloof daarom echt niet dat jij zover afspreekt en gewoon maar wat zegt.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t een beetje goed afspreekt gebeurd dat niet. Of iemand moet echt verdwalen.
Nee hoor hier in buurt zat. Alleen probeer is een keer iemand die verder zit. Of zij reageerde op mij en het leek mij wel een goed idee. Hoezo doe ik geen moeite dan. Ik wil gewoon niet zo afspreken op deze afstand dat is gewoon mij eis, respecteer dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef nikky het volgende:
Ik heb het idee dat PM vind dat de dames blij mogen zijn met een date met hem. Zij moeten de moeite maar doen, hij vertikt het. Alleen kan hij in de buurt niets vinden en moet hij de dames van anderhalf uur verderop gaan halen.
Ik heb gewoon een andere instelling dan jij. Jij bent een doemdenker waarbij alles mis kan gaan. Ik denk gewoon "goh we spreken daar en daar af.. en als iemand op zich laat wachten, bel je even en zoek je een oplossing" . Daarna heb je weer een mooi gesprek erover en is het ijs gebrokenquote:[b]Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/25
Tja dat heb je in vreemde gebieden he. Maar jij denkt er echt makkelijk over. Ik geloof daarom echt niet dat jij zover afspreekt en gewoon maar wat zegt.
Jij bent gewoon wat eenzamer denk ik en meer gewend om dingen alleen te doen. Ook over dat gedoe met de snelweg gisteren nog code oranje gegeven landelijk omdat er veel ongelukken waren. Maar ja ben er onderhand wel over uitgepraat dat onnozele gedoe.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere instelling dan jij. Jij bent een doemdenker waarbij alles mis kan gaan. Ik denk gewoon "goh we spreken daar en daar af.. en als iemand op zich laat wachten, bel je even en zoek je een oplossing" . Daarna heb je weer een mooi gesprek erover en is het ijs gebroken
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij bent gewoon wat eenzamer denk ik en meer gewend om dingen alleen te doen. Ook over dat gedoe met de snelweg gisteren nog code oranje gegeven landelijk omdat er veel ongelukken waren. Maar ja ben er onderhand wel over uitgepraat dat onnozele gedoe.
Geef het nou maar toe, Nikky, jij bent eenzaam en huilt jezelf elke nacht in slaap.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:24 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, dat heet jezelf kunnen redden in het leven.
ja, ik geloof je heel slim iemand met code oranje adviseren de snelweg op de gaan voor een date. Echt heel volwassen,not.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:24 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, dat heet jezelf kunnen redden in het leven.
Dat was nu net het stuk waar haar reactie niet over gingquote:Op maandag 13 februari 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:
ja, ik geloof je heel slim iemand met code oranje adviseren de snelweg op de gaan voor een date. Echt heel volwassen,not.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:22 schreef picardmike het volgende:
Jij bent gewoon wat eenzamer denk ik en meer gewend om dingen alleen te doen.
Er was een kleine Nikky, helemaal alleen. Huilend huilend huilend op een steenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe, Nikky, jij bent eenzaam en huilt jezelf elke nacht in slaap.
Euhm, en waar precies adviseer ik jou om met code oranje op weg te gaan?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
ja, ik geloof je heel slim iemand met code oranje adviseren de snelweg op de gaan voor een date. Echt heel volwassen,not.
Ik zit de schateren van het lachen met mijn middag-boterhammetjequote:Op maandag 13 februari 2012 12:35 schreef Catbert het volgende:
En dit is dus precies waarom ik dit topic blijf volgen
quote:Is eigenlijk dat ik heel graag iemand zou willen leren kennen die een beetje net zo in het leven staat als ik, en die vooral niet te moeilijk doet over dingen, want het leven is al moeilijk genoeg, kijk eens naar de elfstedentocht hoe erg mensen het vinden dat het niet door gaat, ook ik vind het wel vervelend maar zeker hou ik de crisis nog in de gaten die steeds meer loert. Ik wijk af en dat is niet mijn bedoeling natuurlijk, ik hoop op een date met de man van mijn dromen.
Code oranje?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:28 schreef Silenus het volgende:
Ja, dat je op moet schieten anders wordt het morgen niet bezorgd.
gast als je is verder leest, zie je ook dat ik gewoon geen zin heb om met een vreemde in een vreemde stad af te spreken om ons daar te vermaken. Als jij dat wel ziet zitten prima. Er zijn zat mensen die dat niet doen hoor. Met zn vieren maakt niks uit, maar met zijn tweeen is het toch anders. Dan kan ze gewoon hiernaar toekomen of ik daar.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Djieluh het volgende:
Komop PM, gedraag je eens als een kerel en niet als een zeikwijf. Je spreekt bijvoorbeeld ergens op het station af en als er problemen ontstaan dan bel je haar even. En je mag wel eens wat meer je best doen ipv zo zitten te huilen. Als je een keer een half uurtje moet wachten, big deal huilie.
Integendeel! Je bent het prototype van een succesvol dater!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef picardmike het volgende:
Daar kom ik gewoon me nest niet voor uit, ben niet zo'n zielig type dat het halve land doorreist met zijn rugzakje om zijn liefde te ontmoeten.
Er is geen prototype van "de succesvolle dater" dat is een mythe.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Integendeel! Je bent het prototype van een succesvol dater!
Er is wel een prototype van het tegenovergestelde maar die kan aan jou nog een puntje zuigen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef picardmike het volgende:
Er is geen prototype van "de succesvolle dater" dat is een mythe.
Hoeveel een "vreemde" kan ze nu nog voor je zijn....je mailt er al weken mee, camt er meerdere keren mee...kom op dude...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
gast als je is verder leest, zie je ook dat ik gewoon geen zin heb om met een vreemde in een vreemde stad af te spreken om ons daar te vermaken. Als jij dat wel ziet zitten prima. Er zijn zat mensen die dat niet doen hoor. Met zn vieren maakt niks uit, maar met zijn tweeen is het toch anders. Dan kan ze gewoon hiernaar toekomen of ik daar.
Daar kom ik gewoon me nest niet voor uit, ben niet zo'n zielig type dat het halve land doorreist met zijn rugzakje om zijn liefde te ontmoeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoeveel een "vreemde" kan ze nu nog voor je zijn....je mailt er al weken mee, camt er meerdere keren mee...kom op dude...Ik heb haar nog niet aan famillie en vrienden voorgesteld en ken die van haar niet. Snap je dat echt niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ach, voorlopig heb ik niks te zeuren hoor en gaat het goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er is wel een prototype van het tegenovergestelde maar die kan aan jou nog een puntje zuigen.
Oooh, tuurlijk..zeg dat dan...nu snap ik het.....begrijp ook niet meer waarom al die anderen zo zitten te zeuren.....groot gelijk kerel!!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet aan famillie en vrienden voorgesteld en ken die van haar niet. Snap je dat echt niet?
Omdat ze zelf lopen te overdrijven en alle negatievelingen de mond proberen te snoeren op het draadje. Dit maakt het extra verwarrend voor ze.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Oooh, tuurlijk..zeg dat dan...nu snap ik het.....begrijp ook niet meer waarom al die anderen zo zitten te zeuren.....groot gelijk kerel!!
Ja...dat zie ik nu ook wel in...zuurpruimen zijn het..allemaal..gunnen jou en je Arnhemse damsel het licht in de ogen niet! Draal niet Sancho.....blijf strijden tegen het onrecht!!!!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat ze zelf lopen te overdrijven en alle negatievelingen de mond proberen te snoeren op het draadje. Dit maakt het extra verwarrend voor ze.
Ja bedankt hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ja...dat zie ik nu ook wel in...zuurpruimen zijn het..allemaal..gunnen jou en je Arnhemse damsel het licht in de ogen niet! Draal niet Sancho.....blijf strijden tegen het onrecht!!!!
Tja, daar heb je gelijk in, maar het is ook in de avonduren na 22uur dat kan wel een weekje of 2 en is nog niet zo drastisch. Daarbij heeft ze dat wel verdient, deze opoffering. Maar het is niet vanaf 8en zoals eerder beweerd is. Maar we konden gewoon nog niet afspreken anders had ik daar echt wel op aangedrongen. En ik ken haar nu vanaf 1feb zo een beetje dus 2wk bijna.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef Knipoogje het volgende:
Uberhaupt vrij bijzonder dat je uren kan cammen en chatten met iemand die je toch nooit gaat zien
En dan volhouden dat je een leven hebt....
Ik zou dat echt gruwelijke tijdsverspilling vinden. Ipv 1 camsessie van 4 uur had je allebei naar een plekje halfway kunnen reizen, een half uur op elkaar wachten, een uur lang elkaar in het echt zien/spreken, eventueel nog een half uurtje keihard neuken en dan afscheid nemen omdat het bijvoorbeeld totaal niet klikt
En dan had je het de erop volgende weken uuuuuuren aan cammen/chatten gescheeld.
Kind... vergis je niet 7jr Ninjutsu ervaring.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is een bijzonder kind, en dat is-ie...
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja, daar heb je gelijk in, maar het is ook in de avonduren na 22uur dat kan wel een weekje of 2 en is nog niet zo drastisch. Daarbij heeft ze dat wel verdient, deze opoffering. Maar het is niet vanaf 8en zoals eerder beweerd is. Maar we konden gewoon nog niet afspreken anders had ik daar echt wel op aangedrongen. En ik ken haar nu vanaf 1feb zo een beetje dus 2wk bijna.
Nikky! hoe is het met jouw date life?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb je dit ook even aan haar gemeld?
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te daten!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nikky! hoe is het met jouw date life?
Min of meer maar zij meldt ook niet alles aan mijquote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb je dit ook even aan haar gemeld?
Leuk om ook de succesverhalen te lezenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Gaat goed met mijn allereerste internet date meisje..3e afspraakje is in de maak..
Daar maak je toch tijd voor?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te daten!Veel te druk.
Laten we dit maar met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te daten!Veel te druk.
quote:aantal posts: 65086 (gemiddeld 18 per dag)
Nu ben ik inmiddels weer een tijdje van paiq af, maar ik vond de dames daar altijd juist vrij uiteenlopend qua muzikale smaak en dat beviel me altijd wel. Paar Guus Meeuwis-liefhebsters zaten ertussen weliswaar, maar goed, dat hou je toch...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef Starman89 het volgende:
Pfoe, op Paiq zitten wel veel 1 uit een dozijn vrouwen.
A la: ik hou van Beyonce en Rihanna, en verder maakt het me allemaal niks uit, en de daar bijbehorende levensstijl.
Hebben meer mensen die ervaring, of ben ik de enige?
(Dit zijn overigens wel de speeddates, en in veel mindere mate de matches. Die matches kloppen wel aardig)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:25 schreef picardmike het volgende:
Sow, ik heb me toekomstige date een valentijnskaart gestuurd en ze vond het heel leuk. Ik ga morgen vragen of ze met mij af wil spreken komend weekend.(Silenus heb ik er ook 1 gestuurd;)
Nice, picardmike. En succes morgen. (ja, dat meen ik nog ook)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:25 schreef picardmike het volgende:
Sow, ik heb me toekomstige date een valentijnskaart gestuurd en ze vond het heel leuk. Ik ga morgen vragen of ze met mij af wil spreken komend weekend.(Silenus heb ik er ook 1 gestuurd;)
Ik zou wel een vlieg aan de muur willen zijn bij die datequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nice, picardmike. En succes morgen. (ja, dat meen ik nog ook)
Wel mee eens, maar hangt het ook niet sterk of van de match voorkeuren die je opgeef?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef Zocalo het volgende:
Klopt, het meeste Paiq materiaal is waardeloos. Wat betreft innerlijk spreken ze me al weinig aan (veel saaie dozen inderdaad) en als je dan de foto ziet haak je helemaal af.
Geen zin in. Ik hoef ook niet zo nodig een relatiequote:
In tien jaar tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Laten we dit maar met een korreltje zout nemen.
[..]
Maar waarom de interesse in dit topic opeens?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Geen zin in. Ik hoef ook niet zo nodig een relatie
Lees mijn eerste post hier zou ik zeggen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar waarom de interesse in dit topic opeens?
Kwam je hier voor mijquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post hier zou ik zeggen.
je kon dus wel, maar heb er iets tussen -laten- komen.....niet handig....quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kwam je hier voor mij
Damn, hoor net dat ik in het weekend niet eens kan, er is iets tussengekomen. Het moet weer opgeschoven worden. Heb dit nog niet verteld aan haar.
Kom maar, ik vertel haar het slechte nieuws wel persoonlijk....ik woon in Arnhem en kan haar dan tenminste euh.... bijv een schouder biedenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kwam je hier voor mij
Damn, hoor net dat ik in het weekend niet eens kan, er is iets tussengekomen. Het moet weer opgeschoven worden. Heb dit nog niet verteld aan haar.
Moet je voorstellen wat het doet met PM's frustratiemeter als een meisje hem dat zou vertellenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Ze zal vast denken dat het 1 of andere smoesje is
Vinger zere plek auw.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat het doet met PM's frustratiemeter als een meisje hem dat zou vertellen
Ja, ik voel dat haar iets dwars zit. Misschien omdat we al langer dan 3dg niet langer dan een uur met elkaar hebben gesproken. Ze is af en toe een beetje rustig, hoewel dat wel weer bijtrekt als ik even met haar klets. Gisteren vroeg ze ook of ik weer met haar wou kletsen, maar ik kon toen niet en vandaag kwam er ineens iemand aan de deur.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Ze zal vast denken dat het 1 of andere smoesje is
quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, ik voel dat haar iets dwars zit. Misschien omdat we al langer dan 3dg niet langer dan een uur met elkaar hebben gesproken. Ze is af en toe een beetje rustig, hoewel dat wel weer bijtrekt als ik even met haar klets. Gisteren vroeg ze ook of ik weer met haar wou kletsen, maar ik kon toen niet en vandaag kwam er ineens iemand aan de deur.
Ik heb het haar iig wel vertelt en ze reageerde rustig denk wel dat ze het jammer vond, ik kan vrijdag en zaterdag in princiepe wel maar wil ook de zondag er bij hebben en ik moet me voorbereiden voor die zondag dat ik niet kan. Wellicht kan ik een uitzondering maken, door vrijdag en zaterdag er heen te gaan. Maar ik denk het niet.
Ze probeert ook door mij onder druk te zetten door achter mij motieven te komen, dat is wel leuk. Maar ze doet het niet zonder rede vermoed ik, ze wil kunnen zien wanneer ik lieg en de waarheid spreek en dat zit haar denk ik een beetje dwars. Maar ze doet het wel op een gezellige manier.
Heb je het nog lang volgehouden. Na 1 maand was ik die site al zat...quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zo, Relatieplaneet account verwijderd. Na 3 jaar is het mooi geweest.
De hele discussie hierover is te vinden aan het begin van dit topic dacht ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik snap PM voor geen meterEerste date en dan gelijk drie dagen blijven plakken??
Zn date woont in Anrhem, maar waar woont PM dan? Barcelona?
twee dagen is goed joh! Als je gaat uitstellen wordt het uiteindelijk misschien afstel en dat zou natuurlijk jammer zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, ik voel dat haar iets dwars zit. Misschien omdat we al langer dan 3dg niet langer dan een uur met elkaar hebben gesproken. Ze is af en toe een beetje rustig, hoewel dat wel weer bijtrekt als ik even met haar klets. Gisteren vroeg ze ook of ik weer met haar wou kletsen, maar ik kon toen niet en vandaag kwam er ineens iemand aan de deur.
Ik heb het haar iig wel vertelt en ze reageerde rustig denk wel dat ze het jammer vond, ik kan vrijdag en zaterdag in princiepe wel maar wil ook de zondag er bij hebben en ik moet me voorbereiden voor die zondag dat ik niet kan. Wellicht kan ik een uitzondering maken, door vrijdag en zaterdag er heen te gaan. Maar ik denk het niet.
Ze probeert ook door mij onder druk te zetten door achter mij motieven te komen, dat is wel leuk. Maar ze doet het niet zonder rede vermoed ik, ze wil kunnen zien wanneer ik lieg en de waarheid spreek en dat zit haar denk ik een beetje dwars. Maar ze doet het wel op een gezellige manier.
Mooi...tijd om ons dan eens op haar fobo te wijzen danquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:52 schreef Thornado het volgende:
In ander nieuws: mijn fobo chick en ik hebben vandaag officieel een maand <3
Dat is leegquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mooi...tijd om ons dan eens op haar fobo te wijzen dan
M.A.W: in 169 topics nog geen date gehad!quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:43 schreef Thornado het volgende:
PM gaat gewoon voor het maximale: 3 dagen ketsen endan de chick vergeten.
Voor minder blijft hij thuis, Nederland is immers veeel te groot en veeeel te gevaarlijk
Ze vroeg zich af wat ze met broccoli moestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig.
Of sokken. Een gereedschapssetje. Een aansteker.
Nee, vandaar ik een paar maanden geleden wakker werd in een vreemd bed met dansende kinderen om mee heen. Ik vind het ook hoogstbijzonder dat er personen zijn hier die zonder veel rondslomp en planning een date hebben die succesvol is. Maar dat zullen wel fokkers onderling zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:47 schreef Symn het volgende:
[..]
M.A.W: in 169 topics nog geen date gehad!
Als dat waar is vind ik het nogal hoogstbijzonder dat jij op die manier gelijk aan haar kinderen werd geintroduceerd...quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, vandaar ik een paar maanden geleden wakker werd in een vreemd bed met dansende kinderen om mee heen. Ik vind het ook hoogstbijzonder dat er personen zijn hier die zonder veel rondslomp en planning een date hebben die succesvol is. Maar dat zullen wel fokkers onderling zijn vermoed ik.
Het tegendeel is ook al 100x beweerd. Echter is het fok dus veel indianenverhalen hier. Daarbij is tijd voor mij bij elke date een issue geweest. En daar lees ik nooit wat over hier. Dan noem ik maar zoiets als overwerken in het weekend ofzo en luitjes die ik soms op 3 forums tegenkom.jaaahquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als dat waar is vind ik het nogal hoogstbijzonder dat jij op die manier gelijk aan haar kinderen werd geintroduceerd...![]()
En verder is een succesvolle date ( ja, ook buiten fok om) echt helemaal zo moeilijk niet, maar dat is hier al een miljoen keer gezegd. Jij bent zelf in deze je grootste vijand picardmike. Relax toch eens een keer man.
Sommige van ons hebben een normale baan. Ik leef niet om te werken maar andersom. Ik heb dus vrijwel elke avond (overwerken is een uitzondering) en het weekend beschikbaar om dingen te doen die ik wil.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:54 schreef picardmike het volgende:
Het tegendeel is ook al 100x beweerd. Echter is het fok dus veel indianenverhalen hier. Daarbij is tijd voor mij bij elke date een issue geweest. En daar lees ik nooit wat over hier. Dan noem ik maar zoiets als overwerken in het weekend ofzo en luitjes die ik soms op 3 forums tegenkom.jaaah
Ik zou dat nieteens willen idd. Heb zelf ook wel een tijdje wat gehad (meer een scharrel dan iets serieus, was vanaf het begin bekend dat ik terug naar NL zou gaan en dat zij niet meeging) met een moeder van 2 kinderen en die kwam in het begin bij mij langs. Die kinderen raakten ook in no time gehecht aan me, die mistten gewoon een vader.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als dat waar is vind ik het nogal hoogstbijzonder dat jij op die manier gelijk aan haar kinderen werd geintroduceerd...![]()
of het een chick is bepaal ik nog altijd zelfquote:Op donderdag 16 februari 2012 08:52 schreef Thornado het volgende:
In ander nieuws: mijn fobo chick en ik hebben vandaag officieel een maand <3
Beetje russische roulettequote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hoe kun je nu fobo-hosselen op een leeg fobo ??
.....met af en toe een nootje ertussen die heet is.....quote:
Zij geen foto's en jij wel, dus eigenlijk heeft zij jou gehosseldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:27 schreef Thornado het volgende:
Mja, via PM kan je natuurlijk wel foto's doorsturen die wat tipjes van de sluier oplichten
Passief datenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zij geen foto's en jij wel, dus eigenlijk heeft zij jou gehosseld
Is er al een K&W topic?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Vertel ons nu in ieder geval gewoon ff wie de gelukkige Fok!-ster is
Klussen&Wonen, lieverd.quote:
Zover is het nog niet...wij willen niet te snel gaan hokken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klussen&Wonen, lieverd.
Dat ze al gaan samenwonen
Oh, ik dacht aan Ketsen en Wippenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klussen&Wonen, lieverd.
Dat ze al gaan samenwonen
Ach, maar toch allemaal logisch.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Godshand het volgende:
Nou, mijn alternatiefdaten.nl date heeft het uitgemaakt, na bijna 2 maanden met elkaar omgegaan te zijn.
Het begon fout ook, na date 2 meteen het bed inspringen en toen was ze impelstimpelstapelverliefd. Het leek perfect, we hadden dezelfde interesses en ze heeft het ideale figuur en uiterlijk voor mij: slank, brunette, kleiner dan ik, volle lippen. Daarbij nog knotsgeil dus dat was wel gezellig.
Na 1 maand voelde ik mij echter geclaimd en zei dat, op de eerste dag dat ze in haar nieuwe koopwoning zat. Zij helemaal afgeknapt dat ik dat zei op zo'n belangrijk moment voor haar, maar boeiend. Toch bleef er wat broeien en we daten verder. Maar het ging op en af, en na Valentijn ging het ineens steil bergafwaarts (hoewel de Valentijnsdag erg leuk was voor ons beiden).Door toch ook leuke momenten zelf getwijfeld of het toch niet wat kon worden, maar zij besliste eerder.
Het was leuk geweest, op naar de volgende, en les voor deze keer: iemand die aan al je wensen lijkt te voldoen, die je in je hoofd hebt opgesteld, is vaak niet eens zo leuk als je zelf denkt. Tegenstellingen zijn er wel nodig qua karakters, zodat je elkaar kan aanvullen..
En dat terwijl in haar profiel staat dat ze net weer komt kijken en ze full member is. Is via RP het e-mailadres te achterhalen? Dit is al de derde keer dat ik dit heb.quote:Deze persoon is geen member meer van Relatieplanet. Het membership van deze persoon is beëindigd.
Herkenbaar. Aan de andere kant zijn die (uiterlijke) wensen wel uberhaupt het begin. Andersom is ook waardeloos. Het blijft een speld in een hooibergquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Godshand het volgende:
Het was leuk geweest, op naar de volgende, en les voor deze keer: iemand die aan al je wensen lijkt te voldoen, die je in je hoofd hebt opgesteld, is vaak niet eens zo leuk als je zelf denkt. Tegenstellingen zijn er wel nodig qua karakters, zodat je elkaar kan aanvullen..
Vooral vanwege dat uiterlijk wil ik zelfs niet meer voor minder gaan in de toekomstquote:Op zondag 19 februari 2012 10:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Herkenbaar. Aan de andere kant zijn die (uiterlijke) wensen wel uberhaupt het begin. Andersom is ook waardeloos. Het blijft een speld in een hooiberg
M'n ex was ik in eerste instantie niet in geinteresseerd omdat ik haar niet knap genoeg vond. Later is het wel wat geworden (was wel een erg leuke meid) maar toch was het geen goed idee. Dat "ik kan beter krijgen"-idee bleef knagen.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:21 schreef Godshand het volgende:
Vooral vanwege dat uiterlijk wil ik zelfs niet meer voor minder gaan in de toekomstBevalt mij iets te goed
De natuur wint het altijd van je, dus nooit genoegen nemen met minder.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral vanwege dat uiterlijk wil ik zelfs niet meer voor minder gaan in de toekomstBevalt mij iets te goed
Ach uiteindelijk zakken we allemaal uit en worden we gerimpeld, maar tot die tijd is een mooie meid bonuspunten. Maar innerlijk blijft belangrijkst, als je er niet mee overweg kan is het ook niets...quote:Op zondag 19 februari 2012 13:58 schreef Pvoesss het volgende:
Als het uiterlijk het niet is dan zal dat altijd knagen inderdaad![]()
(ik ga weer in lurkstand..)
Ze was nog steeds ziek. Maar onder het chatten kwam ik achter een verschrikking ze liet oude foto's zien en vond haar daar allerminst knap opstaan. Ik wist niet eens meer wat ik moest zeggen. Gelukkig hebben we daarna weer gecammed en mijn beeld is enigzinds hersteld, maar die oude foto's kreeg ik niet helemaal meer uit mijn hoofd.Mijn frustratie is naar 25% geschoten. We hebben nu wel een plan bedacht voor volgende week.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Picardmike, hoe is het afgelopen?
(ik denk dat ik het antwoord al weet, maar ja, er zijn gekkere dingen gebeurd)
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef picardmike het volgende:
Ze was nog steeds ziek. Maar onder het chatten kwam ik achter een verschrikking ze liet oude foto's zien en vond haar daar allerminst knap opstaan. Ik wist niet eens meer wat ik moest zeggen. Gelukkig hebben we daarna weer gecammed en mijn beeld is enigzinds hersteld, maar die oude foto's kreeg ik niet helemaal meer uit mijn hoofd.Mijn frustratie is naar 25% geschoten. We hebben nu wel een plan bedacht voor volgende week.
Smoes 1: ziekquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.
Wedden?
Waarom ben je zo nieuwsgierig? we gaan gewoon een strandwandeling maken en daarna sporten, daarna komt ze bij me thuis en gaan we een film kijken.quote:
Omdat je over 't algemeen nogal grappig bent. Onbedoeld grappig, maar wel grappig.quote:
Via fotobeoordelenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef Ramkraker het volgende:
Haha hoe geven mensen je dan een cijfer op paiq?
Niet. Zal wel een of ander rekenkundig systeem achter zitten wat bepaalde waardes toekent aan hoe langer je foto op de stapel blijft liggen bij dat fotobeoordelings-dingetje...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef Ramkraker het volgende:
Haha hoe geven mensen je dan een cijfer op paiq?
Je vergelijkt toch steeds 2 foto's?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niet. Zal wel een of ander rekenkundig systeem achter zitten wat bepaalde waardes toekent aan hoe langer je foto op de stapel blijft liggen bij dat fotobeoordelings-dingetje...
Ja, maar volgens mij ''bouw'' je verschillende stapels op. Leuker dan, even leuk als & minder leuk dan, dat soort gedoe. Als je zelf vijftig foto's vergelijkt hou je er uiteindelijk ook zes over die op die manier jouw hoogste score krijgen en dáár komen dan weer die foto-bewonderaars vandaan; als je bij de laatste zes zit.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je vergelijkt toch steeds 2 foto's?
Als je foto in 94% van de gevallen als 'beter' beoordeeld wordt krijg je een 9.4, lijkt me niet zo moeilijk toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij ''bouw'' je verschillende stapels op. Leuker dan, even leuk als & minder leuk dan, dat soort gedoe. Als je zelf vijftig foto's vergelijkt hou je er uiteindelijk ook zes over die op die manier jouw hoogste score krijgen en dáár komen dan weer die foto-bewonderaars vandaan; als je bij de laatste zes zit.
Tenzij ik me sterk vergis.
Ik ben een beetje wereldvreemd denk ik, wat moet ik me voorstellen bij alternatieve mensen? Ik denk dan aan skaters, rare piercings, grote tattoo's overalquote:
Nothing beats the good old kroeg….quote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
On another note; ben zelf momenteel uitgeschreven van de laatste twee sites waar ik opstond (waaronder paiq) en denk dat ik het wat datingsites betreft - for the time being - even op een laag pitje zet.
Het kan gek lopen, vijf jaar geleden had ik mijn eerste date via relatieplanet en daar had je zowat een veiligheidsbril nodig qua vonken die er afsloegen. Liep ook uit op een langdurige relatie met zelfs een kind tot gevolg. Uiteindelijk ging dat wel stuk en bleek het toch aardig funest voor mijn referentiekader te zijn; nu besef ik me eigenlijk pas dat als het zo klikt zoals het toen deed je gewoon gigantisch geluk hebt.
Inmiddels ben ik een half jaar en tig dates verder via verschillende sites maar nog altijd niks waarbij ik het idee heb dat het meer kan worden dan scharrelen. Ja, in twee sporadische gevallen wel, maar dat was weer niet wederzijds, just my luck![]()
Hell yeah, je kúnt het via een datingsite zomaar treffen, al is het - zoals met vrijwel alles - echt geluk hebben. Maar ja, leg dat mijn karma maar eens uit.
Ik denk juist aan geitenwollensokken of aan van die mensen die zichzelf zo geweldig anders en uniek vindenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een beetje wereldvreemd denk ik, wat moet ik me voorstellen bij alternatieve mensen? Ik denk dan aan skaters, rare piercings, grote tattoo's overal. Valt me nog mee op de site zelf
.
Mooie vrouwen komen niet in de kroeg. En zoja, zijn ze in no-time dik..quote:Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef Homey het volgende:
[..]
Nothing beats the good old kroeg….
Datingsites kunnen leuke dates opleveren, daar niet van, en wellicht een hoop nachtelijke fitness praktijken, maar het gevoel als bij een mooie vrouw veroveren in de kroeg komt het bij lange na niet.
Wahaha ik had wat profieltjes doorgebladerd en die zaten er ook tussen jaquote:Op maandag 20 februari 2012 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk juist aan geitenwollensokken of aan van die mensen die zichzelf zo geweldig anders en uniek vinden
Net als alle andere datingsites dus.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha ik had wat profieltjes doorgebladerd en die zaten er ook tussen ja. Ook vrouwen die er net een kind uit hadden gescheten of hoog zwanger waren...
Wat een BSquote:Op maandag 20 februari 2012 17:58 schreef picardmike het volgende:
Ja, wat is dat allemaal met kroegen ofzo? Leeft men in dit draadje in een ander land ofzo? De kroegen hier daar gaan meestal hele vriendengroepen naar toe als je daar tussenkomt heb je meteen 20man als vriend.
2 eenzame meiden kom je daar niet tegen, alleen in de discotheek welleens.
Lol, ik ga daar eens kijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk juist aan geitenwollensokken of aan van die mensen die zichzelf zo geweldig anders en uniek vinden
En?quote:
Van welke site?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:37 schreef Zocalo het volgende:
Tweede date gehad eergister, derde staat in de planning.
Typisch Nederlands, helaas. In het buitenland is dat wel anders. Overigens ben ik het er niet mee eens, zie genoeg leuke vrouwen in de kroeg.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooie vrouwen komen niet in de kroeg. En zoja, zijn ze in no-time dik..
Paiq (waar geloof ik ook de meeste succesverhalen vandaan komen, hoor het om me heen ook meer)quote:
Goede verhalen over Paiq hoor ik alleen hier. Mijn broer had op mijn aanraden een Paiq account aangemaakt en hij vond het niet veel anders dan RelatiePlanet. Meen dat ie wel een tijdje heeft gedate met een dame van Paiq, in die zin is het successvoller geweest dan de andere sites (die dates bleven bij 1 of 2 ontmoetingen).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Paiq (waar geloof ik ook de meeste succesverhalen vandaan komen, hoor het om me heen ook meer)
Strak planquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Paiq (waar geloof ik ook de meeste succesverhalen vandaan komen, hoor het om me heen ook meer)
S&G? Je bedoelt B&H?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Paiq is een veilige haven voor de gewone man en vrouw die het niet per se van innerlijk of uiterlijk moet hebben, het is dan ook veel piet doorsnee en truus durschnitt wat je daar ziet. Het verbaast mij in die zin geen moer dat bezoekers van een site als fok daar goed boeren.
Kijk naar het gemiddelde s&g-topic. Er laat een aardige girl next door wat tiet zien en half fok ligt met de kaak op de grond. Als je dat principe begrijpt is het succes van paiq voor fokkers niet zo opmerkelijk, eerder voorspelbaar.
Maar goed, iedereen een happy hunt nonetheless.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je mag volgens mij geen tiet laten zien in B&H
Aah.. Ze wou niet naar je huis komen en omdat ze het niet vertrouwt komt ze dan maar naar je huis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef picardmike het volgende:
Nounou zaterdag komt ze dan eindelijk bij mij langs om te daten. We hebben alles al uitgezocht. Was nog wel even(alweer) een gedoe met plannen. Wat ik weer helemaal alleen mocht doen. Vooral omdat ze eerst niet thuis wou komen bij mij. Toen moest ik een afspreekplek verzinnen, maar ik dacht ineens laat maar zitten ook. Ik spreek gewoon achter me huis af, heeft ze toch niet door. Omdat ze het niet vertrouwde komt ze toch maar langs me deur, VROUWEN!
frustratiemeter staat op 30% voor de date, dat is redelijk hoog.
Ik zeg ook altijd kip-6quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef Silenus het volgende:
@muhahaha: S&G staat voor Sexy&Gewaagd, B&H voor Babes&Hunks. Afkortingen bedacht door wat nerds die wat meer cachet aan dit forum wilden geven. Vergelijk het met de afkorting 'Kip--6!!!!' die McDonalds-medewerkers altijd roepen als ze gewoon kipnuggets willen van hun collega's.
Als je dat al erg vindt moet je eens in het KPD "show hier je poes" topic kijken, da's helemaal lachwekkend.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kijk naar het gemiddelde s&g-topic. Er laat een aardige girl next door wat tiet zien en half fok ligt met de kaak op de grond. Als je dat principe begrijpt is het succes van paiq voor fokkers niet zo opmerkelijk, eerder voorspelbaar.
B&H worden geen foto's van foksters gepost.quote:
Nou, de sterren staan eindelijk op 1 lijn, het schaap is over de dam, the blind man robbed the liquor store, de teerling is geworpen, het kwaad is geschied, PM heeft een date op frustratieniveau 30%!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef picardmike het volgende:
Nounou zaterdag komt ze dan eindelijk bij mij langs om te daten. We hebben alles al uitgezocht. Was nog wel even(alweer) een gedoe met plannen. Wat ik weer helemaal alleen mocht doen. Vooral omdat ze eerst niet thuis wou komen bij mij. Toen moest ik een afspreekplek verzinnen, maar ik dacht ineens laat maar zitten ook. Ik spreek gewoon achter me huis af, heeft ze toch niet door. Omdat ze het niet vertrouwde komt ze toch maar langs me deur, VROUWEN!
frustratiemeter staat op 30% voor de date, dat is redelijk hoog.
Dat hij het ook 'frustrerend' vindt dat hij een locatie moet regelen terwijl zij bij hem langskomt. Ik vraag me af hoe graag PM uberhaupt een vriendin wil. Het mag niet te veel tijd en moeite kostenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, de sterren staan eindelijk op 1 lijn, het schaap is over de dam, the blind man robbed the liquor store, de teerling is geworpen, het kwaad is geschied, PM heeft een date op frustratieniveau 30%!
Het is te hopen dat haar seksuele frustratiemeter boven de 50% staat, anders staat ze na 1 kopje koffie met een zompig koekje alweer met haar jas in haar hand om hem te smeren. Toch zonde, is wel anderhalf uur rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |