abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107793737
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:00:13 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107793975
Wat een stilte?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:01:03 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107794011
Ja poehpoeh, 7 minuten niet gepost. Het gaat slecht in datingland!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:19:52 #4
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_107800453
Gisteren en eergisteren was er een ongeluk. Ghehe. T blijft een mooie mens.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:24:09 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107800619
Hoe zal t eigenlijk met Kasta staan?
pi_107802134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren en eergisteren was er een ongeluk. Ghehe. T blijft een mooie mens.
Ze liet een scheet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:36:59 #7
242666 BeamofLight
pi_107804185
quote:
5s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze liet een scheet?
Swa, onze pimi! Hij konnie.
pi_107804586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
Wat een stilte?
Dat is de stilte van afgunst ^)
UITGESCHREVEN
pi_107810295
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.

Wedden?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_107810695
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.

Wedden?
Ben ik wel bang voor, ja. :X
UITGESCHREVEN
pi_107811795
heb haar iig al dit nummer gestuurd(mijn kleine hartje) daar kan ze toch niet grappig over doen?

UITGESCHREVEN
pi_107812119
Inmiddels bijna 4 weken bij mijn lexa date... alles gaat prima maar nu. 14 februari :P
Eigenlijk doen we er niets mee maar ik kan het niet laten, vind het leuk.
Kleinigheidje doen? Lekker simpel een pakje peuken en wat bonbons?
Of uitpakken en helemaal over the top dineetje met kaarslicht en er een komedie van maken qua overdrijven?
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:18:27 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107812528
Pakje peuken? :')
pi_107812659
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:18 schreef Cue_ het volgende:
Pakje peuken? :')
Romantisch :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:33:16 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107813110
Pak het dan nog liever aan. Een pakje shag...en dan er zo bij zeggen: wanna shag? *winkwink* ( :'))
pi_107818503
Deze week mijn eerste date gehad met een meisje, was heel erg leuk en ik wil wel meer. We spreken waarschijnlijk eind volgende week weer af, wel jammer dat het zo 'lang' duurt. Ze heeft al laten weten dat zij het ook leuk vond, maar toch vind ik haar niet erg happig (als ik: zou leuk zijn als zij ook eens smst).

Weet dus niet zo goed wat ik ermee moet, maar ben zoals altijd ook weer veel te enthousiast gelijk :')
pi_107818585
Het "probleem" met datingsites is denk ik ook een beetje dat je niet weet met hoeveel anderen diegene aan het daten is en of/wanneer dat dan zal stoppen. Daarom kan het ook lang duren voordat iemand jou weer kan zien. Lijkt met best lastig
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:51:44 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107818621
Dat probleem kan je ook hebben met iemand uit de kroeg, denk ik.
pi_107818659
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Romantisch :')
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:55:31 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107818723
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Koop dan een keer een pakje bij het uitgaan ofzo als het op is. Niet als KADO! op valentijnsdag ;)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:57:10 #21
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107818771
quote:
Als je denkt dat ze daar de humor van inziet moet je het doen, maar het is veiliger voor een bos rozen te gaan ofzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:59:30 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107818826
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig. :')

Of sokken. Een gereedschapssetje. Een aansteker.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:01:14 #23
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107818871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig. :')

Of sokken. Een gereedschapssetje. Een aansteker.
Goeie veeg. Hoppa.

Weer iemand blij gemaakt.
'Cos boys don't cry.
pi_107818886
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:50 schreef madsaus het volgende:
Het "probleem" met datingsites is denk ik ook een beetje dat je niet weet met hoeveel anderen diegene aan het daten is en of/wanneer dat dan zal stoppen. Daarom kan het ook lang duren voordat iemand jou weer kan zien. Lijkt met best lastig
Zelf kan ik niet zo goed multitasken :')

En iemand heeft natuurlijk ook een gewoon leven (vrienden, werk, etc). Maar het is frustrerend als iemand heel enthousiast over komt, maar weinig initiatief neemt. Dan ga ik weer twijfelen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 10:05:32 #25
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_107818961
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Swa, onze pimi! Hij konnie.
Praat je moers taal. Oh wacht, dat doe je nou net.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_107819876
Succesvolle eerste date? Maak een ritje in de achtbaan. Aldus het AD.

quote:
Niet een standaardetentje bij kaarslicht maar een adrenalinekick van bijvoorbeeld een ritje in de achtbaan vergroot de kans op succes tijdens een eerste date. Sterker nog, ook 'gearriveerde' koppels kunnen het verliefde gevoel terugwinnen als ze samen iets verrassends doen.

Dat zegt Tila Pronk, sociaal psycholoog aan de VU in Amsterdam, die wetenschappelijk onderzoek doet naar liefde.

Volgens Pronk doen koppels er verstandig aan hun relatie af en toe een boost te geven door iets te doen wat ze nog nooit eerder gedaan hebben. Bij een eerste date leren potentiële partners elkaar op een 'frisse' manier kennen als ze dat doen in een meer verrassende omgeving. Dat vergroot weer de kans dat een eerste date uitgroeit tot meer. 'Het is wetenschappelijk bewezen dat die koppels jaren later meer tevreden zijn', aldus Pronk. 'Een 'standaardetentje' is voorspelbaar en daardoor minder interessant.'
Grappig, blijkbaar was de eerste date met mijn vriendin, bij het ecodrome, nog wetenschappelijk verantwoord ook.. :o
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_107820380
Lijkt me logisch. Ik vind het ook veel leuker om iets 'aparts' te doen, omdat het iets spannender is. Eerste twee dates moeten iets extras bieden...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:07:24 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107820430
Hoe zou dat onderzocht zijn dan? Koppels die 20 jaar een relatie hebben gevraagd wat ze deden op hun eerste date?

Het is toch sowieso leuk om verrassende dingen te doen, of dat nu op de eerste date is of na zes jaar.
pi_107824477
Lijkt me logisch dat zoiets goed werkt, als je ergens wat afspreekt om alleen wat te drinken kan het soms lastig zijn genoeg gespreksstof te hebben.

In zo'n pretpark is genoeg om over te lullen en het is gewoon heel leuk en je komt er niet vaak.
٩๏̯͡๏)۶
pi_107828656
Open deur, dat onderzoek. Samen een nieuwe ervaring opdoen schept een band, algemeen bekend.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:29:50 #31
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107829201
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Northside het volgende:
Open deur, dat onderzoek. Samen een nieuwe ervaring opdoen schept een band, algemeen bekend.
Idd. Vandaar dat ontgroeningen bij studentenclubs zo goed werken.

"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107834179
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.

[ Bericht 19% gewijzigd door picardmike op 10-02-2012 18:01:41 ]
UITGESCHREVEN
pi_107834329
En ik heb nog steeds geen sms terug op de vraag wanneer ze wilde afspreken, terwijl ze wel heel enthousiast reageerde. Bummer.
pi_107834432
quote:

[..]

Sorry maar: :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:16:11 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107834780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:55 schreef picardmike het volgende:
Ik denk ga is inloggen op de datingsite, kijken naar de reacties die ik krijg. Zie ik die arnemse ineens online staan. Zal ik er wat van zeggen of niet. Werkt wel weer frustratieverhogend dit 17%. Nou zeg er maar niks van ik heb haar gisteren deze week voor het eerst niks meer laten weten.
Je kijkt er zelf toch ook op? :') Misschien kijkt zij ook wel even naar haar reacties.

Als je er wat van gaat zeggen ben je haar natuurlijk kwijt.
pi_107834980
quote:
Ja, lekker hypocriet hey.
Ja, ik generaliseer.
pi_107835061
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kijkt er zelf toch ook op? :') Misschien kijkt zij ook wel even naar haar reacties.

Als je er wat van gaat zeggen ben je haar natuurlijk kwijt.
Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:15:02 #38
242666 BeamofLight
pi_107842403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef picardmike het volgende:

[..]

Heb het ook niet gedaan, ik heb naar haar gekeken en ze ging 5 min later offline. Mijn msn stond aan en daar staat ze nu online, moet alleen weg dus ben weer offline gegaan. Daarbij kan ik op haar profiel zien(zij ook bij mij) wie ze als nieuwe vrienden heeft toegevoegd en ik ben gelukkig de laatste geweest op 1 feb. Dus frustratie is snel weer gedaald naar 6%
succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.
pi_107842553
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

succes straks als je haar nummer hebt en gaat Whatssappen.
WAAROM REAGEERT ZE NIET OP MIJN APP VOLGENS HAAR STATUS IS ZE ONLINE FRUSTRATIE LEVEL 90%
pi_107845777
quote:

[..]

:') :') :')
Ikzelf heb een tijdje succesvol op Paiq rondgehangen, en daar kwam ik in battledates nogal veel mannetjes tegen zoals jij; heel erg geforceerd en gefrustreerd. Ik had dan ook een battledate score van 100%

Gooi het van je af, ga lekker contact maken er zijn ontzettend veel verschillende meiden; allemaal weer opzoek naar andere dingen. Ik kon ze grofweg in vier categoriën opdelen:

1. opzoek naar virtuele aandacht/complimentjes - zonde van je tijd

2. lekker datend opzoek naar de ware - erg gezellig: moet je binnen paar gesprekken achter zijn of er wederzijdse interesse is, en dan een drankje hebben gepland om te kijken of er ook een real life klik is

3. one night stands - als dit je ding is, moet je heel snel een date regelen met zo een persoon; doe je dit niet, heeft ze geen aandacht meer voor je. verwacht geen relatie ;)

4. geforceerd opzoek naar serieuze relatie - :') dit zijn meestal niet de mooiste exemplaren... of zijn eens erg teleurgesteld geweest in de liefde en daardoor erg bezitterig

Ik merkte zelf altijd vrij snel of er een enig aanknopingspunt was tot meer. Jij lijkt je heel erg te focussen op 1 persoon iedere keer. Internetdating gaat om kwantiteit: spreek er zoveel mogelijk; je staat niet in een kroeg. Ik heb in korte tijd meer dan 50 meiden gesproken, waar ik er slechts 5 van daadwerkelijk heb gedate; waarbij ik t steeds naar m'n zin heb gehad, maar lang niet altijd een vervolg kreeg. Nu echter wel in een geslaagde relatie met één :)
pi_107846921
quote:
Ik zou er zeker wat van zeggen pm. Hoe durft ze, de hoer. :(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107852550
2e afspraakje gehad vanavond en was zeer geslaagd. Bij het afscheid ff gezoend (ijzer smeden als het heet is jeweet.....) Ja....ik zie haar wel zitten...
pi_107853642
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef Shenkie het volgende:

[..]

:') :') :')
Ikzelf heb een tijdje succesvol op Paiq rondgehangen, en daar kwam ik in battledates nogal veel mannetjes tegen zoals jij; heel erg geforceerd en gefrustreerd. Ik had dan ook een battledate score van 100%

Gooi het van je af, ga lekker contact maken er zijn ontzettend veel verschillende meiden; allemaal weer opzoek naar andere dingen. Ik kon ze grofweg in vier categoriën opdelen:

1. opzoek naar virtuele aandacht/complimentjes - zonde van je tijd

2. lekker datend opzoek naar de ware - erg gezellig: moet je binnen paar gesprekken achter zijn of er wederzijdse interesse is, en dan een drankje hebben gepland om te kijken of er ook een real life klik is

3. one night stands - als dit je ding is, moet je heel snel een date regelen met zo een persoon; doe je dit niet, heeft ze geen aandacht meer voor je. verwacht geen relatie ;)

4. geforceerd opzoek naar serieuze relatie - :') dit zijn meestal niet de mooiste exemplaren... of zijn eens erg teleurgesteld geweest in de liefde en daardoor erg bezitterig

Ik merkte zelf altijd vrij snel of er een enig aanknopingspunt was tot meer. Jij lijkt je heel erg te focussen op 1 persoon iedere keer. Internetdating gaat om kwantiteit: spreek er zoveel mogelijk; je staat niet in een kroeg. Ik heb in korte tijd meer dan 50 meiden gesproken, waar ik er slechts 5 van daadwerkelijk heb gedate; waarbij ik t steeds naar m'n zin heb gehad, maar lang niet altijd een vervolg kreeg. Nu echter wel in een geslaagde relatie met één :)
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit op :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:36 schreef child_of_the_matrix het volgende:
2e afspraakje gehad vanavond en was zeer geslaagd. Bij het afscheid ff gezoend (ijzer smeden als het heet is jeweet.....) Ja....ik zie haar wel zitten...
Nice!!!
pi_107855039
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef Cinderella_Man het volgende:
Mooie samenvatting..herkende deze types inderdaad ook altijd wel, behalve die van de one-night-stands...die signalen, als er al waren, ving ik kennelijk nooit op :+
Ik ook niet :D
Kan me nog goed mijn 2e date herinneren
*staat voor haar deur om half twaalf 's avonds na haar thuisgebracht te hebben na gezellige date*
"Kom je bij me binnen nog een drankje doen?"
"Prima!"
"Doet drankje"
...
profit"Nou doeg he!"
pi_107855072
quote:
Maar helaas is het sterker dan jezelf, dus tijdens je volgende chat ga je er ongetwijfeld toch op een of andere manier over beginnen en reageert ze licht geirriteerd. Dat is ook het moment waar op ze denkt 'wooaaah, afstand nemen! Die gast heeft een 17% frustatiegraad!'

Tot zover mijn voorspelling.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:17:21 #46
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107856375
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat de verhalen van PM voor mij de voornaamste reden zijn om dit topic te volgen _O-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:44:52 #47
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107857025
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Catbert het volgende:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat de verhalenverzinsels en illusies van PM voor mij de voornaamste reden zijn om dit topic te volgen _O-
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_107857914
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
pi_107858746
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Na deze verhalen van PM zit mijn leedvermaak level op 95% en mijn plaatsvervangende schaamte op 80%. De bullshitmeter staat zoals gewoonlijk weer op 100%.
_O-
Heaven is a place on earth with you
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:42:53 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107860217
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Haha!
pi_107902307
Ik ga het ook maar eens proberen. Net met een aanbieding 3 maanden Premium op RP aangeschaft. :)
pi_107906406
Sinds een week weer eens begonnen op Paiq. Zit veel rommel tussen, maar af en toe wel wat leuks. Speeddates blijven altijd wel lachen :-) Deze bijvoorbeeld:

quote:
De ander houdt van winkelen, romantiek!, hardstyle (verklapt over jou: spinvis, uitgaan, bier).
Ik: hey
Zij: hey
Ik: goed weekend gehad?
Zij: ja prima
Zij: jij
Zij: je houd van uitgaan?
Ik: yup
Ik: hele weekend ziek op bed gelegen, helaas
Zij: tja
Ik:mja, standaard like he
Zij: sorry maar dan houd het wel op
meteen al.
Ik: ok, hardstyle is ook niet mijn ding helaas
Ik: duidelijk
Ik: doeg
Zij: ik draai het ook niet altijd
Zij: sukkel
OK, ik geef toe, uitgaan is ook niet bepaald een originele like, maar daar staat tegenover dat zij winkelen ( :') ) als like heeft ingevuld. En me dan ook nog voor sukkel uitmaken, omdat ik niet van hardstyle hou _O-
pi_107907172
Hoe komen je achter die likes bij een speeddate?
pi_107907345
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:10 schreef Zocalo het volgende:
Hoe komen je achter die likes bij een speeddate?
Wordt al van tevoren 'verklapt'.
pi_107907973
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:12 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Wordt al van tevoren 'verklapt'.
Dan loop ik ze mis, want ik heb het nog nooit gezien... Waar zie je die staan?
pi_107908661
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Bovenaan de chat (nog wel in het chatvenster)
  zondag 12 februari 2012 @ 23:18:35 #57
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_107915335
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Starman89 het volgende:
Sinds een week weer eens begonnen op Paiq. Zit veel rommel tussen, maar af en toe wel wat leuks. Speeddates blijven altijd wel lachen :-) Deze bijvoorbeeld:

[..]

OK, ik geef toe, uitgaan is ook niet bepaald een originele like, maar daar staat tegenover dat zij winkelen ( :') ) als like heeft ingevuld. En me dan ook nog voor sukkel uitmaken, omdat ik niet van hardstyle hou _O-
Hier doe je toch echt iets fout hoor. Lijkt me de ideale vrouw.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  maandag 13 februari 2012 @ 08:18:11 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107920376
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef Zocalo het volgende:

Dan heb jij ze niet ingevuld. Als je er zelf 6 ingevuld hebt in je gegevens.. dan worden er in het gesprek drie van jou en drie van de ander getoond.
pi_107922831
Now heb ondertussen voor de 4x via de webcam gechat met deze meid en het gaat nog steeds goed. Hoewel ik na de 2e keer wel het gevoel kreeg van, weer webcammen? De nieuwsgierigheid gaat er van mijn kant een beetje af en soms denk ik welleens misschien een paar dagen gewoon niks doen, maarja dan komt het er ook niet meer van.

Je mist ook iets via de webcam, normaal word je deels onbewust geleid door feremonen van een vrouw in je gedrag en vrouwen denken ook dat je zo reageerd. Ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat dit het grootste nadeel is van online daten. Maar ook de chemische signalen die ik afgeef zijn belangrijk. Het is ook dat ze een hele leuke lach heeft, waar ik dan weer zin uithaal. Zij kan blijkbaar geen genoeg krijgen van het webcammen aangezien we het 4x hebben gedaan van 22.00 tot 0.30.

Denk nog steeds dat een date er wel in zit voor aankomde zaterdag. Maar ze wil elke dag chatten en ben wel bang dat ik een keer uit mijn slof schiet. frustmeter staat op 10%.
UITGESCHREVEN
pi_107922934
Nu maar hopen dat het zaterdag niet glad is, hè?
  maandag 13 februari 2012 @ 10:53:43 #61
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107923056
Heb je nog wat...bijzonders...gedaan tijdens het webcammen PM?
Of bleek het alleen bij kletsen? :)
pi_107923131
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:44 schreef picardmike het volgende:
frustmeter staat op 10%.
:')!
For great justice!
  maandag 13 februari 2012 @ 11:03:41 #63
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107923295
Waarom rij je niet gewoon naar haar toe? Of je nu van 20.30 u tot 00.30u chat of bij elkaar zit, dat maakt toch niet uit.

Goede tip van Silenus: 100%.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:08:19 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107923396
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:
Waarom rij je niet gewoon naar haar toe? Of je nu van 20.30 u tot 00.30u chat of bij elkaar zit, dat maakt toch niet uit.

Idd PM. Luister naar deze wijze man.
pi_107923447
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Silenus het volgende:

Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:13:22 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107923544
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ben ik 3 uur van me tijd kwijt. Ik heb ook nog andere dingen te doen. Heb ook al tegen haar gezegd dat ik het niet zie zitten om daar een dagje heen te gaan en meteen weer terug. Wil er wel een weekendje kunnen blijven of zij hier. Voor alleen seks ga ik niet zover rijden.
Ja je hebt ongelofelijk veel andere drukke bezigheden. :') Die moeten wel ongelofelijk belangrijk zijn, zeker als je ook nog eens vier avonden achter elkaar tijd hebt om urenlang met haar te webcammen.

Maargoed, meteen een weekend willen blijven logeren. Way to go, alleen wanhopige vrouwen die levensmoe zijn gaan hierop in. Arnhem is natuurlijk ook wel de andere kant van de wereld he, anderhalf uur rijden is echt niet te doen voor een dagje.

Succesmeter 0%.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:13:29 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923548
quote:

[..]

Een weekendje blijven op een eerste date? :?
pi_107923554
quote:

[..]

Ben je nou echt zo verdomde wereldvreemd? Alsof iemand die je nog nooit gezien hebt op voorhand een heel weekend af wil spreken :')

Als jij zo efficiënt met je tijd om wilt springen dat je niet heen-en-weer wilt rijden dan boek je maar een hotel. Lui varken.
pi_107923660
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja je hebt ongelofelijk veel andere drukke bezigheden. :') Die moeten wel ongelofelijk belangrijk zijn, zeker als je ook nog eens vier avonden achter elkaar tijd hebt om urenlang met haar te webcammen.

Maargoed, meteen een weekend willen blijven logeren. Way to go, alleen wanhopige vrouwen die levensmoe zijn gaan hierop in. Arnhem is natuurlijk ook wel de andere kant van de wereld he, anderhalf uur rijden is echt niet te doen voor een dagje.

Succesmeter 0%.
eehhmm het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug he.
UITGESCHREVEN
pi_107923694
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo verdomde wereldvreemd? Alsof iemand die je nog nooit gezien hebt op voorhand een heel weekend af wil spreken :')

Als jij zo efficiënt met je tijd om wilt springen dat je niet heen-en-weer wilt rijden dan boek je maar een hotel. Lui varken.
Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?

Ja ik boek een hotel voor een meid die ik net een week ken, ben er effe niet.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:20:40 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923744
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef picardmike het volgende:

Hahaha een hotel boeken, maak hem nog leuker. Wat moet ik tegen mijn vrienden zeggen dan?

Maar je verwacht toch ook niet dat je er gelijk een weekend uit kan slepen? Man voor hetzelfde geld klikt het niet en dan moet je alsnog naar huis he ;)
  maandag 13 februari 2012 @ 11:20:47 #72
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107923748
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat dat betreft klinkt 'ik ga een weekend logeren bij een onbekende vrouw van internet die ik nog nooit heb gezien' een stuk stoerder. :')

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

eehhmm het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug he.
Ja en? Ik zit wel eens 10 uur heen en 10 uur terug in de auto voor een voetbalwedstrijdje van 90 minuten. Wil je haar nou zien of niet?
  maandag 13 februari 2012 @ 11:22:17 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923788
Spreek halverwege af O+
pi_107923792
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je verwacht toch ook niet dat je er gelijk een weekend uit kan slepen? Man voor hetzelfde geld klikt het niet en dan moet je alsnog naar huis he ;)
Dat kan, maar ga ik niet vanuit. Dan is het een snelle reis heen en weer. Daarbij kan je nog wel bij iemand overnachten ook al is er geen klik.
UITGESCHREVEN
pi_107923820
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Spreek halverwege af O+
Je lijkt haar wel. En uren op haar wachten zeker, want we komen nooit tegelijktijd aan. Nee veelste saai in een vreemde stad ergens op elkaar wachten. Voel ik me net een zwerver.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:23:28 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923829
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:22 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat kan, maar ga ik niet vanuit. Dan is het een snelle reis heen en weer. Daarbij kan je nog wel bij iemand overnachten ook al is er geen klik.
Daar zijn maar weinig vrouwen van gediend ;)
ik ga tenminste niet bij iemand slapen waarbij het niet klikt. Dan wil ik lekker naar m'n huisje toe. Laat staan dat ik diegene dan laat slapen bij mij :N
  maandag 13 februari 2012 @ 11:24:36 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923860
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef picardmike het volgende:

Je lijkt haar wel. En uren op haar wachten zeker, want we komen nooit tegelijktijd aan. Nee veelste saai in een vreemde stad ergens op elkaar wachten. Voel ik me net een zwerver.
Spreek af in de kroeg, bestel een drankje en voor je het weet is ze er. Als er uren gewacht moet worden dan ga je gewoon weer lekker naar huis en dan is het maar een half ritje.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:25:15 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107923879
Even serieus, wat is anderhalf uur in de auto nou? Het is niet dat je de A12 kunt vergelijken met de fucking route 66.

Er zijn mensen die elke dag langer naar hun werk rijden hoor.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:26:01 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107923910
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:
Even serieus, wat is anderhalf uur in de auto nou? Het is niet dat je de A12 kunt vergelijken met de fucking route 66.

Er zijn mensen die elke dag langer naar hun werk rijden hoor.
Maar omdat zij het doen hoeft hij dat nog niet te doen ;)
Daar kan ik wel inkomen, maar hij moet wel realistisch blijven (al wee tik dat dat voor PM wat moeilijk is :') )
  maandag 13 februari 2012 @ 11:28:58 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107924017
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar omdat zij het doen hoeft hij dat nog niet te doen ;)
Daar kan ik wel inkomen, maar hij moet wel realistisch blijven (al wee tik dat dat voor PM wat moeilijk is :') )
Ik snap dat je niet voor de eerste de beste tuthola anderhalf uur in de auto gaat zitten, maar bij iemand met wie de frustratiemeter na deze tijd nog steeds op slechts 10% staat, lijkt me vrij potentieel allemaal.

En 'uren wachten' als je in het midden afspreekt. :') Komop, je kunt op de minuut uitrekenen hoe laat je ergens aankomt. Laat het een kwartiertje zijn, dat overleef je toch wel. Neem een krantje mee ofzo.

Als je om zo'n lullige afstand al zo spastisch gaat doen wordt het natuurlijk nooit wat.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:29:47 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924044
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik snap dat je niet voor de eerste de beste tuthola anderhalf uur in de auto gaat zitten, maar bij iemand met wie de frustratiemeter na deze tijd nog steeds op slechts 10% staat, lijkt me vrij potentieel allemaal.

En 'uren wachten' als je in het midden afspreekt. :') Komop, je kunt op de minuut uitrekenen hoe laat je ergens aankomt. Laat het een kwartiertje zijn, dat overleef je toch wel. Neem een krantje mee ofzo.

Als je om zo'n lullige afstand al zo spastisch gaat doen wordt het natuurlijk nooit wat.
Zolang ie zich maar niet als zwerver gaat kleden :D
pi_107924083
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat dat betreft klinkt 'ik ga een weekend logeren bij een onbekende vrouw van internet die ik nog nooit heb gezien' een stuk stoerder. :')

[..]

Ja en? Ik zit wel eens 10 uur heen en 10 uur terug in de auto voor een voetbalwedstrijdje van 90 minuten. Wil je haar nou zien of niet?
Je gaat niet in je eentje 20 uur in de auto zitten, lijkt me.
UITGESCHREVEN
pi_107924129
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Spreek af in de kroeg, bestel een drankje en voor je het weet is ze er. Als er uren gewacht moet worden dan ga je gewoon weer lekker naar huis en dan is het maar een half ritje.
Ja in een vreemde kroeg nog wel. Lekker eenzaam aan een tafeltje wachten. Ondertussen een 10tje aan benzinekosten voor niks.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:33:31 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107924159
Als je denkt dat ze toch niet op komt dagen kun je haar maar beter direct verwijderen.

10 euro kwijt zijn, dat is ook wel verschrikkelijk inderdaad. Blij dat ik niet zulke financiële tegenvallers heb.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:34:08 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924174
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef picardmike het volgende:

Ja in een vreemde kroeg nog wel. Lekker eenzaam aan een tafeltje wachten. Ondertussen een 10tje aan benzinekosten voor niks.
Wat Sil zegt. Als je verwacht dat ze niet komt opdagen kan je net zo goed niet afspreken. Wie zegt dat ze een juist adres zegt als jullie bij haar thuis afspreken? ;)
pi_107924178
Als jij van tevoren al het idee hebt dat ze niet op komt dagen of dat het tegen gaat vallen dan moet je gewoon niet afspreken. Als anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een leuke vrouw jou niet de moeite waard is dan is ze niet leuk genoeg.

Ga dan niet allerlei excuses verzinnen die helemaal niet relevant zijn.
pi_107924219
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als jij van tevoren al het idee hebt dat ze niet op komt dagen of dat het tegen gaat vallen dan moet je gewoon niet afspreken. Als anderhalf uur heen en anderhalf uur terug voor een leuke vrouw jou niet de moeite waard is dan is ze niet leuk genoeg.

+1.
For great justice!
pi_107924244
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat Sil zegt. Als je verwacht dat ze niet komt opdagen kan je net zo goed niet afspreken. Wie zegt dat ze een juist adres zegt als jullie bij haar thuis afspreken? ;)
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.

Komen doet ze natuurlijk wel, maar het valt snel tegen hoor de weg vinden in een vreemde stad die voor beide 3 kwartier reizen is. Daarbij is het helemaal kansloos als het niet klikt.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:38:39 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924285
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef picardmike het volgende:
Nee, het is gewoon onmogelijk om over zulke afstanden tegelijkertijd af te spreken, iemand moet wel een half uur wachten. Dat is altijd met dat soort dingen en dan is de lol er al snel af hoor. Daarom gewoon bij elkaar thuis of in elkaars stad wat ondernemen en als het klikt bij elkaar slapen.

Komen doet ze natuurlijk wel, maar het valt snel tegen hoor de weg vinden in een vreemde stad die voor beide 3 kwartier reizen is. Daarbij is het helemaal kansloos als het niet klikt.
Want als je in elkaars stad afspreekt ben je er wel gelijk? of vind je het dan niet erg om een half uur te wachten omdat ze ergens een verkeerde afslag heeft gemaakt?
pi_107924489
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:

Ik ken haar pas net, waarom denk je dat haar leuk vinden de enige vereisten moet zijn om zo'n reis te maken. Je moet het ook kunnen onderhouden over die afstand. Maar ja, er is al moeilijk genoeg over gedaan. Het is jullie duidelijk hoe het zit en hoe je het in je hoofd haalt te impliceren dat ik maar niet moet afspreken is een ruwe overschatting van jezelf denk ik.
UITGESCHREVEN
pi_107924515
quote:

[..]

Het is 2012. Google Maps. Dit is geen excuus, en dat weet je zelf ook. Als je hier serieus over bent dan ben je gewoon wereldvreemd.
pi_107924524
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want als je in elkaars stad afspreekt ben je er wel gelijk? of vind je het dan niet erg om een half uur te wachten omdat ze ergens een verkeerde afslag heeft gemaakt?
Nee, want dan hoef ik haar pas op te halen als ze op het station is of zij mij als ik ergens ben aangekomen en je kent de weg ook beter.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 februari 2012 @ 11:47:16 #93
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107924529
Waarom zou het tegenvallen om de weg te vinden? Je spreekt toch niet in het centrum van Caïro af, laat het voor mijn part Utrecht zijn. Alles is hier toch prima aangegeven in Nederland. :')

Spreek op een zaterdag af, loop effe een winkeltje in als ze er nog niet is..hoe moeilijk is het om je even een half uurtje te vermaken zeg. '3 kwartier reizen', poehpoeh. We mogen blij zijn dat we in zo'n klein landje wonen en niet in Australië of de VS. :') Probeer daar maar eens te internetdaten. Spring je een gat in de lucht als je iemand vindt op slechts drie uur rijden.
  Milf maandag 13 februari 2012 @ 11:47:42 #94
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_107924538
quote:

[..]

Ja en als je een gentleman bent ben JIJ degene die eventjes op haar wacht. :{
Mijn god zeg, ben je autist ofzo? (en vrek wegens 10tje benzine. Spreek je ook later op de dag af? Dan kun je een goedkoper ruikertje halen op de markt. Men moet er dan toch vanaf.)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 13 februari 2012 @ 11:47:54 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924543
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef picardmike het volgende:

Nee, want dan hoef ik haar pas op te halen als ze op het station is of zij mij als ik ergens ben aangekomen en je kent de weg ook beter.
Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto? Dan kan je dus ook samen ergens op een station afspreken O+
  maandag 13 februari 2012 @ 11:47:55 #96
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107924546
Waarom wil je uberhaupt een vriendin als het allemaal teveel moeite is? Als je al een relatie krijgt is die toch in no time over want dan moet je opeens ook rekening met haar houden.
pi_107924584
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto?
Ja, want de smoes dat de auto te gevaarlijk is, gaat met de invallende dooi niet meer op.
pi_107924617
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja en als je een gentleman bent ben JIJ degene die eventjes op haar wacht. :{
Mijn god zeg, ben je autist ofzo? (en vrek wegens 10tje benzine. Spreek je ook later op de dag af? Dan kun je een goedkoper ruikertje halen op de markt. Men moet er dan toch vanaf.)
Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.
UITGESCHREVEN
pi_107924628
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Station? dus we gaan nu met de trein en dus niet de auto? Dan kan je dus ook samen ergens op een station afspreken O+
De trein is natuurlijk te onbetrouwbaar hè? Dan weet je zeker dat je een half uur te vroeg of te laat bent en dat is drama!
For great justice!
  maandag 13 februari 2012 @ 11:50:53 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107924632
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:50 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh ja ik ga een half uur wachten(als het niet langer is). Beetje dood voor me uit lopen staren totdat zij er is omdat ik een gentlemen bent. Maar dat is niet het enige probleem in een vreemde stad, je moet namelijk ook nog iets doen daar. Tenzij het natuurlijk zoiets is als de tilburgse kermis maar al die activiteiten zijn pas in de zomer.
Wat zou je in je eigen stad gaan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')