SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ze liet een scheet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren en eergisteren was er een ongeluk. Ghehe. T blijft een mooie mens.
Ben ik wel bang voor, ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat PM figuurlijk genaaid wordt door dat meisje en dat ze alleen maar een beetje aan het flirten is en plots van alles gaat bedenken waardoor de date niet doorgaat.
Wedden?
Romantischquote:
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).quote:
Koop dan een keer een pakje bij het uitgaan ofzo als het op is. Niet als KADO! op valentijnsdagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Als je denkt dat ze daar de humor van inziet moet je het doen, maar het is veiliger voor een bos rozen te gaan ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:53 schreef Hydrogeny het volgende:
Moet het dan romantisch zijn? Je mist het idee, het gaat zich er om dat ze "iets" krijgt. En aangezien we beide rokers zijn... rokers zijn naar mijn idee altijd blij met PEUKEN (of sigaretjes als je dat romantischer vind klinken).
Goeie veeg. Hoppa.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:59 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan kun je haar net zo goed een stronk broccoli geven, we hebben immers ook elke dag groente nodig.
Of sokken. Een gereedschapssetje. Een aansteker.
Zelf kan ik niet zo goed multitaskenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:50 schreef madsaus het volgende:
Het "probleem" met datingsites is denk ik ook een beetje dat je niet weet met hoeveel anderen diegene aan het daten is en of/wanneer dat dan zal stoppen. Daarom kan het ook lang duren voordat iemand jou weer kan zien. Lijkt met best lastig
Praat je moers taal. Oh wacht, dat doe je nou net.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |