abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107793737
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:00:13 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107793975
Wat een stilte?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:01:03 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107794011
Ja poehpoeh, 7 minuten niet gepost. Het gaat slecht in datingland!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:19:52 #4
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_107800453
Gisteren en eergisteren was er een ongeluk. Ghehe. T blijft een mooie mens.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:24:09 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107800619
Hoe zal t eigenlijk met Kasta staan?
pi_107802134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren en eergisteren was er een ongeluk. Ghehe. T blijft een mooie mens.
Ze liet een scheet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:36:59 #7
242666 BeamofLight
pi_107804185
quote:
5s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze liet een scheet?
Swa, onze pimi! Hij konnie.
pi_107804586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
Wat een stilte?
Dat is de stilte van afgunst ^)
UITGESCHREVEN
pi_107810295
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.

Wedden?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_107810695
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.

Wedden?
Ben ik wel bang voor, ja. :X
UITGESCHREVEN
pi_107811795
heb haar iig al dit nummer gestuurd(mijn kleine hartje) daar kan ze toch niet grappig over doen?

UITGESCHREVEN
pi_107812119
Inmiddels bijna 4 weken bij mijn lexa date... alles gaat prima maar nu. 14 februari :P
Eigenlijk doen we er niets mee maar ik kan het niet laten, vind het leuk.
Kleinigheidje doen? Lekker simpel een pakje peuken en wat bonbons?
Of uitpakken en helemaal over the top dineetje met kaarslicht en er een komedie van maken qua overdrijven?
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:18:27 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107812528
Pakje peuken? :')
pi_107812659
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:18 schreef Cue_ het volgende:
Pakje peuken? :')
Romantisch :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:33:16 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107813110
Pak het dan nog liever aan. Een pakje shag...en dan er zo bij zeggen: wanna shag? *winkwink* ( :'))
pi_107818503
Deze week mijn eerste date gehad met een meisje, was heel erg leuk en ik wil wel meer. We spreken waarschijnlijk eind volgende week weer af, wel jammer dat het zo 'lang' duurt. Ze heeft al laten weten dat zij het ook leuk vond, maar toch vind ik haar niet erg happig (als ik: zou leuk zijn als zij ook eens smst).

Weet dus niet zo goed wat ik ermee moet, maar ben zoals altijd ook weer veel te enthousiast gelijk :')
pi_107818585
Het "probleem" met datingsites is denk ik ook een beetje dat je niet weet met hoeveel anderen diegene aan het daten is en of/wanneer dat dan zal stoppen. Daarom kan het ook lang duren voordat iemand jou weer kan zien. Lijkt met best lastig
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:51:44 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107818621
Dat probleem kan je ook hebben met iemand uit de kroeg, denk ik.
pi_107818659
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Romantisch :')
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:55:31 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107818723
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Koop dan een keer een pakje bij het uitgaan ofzo als het op is. Niet als KADO! op valentijnsdag ;)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:57:10 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107818771
quote:
Als je denkt dat ze daar de humor van inziet moet je het doen, maar het is veiliger voor een bos rozen te gaan ofzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:59:30 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107818826
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig. :')

Of sokken. Een gereedschapssetje. Een aansteker.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:01:14 #23
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107818871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig. :')

Goeie veeg. Hoppa.

Weer iemand blij gemaakt.
'Cos boys don't cry.
pi_107818886
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:50 schreef madsaus het volgende:
Het "probleem" met datingsites is denk ik ook een beetje dat je niet weet met hoeveel anderen diegene aan het daten is en of/wanneer dat dan zal stoppen. Daarom kan het ook lang duren voordat iemand jou weer kan zien. Lijkt met best lastig
Zelf kan ik niet zo goed multitasken :')

En iemand heeft natuurlijk ook een gewoon leven (vrienden, werk, etc). Maar het is frustrerend als iemand heel enthousiast over komt, maar weinig initiatief neemt. Dan ga ik weer twijfelen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:05:32 #25
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_107818961
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Swa, onze pimi! Hij konnie.
Praat je moers taal. Oh wacht, dat doe je nou net.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_107819876
Succesvolle eerste date? Maak een ritje in de achtbaan. Aldus het AD.

quote:
Niet een standaardetentje bij kaarslicht maar een adrenalinekick van bijvoorbeeld een ritje in de achtbaan vergroot de kans op succes tijdens een eerste date. Sterker nog, ook 'gearriveerde' koppels kunnen het verliefde gevoel terugwinnen als ze samen iets verrassends doen.

Dat zegt Tila Pronk, sociaal psycholoog aan de VU in Amsterdam, die wetenschappelijk onderzoek doet naar liefde.

Volgens Pronk doen koppels er verstandig aan hun relatie af en toe een boost te geven door iets te doen wat ze nog nooit eerder gedaan hebben. Bij een eerste date leren potentiële partners elkaar op een 'frisse' manier kennen als ze dat doen in een meer verrassende omgeving. Dat vergroot weer de kans dat een eerste date uitgroeit tot meer. 'Het is wetenschappelijk bewezen dat die koppels jaren later meer tevreden zijn', aldus Pronk. 'Een 'standaardetentje' is voorspelbaar en daardoor minder interessant.'
Grappig, blijkbaar was de eerste date met mijn vriendin, bij het ecodrome, nog wetenschappelijk verantwoord ook.. :o
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107820380
Lijkt me logisch. Ik vind het ook veel leuker om iets 'aparts' te doen, omdat het iets spannender is. Eerste twee dates moeten iets extras bieden...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:07:24 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107820430
Hoe zou dat onderzocht zijn dan? Koppels die 20 jaar een relatie hebben gevraagd wat ze deden op hun eerste date?

Het is toch sowieso leuk om verrassende dingen te doen, of dat nu op de eerste date is of na zes jaar.
pi_107824477
Lijkt me logisch dat zoiets goed werkt, als je ergens wat afspreekt om alleen wat te drinken kan het soms lastig zijn genoeg gespreksstof te hebben.

In zo'n pretpark is genoeg om over te lullen en het is gewoon heel leuk en je komt er niet vaak.
٩๏̯͡๏)۶
pi_107828656
Open deur, dat onderzoek. Samen een nieuwe ervaring opdoen schept een band, algemeen bekend.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:29:50 #31
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107829201
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Northside het volgende:
Open deur, dat onderzoek. Samen een nieuwe ervaring opdoen schept een band, algemeen bekend.
Idd. Vandaar dat ontgroeningen bij studentenclubs zo goed werken.

"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107834179
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.

[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 10-02-2012 18:01:41 ]
UITGESCHREVEN
pi_107834329
En ik heb nog steeds geen sms terug op de vraag wanneer ze wilde afspreken, terwijl ze wel heel enthousiast reageerde. Bummer.
pi_107834432
quote:

[..]

Sorry maar: :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:16:11 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107834780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.
Je kijkt er zelf toch ook op? :') Misschien kijkt zij ook wel even naar haar reacties.

Als je er wat van gaat zeggen ben je haar natuurlijk kwijt.
pi_107834980
quote:
Ja, lekker hypocriet hey.
Ja, ik generaliseer.
pi_107835061
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kijkt er zelf toch ook op? :') Misschien kijkt zij ook wel even naar haar reacties.

Als je er wat van gaat zeggen ben je haar natuurlijk kwijt.
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:15:02 #38
242666 BeamofLight
pi_107842403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.
pi_107842553
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.
WAAROM REAGEERT ZE NIET OP MIJN APP VOLGENS HAAR STATUS IS ZE ONLINE FRUSTRATIE LEVEL 90%
pi_107845777
quote:

[..]

:') :') :')
Ikzelf heb een tijdje succesvol op Paiq rondgehangen, en daar kwam ik in battledates nogal veel mannetjes tegen zoals jij; heel erg geforceerd en gefrustreerd. Ik had dan ook een battledate score van 100%

Gooi het van je af, ga lekker contact maken er zijn ontzettend veel verschillende meiden; allemaal weer opzoek naar andere dingen. Ik kon ze grofweg in vier categoriën opdelen:

1. opzoek naar virtuele aandacht/complimentjes - zonde van je tijd

2. lekker datend opzoek naar de ware - erg gezellig: moet je binnen paar gesprekken achter zijn of er wederzijdse interesse is, en dan een drankje hebben gepland om te kijken of er ook een real life klik is

3. one night stands - als dit je ding is, moet je heel snel een date regelen met zo een persoon; doe je dit niet, heeft ze geen aandacht meer voor je. verwacht geen relatie ;)

4. geforceerd opzoek naar serieuze relatie - :') dit zijn meestal niet de mooiste exemplaren... of zijn eens erg teleurgesteld geweest in de liefde en daardoor erg bezitterig

Ik merkte zelf altijd vrij snel of er een enig aanknopingspunt was tot meer. Jij lijkt je heel erg te focussen op 1 persoon iedere keer. Internetdating gaat om kwantiteit: spreek er zoveel mogelijk; je staat niet in een kroeg. Ik heb in korte tijd meer dan 50 meiden gesproken, waar ik er slechts 5 van daadwerkelijk heb gedate; waarbij ik t steeds naar m'n zin heb gehad, maar lang niet altijd een vervolg kreeg. Nu echter wel in een geslaagde relatie met één :)
pi_107846921
quote:
Ik zou er zeker wat van zeggen pm. Hoe durft ze, de hoer. :(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107852550
2e afspraakje gehad vanavond en was zeer geslaagd. Bij het afscheid ff gezoend (ijzer smeden als het heet is jeweet.....) Ja....ik zie haar wel zitten...
pi_107853642
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef Shenkie het volgende:

[..]

:') :') :')
Ikzelf heb een tijdje succesvol op Paiq rondgehangen, en daar kwam ik in battledates nogal veel mannetjes tegen zoals jij; heel erg geforceerd en gefrustreerd. Ik had dan ook een battledate score van 100%

Gooi het van je af, ga lekker contact maken er zijn ontzettend veel verschillende meiden; allemaal weer opzoek naar andere dingen. Ik kon ze grofweg in vier categoriën opdelen:

1. opzoek naar virtuele aandacht/complimentjes - zonde van je tijd

2. lekker datend opzoek naar de ware - erg gezellig: moet je binnen paar gesprekken achter zijn of er wederzijdse interesse is, en dan een drankje hebben gepland om te kijken of er ook een real life klik is

3. one night stands - als dit je ding is, moet je heel snel een date regelen met zo een persoon; doe je dit niet, heeft ze geen aandacht meer voor je. verwacht geen relatie ;)

4. geforceerd opzoek naar serieuze relatie - :') dit zijn meestal niet de mooiste exemplaren... of zijn eens erg teleurgesteld geweest in de liefde en daardoor erg bezitterig

Ik merkte zelf altijd vrij snel of er een enig aanknopingspunt was tot meer. Jij lijkt je heel erg te focussen op 1 persoon iedere keer. Internetdating gaat om kwantiteit: spreek er zoveel mogelijk; je staat niet in een kroeg. Ik heb in korte tijd meer dan 50 meiden gesproken, waar ik er slechts 5 van daadwerkelijk heb gedate; waarbij ik t steeds naar m'n zin heb gehad, maar lang niet altijd een vervolg kreeg. Nu echter wel in een geslaagde relatie met één :)
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit op :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:36 schreef child_of_the_matrix het volgende:
2e afspraakje gehad vanavond en was zeer geslaagd. Bij het afscheid ff gezoend (ijzer smeden als het heet is jeweet.....) Ja....ik zie haar wel zitten...
Nice!!!
pi_107855039
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit op :+
Ik ook niet :D
Kan me nog goed mijn 2e date herinneren
*staat voor haar deur om half twaalf 's avonds na haar thuisgebracht te hebben na gezellige date*
"Kom je bij me binnen nog een drankje doen?"
"Prima!"
"Doet drankje"
...
profit"Nou doeg he!"
pi_107855072
quote:
Maar helaas is het sterker dan jezelf, dus tijdens je volgende chat ga je er ongetwijfeld toch op een of andere manier over beginnen en reageert ze licht geirriteerd. Dat is ook het moment waar op ze denkt 'wooaaah, afstand nemen! Die gast heeft een 17% frustatiegraad!'

Tot zover mijn voorspelling.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:17:21 #46
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107856375
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat de verhalen van PM voor mij de voornaamste reden zijn om dit topic te volgen _O-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:44:52 #47
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107857025
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Catbert het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat de verhalenverzinsels en illusies van PM voor mij de voornaamste reden zijn om dit topic te volgen _O-
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_107857914
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
pi_107858746
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
_O-
Heaven is a place on earth with you
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:42:53 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107860217
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Haha!
pi_107902307
Ik ga het ook maar eens proberen. Net met een aanbieding 3 maanden Premium op RP aangeschaft. :)
pi_107906406
Sinds een week weer eens begonnen op Paiq. Zit veel rommel tussen, maar af en toe wel wat leuks. Speeddates blijven altijd wel lachen :-) Deze bijvoorbeeld:

quote:
De ander houdt van winkelen, romantiek!, hardstyle (verklapt over jou: spinvis, uitgaan, bier).
Ik: hey
Zij: hey
Ik: goed weekend gehad?
Zij: ja prima
Zij: jij
Zij: je houd van uitgaan?
Ik: yup
Ik: hele weekend ziek op bed gelegen, helaas
Zij: tja
Ik:mja, standaard like he
Zij: sorry maar dan houd het wel op
meteen al.
Ik: ok, hardstyle is ook niet mijn ding helaas
Ik: duidelijk
Ik: doeg
Zij: ik draai het ook niet altijd
Zij: sukkel
OK, ik geef toe, uitgaan is ook niet bepaald een originele like, maar daar staat tegenover dat zij winkelen ( :') ) als like heeft ingevuld. En me dan ook nog voor sukkel uitmaken, omdat ik niet van hardstyle hou _O-
pi_107907172
Hoe komen je achter die likes bij een speeddate?
pi_107907345
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef Zocalo het volgende:
Hoe komen je achter die likes bij een speeddate?
Wordt al van tevoren 'verklapt'.
pi_107907973
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Wordt al van tevoren 'verklapt'.
Dan loop ik ze mis, want ik heb het nog nooit gezien... Waar zie je die staan?
pi_107908661
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Bovenaan de chat (nog wel in het chatvenster)
  zondag 12 februari 2012 @ 23:18:35 #57
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_107915335
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Starman89 het volgende:
Sinds een week weer eens begonnen op Paiq. Zit veel rommel tussen, maar af en toe wel wat leuks. Speeddates blijven altijd wel lachen :-) Deze bijvoorbeeld:

[..]

OK, ik geef toe, uitgaan is ook niet bepaald een originele like, maar daar staat tegenover dat zij winkelen ( :') ) als like heeft ingevuld. En me dan ook nog voor sukkel uitmaken, omdat ik niet van hardstyle hou _O-
Hier doe je toch echt iets fout hoor. Lijkt me de ideale vrouw.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  maandag 13 februari 2012 @ 08:18:11 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107920376
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Zocalo het volgende:

Dan heb jij ze niet ingevuld. Als je er zelf 6 ingevuld hebt in je gegevens.. dan worden er in het gesprek drie van jou en drie van de ander getoond.
pi_107922831
Now heb ondertussen voor de 4x via de webcam gechat met deze meid en het gaat nog steeds goed. Hoewel ik na de 2e keer wel het gevoel kreeg van, weer webcammen? De nieuwsgierigheid gaat er van mijn kant een beetje af en soms denk ik welleens misschien een paar dagen gewoon niks doen, maarja dan komt het er ook niet meer van.

Je mist ook iets via de webcam, normaal word je deels onbewust geleid door feremonen van een vrouw in je gedrag en vrouwen denken ook dat je zo reageerd. Ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat dit het grootste nadeel is van online daten. Maar ook de chemische signalen die ik afgeef zijn belangrijk. Het is ook dat ze een hele leuke lach heeft, waar ik dan weer zin uithaal. Zij kan blijkbaar geen genoeg krijgen van het webcammen aangezien we het 4x hebben gedaan van 22.00 tot 0.30.

Denk nog steeds dat een date er wel in zit voor aankomde zaterdag. Maar ze wil elke dag chatten en ben wel bang dat ik een keer uit mijn slof schiet. frustmeter staat op 10%.
UITGESCHREVEN
pi_107922934
Nu maar hopen dat het zaterdag niet glad is, hè?
  maandag 13 februari 2012 @ 10:53:43 #61
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107923056
Heb je nog wat...bijzonders...gedaan tijdens het webcammen PM?
Of bleek het alleen bij kletsen? :)
pi_107923131
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef picardmike het volgende:
frustmeter staat op 10%.
:')!
For great justice!
  maandag 13 februari 2012 @ 11:03:41 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107923295
Waarom rij je niet gewoon naar haar toe? Of je nu van 20.30 u tot 00.30u chat of bij elkaar zit, dat maakt toch niet uit.

Goede tip van Silenus: 100%.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:08:19 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107923396
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Waarom rij je niet gewoon naar haar toe? Of je nu van 20.30 u tot 00.30u chat of bij elkaar zit, dat maakt toch niet uit.

Idd PM. Luister naar deze wijze man.
pi_107923447
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:

Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:13:22 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107923544
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.
Ja je hebt ongelofelijk veel andere drukke bezigheden. :') Die moeten wel ongelofelijk belangrijk zijn, zeker als je ook nog eens vier avonden achter elkaar tijd hebt om urenlang met haar te webcammen.

Maargoed, meteen een weekend willen blijven logeren. Way to go, alleen wanhopige vrouwen die levensmoe zijn gaan hierop in. Arnhem is natuurlijk ook wel de andere kant van de wereld he, anderhalf uur rijden is echt niet te doen voor een dagje.

Succesmeter 0%.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:13:29 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923548
quote:

[..]

Een weekendje blijven op een eerste date? :?
pi_107923554
quote:

[..]

Ben je nou echt zo verdomde wereldvreemd? Alsof iemand die je nog nooit gezien hebt op voorhand een heel weekend af wil spreken :')

Als jij zo efficiënt met je tijd om wilt springen dat je niet heen-en-weer wilt rijden dan boek je maar een hotel. Lui varken.
pi_107923660
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja je hebt ongelofelijk veel andere drukke bezigheden. :') Die moeten wel ongelofelijk belangrijk zijn, zeker als je ook nog eens vier avonden achter elkaar tijd hebt om urenlang met haar te webcammen.

Maargoed, meteen een weekend willen blijven logeren. Way to go, alleen wanhopige vrouwen die levensmoe zijn gaan hierop in. Arnhem is natuurlijk ook wel de andere kant van de wereld he, anderhalf uur rijden is echt niet te doen voor een dagje.

Succesmeter 0%.
eehhmm het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug he.
UITGESCHREVEN
pi_107923694
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo verdomde wereldvreemd? Alsof iemand die je nog nooit gezien hebt op voorhand een heel weekend af wil spreken :')

Als jij zo efficiënt met je tijd om wilt springen dat je niet heen-en-weer wilt rijden dan boek je maar een hotel. Lui varken.
Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?

Ja ik boek een hotel voor een meid die ik net een week ken, ben er effe niet.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:20:40 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923744
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef picardmike het volgende:

Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?

Maar je verwacht toch ook niet dat je er gelijk een weekend uit kan slepen? Man voor hetzelfde geld klikt het niet en dan moet je alsnog naar huis he ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 11:20:47 #72
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107923748
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat dat betreft klinkt 'ik ga een weekend logeren bij een onbekende vrouw van internet die ik nog nooit heb gezien' een stuk stoerder. :')

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

eehhmm het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug he.
Ja en? Ik zit wel eens 10 uur heen en 10 uur terug in de auto voor een voetbalwedstrijdje van 90 minuten. Wil je haar nou zien of niet?
  maandag 13 februari 2012 @ 11:22:17 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923788
Spreek halverwege af O+
pi_107923792
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je verwacht toch ook niet dat je er gelijk een weekend uit kan slepen? Man voor hetzelfde geld klikt het niet en dan moet je alsnog naar huis he ;)
Dat kan, maar ga ik niet vanuit. Dan is het een snelle reis heen en weer. Daarbij kan je nog wel bij iemand overnachten ook al is er geen klik.
UITGESCHREVEN
pi_107923820
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Spreek halverwege af O+
Je lijkt haar wel. En uren op haar wachten zeker, want we komen nooit tegelijktijd aan. Nee veelste saai in een vreemde stad ergens op elkaar wachten. Voel ik me net een zwerver.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:23:28 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923829
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat kan, maar ga ik niet vanuit. Dan is het een snelle reis heen en weer. Daarbij kan je nog wel bij iemand overnachten ook al is er geen klik.
Daar zijn maar weinig vrouwen van gediend ;)
ik ga tenminste niet bij iemand slapen waarbij het niet klikt. Dan wil ik lekker naar m'n huisje toe. Laat staan dat ik diegene dan laat slapen bij mij :N
  maandag 13 februari 2012 @ 11:24:36 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923860
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef picardmike het volgende:

Je lijkt haar wel. En uren op haar wachten zeker, want we komen nooit tegelijktijd aan. Nee veelste saai in een vreemde stad ergens op elkaar wachten. Voel ik me net een zwerver.
Spreek af in de kroeg, bestel een drankje en voor je het weet is ze er. Als er uren gewacht moet worden dan ga je gewoon weer lekker naar huis en dan is het maar een half ritje.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:25:15 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107923879
Even serieus, wat is anderhalf uur in de auto nou? Het is niet dat je de A12 kunt vergelijken met de fucking route 66.

Er zijn mensen die elke dag langer naar hun werk rijden hoor.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:26:01 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923910
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:
Even serieus, wat is anderhalf uur in de auto nou? Het is niet dat je de A12 kunt vergelijken met de fucking route 66.

Er zijn mensen die elke dag langer naar hun werk rijden hoor.
Maar omdat zij het doen hoeft hij dat nog niet te doen ;)
Daar kan ik wel inkomen, maar hij moet wel realistisch blijven (al wee tik dat dat voor PM wat moeilijk is :') )
  maandag 13 februari 2012 @ 11:28:58 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107924017
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar omdat zij het doen hoeft hij dat nog niet te doen ;)
Daar kan ik wel inkomen, maar hij moet wel realistisch blijven (al wee tik dat dat voor PM wat moeilijk is :') )
Ik snap dat je niet voor de eerste de beste tuthola anderhalf uur in de auto gaat zitten, maar bij iemand met wie de frustratiemeter na deze tijd nog steeds op slechts 10% staat, lijkt me vrij potentieel allemaal.

En 'uren wachten' als je in het midden afspreekt. :') Komop, je kunt op de minuut uitrekenen hoe laat je ergens aankomt. Laat het een kwartiertje zijn, dat overleef je toch wel. Neem een krantje mee ofzo.

Als je om zo'n lullige afstand al zo spastisch gaat doen wordt het natuurlijk nooit wat.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:29:47 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924044
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik snap dat je niet voor de eerste de beste tuthola anderhalf uur in de auto gaat zitten, maar bij iemand met wie de frustratiemeter na deze tijd nog steeds op slechts 10% staat, lijkt me vrij potentieel allemaal.

En 'uren wachten' als je in het midden afspreekt. :') Komop, je kunt op de minuut uitrekenen hoe laat je ergens aankomt. Laat het een kwartiertje zijn, dat overleef je toch wel. Neem een krantje mee ofzo.

Als je om zo'n lullige afstand al zo spastisch gaat doen wordt het natuurlijk nooit wat.
Zolang ie zich maar niet als zwerver gaat kleden :D
pi_107924083
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat dat betreft klinkt 'ik ga een weekend logeren bij een onbekende vrouw van internet die ik nog nooit heb gezien' een stuk stoerder. :')

[..]

Ja en? Ik zit wel eens 10 uur heen en 10 uur terug in de auto voor een voetbalwedstrijdje van 90 minuten. Wil je haar nou zien of niet?
Je gaat niet in je eentje 20 uur in de auto zitten, lijkt me.
UITGESCHREVEN
pi_107924129
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Spreek af in de kroeg, bestel een drankje en voor je het weet is ze er. Als er uren gewacht moet worden dan ga je gewoon weer lekker naar huis en dan is het maar een half ritje.
Ja in een vreemde kroeg nog wel. Lekker eenzaam aan een tafeltje wachten. Ondertussen een 10tje aan benzinekosten voor niks.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:33:31 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107924159
Als je denkt dat ze toch niet op komt dagen kun je haar maar beter direct verwijderen.

10 euro kwijt zijn, dat is ook wel verschrikkelijk inderdaad. Blij dat ik niet zulke financiële tegenvallers heb.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:34:08 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924174
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef picardmike het volgende:

Ja in een vreemde kroeg nog wel. Lekker eenzaam aan een tafeltje wachten. Ondertussen een 10tje aan benzinekosten voor niks.
Wat Sil zegt. Als je verwacht dat ze niet komt opdagen kan je net zo goed niet afspreken. Wie zegt dat ze een juist adres zegt als jullie bij haar thuis afspreken? ;)
pi_107924178
Als jij van tevoren al het idee hebt dat ze niet op komt dagen of dat het tegen gaat vallen dan moet je gewoon niet afspreken. Als anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een leuke vrouw jou niet de moeite waard is dan is ze niet leuk genoeg.

Ga dan niet allerlei excuses verzinnen die helemaal niet relevant zijn.
pi_107924219
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als jij van tevoren al het idee hebt dat ze niet op komt dagen of dat het tegen gaat vallen dan moet je gewoon niet afspreken. Als anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een leuke vrouw jou niet de moeite waard is dan is ze niet leuk genoeg.

+1.
For great justice!
pi_107924244
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat Sil zegt. Als je verwacht dat ze niet komt opdagen kan je net zo goed niet afspreken. Wie zegt dat ze een juist adres zegt als jullie bij haar thuis afspreken? ;)
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.

Komen doet ze natuurlijk wel, maar het valt snel tegen hoor de weg vinden in een vreemde stad die voor beide 3 kwartier reizen is. Daarbij is het helemaal kansloos als het niet klikt.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:38:39 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924285
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.

Komen doet ze natuurlijk wel, maar het valt snel tegen hoor de weg vinden in een vreemde stad die voor beide 3 kwartier reizen is. Daarbij is het helemaal kansloos als het niet klikt.
Want als je in elkaars stad afspreekt ben je er wel gelijk? of vind je het dan niet erg om een half uur te wachten omdat ze ergens een verkeerde afslag heeft gemaakt?
pi_107924489
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:

Ik ken haar pas net, waarom denk je dat haar leuk vinden de enige vereisten moet zijn om zo'n reis te maken. Je moet het ook kunnen onderhouden over die afstand. Maar ja, er is al moeilijk genoeg over gedaan. Het is jullie duidelijk hoe het zit en hoe je het in je hoofd haalt te impliceren dat ik maar niet moet afspreken is een ruwe overschatting van jezelf denk ik.
UITGESCHREVEN
pi_107924515
quote:

[..]

Het is 2012. Google Maps. Dit is geen excuus, en dat weet je zelf ook. Als je hier serieus over bent dan ben je gewoon wereldvreemd.
pi_107924524
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want als je in elkaars stad afspreekt ben je er wel gelijk? of vind je het dan niet erg om een half uur te wachten omdat ze ergens een verkeerde afslag heeft gemaakt?
Nee, want dan hoef ik haar pas op te halen als ze op het station is of zij mij als ik ergens ben aangekomen en je kent de weg ook beter.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:47:16 #93
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107924529
Waarom zou het tegenvallen om de weg te vinden? Je spreekt toch niet in het centrum van Caïro af, laat het voor mijn part Utrecht zijn. Alles is hier toch prima aangegeven in Nederland. :')

Spreek op een zaterdag af, loop effe een winkeltje in als ze er nog niet is..hoe moeilijk is het om je even een half uurtje te vermaken zeg. '3 kwartier reizen', poehpoeh. We mogen blij zijn dat we in zo'n klein landje wonen en niet in Australië of de VS. :') Probeer daar maar eens te internetdaten. Spring je een gat in de lucht als je iemand vindt op slechts drie uur rijden.
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 11:47:42 #94
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_107924538
quote:

[..]

Ja en als je een gentleman bent ben JIJ degene die eventjes op haar wacht. :{
Mijn god zeg, ben je autist ofzo? (en vrek wegens 10tje benzine. Spreek je ook later op de dag af? Dan kun je een goedkoper ruikertje halen op de markt. Men moet er dan toch vanaf.)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:47:54 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924543
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef picardmike het volgende:

Nee, want dan hoef ik haar pas op te halen als ze op het station is of zij mij als ik ergens ben aangekomen en je kent de weg ook beter.
Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto? Dan kan je dus ook samen ergens op een station afspreken O+
  maandag 13 februari 2012 @ 11:47:55 #96
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107924546
Waarom wil je uberhaupt een vriendin als het allemaal teveel moeite is? Als je al een relatie krijgt is die toch in no time over want dan moet je opeens ook rekening met haar houden.
pi_107924584
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto?
Ja, want de smoes dat de auto te gevaarlijk is, gaat met de invallende dooi niet meer op.
pi_107924617
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja en als je een gentleman bent ben JIJ degene die eventjes op haar wacht. :{
Mijn god zeg, ben je autist ofzo? (en vrek wegens 10tje benzine. Spreek je ook later op de dag af? Dan kun je een goedkoper ruikertje halen op de markt. Men moet er dan toch vanaf.)
Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.
UITGESCHREVEN
pi_107924628
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto? Dan kan je dus ook samen ergens op een station afspreken O+
De trein is natuurlijk te onbetrouwbaar hè? Dan weet je zeker dat je een half uur te vroeg of te laat bent en dat is drama!
For great justice!
  maandag 13 februari 2012 @ 11:50:53 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924632
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.
Wat zou je in je eigen stad gaan doen?
  maandag 13 februari 2012 @ 11:51:16 #101
141482 Q.
JurassiQ
pi_107924646
quote:

[..]

Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent.
Jij kan je niet even een half uurtje vermaken met wat winkeltjes in lopen? :')
For great justice!
pi_107924669
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat zou je in je eigen stad gaan doen?
weet genoeg te doen hier :P Ergens anders is het maar afwachten.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:52:28 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924680
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:51 schreef picardmike het volgende:

[..]

weet genoeg te doen hier :P Ergens anders is het maar afwachten.
Maar zoals? bepaalde activiteiten zijn in elke stad terug te vinden ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 11:53:23 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107924702
Ik zou PM iig niet willen aanraden om bij een evt. wereldreis met het openbaar vervoer te reizen. Zie 'm daar al staan bij een bushalte in Guatemala, terwijl de bus een vertraging heeft van 19 uur en niemand verder een idee heeft of/wanneer er nog een andere bus komt. Frustratiemeter zal behoorlijk hoog zijn. :+
pi_107924709
Ik heb mijn vriendin van fok gehaald.

Echt top!
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 11:53:43 #106
16000 nikky
pi_107924719
quote:

[..]

Ga op een bankje zitten oid, pak je telefoon, zet je muziek aan en ga wat internetten oid.
Wat ik persoonlijk fantastisch vind is mensen kijken. Lekker op een terrasje, koppie thee en kijken. Dat half uur _of langer_ is zo om.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_107924721
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar zoals? bepaalde activiteiten zijn in elke stad terug te vinden ;)
Ehhm nee, maar als het niet leuk is of je wilt wat anders gaan doen. Kan je daar ook nog heen.
UITGESCHREVEN
pi_107924746
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef nikky het volgende:

[..]

Ga op een bankje zitten oid, pak je telefoon, zet je muziek aan en ga wat internetten oid.
Wat ik persoonlijk fantastisch vind is mensen kijken. Lekker op een terrasje, koppie thee en kijken. Dat half uur _of langer_ is zo om.
Als je geen leven hebt wel ja
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:54:55 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924766
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ehhm nee, maar als het niet leuk is of je wilt wat anders gaan doen. Kan je daar ook nog heen.
Het hoeft toch niet allemaal gepland te worden? Als ik date dan is het gewoon een drankje doen ergens en vanuit daar zie je wel verder. Internet heeft iedereen mocht je nog wat op willen zoeken.
pi_107924802
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet allemaal gepland te worden? Als ik date dan is het gewoon een drankje doen ergens en vanuit daar zie je wel verder. Internet heeft iedereen mocht je nog wat op willen zoeken.
ja maar jullie daten allemaal om de hoek.
UITGESCHREVEN
pi_107924818
Ik ga hier niet eens meer op reageren. PM is net een Jehova's getuige, op elk zinnig argument heeft hij wel een weerwoord waarom hij dat vooral niet zou moeten doen.

Over dogmatisch gesproken...
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 11:56:44 #112
16000 nikky
pi_107924826
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

_O-

Jij zit nooit met vrienden op een terras? :')
  maandag 13 februari 2012 @ 11:57:33 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924849
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

ja maar jullie daten allemaal om de hoek.
Nee hoor, vaak genoeg in utrecht afgesproken omdat het mooi halverwege was.. Of gewoon uberhaupt ergens. Boeit namelijk niet :)
pi_107924853
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is 2012. Google Maps. Dit is geen excuus, en dat weet je zelf ook. Als je hier serieus over bent dan ben je gewoon wereldvreemd.
Wow google maps en dan? Heb een tomtom, maar ook googlemaps is niet altijd even duidelijk. Heb het welleens voor werk gebruikt.
UITGESCHREVEN
pi_107924894
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef nikky het volgende:

[..]

_O-

Jij zit nooit met vrienden op een terras? :')
ja precies met vrienden op het terras niet in je eentje een half uur wachten op iemand die je net kent. daarbij maakt 2 of met 3 en meer personen erg veel verschil
UITGESCHREVEN
pi_107924961
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor, vaak genoeg in utrecht afgesproken omdat het mooi halverwege was.. Of gewoon uberhaupt ergens. Boeit namelijk niet :)
Is toch triest? vertel je dat ook tegen je collega's dat je helemaal naar utrecht gaat voor een vent? Ik doe dit eenmalig en maak voor haar een uitzondering maar ga het echt niet vaker doen. Daar ga je toch geen gewoonte van maken
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 12:01:35 #117
141482 Q.
JurassiQ
pi_107924992
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:54 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, jij hebt zo veel leven dat je geen tijd hebt om je idiote standpunten hier urenlang te verdedigen. :')
For great justice!
  maandag 13 februari 2012 @ 12:02:29 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107925010
Als het eenmalig is zou ik er sowieso maar mee kappen. Na de eerste date woont ze namelijk nog steeds in Arnhem.
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 12:02:49 #119
16000 nikky
pi_107925018
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
Als het eenmalig is zou ik er sowieso maar mee kappen. Na de eerste date woont ze namelijk nog steeds in Arnhem.
100% waar!
pi_107925025
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja, jij hebt zo veel leven dat je geen tijd hebt om je idiote standpunten hier urenlang te verdedigen. :')
Tja het is gewoon heel simpel. In de zomer had ik het wellicht nog wel gedaan. Dan kunnen we samen naar een groot activiteit. Maar helemaal naar het midden van het land reizen voor een kroeg met vreemde mensen of een biosje, nee dankje.
UITGESCHREVEN
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 12:04:03 #121
16000 nikky
pi_107925046
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:03 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja het is gewoon heel simpel. In de zomer had ik het wellicht nog wel gedaan. Dan kunnen we samen naar een groot activiteit. Maar helemaal naar het midden van het land reizen voor een kroeg met vreemde mensen of een biosje, nee dankje.
*brrr*

*eng*
pi_107925055
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
Daarom worden het logeerpartijtjes in het weekend af en toe.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 12:04:48 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107925066
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef picardmike het volgende:

[..]

Daarom worden het logeerpartijtjes in het weekend af en toe.
Ja tuurlijk dan wel.. maar niet als eerste date ;)
pi_107925146
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja tuurlijk dan wel.. maar niet als eerste date ;)
Ook dan, simpelweg omdat ik halverwege niet leuk vind om te doen. Als ik naar kroeg wil doe ik het hier wel of naar de bios. Als ze hier naar toe wilt komen en meteen weer weg wilt gaan kan dat. Maar ik ga niet daar naar toe en meteen weer weg. Dan blijf ik ook weg, dan klikt het gewoon niet. Het moet gewoon beter klikken dan met iemand uit de buurt, daar komt het op neer. Dus we moeten elkaar sneller vertrouwen.

Trouwens met iemand uit de buurt duurt het al een 15 a 30 min totdat je elkaar treft en dan sta je ook te niksen hoor.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 12:09:44 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107925205
Dus je wilt daar niet heen als je er niet zeker van bent dat je zeker daar zo'n minimaal 4 uur gaat besteden. Of het nu klikt of niet.. of het nu leuk is of niet??

edit: dus blijkbaar vind je dat wachten niet zo erg, zolang het maar in je eigen vertrouwde stadje is :+
pi_107925261
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Dus je wilt daar niet heen als je er niet zeker van bent dat je zeker daar zo'n minimaal 4 uur gaat besteden. Of het nu klikt of niet.. of het nu leuk is of niet??

edit: dus blijkbaar vind je dat wachten niet zo erg, zolang het maar in je eigen vertrouwde stadje is :+
Ja,iid wil er langer blijven. Ongeacht of het klikt of niet en ze leuk is of niet.

half uur valt nog wel mee, maar zoals ik al zei. als je beide 3kwartier moet reizen, wacht je ook langer. dat snap je toch wel?
UITGESCHREVEN
pi_107925296
Man man PM, gedraag je je tijdens je webcam chats en andere communicatie ook als een totaal malloot zoals hier op Fok?

Hoe raak je uberhaupt in gesprek met dames op een dating site, compenseer je je idiote gedrag met een bovengemiddeld knap uiterlijk?
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 13 februari 2012 @ 12:13:02 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107925319
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef picardmike het volgende:

half uur valt nog wel mee, maar zoals ik al zei. als je beide 3kwartier moet reizen, wacht je ook langer. dat snap je toch wel?
Daarnet vond je dat nog erg lang....
quote:

iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor
pi_107925349
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarnet vond je dat nog erg lang....

[..]

is het ook maar een half uur kan nog net, langer echt niet en dat ga je krijgen. Heb het zo vaak meegemaakt.
UITGESCHREVEN
pi_107925375
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man PM, gedraag je je tijdens je webcam chats en andere communicatie ook als een totaal malloot zoals hier op Fok?

Hoe raak je uberhaupt in gesprek met dames op een dating site, compenseer je je idiote gedrag met een bovengemiddeld knap uiterlijk?
Nee, jij trek volle zalen. Wie ben jij om te oordelen over mijn karakter? Ben je wel goed bij je hoofd!
UITGESCHREVEN
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 12:15:00 #131
16000 nikky
pi_107925378
Ik heb het idee dat PM vind dat de dames blij mogen zijn met een date met hem. Zij moeten de moeite maar doen, hij vertikt het. Alleen kan hij in de buurt niets vinden en moet hij de dames van anderhalf uur verderop gaan halen.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:15:06 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107925383
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:14 schreef picardmike het volgende:
is het ook maar een half uur kan nog net, langer echt niet en dat ga je krijgen. Heb het zo vaak meegemaakt.
Als je t een beetje goed afspreekt gebeurd dat niet. Of iemand moet echt verdwalen.
pi_107925432
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je t een beetje goed afspreekt gebeurd dat niet. Of iemand moet echt verdwalen.
Tja dat heb je in vreemde gebieden he. Maar jij denkt er echt makkelijk over. Ik geloof daarom echt niet dat jij zover afspreekt en gewoon maar wat zegt.
UITGESCHREVEN
pi_107925491
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef nikky het volgende:
Ik heb het idee dat PM vind dat de dames blij mogen zijn met een date met hem. Zij moeten de moeite maar doen, hij vertikt het. Alleen kan hij in de buurt niets vinden en moet hij de dames van anderhalf uur verderop gaan halen.
Nee hoor hier in buurt zat. Alleen probeer is een keer iemand die verder zit. Of zij reageerde op mij en het leek mij wel een goed idee. Hoezo doe ik geen moeite dan. Ik wil gewoon niet zo afspreken op deze afstand dat is gewoon mij eis, respecteer dat.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 12:18:41 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107925514
quote:
0s.gif [b]Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/25
Tja dat heb je in vreemde gebieden he. Maar jij denkt er echt makkelijk over. Ik geloof daarom echt niet dat jij zover afspreekt en gewoon maar wat zegt.
Ik heb gewoon een andere instelling dan jij. Jij bent een doemdenker waarbij alles mis kan gaan. Ik denk gewoon "goh we spreken daar en daar af.. en als iemand op zich laat wachten, bel je even en zoek je een oplossing" . Daarna heb je weer een mooi gesprek erover en is het ijs gebroken :)
pi_107925603
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een andere instelling dan jij. Jij bent een doemdenker waarbij alles mis kan gaan. Ik denk gewoon "goh we spreken daar en daar af.. en als iemand op zich laat wachten, bel je even en zoek je een oplossing" . Daarna heb je weer een mooi gesprek erover en is het ijs gebroken :)
Jij bent gewoon wat eenzamer denk ik en meer gewend om dingen alleen te doen. Ook over dat gedoe met de snelweg gisteren nog code oranje gegeven landelijk omdat er veel ongelukken waren. Maar ja ben er onderhand wel over uitgepraat dat onnozele gedoe.
UITGESCHREVEN
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 12:24:41 #137
16000 nikky
pi_107925673
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:22 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jij bent gewoon wat eenzamer denk ik en meer gewend om dingen alleen te doen. Ook over dat gedoe met de snelweg gisteren nog code oranje gegeven landelijk omdat er veel ongelukken waren. Maar ja ben er onderhand wel over uitgepraat dat onnozele gedoe.
:D :'( :D

Nee, dat heet jezelf kunnen redden in het leven.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:30:11 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_107925857
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:24 schreef nikky het volgende:

[..]

Geef het nou maar toe, Nikky, jij bent eenzaam en huilt jezelf elke nacht in slaap.
For great justice!
pi_107925974
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:24 schreef nikky het volgende:

[..]

ja, ik geloof je heel slim iemand met code oranje adviseren de snelweg op de gaan voor een date. Echt heel volwassen,not.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 12:35:17 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107926020
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:

ja, ik geloof je heel slim iemand met code oranje adviseren de snelweg op de gaan voor een date. Echt heel volwassen,not.
Dat was nu net het stuk waar haar reactie niet over ging ;)

Over deze zin wel (om het maar even duidelijk te maken)
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:22 schreef picardmike het volgende:

Jij bent gewoon wat eenzamer denk ik en meer gewend om dingen alleen te doen.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:35:47 #141
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107926026
En dit is dus precies waarom ik dit topic blijf volgen _O-
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 12:36:02 #142
16000 nikky
pi_107926033
quote:
9s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Geef het nou maar toe, Nikky, jij bent eenzaam en huilt jezelf elke nacht in slaap.
Er was een kleine Nikky, helemaal alleen. Huilend huilend huilend op een steen :'(

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:33 schreef picardmike het volgende:

[..]

Euhm, en waar precies adviseer ik jou om met code oranje op weg te gaan? :').
pi_107926200
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:35 schreef Catbert het volgende:
En dit is dus precies waarom ik dit topic blijf volgen _O-
Ik zit de schateren van het lachen met mijn middag-boterhammetje *O*
pi_107927895

Met dank aan onze Mike :)
pi_107929529
Maarja ik ga haar nog wel wat sturen met valentijn. Iemand daar nog aanmerkingen op?
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 14:28:55 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107929592
Ja, dat je op moet schieten anders wordt het morgen niet bezorgd.
  maandag 13 februari 2012 @ 14:34:08 #147
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107929734
Misschien rijdt de post wel niet zover met code oranje...
pi_107930292
Profiel van de dag gevonden:
quote:
Is eigenlijk dat ik heel graag iemand zou willen leren kennen die een beetje net zo in het leven staat als ik, en die vooral niet te moeilijk doet over dingen, want het leven is al moeilijk genoeg, kijk eens naar de elfstedentocht hoe erg mensen het vinden dat het niet door gaat, ook ik vind het wel vervelend maar zeker hou ik de crisis nog in de gaten die steeds meer loert. Ik wijk af en dat is niet mijn bedoeling natuurlijk, ik hoop op een date met de man van mijn dromen.
  maandag 13 februari 2012 @ 14:52:09 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107930352
Wel mooi hoor, iemand die dat allemaal in één zin zo treffend kan verwoorden.
  maandag 13 februari 2012 @ 15:00:13 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107930654
Vast wel een of andere zure fokker die zich ook stoort aan hoe druk mensen zich maken over de elfstedentocht die daar wel overheen wil :)
pi_107932208
Tsja, alle wereldproblematiek samengevat in 1 zin. Valt me tegen dat er niks over Syrië werd gezegd. Maar het feit dat de elfstedentocht niet door gaat is inderdaad wel heel erg.

Ze heeft trouwens een leuk koppie. Toch even een interesse berichtje aan gewaagd, we blijven man tenslotte O+
  maandag 13 februari 2012 @ 15:45:59 #152
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107932261
Klinkt als een nepprofiel / oostblokker :P
pi_107932482
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:28 schreef Silenus het volgende:
Ja, dat je op moet schieten anders wordt het morgen niet bezorgd.
Code oranje? :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  maandag 13 februari 2012 @ 16:21:49 #154
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_107933669
Komop PM, gedraag je eens als een kerel en niet als een zeikwijf. Je spreekt bijvoorbeeld ergens op het station af en als er problemen ontstaan dan bel je haar even. En je mag wel eens wat meer je best doen ipv zo zitten te huilen. Als je een keer een half uurtje moet wachten, big deal huilie.
pi_107934042
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Djieluh het volgende:
Komop PM, gedraag je eens als een kerel en niet als een zeikwijf. Je spreekt bijvoorbeeld ergens op het station af en als er problemen ontstaan dan bel je haar even. En je mag wel eens wat meer je best doen ipv zo zitten te huilen. Als je een keer een half uurtje moet wachten, big deal huilie.
gast als je is verder leest, zie je ook dat ik gewoon geen zin heb om met een vreemde in een vreemde stad af te spreken om ons daar te vermaken. Als jij dat wel ziet zitten prima. Er zijn zat mensen die dat niet doen hoor. Met zn vieren maakt niks uit, maar met zijn tweeen is het toch anders. Dan kan ze gewoon hiernaar toekomen of ik daar.

Daar kom ik gewoon me nest niet voor uit, ben niet zo'n zielig type dat het halve land doorreist met zijn rugzakje om zijn liefde te ontmoeten.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 16:37:43 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107934356
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef picardmike het volgende:

Daar kom ik gewoon me nest niet voor uit, ben niet zo'n zielig type dat het halve land doorreist met zijn rugzakje om zijn liefde te ontmoeten.
Integendeel! Je bent het prototype van een succesvol dater!
pi_107934580
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Integendeel! Je bent het prototype van een succesvol dater!
Er is geen prototype van "de succesvolle dater" dat is een mythe.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 16:50:43 #158
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107934854
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef picardmike het volgende:
Er is geen prototype van "de succesvolle dater" dat is een mythe.
Er is wel een prototype van het tegenovergestelde maar die kan aan jou nog een puntje zuigen.
pi_107935602
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

gast als je is verder leest, zie je ook dat ik gewoon geen zin heb om met een vreemde in een vreemde stad af te spreken om ons daar te vermaken. Als jij dat wel ziet zitten prima. Er zijn zat mensen die dat niet doen hoor. Met zn vieren maakt niks uit, maar met zijn tweeen is het toch anders. Dan kan ze gewoon hiernaar toekomen of ik daar.

Hoeveel een "vreemde" kan ze nu nog voor je zijn....je mailt er al weken mee, camt er meerdere keren mee...kom op dude...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107935793
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Hoeveel een "vreemde" kan ze nu nog voor je zijn....je mailt er al weken mee, camt er meerdere keren mee...kom op dude...

SPOILER
Ik heb haar nog niet aan famillie en vrienden voorgesteld en ken die van haar niet. Snap je dat echt niet?
UITGESCHREVEN
pi_107935850
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er is wel een prototype van het tegenovergestelde maar die kan aan jou nog een puntje zuigen.
Ach, voorlopig heb ik niks te zeuren hoor en gaat het goed.
UITGESCHREVEN
pi_107935854
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik heb haar nog niet aan famillie en vrienden voorgesteld en ken die van haar niet. Snap je dat echt niet?
Oooh, tuurlijk..zeg dat dan...nu snap ik het.....begrijp ook niet meer waarom al die anderen zo zitten te zeuren.....groot gelijk kerel!!
pi_107935922
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Oooh, tuurlijk..zeg dat dan...nu snap ik het.....begrijp ook niet meer waarom al die anderen zo zitten te zeuren.....groot gelijk kerel!!
Omdat ze zelf lopen te overdrijven en alle negatievelingen de mond proberen te snoeren op het draadje. Dit maakt het extra verwarrend voor ze.
UITGESCHREVEN
pi_107936042
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Omdat ze zelf lopen te overdrijven en alle negatievelingen de mond proberen te snoeren op het draadje. Dit maakt het extra verwarrend voor ze.
Ja...dat zie ik nu ook wel in...zuurpruimen zijn het..allemaal..gunnen jou en je Arnhemse damsel het licht in de ogen niet! Draal niet Sancho.....blijf strijden tegen het onrecht!!!!
pi_107938887
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:22 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ja...dat zie ik nu ook wel in...zuurpruimen zijn het..allemaal..gunnen jou en je Arnhemse damsel het licht in de ogen niet! Draal niet Sancho.....blijf strijden tegen het onrecht!!!!
Ja bedankt hoor! :7
UITGESCHREVEN
pi_107941516
Het is een bijzonder kind, en dat is-ie...
pi_107942643
Uberhaupt vrij bijzonder dat je uren kan cammen en chatten met iemand die je toch nooit gaat zien :?
En dan volhouden dat je een leven hebt....

Ik zou dat echt gruwelijke tijdsverspilling vinden. Ipv 1 camsessie van 4 uur had je allebei naar een plekje halfway kunnen reizen, een half uur op elkaar wachten, een uur lang elkaar in het echt zien/spreken, eventueel nog een half uurtje keihard neuken en dan afscheid nemen omdat het bijvoorbeeld totaal niet klikt :D

En dan had je het de erop volgende weken uuuuuuren aan cammen/chatten gescheeld.
pi_107942924
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef Knipoogje het volgende:
Uberhaupt vrij bijzonder dat je uren kan cammen en chatten met iemand die je toch nooit gaat zien :?
En dan volhouden dat je een leven hebt....

Ik zou dat echt gruwelijke tijdsverspilling vinden. Ipv 1 camsessie van 4 uur had je allebei naar een plekje halfway kunnen reizen, een half uur op elkaar wachten, een uur lang elkaar in het echt zien/spreken, eventueel nog een half uurtje keihard neuken en dan afscheid nemen omdat het bijvoorbeeld totaal niet klikt :D

En dan had je het de erop volgende weken uuuuuuren aan cammen/chatten gescheeld.
Tja, daar heb je gelijk in, maar het is ook in de avonduren na 22uur dat kan wel een weekje of 2 en is nog niet zo drastisch. Daarbij heeft ze dat wel verdient, deze opoffering. Maar het is niet vanaf 8en zoals eerder beweerd is. Maar we konden gewoon nog niet afspreken anders had ik daar echt wel op aangedrongen. En ik ken haar nu vanaf 1feb zo een beetje dus 2wk bijna.
UITGESCHREVEN
pi_107943033
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is een bijzonder kind, en dat is-ie...
Kind... vergis je niet 7jr Ninjutsu ervaring.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 20:13:53 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107943161
Publiek: *oehhhhhhhhhhhhh*

:')
  maandag 13 februari 2012 @ 21:03:58 #171
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107945961
Ken je ook Taekwondo? :)
pi_107946160
Hé, niet zo gemeen tegen Mike :(

Ik blijf graag op de hoogte van de avonturen van onze PM :Y
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 21:11:50 #173
16000 nikky
pi_107946399
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja, daar heb je gelijk in, maar het is ook in de avonduren na 22uur dat kan wel een weekje of 2 en is nog niet zo drastisch. Daarbij heeft ze dat wel verdient, deze opoffering. Maar het is niet vanaf 8en zoals eerder beweerd is. Maar we konden gewoon nog niet afspreken anders had ik daar echt wel op aangedrongen. En ik ken haar nu vanaf 1feb zo een beetje dus 2wk bijna.

Heb je dit ook even aan haar gemeld?
pi_107946765
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Nikky! hoe is het met jouw date life?
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 21:34:35 #175
16000 nikky
pi_107947687
quote:
17s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nikky! hoe is het met jouw date life?
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te daten! :o Veel te druk.

Maar laat het toevallig zijn dat ik net een leuke man heb ontmoet die graag met mij de kroeg in wil duiken :9~. Dus laat ik mij vrijwillig in een Kneipe sleuren.

Hoi SB :*
pi_107948466
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Min of meer maar zij meldt ook niet alles aan mij
UITGESCHREVEN
pi_107948524
Gaat goed met mijn allereerste internet date meisje..3e afspraakje is in de maak..
  maandag 13 februari 2012 @ 21:56:42 #178
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107948968
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Gaat goed met mijn allereerste internet date meisje..3e afspraakje is in de maak..
Leuk om ook de succesverhalen te lezen :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 07:56:18 #179
141482 Q.
JurassiQ
pi_107958194
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Daar maak je toch tijd voor? :7
For great justice!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:26:49 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107959285
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Laten we dit maar met een korreltje zout nemen. :+

quote:
aantal posts: 65086 (gemiddeld 18 per dag)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:56:14 #181
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107959937
Mensen die zeggen dat het ze het druk hebben, hebben vaak niet zoveel omhanden :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:11:05 #182
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_107967361
Toen ik dit plaatje zag, moest ik meteen aan dit topic denken :)

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_107984019
Pfoe, op Paiq zitten wel veel 1 uit een dozijn vrouwen.

A la: ik hou van Beyonce en Rihanna, en verder maakt het me allemaal niks uit, en de daar bijbehorende levensstijl.

Hebben meer mensen die ervaring, of ben ik de enige?

(Dit zijn overigens wel de speeddates, en in veel mindere mate de matches. Die matches kloppen wel aardig)
pi_107986876
Klopt, het meeste Paiq materiaal is waardeloos. Wat betreft innerlijk spreken ze me al weinig aan (veel saaie dozen inderdaad) en als je dan de foto ziet haak je helemaal af.

Gelukkig nu een uitzondering gevonden en binnenkort de volgende date. Benieuwd dus waar het kan eindigen.
pi_107987697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef Starman89 het volgende:
Pfoe, op Paiq zitten wel veel 1 uit een dozijn vrouwen.

A la: ik hou van Beyonce en Rihanna, en verder maakt het me allemaal niks uit, en de daar bijbehorende levensstijl.

Hebben meer mensen die ervaring, of ben ik de enige?

(Dit zijn overigens wel de speeddates, en in veel mindere mate de matches. Die matches kloppen wel aardig)
Nu ben ik inmiddels weer een tijdje van paiq af, maar ik vond de dames daar altijd juist vrij uiteenlopend qua muzikale smaak en dat beviel me altijd wel. Paar Guus Meeuwis-liefhebsters zaten ertussen weliswaar, maar goed, dat hou je toch... :')
pi_107991830
Sow, ik heb me toekomstige date een valentijnskaart gestuurd en ze vond het heel leuk. Ik ga morgen vragen of ze met mij af wil spreken komend weekend.(Silenus heb ik er ook 1 gestuurd;)
UITGESCHREVEN
pi_107992328
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:25 schreef picardmike het volgende:
Sow, ik heb me toekomstige date een valentijnskaart gestuurd en ze vond het heel leuk. Ik ga morgen vragen of ze met mij af wil spreken komend weekend.(Silenus heb ik er ook 1 gestuurd;)
^O^
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_107993055
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:25 schreef picardmike het volgende:
Nice, picardmike. En succes morgen. (ja, dat meen ik nog ook)
pi_107996309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nice, picardmike. En succes morgen. (ja, dat meen ik nog ook)
Ik zou wel een vlieg aan de muur willen zijn bij die date :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 09:24:29 #190
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107997331
Goede actie PM :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:25:49 #191
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107998689
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef Zocalo het volgende:
Klopt, het meeste Paiq materiaal is waardeloos. Wat betreft innerlijk spreken ze me al weinig aan (veel saaie dozen inderdaad) en als je dan de foto ziet haak je helemaal af.

Wel mee eens, maar hangt het ook niet sterk of van de match voorkeuren die je opgeef?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  Milf woensdag 15 februari 2012 @ 10:30:54 #192
16000 nikky
pi_107998828
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 07:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Daar maak je toch tijd voor? :7
Geen zin in. Ik hoef ook niet zo nodig een relatie :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Laten we dit maar met een korreltje zout nemen. :+

[..]

In tien jaar tijd :')
pi_107999734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef nikky het volgende:

[..]

Geen zin in. Ik hoef ook niet zo nodig een relatie :P

Maar waarom de interesse in dit topic opeens?
:P
  Milf woensdag 15 februari 2012 @ 12:57:20 #194
16000 nikky
pi_108002836
quote:
5s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar waarom de interesse in dit topic opeens?
:P
Lees mijn eerste post hier zou ik zeggen.
pi_108007512
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:57 schreef nikky het volgende:

[..]

Lees mijn eerste post hier zou ik zeggen.
Kwam je hier voor mij :@

Damn, hoor net dat ik in het weekend niet eens kan, er is iets tussengekomen. Het moet weer opgeschoven worden. Heb dit nog niet verteld aan haar.
UITGESCHREVEN
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:12:13 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108007619
Dit is niet zo prettig voor haar frustratielevel, PM.
pi_108009471
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Damn, hoor net dat ik in het weekend niet eens kan, er is iets tussengekomen. Het moet weer opgeschoven worden. Heb dit nog niet verteld aan haar.
je kon dus wel, maar heb er iets tussen -laten- komen.....niet handig....
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:05:32 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108009806
Ze zal vast denken dat het 1 of andere smoesje is :o
pi_108010421
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Kom maar, ik vertel haar het slechte nieuws wel persoonlijk....ik woon in Arnhem en kan haar dan tenminste euh.... bijv een schouder bieden :')
Strek je eens uit !
pi_108010443
Die date gaat nooit komen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:35:56 #201
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_108011112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:20 schreef Symn het volgende:
Die date gaat nooit komen.
No shit, Sherlock
Overal verstand van.
pi_108011365
Wat voor belangrijks is er ineens 'tussen' gekomen dat een date niet kan doorgaan?

Een flauwekul verjaardag van een vriend? Avondje zuipen in de stamkroeg?

Kom op zeg, als het echt een leuke meid is dan geef je zo'n date voorrang. Tenzij je misschien een begrafenis hebt of iets dergelijks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald op 15-02-2012 16:54:24 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_108012465
Vrouwen zijn gewoon eng, voor PiMi. Maar dat heeft hijzelf allang toegegeven met zijn rants over vrouwen haat :p
pi_108014429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Moet je voorstellen wat het doet met PM's frustratiemeter als een meisje hem dat zou vertellen ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:14:30 #205
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108014926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Moet je voorstellen wat het doet met PM's frustratiemeter als een meisje hem dat zou vertellen ;)
Vinger zere plek auw.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:10:17 #206
242666 BeamofLight
pi_108016870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen zijn gewoon eng.
pi_108032911
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Ja, ik voel dat haar iets dwars zit. Misschien omdat we al langer dan 3dg niet langer dan een uur met elkaar hebben gesproken. Ze is af en toe een beetje rustig, hoewel dat wel weer bijtrekt als ik even met haar klets. Gisteren vroeg ze ook of ik weer met haar wou kletsen, maar ik kon toen niet en vandaag kwam er ineens iemand aan de deur.

Ik heb het haar iig wel vertelt en ze reageerde rustig denk wel dat ze het jammer vond, ik kan vrijdag en zaterdag in princiepe wel maar wil ook de zondag er bij hebben en ik moet me voorbereiden voor die zondag dat ik niet kan. Wellicht kan ik een uitzondering maken, door vrijdag en zaterdag er heen te gaan. Maar ik denk het niet.

Ze probeert ook door mij onder druk te zetten door achter mij motieven te komen, dat is wel leuk. Maar ze doet het niet zonder rede vermoed ik, ze wil kunnen zien wanneer ik lieg en de waarheid spreek en dat zit haar denk ik een beetje dwars. Maar ze doet het wel op een gezellige manier.
UITGESCHREVEN
pi_108033758
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:24 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, ik voel dat haar iets dwars zit. Misschien omdat we al langer dan 3dg niet langer dan een uur met elkaar hebben gesproken. Ze is af en toe een beetje rustig, hoewel dat wel weer bijtrekt als ik even met haar klets. Gisteren vroeg ze ook of ik weer met haar wou kletsen, maar ik kon toen niet en vandaag kwam er ineens iemand aan de deur.

Ik heb het haar iig wel vertelt en ze reageerde rustig denk wel dat ze het jammer vond, ik kan vrijdag en zaterdag in princiepe wel maar wil ook de zondag er bij hebben en ik moet me voorbereiden voor die zondag dat ik niet kan. Wellicht kan ik een uitzondering maken, door vrijdag en zaterdag er heen te gaan. Maar ik denk het niet.

Ze probeert ook door mij onder druk te zetten door achter mij motieven te komen, dat is wel leuk. Maar ze doet het niet zonder rede vermoed ik, ze wil kunnen zien wanneer ik lieg en de waarheid spreek en dat zit haar denk ik een beetje dwars. Maar ze doet het wel op een gezellige manier.
:') echt wtf.
Je gaat naar Arnhem niet naar fucking verweggistan. Dan kan je zoals hier al meerdere keren gezegd ten eerste prima gewoon een date afspreken voor op één dag (en wie weet wordt het dan alsnog een overnachting) ten tweede waarom als je vrijdag en zaterdag kan en zij wil dat ook dat je dan moeilijk gaat doen vanwege de zondag?

Overigens lijkt dat wel een ding onder wanhopige internetdaters, dat lang via internet chatten e/d en dan praktisch meteen gaan samenwonen bij eerste keer elkaar zien. Net zoals van die internationale internetrelaties.

Maar goed je hebt blijkbaar eindelijk iemand waarbij je frustratielevel niet meteen de pan uitslaat en dan ga je het toch weer compliceren. Zelfhaat? angst?
pi_108034432
Zo, Relatieplaneet account verwijderd. Na 3 jaar is het mooi geweest.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_108034707
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zo, Relatieplaneet account verwijderd. Na 3 jaar is het mooi geweest.
Heb je het nog lang volgehouden. Na 1 maand was ik die site al zat... :D
  donderdag 16 februari 2012 @ 07:57:29 #211
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108035558
Ik krijg meer het idee dat PM over een dier praat dan over een vrouw :')
pi_108035640
Ik snap PM voor geen meter :{ Eerste date en dan gelijk drie dagen blijven plakken?? :? Zn date woont in Anrhem, maar waar woont PM dan? Barcelona?
pi_108035694
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 08:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik snap PM voor geen meter :{
Dat is zo'n beetje het bestaansrecht van deze hele reeks.
For great justice!
  donderdag 16 februari 2012 @ 08:40:18 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108035920
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 08:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik snap PM voor geen meter :{ Eerste date en dan gelijk drie dagen blijven plakken?? :? Zn date woont in Anrhem, maar waar woont PM dan? Barcelona?
De hele discussie hierover is te vinden aan het begin van dit topic dacht ik ;)
  donderdag 16 februari 2012 @ 08:41:21 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108035929
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:24 schreef picardmike het volgende:

[..]

twee dagen is goed joh! Als je gaat uitstellen wordt het uiteindelijk misschien afstel en dat zou natuurlijk jammer zijn.
  donderdag 16 februari 2012 @ 08:43:51 #216
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108035963
PM gaat gewoon voor het maximale: 3 dagen ketsen endan de chick vergeten. :P

Voor minder blijft hij thuis, Nederland is immers veeel te groot en veeeel te gevaarlijk :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 08:52:31 #217
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108036079
In ander nieuws: mijn fobo chick en ik hebben vandaag officieel een maand <3
pi_108036486
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 08:52 schreef Thornado het volgende:
Mooi...tijd om ons dan eens op haar fobo te wijzen dan :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:25:29 #219
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108036592
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:19 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Mooi...tijd om ons dan eens op haar fobo te wijzen dan :)
Dat is leeg :P
pi_108038287
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 08:43 schreef Thornado het volgende:
PM gaat gewoon voor het maximale: 3 dagen ketsen endan de chick vergeten. :P

Voor minder blijft hij thuis, Nederland is immers veeel te groot en veeeel te gevaarlijk :P
M.A.W: in 169 topics nog geen date gehad!
pi_108039470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Silenus het volgende:

Ze vroeg zich af wat ze met broccoli moest :D Toen ze het topic doorlas moest ze lachen... en had ze liever sigaretten gehad! Gelukkig had ik back-up :P (Ik hou niet van bloemen omdat: hooikoorts! Dus krijgt ze niet.) Eind goed, al goed. Nee, we nemen deze dag niet erg serieus :) En hebben wel lekker broccoli met kaassaus gegeten :9~
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:19:49 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108047726
_O-
pi_108047868
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:47 schreef Symn het volgende:

[..]

M.A.W: in 169 topics nog geen date gehad!
Nee, vandaar ik een paar maanden geleden wakker werd in een vreemd bed met dansende kinderen om mee heen. Ik vind het ook hoogstbijzonder dat er personen zijn hier die zonder veel rondslomp en planning een date hebben die succesvol is. Maar dat zullen wel fokkers onderling zijn vermoed ik.
UITGESCHREVEN
pi_108048395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:24 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee, vandaar ik een paar maanden geleden wakker werd in een vreemd bed met dansende kinderen om mee heen. Ik vind het ook hoogstbijzonder dat er personen zijn hier die zonder veel rondslomp en planning een date hebben die succesvol is. Maar dat zullen wel fokkers onderling zijn vermoed ik.
Als dat waar is vind ik het nogal hoogstbijzonder dat jij op die manier gelijk aan haar kinderen werd geintroduceerd... :{w

En verder is een succesvolle date ( ja, ook buiten fok om) echt helemaal zo moeilijk niet, maar dat is hier al een miljoen keer gezegd. Jij bent zelf in deze je grootste vijand picardmike. Relax toch eens een keer man.
pi_108048960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als dat waar is vind ik het nogal hoogstbijzonder dat jij op die manier gelijk aan haar kinderen werd geintroduceerd... :{w

En verder is een succesvolle date ( ja, ook buiten fok om) echt helemaal zo moeilijk niet, maar dat is hier al een miljoen keer gezegd. Jij bent zelf in deze je grootste vijand picardmike. Relax toch eens een keer man.
Het tegendeel is ook al 100x beweerd. Echter is het fok dus veel indianenverhalen hier. Daarbij is tijd voor mij bij elke date een issue geweest. En daar lees ik nooit wat over hier. Dan noem ik maar zoiets als overwerken in het weekend ofzo en luitjes die ik soms op 3 forums tegenkom.jaaah

Daarbij was die laatste wel erg makkelijk, ik haalde haar voor de deur op. Maar we voelde ons allebei daar wel ongemakkelijk bij. Dat was trouwens ook al 45 min rijden.
UITGESCHREVEN
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:59:13 #226
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108049086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:54 schreef picardmike het volgende:
Het tegendeel is ook al 100x beweerd. Echter is het fok dus veel indianenverhalen hier. Daarbij is tijd voor mij bij elke date een issue geweest. En daar lees ik nooit wat over hier. Dan noem ik maar zoiets als overwerken in het weekend ofzo en luitjes die ik soms op 3 forums tegenkom.jaaah
Sommige van ons hebben een normale baan. Ik leef niet om te werken maar andersom. Ik heb dus vrijwel elke avond (overwerken is een uitzondering) en het weekend beschikbaar om dingen te doen die ik wil.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou dat nieteens willen idd. Heb zelf ook wel een tijdje wat gehad (meer een scharrel dan iets serieus, was vanaf het begin bekend dat ik terug naar NL zou gaan en dat zij niet meeging) met een moeder van 2 kinderen en die kwam in het begin bij mij langs. Die kinderen raakten ook in no time gehecht aan me, die mistten gewoon een vader.
  donderdag 16 februari 2012 @ 18:33:29 #227
242666 BeamofLight
pi_108051752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 08:52 schreef Thornado het volgende:
of het een chick is bepaal ik nog altijd zelf
pi_108069841
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:25 schreef Thornado het volgende:

[..]

Dat is leeg :P
Hoe kun je nu fobo-hosselen op een leeg fobo ?? :+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:49:26 #229
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108071089
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 08:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hoe kun je nu fobo-hosselen op een leeg fobo ?? :+
Beetje russische roulette ;)
pi_108071386
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Beetje russische roulette ;)
.....met af en toe een nootje ertussen die heet is..... :')
Strek je eens uit !
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:27:12 #231
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108071986
Mja, via PM kan je natuurlijk wel foto's doorsturen die wat tipjes van de sluier oplichten :P
pi_108072191
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:27 schreef Thornado het volgende:
Mja, via PM kan je natuurlijk wel foto's doorsturen die wat tipjes van de sluier oplichten :P
Zij geen foto's en jij wel, dus eigenlijk heeft zij jou gehosseld :)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:46:09 #233
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108072492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Zij geen foto's en jij wel, dus eigenlijk heeft zij jou gehosseld :)
Passief daten *O*
pi_108074330
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:46 schreef Thornado het volgende:

[..]

Passief daten *O*
Vertel ons nu in ieder geval gewoon ff wie de gelukkige Fok!-ster is :s)
pi_108074782
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:51 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Vertel ons nu in ieder geval gewoon ff wie de gelukkige Fok!-ster is :s)
Is er al een K&W topic? :P
pi_108074808
K&W ?
pi_108074869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
K&W ?
Klussen&Wonen, lieverd.

Dat ze al gaan samenwonen ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:49:43 #238
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108075913
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Klussen&Wonen, lieverd.

Zover is het nog niet...wij willen niet te snel gaan hokken. :)

En ik en klussen...dat is sowieso geen combi :P
pi_108085401
Potverdomme geef ik aan dat ik vandaag en morgen wel kan daten, is ze plots ineens weer ziek. Na wat heen en weer gepraat gaf ze aan waarschijnlijk morgen weer beter te zijn.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:59:47 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108085496
Dus nu ga je er morgen heen?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:13:55 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108086257
Nouja, ziek worden kan gebeuren. Het is niet dat dit een soort rode draad is ofzo.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:17:34 #242
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_108086444
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Klussen&Wonen, lieverd.

Oh, ik dacht aan Ketsen en Wippen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_108113058
Nou, mijn alternatiefdaten.nl date heeft het uitgemaakt, na bijna 2 maanden met elkaar omgegaan te zijn.

Het begon fout ook, na date 2 meteen het bed inspringen en toen was ze impelstimpelstapelverliefd. Het leek perfect, we hadden dezelfde interesses en ze heeft het ideale figuur en uiterlijk voor mij: slank, brunette, kleiner dan ik, volle lippen. Daarbij nog knotsgeil dus dat was wel gezellig.
Na 1 maand voelde ik mij echter geclaimd en zei dat, op de eerste dag dat ze in haar nieuwe koopwoning zat. Zij helemaal afgeknapt dat ik dat zei op zo'n belangrijk moment voor haar, maar boeiend. Toch bleef er wat broeien en we daten verder. Maar het ging op en af, en na Valentijn ging het ineens steil bergafwaarts (hoewel de Valentijnsdag erg leuk was voor ons beiden).Door toch ook leuke momenten zelf getwijfeld of het toch niet wat kon worden, maar zij besliste eerder.

Het was leuk geweest, op naar de volgende, en les voor deze keer: iemand die aan al je wensen lijkt te voldoen, die je in je hoofd hebt opgesteld, is vaak niet eens zo leuk als je zelf denkt. Tegenstellingen zijn er wel nodig qua karakters, zodat je elkaar kan aanvullen..
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:15:20 #244
242666 BeamofLight
pi_108115753
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Godshand het volgende:
Nou, mijn alternatiefdaten.nl date heeft het uitgemaakt, na bijna 2 maanden met elkaar omgegaan te zijn.

Het begon fout ook, na date 2 meteen het bed inspringen en toen was ze impelstimpelstapelverliefd. Het leek perfect, we hadden dezelfde interesses en ze heeft het ideale figuur en uiterlijk voor mij: slank, brunette, kleiner dan ik, volle lippen. Daarbij nog knotsgeil dus dat was wel gezellig.
Na 1 maand voelde ik mij echter geclaimd en zei dat, op de eerste dag dat ze in haar nieuwe koopwoning zat. Zij helemaal afgeknapt dat ik dat zei op zo'n belangrijk moment voor haar, maar boeiend. Toch bleef er wat broeien en we daten verder. Maar het ging op en af, en na Valentijn ging het ineens steil bergafwaarts (hoewel de Valentijnsdag erg leuk was voor ons beiden).Door toch ook leuke momenten zelf getwijfeld of het toch niet wat kon worden, maar zij besliste eerder.

Het was leuk geweest, op naar de volgende, en les voor deze keer: iemand die aan al je wensen lijkt te voldoen, die je in je hoofd hebt opgesteld, is vaak niet eens zo leuk als je zelf denkt. Tegenstellingen zijn er wel nodig qua karakters, zodat je elkaar kan aanvullen..
Ach, maar toch allemaal logisch.
Als ik een perfecte tegenkom qua looks en qua "rest" ook matcht neuk ik ze ook gelijk.
  zondag 19 februari 2012 @ 02:56:32 #245
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108139410
Kreeg ik om 00:49 een interesse berichtje, wil ik reageren.
quote:
Deze persoon is geen member meer van Relatieplanet. Het membership van deze persoon is beëindigd.
En dat terwijl in haar profiel staat dat ze net weer komt kijken en ze full member is. Is via RP het e-mailadres te achterhalen? Dit is al de derde keer dat ik dit heb.
  zondag 19 februari 2012 @ 10:00:21 #246
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108141571
quote:

Herkenbaar. Aan de andere kant zijn die (uiterlijke) wensen wel uberhaupt het begin. Andersom is ook waardeloos. Het blijft een speld in een hooiberg
pi_108143949
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:00 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Herkenbaar. Aan de andere kant zijn die (uiterlijke) wensen wel uberhaupt het begin. Andersom is ook waardeloos. Het blijft een speld in een hooiberg
Vooral vanwege dat uiterlijk wil ik zelfs niet meer voor minder gaan in de toekomst :') Bevalt mij iets te goed :)
  zondag 19 februari 2012 @ 13:06:08 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108145240
quote:
6s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:21 schreef Godshand het volgende:
Vooral vanwege dat uiterlijk wil ik zelfs niet meer voor minder gaan in de toekomst :') Bevalt mij iets te goed :)
M'n ex was ik in eerste instantie niet in geinteresseerd omdat ik haar niet knap genoeg vond. Later is het wel wat geworden (was wel een erg leuke meid) maar toch was het geen goed idee. Dat "ik kan beter krijgen"-idee bleef knagen.
  zondag 19 februari 2012 @ 13:07:09 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108145273
quote:
6s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

De natuur wint het altijd van je, dus nooit genoegen nemen met minder.
pi_108146795
Als het uiterlijk het niet is dan zal dat altijd knagen inderdaad :Y

(ik ga weer in lurkstand..)
pi_108148104
Picardmike, hoe is het afgelopen?

(ik denk dat ik het antwoord al weet, maar ja, er zijn gekkere dingen gebeurd)
pi_108152277
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:58 schreef Pvoesss het volgende:
Als het uiterlijk het niet is dan zal dat altijd knagen inderdaad :Y

(ik ga weer in lurkstand..)
Ach uiteindelijk zakken we allemaal uit en worden we gerimpeld, maar tot die tijd is een mooie meid bonuspunten. Maar innerlijk blijft belangrijkst, als je er niet mee overweg kan is het ook niets...
pi_108153924
True, maar dat uitzakken bij een wijf wat van uiterlijk helemaal je ding is dat is net iets anders denk ik.
Als het al niet helemaal je ding is dan lijkt het uitzakken enzo mij een stuk minder..

Ik heb het geluk dat ik al uitgezakt ben dit kan niet erger worden :')
pi_108155281
quote:
5s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Picardmike, hoe is het afgelopen?

(ik denk dat ik het antwoord al weet, maar ja, er zijn gekkere dingen gebeurd)
Ze was nog steeds ziek. Maar onder het chatten kwam ik achter een verschrikking ze liet oude foto's zien en vond haar daar allerminst knap opstaan. Ik wist niet eens meer wat ik moest zeggen. Gelukkig hebben we daarna weer gecammed en mijn beeld is enigzinds hersteld, maar die oude foto's kreeg ik niet helemaal meer uit mijn hoofd.Mijn frustratie is naar 25% geschoten. We hebben nu wel een plan bedacht voor volgende week.
UITGESCHREVEN
pi_108155694
:') en dat plan is?
pi_108155790
;)
  zondag 19 februari 2012 @ 18:44:35 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108157593
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef picardmike het volgende:
Ze was nog steeds ziek. Maar onder het chatten kwam ik achter een verschrikking ze liet oude foto's zien en vond haar daar allerminst knap opstaan. Ik wist niet eens meer wat ik moest zeggen. Gelukkig hebben we daarna weer gecammed en mijn beeld is enigzinds hersteld, maar die oude foto's kreeg ik niet helemaal meer uit mijn hoofd.Mijn frustratie is naar 25% geschoten. We hebben nu wel een plan bedacht voor volgende week.

Fuck man, boeiend. Gaat toch om hoe ze er nu uitziet. Vraag anders ff foto's van d'r moeder, weet je hoe ze over 30 jaar is :')
pi_108158154
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Knipoogje het volgende:

Wedden?
Smoes 1: ziek :Y
op naar deel 2
pi_108161753
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:53 schreef Pvoesss het volgende:
:') en dat plan is?
Waarom ben je zo nieuwsgierig? we gaan gewoon een strandwandeling maken en daarna sporten, daarna komt ze bij me thuis en gaan we een film kijken.
UITGESCHREVEN
  zondag 19 februari 2012 @ 20:48:58 #260
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108162742
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:27 schreef picardmike het volgende:
Waarom ben je zo nieuwsgierig?
Omdat je over 't algemeen nogal grappig bent. Onbedoeld grappig, maar wel grappig.
pi_108163156
Ik ben dol op leedvermaak :Y
pi_108163552
Haha hoe geven mensen je dan een cijfer op paiq? :')
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_108163773
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef Ramkraker het volgende:
Via fotobeoordelen
pi_108170696
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef Ramkraker het volgende:
Niet. Zal wel een of ander rekenkundig systeem achter zitten wat bepaalde waardes toekent aan hoe langer je foto op de stapel blijft liggen bij dat fotobeoordelings-dingetje...
  zondag 19 februari 2012 @ 23:23:36 #265
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108171154
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niet. Zal wel een of ander rekenkundig systeem achter zitten wat bepaalde waardes toekent aan hoe langer je foto op de stapel blijft liggen bij dat fotobeoordelings-dingetje...
Je vergelijkt toch steeds 2 foto's?
pi_108171743
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je vergelijkt toch steeds 2 foto's?
Ja, maar volgens mij ''bouw'' je verschillende stapels op. Leuker dan, even leuk als & minder leuk dan, dat soort gedoe. Als je zelf vijftig foto's vergelijkt hou je er uiteindelijk ook zes over die op die manier jouw hoogste score krijgen en dáár komen dan weer die foto-bewonderaars vandaan; als je bij de laatste zes zit.

Tenzij ik me sterk vergis.
  maandag 20 februari 2012 @ 00:21:18 #267
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108173115
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij ''bouw'' je verschillende stapels op. Leuker dan, even leuk als & minder leuk dan, dat soort gedoe. Als je zelf vijftig foto's vergelijkt hou je er uiteindelijk ook zes over die op die manier jouw hoogste score krijgen en dáár komen dan weer die foto-bewonderaars vandaan; als je bij de laatste zes zit.

Tenzij ik me sterk vergis.
Als je foto in 94% van de gevallen als 'beter' beoordeeld wordt krijg je een 9.4, lijkt me niet zo moeilijk toch?
pi_108174453
Klinkt plausibel inderdaad. Zat ik nog behoorlijk safe ook. :D
pi_108174690
On another note; ben zelf momenteel uitgeschreven van de laatste twee sites waar ik opstond (waaronder paiq) en denk dat ik het wat datingsites betreft - for the time being - even op een laag pitje zet.

Het kan gek lopen, vijf jaar geleden had ik mijn eerste date via relatieplanet en daar had je zowat een veiligheidsbril nodig qua vonken die er afsloegen. Liep ook uit op een langdurige relatie met zelfs een kind tot gevolg. Uiteindelijk ging dat wel stuk en bleek het toch aardig funest voor mijn referentiekader te zijn; nu besef ik me eigenlijk pas dat als het zo klikt zoals het toen deed je gewoon gigantisch geluk hebt.

Inmiddels ben ik een half jaar en tig dates verder via verschillende sites maar nog altijd niks waarbij ik het idee heb dat het meer kan worden dan scharrelen. Ja, in twee sporadische gevallen wel, maar dat was weer niet wederzijds, just my luck :')

Hell yeah, je kúnt het via een datingsite zomaar treffen, al is het - zoals met vrijwel alles - echt geluk hebben. Maar ja, leg dat mijn karma maar eens uit.
pi_108176168
Heb mezelf voorgenomen van de week weer eens een profiel te maken ergens....
pi_108192049
quote:
alternatiefdaten.nl

Ik ben een beetje wereldvreemd denk ik, wat moet ik me voorstellen bij alternatieve mensen? Ik denk dan aan skaters, rare piercings, grote tattoo's overal :'). Valt me nog mee op de site zelf :@.
pi_108193753
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
On another note; ben zelf momenteel uitgeschreven van de laatste twee sites waar ik opstond (waaronder paiq) en denk dat ik het wat datingsites betreft - for the time being - even op een laag pitje zet.

Het kan gek lopen, vijf jaar geleden had ik mijn eerste date via relatieplanet en daar had je zowat een veiligheidsbril nodig qua vonken die er afsloegen. Liep ook uit op een langdurige relatie met zelfs een kind tot gevolg. Uiteindelijk ging dat wel stuk en bleek het toch aardig funest voor mijn referentiekader te zijn; nu besef ik me eigenlijk pas dat als het zo klikt zoals het toen deed je gewoon gigantisch geluk hebt.

Inmiddels ben ik een half jaar en tig dates verder via verschillende sites maar nog altijd niks waarbij ik het idee heb dat het meer kan worden dan scharrelen. Ja, in twee sporadische gevallen wel, maar dat was weer niet wederzijds, just my luck :')

Hell yeah, je kúnt het via een datingsite zomaar treffen, al is het - zoals met vrijwel alles - echt geluk hebben. Maar ja, leg dat mijn karma maar eens uit.
Nothing beats the good old kroeg….

Datingsites kunnen leuke dates opleveren, daar niet van, en wellicht een hoop nachtelijke fitness praktijken, maar het gevoel als bij een mooie vrouw veroveren in de kroeg komt het bij lange na niet.
pi_108193781
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ben een beetje wereldvreemd denk ik, wat moet ik me voorstellen bij alternatieve mensen? Ik denk dan aan skaters, rare piercings, grote tattoo's overal :'). Valt me nog mee op de site zelf :@.
Ik denk juist aan geitenwollensokken of aan van die mensen die zichzelf zo geweldig anders en uniek vinden O+
Tap tap tap
pi_108194535
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef Homey het volgende:

[..]

Nothing beats the good old kroeg….

Datingsites kunnen leuke dates opleveren, daar niet van, en wellicht een hoop nachtelijke fitness praktijken, maar het gevoel als bij een mooie vrouw veroveren in de kroeg komt het bij lange na niet.
Mooie vrouwen komen niet in de kroeg. En zoja, zijn ze in no-time dik..
pi_108194694
Ja, wat is dat allemaal met kroegen ofzo? Leeft men in dit draadje in een ander land ofzo? De kroegen hier daar gaan meestal hele vriendengroepen naar toe als je daar tussenkomt heb je meteen 20man als vriend.

2 eenzame meiden kom je daar niet tegen, alleen in de discotheek welleens.
UITGESCHREVEN
pi_108195283
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik denk juist aan geitenwollensokken of aan van die mensen die zichzelf zo geweldig anders en uniek vinden O+
Wahaha ik had wat profieltjes doorgebladerd en die zaten er ook tussen ja :P. Ook vrouwen die er net een kind uit hadden gescheten of hoog zwanger waren...
  maandag 20 februari 2012 @ 18:21:15 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108195578
Natuurlijk komen mooie vrouwen wel in de kroeg. :') En ook gewoon groepjes van twee vrouwen, die bijten heus niet.
pi_108195699
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wahaha ik had wat profieltjes doorgebladerd en die zaten er ook tussen ja :P. Ook vrouwen die er net een kind uit hadden gescheten of hoog zwanger waren...
Net als alle andere datingsites dus.
Tap tap tap
pi_108195801
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:58 schreef picardmike het volgende:
Ja, wat is dat allemaal met kroegen ofzo? Leeft men in dit draadje in een ander land ofzo? De kroegen hier daar gaan meestal hele vriendengroepen naar toe als je daar tussenkomt heb je meteen 20man als vriend.

2 eenzame meiden kom je daar niet tegen, alleen in de discotheek welleens.
Wat een BS
pi_108197493
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Lol, ik ga daar eens kijken :P
pi_108205152
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 19:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lol, ik ga daar eens kijken :P
En?
pi_108215372
Tweede date gehad eergister, derde staat in de planning. :)
pi_108223630
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:37 schreef Zocalo het volgende:
Tweede date gehad eergister, derde staat in de planning. :)
Van welke site?
pi_108224390
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

En?
Nog niet gekeken. Vanavond ;)
pi_108227343
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooie vrouwen komen niet in de kroeg. En zoja, zijn ze in no-time dik..
Typisch Nederlands, helaas. In het buitenland is dat wel anders. Overigens ben ik het er niet mee eens, zie genoeg leuke vrouwen in de kroeg.
pi_108228790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Van welke site?
Paiq (waar geloof ik ook de meeste succesverhalen vandaan komen, hoor het om me heen ook meer)
pi_108229177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Paiq (waar geloof ik ook de meeste succesverhalen vandaan komen, hoor het om me heen ook meer)
Goede verhalen over Paiq hoor ik alleen hier. Mijn broer had op mijn aanraden een Paiq account aangemaakt en hij vond het niet veel anders dan RelatiePlanet. Meen dat ie wel een tijdje heeft gedate met een dame van Paiq, in die zin is het successvoller geweest dan de andere sites (die dates bleven bij 1 of 2 ontmoetingen).
pi_108244888
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:28 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Strak plan :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:53:06 #289
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108245482
Paiq is een veilige haven voor de gewone man en vrouw die het niet per se van innerlijk of uiterlijk moet hebben, het is dan ook veel piet doorsnee en truus durschnitt wat je daar ziet. Het verbaast mij in die zin geen moer dat bezoekers van een site als fok daar goed boeren.

Kijk naar het gemiddelde s&g-topic. Er laat een aardige girl next door wat tiet zien en half fok ligt met de kaak op de grond. Als je dat principe begrijpt is het succes van paiq voor fokkers niet zo opmerkelijk, eerder voorspelbaar.

Maar goed, iedereen een happy hunt nonetheless.
pi_108246233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Paiq is een veilige haven voor de gewone man en vrouw die het niet per se van innerlijk of uiterlijk moet hebben, het is dan ook veel piet doorsnee en truus durschnitt wat je daar ziet. Het verbaast mij in die zin geen moer dat bezoekers van een site als fok daar goed boeren.

Kijk naar het gemiddelde s&g-topic. Er laat een aardige girl next door wat tiet zien en half fok ligt met de kaak op de grond. Als je dat principe begrijpt is het succes van paiq voor fokkers niet zo opmerkelijk, eerder voorspelbaar.

Maar goed, iedereen een happy hunt nonetheless.
S&G? Je bedoelt B&H?
  woensdag 22 februari 2012 @ 08:25:28 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108251407
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

S&G? Je bedoelt B&H?
je mag volgens mij geen tiet laten zien in B&H.. wel in S&G.
pi_108251632
Wat is S&G :@
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:11:04 #293
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108252010
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

je mag volgens mij geen tiet laten zien in B&H
:D Door de afkorting klinkt het grappig. :')

@muhahaha: S&G staat voor Sexy&Gewaagd, B&H voor Babes&Hunks. Afkortingen bedacht door wat nerds die wat meer cachet aan dit forum wilden geven. Vergelijk het met de afkorting 'Kip--6!!!!' die McDonalds-medewerkers altijd roepen als ze gewoon kipnuggets willen van hun collega's.
pi_108252111
Nounou zaterdag komt ze dan eindelijk bij mij langs om te daten. We hebben alles al uitgezocht. Was nog wel even(alweer) een gedoe met plannen. Wat ik weer helemaal alleen mocht doen. Vooral omdat ze eerst niet thuis wou komen bij mij. Toen moest ik een afspreekplek verzinnen, maar ik dacht ineens laat maar zitten ook. Ik spreek gewoon achter me huis af, heeft ze toch niet door. Omdat ze het niet vertrouwde komt ze toch maar langs me deur, VROUWEN!

frustratiemeter staat op 30% voor de date, dat is redelijk hoog.
UITGESCHREVEN
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:16:58 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108252139
Ik hoor het al, dit wordt helemaal niks.
pi_108252815
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef picardmike het volgende:
Nounou zaterdag komt ze dan eindelijk bij mij langs om te daten. We hebben alles al uitgezocht. Was nog wel even(alweer) een gedoe met plannen. Wat ik weer helemaal alleen mocht doen. Vooral omdat ze eerst niet thuis wou komen bij mij. Toen moest ik een afspreekplek verzinnen, maar ik dacht ineens laat maar zitten ook. Ik spreek gewoon achter me huis af, heeft ze toch niet door. Omdat ze het niet vertrouwde komt ze toch maar langs me deur, VROUWEN!

Aah.. Ze wou niet naar je huis komen en omdat ze het niet vertrouwt komt ze dan maar naar je huis.
pi_108252880
Wel de deur meteen op slot doen zodra ze binnen is. Anders loopt ze meteen weer weg.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:50:06 #298
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108252895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef Silenus het volgende:
@muhahaha: S&G staat voor Sexy&Gewaagd, B&H voor Babes&Hunks. Afkortingen bedacht door wat nerds die wat meer cachet aan dit forum wilden geven. Vergelijk het met de afkorting 'Kip--6!!!!' die McDonalds-medewerkers altijd roepen als ze gewoon kipnuggets willen van hun collega's.
Ik zeg ook altijd kip-6 :(

Da's korter dan "kipnuggets, 6 stuks".
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:51:30 #299
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108252939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als je dat al erg vindt moet je eens in het KPD "show hier je poes" topic kijken, da's helemaal lachwekkend.

quote:
5s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Godshand het volgende:
S&G? Je bedoelt B&H?
B&H worden geen foto's van foksters gepost.
pi_108253170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef picardmike het volgende:

Nou, de sterren staan eindelijk op 1 lijn, het schaap is over de dam, the blind man robbed the liquor store, de teerling is geworpen, het kwaad is geschied, PM heeft een date op frustratieniveau 30%!

Het is te hopen dat haar seksuele frustratiemeter boven de 50% staat, anders staat ze na 1 kopje koffie met een zompig koekje alweer met haar jas in haar hand om hem te smeren. Toch zonde, is wel anderhalf uur rijden :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:09:24 #301
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108253415
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, de sterren staan eindelijk op 1 lijn, het schaap is over de dam, the blind man robbed the liquor store, de teerling is geworpen, het kwaad is geschied, PM heeft een date op frustratieniveau 30%!

Het is te hopen dat haar seksuele frustratiemeter boven de 50% staat, anders staat ze na 1 kopje koffie met een zompig koekje alweer met haar jas in haar hand om hem te smeren. Toch zonde, is wel anderhalf uur rijden :')
Dat hij het ook 'frustrerend' vindt dat hij een locatie moet regelen terwijl zij bij hem langskomt. Ik vraag me af hoe graag PM uberhaupt een vriendin wil. Het mag niet te veel tijd en moeite kosten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')