SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ze liet een scheet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren en eergisteren was er een ongeluk. Ghehe. T blijft een mooie mens.
Ben ik wel bang voor, ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.
Wedden?
Romantischquote:
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).quote:
Koop dan een keer een pakje bij het uitgaan ofzo als het op is. Niet als KADO! op valentijnsdagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Als je denkt dat ze daar de humor van inziet moet je het doen, maar het is veiliger voor een bos rozen te gaan ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Goeie veeg. Hoppa.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig.
Of sokken. Een gereedschapssetje. Een aansteker.
Zelf kan ik niet zo goed multitaskenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:50 schreef madsaus het volgende:
Het "probleem" met datingsites is denk ik ook een beetje dat je niet weet met hoeveel anderen diegene aan het daten is en of/wanneer dat dan zal stoppen. Daarom kan het ook lang duren voordat iemand jou weer kan zien. Lijkt met best lastig
Praat je moers taal. Oh wacht, dat doe je nou net.quote:
Grappig, blijkbaar was de eerste date met mijn vriendin, bij het ecodrome, nog wetenschappelijk verantwoord ook..quote:Niet een standaardetentje bij kaarslicht maar een adrenalinekick van bijvoorbeeld een ritje in de achtbaan vergroot de kans op succes tijdens een eerste date. Sterker nog, ook 'gearriveerde' koppels kunnen het verliefde gevoel terugwinnen als ze samen iets verrassends doen.
Dat zegt Tila Pronk, sociaal psycholoog aan de VU in Amsterdam, die wetenschappelijk onderzoek doet naar liefde.
Volgens Pronk doen koppels er verstandig aan hun relatie af en toe een boost te geven door iets te doen wat ze nog nooit eerder gedaan hebben. Bij een eerste date leren potentiële partners elkaar op een 'frisse' manier kennen als ze dat doen in een meer verrassende omgeving. Dat vergroot weer de kans dat een eerste date uitgroeit tot meer. 'Het is wetenschappelijk bewezen dat die koppels jaren later meer tevreden zijn', aldus Pronk. 'Een 'standaardetentje' is voorspelbaar en daardoor minder interessant.'
Idd. Vandaar dat ontgroeningen bij studentenclubs zo goed werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Northside het volgende:
Open deur, dat onderzoek. Samen een nieuwe ervaring opdoen schept een band, algemeen bekend.
Sorry maar:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Je kijkt er zelf toch ook op?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.
Ja, lekker hypocriet hey.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kijkt er zelf toch ook op?Misschien kijkt zij ook wel even naar haar reacties.
Als je er wat van gaat zeggen ben je haar natuurlijk kwijt.
succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
WAAROM REAGEERT ZE NIET OP MIJN APP VOLGENS HAAR STATUS IS ZE ONLINE FRUSTRATIE LEVEL 90%quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
Ik zou er zeker wat van zeggen pm. Hoe durft ze, de hoer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef Shenkie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ikzelf heb een tijdje succesvol op Paiq rondgehangen, en daar kwam ik in battledates nogal veel mannetjes tegen zoals jij; heel erg geforceerd en gefrustreerd. Ik had dan ook een battledate score van 100%
Gooi het van je af, ga lekker contact maken er zijn ontzettend veel verschillende meiden; allemaal weer opzoek naar andere dingen. Ik kon ze grofweg in vier categoriën opdelen:
1. opzoek naar virtuele aandacht/complimentjes - zonde van je tijd
2. lekker datend opzoek naar de ware - erg gezellig: moet je binnen paar gesprekken achter zijn of er wederzijdse interesse is, en dan een drankje hebben gepland om te kijken of er ook een real life klik is
3. one night stands - als dit je ding is, moet je heel snel een date regelen met zo een persoon; doe je dit niet, heeft ze geen aandacht meer voor je. verwacht geen relatie![]()
4. geforceerd opzoek naar serieuze relatie -dit zijn meestal niet de mooiste exemplaren... of zijn eens erg teleurgesteld geweest in de liefde en daardoor erg bezitterig
Ik merkte zelf altijd vrij snel of er een enig aanknopingspunt was tot meer. Jij lijkt je heel erg te focussen op 1 persoon iedere keer. Internetdating gaat om kwantiteit: spreek er zoveel mogelijk; je staat niet in een kroeg. Ik heb in korte tijd meer dan 50 meiden gesproken, waar ik er slechts 5 van daadwerkelijk heb gedate; waarbij ik t steeds naar m'n zin heb gehad, maar lang niet altijd een vervolg kreeg. Nu echter wel in een geslaagde relatie met één
Nice!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:36 schreef child_of_the_matrix het volgende:
2e afspraakje gehad vanavond en was zeer geslaagd. Bij het afscheid ff gezoend (ijzer smeden als het heet is jeweet.....) Ja....ik zie haar wel zitten...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit op
Maar helaas is het sterker dan jezelf, dus tijdens je volgende chat ga je er ongetwijfeld toch op een of andere manier over beginnen en reageert ze licht geirriteerd. Dat is ook het moment waar op ze denkt 'wooaaah, afstand nemen! Die gast heeft een 17% frustatiegraad!'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Catbert het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat de verhalenverzinsels en illusies van PM voor mij de voornaamste reden zijn om dit topic te volgen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
Haha!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
OK, ik geef toe, uitgaan is ook niet bepaald een originele like, maar daar staat tegenover dat zij winkelen (quote:De ander houdt van winkelen, romantiek!, hardstyle (verklapt over jou: spinvis, uitgaan, bier).
Ik: hey
Zij: hey
Ik: goed weekend gehad?
Zij: ja prima
Zij: jij
Zij: je houd van uitgaan?
Ik: yup
Ik: hele weekend ziek op bed gelegen, helaas
Zij: tja
Ik:mja, standaard like he
Zij: sorry maar dan houd het wel op
meteen al.
Ik: ok, hardstyle is ook niet mijn ding helaas
Ik: duidelijk
Ik: doeg
Zij: ik draai het ook niet altijd
Zij: sukkel
Wordt al van tevoren 'verklapt'.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef Zocalo het volgende:
Hoe komen je achter die likes bij een speeddate?
Dan loop ik ze mis, want ik heb het nog nooit gezien... Waar zie je die staan?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Wordt al van tevoren 'verklapt'.
Bovenaan de chat (nog wel in het chatvenster)quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dan loop ik ze mis, want ik heb het nog nooit gezien... Waar zie je die staan?
Hier doe je toch echt iets fout hoor. Lijkt me de ideale vrouw.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Starman89 het volgende:
Sinds een week weer eens begonnen op Paiq. Zit veel rommel tussen, maar af en toe wel wat leuks. Speeddates blijven altijd wel lachen :-) Deze bijvoorbeeld:
[..]
OK, ik geef toe, uitgaan is ook niet bepaald een originele like, maar daar staat tegenover dat zij winkelen () als like heeft ingevuld. En me dan ook nog voor sukkel uitmaken, omdat ik niet van hardstyle hou
Dan heb jij ze niet ingevuld. Als je er zelf 6 ingevuld hebt in je gegevens.. dan worden er in het gesprek drie van jou en drie van de ander getoond.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Zocalo het volgende:
Dan loop ik ze mis, want ik heb het nog nooit gezien... Waar zie je die staan?
Idd PM. Luister naar deze wijze man.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Waarom rij je niet gewoon naar haar toe? Of je nu van 20.30 u tot 00.30u chat of bij elkaar zit, dat maakt toch niet uit.
Goede tip van Silenus: 100%.
Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Waarom rij je niet gewoon naar haar toe? Of je nu van 20.30 u tot 00.30u chat of bij elkaar zit, dat maakt toch niet uit.
Goede tip van Silenus: 100%.
Ja je hebt ongelofelijk veel andere drukke bezigheden.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.
Een weekendje blijven op een eerste date?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.
Ben je nou echt zo verdomde wereldvreemd? Alsof iemand die je nog nooit gezien hebt op voorhand een heel weekend af wil sprekenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
eehhmm het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug he.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja je hebt ongelofelijk veel andere drukke bezigheden.Die moeten wel ongelofelijk belangrijk zijn, zeker als je ook nog eens vier avonden achter elkaar tijd hebt om urenlang met haar te webcammen.
Maargoed, meteen een weekend willen blijven logeren. Way to go, alleen wanhopige vrouwen die levensmoe zijn gaan hierop in. Arnhem is natuurlijk ook wel de andere kant van de wereld he, anderhalf uur rijden is echt niet te doen voor een dagje.
Succesmeter 0%.
Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo verdomde wereldvreemd? Alsof iemand die je nog nooit gezien hebt op voorhand een heel weekend af wil spreken
Als jij zo efficiënt met je tijd om wilt springen dat je niet heen-en-weer wilt rijden dan boek je maar een hotel. Lui varken.
Maar je verwacht toch ook niet dat je er gelijk een weekend uit kan slepen? Man voor hetzelfde geld klikt het niet en dan moet je alsnog naar huis hequote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef picardmike het volgende:
Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?
Ja ik boek een hotel voor een meid die ik net een week ken, ben er effe niet.
Wat dat betreft klinkt 'ik ga een weekend logeren bij een onbekende vrouw van internet die ik nog nooit heb gezien' een stuk stoerder.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?
Ja ik boek een hotel voor een meid die ik net een week ken, ben er effe niet.
Ja en? Ik zit wel eens 10 uur heen en 10 uur terug in de auto voor een voetbalwedstrijdje van 90 minuten. Wil je haar nou zien of niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
eehhmm het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug he.
Dat kan, maar ga ik niet vanuit. Dan is het een snelle reis heen en weer. Daarbij kan je nog wel bij iemand overnachten ook al is er geen klik.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je verwacht toch ook niet dat je er gelijk een weekend uit kan slepen? Man voor hetzelfde geld klikt het niet en dan moet je alsnog naar huis he
Je lijkt haar wel. En uren op haar wachten zeker, want we komen nooit tegelijktijd aan. Nee veelste saai in een vreemde stad ergens op elkaar wachten. Voel ik me net een zwerver.quote:
Daar zijn maar weinig vrouwen van gediendquote:Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat kan, maar ga ik niet vanuit. Dan is het een snelle reis heen en weer. Daarbij kan je nog wel bij iemand overnachten ook al is er geen klik.
Spreek af in de kroeg, bestel een drankje en voor je het weet is ze er. Als er uren gewacht moet worden dan ga je gewoon weer lekker naar huis en dan is het maar een half ritje.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef picardmike het volgende:
Je lijkt haar wel. En uren op haar wachten zeker, want we komen nooit tegelijktijd aan. Nee veelste saai in een vreemde stad ergens op elkaar wachten. Voel ik me net een zwerver.
Maar omdat zij het doen hoeft hij dat nog niet te doenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:
Even serieus, wat is anderhalf uur in de auto nou? Het is niet dat je de A12 kunt vergelijken met de fucking route 66.
Er zijn mensen die elke dag langer naar hun werk rijden hoor.
Ik snap dat je niet voor de eerste de beste tuthola anderhalf uur in de auto gaat zitten, maar bij iemand met wie de frustratiemeter na deze tijd nog steeds op slechts 10% staat, lijkt me vrij potentieel allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar omdat zij het doen hoeft hij dat nog niet te doen
Daar kan ik wel inkomen, maar hij moet wel realistisch blijven (al wee tik dat dat voor PM wat moeilijk is)
Zolang ie zich maar niet als zwerver gaat kledenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet voor de eerste de beste tuthola anderhalf uur in de auto gaat zitten, maar bij iemand met wie de frustratiemeter na deze tijd nog steeds op slechts 10% staat, lijkt me vrij potentieel allemaal.
En 'uren wachten' als je in het midden afspreekt.Komop, je kunt op de minuut uitrekenen hoe laat je ergens aankomt. Laat het een kwartiertje zijn, dat overleef je toch wel. Neem een krantje mee ofzo.
Als je om zo'n lullige afstand al zo spastisch gaat doen wordt het natuurlijk nooit wat.
Je gaat niet in je eentje 20 uur in de auto zitten, lijkt me.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat dat betreft klinkt 'ik ga een weekend logeren bij een onbekende vrouw van internet die ik nog nooit heb gezien' een stuk stoerder.
[..]
Ja en? Ik zit wel eens 10 uur heen en 10 uur terug in de auto voor een voetbalwedstrijdje van 90 minuten. Wil je haar nou zien of niet?
Ja in een vreemde kroeg nog wel. Lekker eenzaam aan een tafeltje wachten. Ondertussen een 10tje aan benzinekosten voor niks.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Spreek af in de kroeg, bestel een drankje en voor je het weet is ze er. Als er uren gewacht moet worden dan ga je gewoon weer lekker naar huis en dan is het maar een half ritje.
Wat Sil zegt. Als je verwacht dat ze niet komt opdagen kan je net zo goed niet afspreken. Wie zegt dat ze een juist adres zegt als jullie bij haar thuis afspreken?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef picardmike het volgende:
Ja in een vreemde kroeg nog wel. Lekker eenzaam aan een tafeltje wachten. Ondertussen een 10tje aan benzinekosten voor niks.
+1.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als jij van tevoren al het idee hebt dat ze niet op komt dagen of dat het tegen gaat vallen dan moet je gewoon niet afspreken. Als anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een leuke vrouw jou niet de moeite waard is dan is ze niet leuk genoeg.
Ga dan niet allerlei excuses verzinnen die helemaal niet relevant zijn.
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat Sil zegt. Als je verwacht dat ze niet komt opdagen kan je net zo goed niet afspreken. Wie zegt dat ze een juist adres zegt als jullie bij haar thuis afspreken?
Want als je in elkaars stad afspreekt ben je er wel gelijk? of vind je het dan niet erg om een half uur te wachten omdat ze ergens een verkeerde afslag heeft gemaakt?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.
Komen doet ze natuurlijk wel, maar het valt snel tegen hoor de weg vinden in een vreemde stad die voor beide 3 kwartier reizen is. Daarbij is het helemaal kansloos als het niet klikt.
Ik ken haar pas net, waarom denk je dat haar leuk vinden de enige vereisten moet zijn om zo'n reis te maken. Je moet het ook kunnen onderhouden over die afstand. Maar ja, er is al moeilijk genoeg over gedaan. Het is jullie duidelijk hoe het zit en hoe je het in je hoofd haalt te impliceren dat ik maar niet moet afspreken is een ruwe overschatting van jezelf denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als jij van tevoren al het idee hebt dat ze niet op komt dagen of dat het tegen gaat vallen dan moet je gewoon niet afspreken. Als anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een leuke vrouw jou niet de moeite waard is dan is ze niet leuk genoeg.
Ga dan niet allerlei excuses verzinnen die helemaal niet relevant zijn.
Het is 2012. Google Maps. Dit is geen excuus, en dat weet je zelf ook. Als je hier serieus over bent dan ben je gewoon wereldvreemd.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.
Komen doet ze natuurlijk wel, maar het valt snel tegen hoor de weg vinden in een vreemde stad die voor beide 3 kwartier reizen is. Daarbij is het helemaal kansloos als het niet klikt.
Nee, want dan hoef ik haar pas op te halen als ze op het station is of zij mij als ik ergens ben aangekomen en je kent de weg ook beter.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want als je in elkaars stad afspreekt ben je er wel gelijk? of vind je het dan niet erg om een half uur te wachten omdat ze ergens een verkeerde afslag heeft gemaakt?
Ja en als je een gentleman bent ben JIJ degene die eventjes op haar wacht.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto? Dan kan je dus ook samen ergens op een station afsprekenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef picardmike het volgende:
Nee, want dan hoef ik haar pas op te halen als ze op het station is of zij mij als ik ergens ben aangekomen en je kent de weg ook beter.
Ja, want de smoes dat de auto te gevaarlijk is, gaat met de invallende dooi niet meer op.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto?
Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en als je een gentleman bent ben JIJ degene die eventjes op haar wacht.![]()
Mijn god zeg, ben je autist ofzo? (en vrek wegens 10tje benzine. Spreek je ook later op de dag af? Dan kun je een goedkoper ruikertje halen op de markt. Men moet er dan toch vanaf.)
De trein is natuurlijk te onbetrouwbaar hè? Dan weet je zeker dat je een half uur te vroeg of te laat bent en dat is drama!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto? Dan kan je dus ook samen ergens op een station afspreken
Wat zou je in je eigen stad gaan doen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |