SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ze liet een scheet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren en eergisteren was er een ongeluk. Ghehe. T blijft een mooie mens.
Ben ik wel bang voor, ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.
Wedden?
Romantischquote:
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).quote:
Koop dan een keer een pakje bij het uitgaan ofzo als het op is. Niet als KADO! op valentijnsdagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Als je denkt dat ze daar de humor van inziet moet je het doen, maar het is veiliger voor een bos rozen te gaan ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Goeie veeg. Hoppa.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig.
Of sokken. Een gereedschapssetje. Een aansteker.
Zelf kan ik niet zo goed multitaskenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:50 schreef madsaus het volgende:
Het "probleem" met datingsites is denk ik ook een beetje dat je niet weet met hoeveel anderen diegene aan het daten is en of/wanneer dat dan zal stoppen. Daarom kan het ook lang duren voordat iemand jou weer kan zien. Lijkt met best lastig
Praat je moers taal. Oh wacht, dat doe je nou net.quote:
Grappig, blijkbaar was de eerste date met mijn vriendin, bij het ecodrome, nog wetenschappelijk verantwoord ook..quote:Niet een standaardetentje bij kaarslicht maar een adrenalinekick van bijvoorbeeld een ritje in de achtbaan vergroot de kans op succes tijdens een eerste date. Sterker nog, ook 'gearriveerde' koppels kunnen het verliefde gevoel terugwinnen als ze samen iets verrassends doen.
Dat zegt Tila Pronk, sociaal psycholoog aan de VU in Amsterdam, die wetenschappelijk onderzoek doet naar liefde.
Volgens Pronk doen koppels er verstandig aan hun relatie af en toe een boost te geven door iets te doen wat ze nog nooit eerder gedaan hebben. Bij een eerste date leren potentiële partners elkaar op een 'frisse' manier kennen als ze dat doen in een meer verrassende omgeving. Dat vergroot weer de kans dat een eerste date uitgroeit tot meer. 'Het is wetenschappelijk bewezen dat die koppels jaren later meer tevreden zijn', aldus Pronk. 'Een 'standaardetentje' is voorspelbaar en daardoor minder interessant.'
Idd. Vandaar dat ontgroeningen bij studentenclubs zo goed werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Northside het volgende:
Open deur, dat onderzoek. Samen een nieuwe ervaring opdoen schept een band, algemeen bekend.
Sorry maar:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Je kijkt er zelf toch ook op?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.
Ja, lekker hypocriet hey.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kijkt er zelf toch ook op?Misschien kijkt zij ook wel even naar haar reacties.
Als je er wat van gaat zeggen ben je haar natuurlijk kwijt.
succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
WAAROM REAGEERT ZE NIET OP MIJN APP VOLGENS HAAR STATUS IS ZE ONLINE FRUSTRATIE LEVEL 90%quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
Ik zou er zeker wat van zeggen pm. Hoe durft ze, de hoer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef Shenkie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ikzelf heb een tijdje succesvol op Paiq rondgehangen, en daar kwam ik in battledates nogal veel mannetjes tegen zoals jij; heel erg geforceerd en gefrustreerd. Ik had dan ook een battledate score van 100%
Gooi het van je af, ga lekker contact maken er zijn ontzettend veel verschillende meiden; allemaal weer opzoek naar andere dingen. Ik kon ze grofweg in vier categoriën opdelen:
1. opzoek naar virtuele aandacht/complimentjes - zonde van je tijd
2. lekker datend opzoek naar de ware - erg gezellig: moet je binnen paar gesprekken achter zijn of er wederzijdse interesse is, en dan een drankje hebben gepland om te kijken of er ook een real life klik is
3. one night stands - als dit je ding is, moet je heel snel een date regelen met zo een persoon; doe je dit niet, heeft ze geen aandacht meer voor je. verwacht geen relatie![]()
4. geforceerd opzoek naar serieuze relatie -dit zijn meestal niet de mooiste exemplaren... of zijn eens erg teleurgesteld geweest in de liefde en daardoor erg bezitterig
Ik merkte zelf altijd vrij snel of er een enig aanknopingspunt was tot meer. Jij lijkt je heel erg te focussen op 1 persoon iedere keer. Internetdating gaat om kwantiteit: spreek er zoveel mogelijk; je staat niet in een kroeg. Ik heb in korte tijd meer dan 50 meiden gesproken, waar ik er slechts 5 van daadwerkelijk heb gedate; waarbij ik t steeds naar m'n zin heb gehad, maar lang niet altijd een vervolg kreeg. Nu echter wel in een geslaagde relatie met één
Nice!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:36 schreef child_of_the_matrix het volgende:
2e afspraakje gehad vanavond en was zeer geslaagd. Bij het afscheid ff gezoend (ijzer smeden als het heet is jeweet.....) Ja....ik zie haar wel zitten...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit op
Maar helaas is het sterker dan jezelf, dus tijdens je volgende chat ga je er ongetwijfeld toch op een of andere manier over beginnen en reageert ze licht geirriteerd. Dat is ook het moment waar op ze denkt 'wooaaah, afstand nemen! Die gast heeft een 17% frustatiegraad!'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Catbert het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat de verhalenverzinsels en illusies van PM voor mij de voornaamste reden zijn om dit topic te volgen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
Haha!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |