QFT.... die man verdient de doodstraf maar krijgt 3,5 miljoen..... De bv NL is niet alleen moreel faillietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:02 schreef Freak188 het volgende:
Als de overheid garant moet staan omdat de rest het niet meer kan, worden ze vanzelf een partij.
3,5 miljoen euro... wat zijn dit voor een idiote bedragen. Echt totaal van de pot gerukt.
Is dat een doodsverwensing, heer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
QFT.... die man verdient de doodstraf maar krijgt 3,5 miljoen..... De bv NL is niet alleen moreel failliet
Nope.. ik doe niet aan doodsverwensingen, ik zeg alleen wat hij verdient en constateer wat hij in werkelijkheid krijgt. Gewoon om aan te geven hoe groot het contrast isquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Is dat een doodsverwensing, heer?
doe eens normaal
Ah, en dat noopt tot de doodstraf, omdat?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Nope.. ik doe niet aan doodsverwensingen, ik zeg alleen wat hij verdient en constateer wat hij in werkelijkheid krijgt. Gewoon om aan te geven hoe groot het contrast is
Het is toch wel heel opmerkelijk hoe wij in Nederland omgaan met mensen die de maatschappij opzadelen met een enorme ravage... maar zorg er wel voor dat je je belastingen betaald of die parkeerboete want de overheid zal je tot in de hel achtervolgen om zijn poen te halen.
De conclusie die je mag trekken is dat als je het toch wil verzieken dan moet je het gewoon groot aanpakken, als dan blijkt dat iedereen heeft zitten slapen durft men achteraf niemand meer ter verantwoording te roepen. Merkwaardig....![]()
Of het is Erik Staal zelf, of het is zijn toezichthouder. Misbruik van vertrouwen, misbruik van omstandigheden. Bewuste en opzettelijke benadeling (subs. de intentie) van de Vestia-organisatie voor eigen gewin met medeplichtigen in de Raad van Toezicht. Oplichting.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Nope.. ik doe niet aan doodsverwensingen, ik zeg alleen wat hij verdient en constateer wat hij in werkelijkheid krijgt. Gewoon om aan te geven hoe groot het contrast is
Het is toch wel heel opmerkelijk hoe wij in Nederland omgaan met mensen die de maatschappij opzadelen met een enorme ravage... maar zorg er wel voor dat je je belastingen betaald of die parkeerboete want de overheid zal je tot in de hel achtervolgen om zijn poen te halen.
De conclusie die je mag trekken is dat als je het toch wil verzieken dan moet je het gewoon groot aanpakken, als dan blijkt dat iedereen heeft zitten slapen durft men achteraf niemand meer ter verantwoording te roepen. Merkwaardig....![]()
Goed.... laat ik het anders zeggen, de wereld zou een betere plek geweeest zijn zonder Erik Staal. Helaas kunnen we de schade die hij heeft aangericht niet meer terugdraaien, toch vind ik niet dat hij hier ongestraft mee weg kan komen, indien dat toegestaan wordt is herhaling in ieder geval gegarandeerd. De volgende Erik Staal staat dan al weer in de startblokken om de maatschappij soortgelijke diensten te bewijzenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ah, en dat noopt tot de doodstraf, omdat?
Tot de hel, hmmm?
Het zal allemaal wel weer met goede bedoelingen geweest zijn... immers dit soort mensen draagt de maatschappij een warm hart toe.... geld speelt eigenlijk geen rol in hun motivatie, het belang van de samenleving stond altijd voorop... echt waarquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Of het is Erik Staal zelf, of het is zijn toezichthouder. Misbruik van vertrouwen, misbruik van omstandigheden. Bewuste en opzettelijke benadeling (subs. de intentie) van de Vestia-organisatie voor eigen gewin met medeplichtigen in de Raad van Toezicht. Oplichting.
Afh. van de intentie; of de bedoeling; er moet veel dieper gegraven worden waarom dit is gebeurd.
Dit akkefietje maakt het in 1 richting makkelijker Erik Staal c.s. persoonlijk aansprakelijk te stellen in hun hele prive vermogen, w.b.t. de Vestia beerput.
Er zijn nu volop redenen om hem c.s. te arresteren wegens oplichting en misbruik van vertrouwen(misdrijf WBvSR).
De Raad van Toezicht als criminele organisatie in een vonnis wellicht, of het zover komt ..? ... zou goed zijn als voorbeeld.
Als jij voor een paar honderd eurotjes denkt in de hel te komen.....quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:04 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Goed.... laat ik het anders zeggen, de wereld zou een betere plek geweeest zijn zonder Erik Staal. Helaas kunnen we de schade die hij heeft aangericht niet meer terugdraaien, toch vind ik niet dat hij hier ongestraft mee weg kan komen, indien dat toegestaan wordt is herhaling in ieder geval gegarandeerd. De volgende Erik Staal staat dan al weer in de startblokken om de maatschappij soortgelijke diensten te bewijzen![]()
En euh.... tot in de hel ja... want dat zullen ze van je leven maken als je niet betaald. Want je hebt immers de verkeerswet overtreden of net een paar honderd eurotjes te weinig aan belastingen betaald en daarmee heb je aangetoond een groot gevaar te zijn voor de maatschappij.... dat kunnen we niet toestaan met zijn allen
Als het op mensen als Staal aankomt, komt men graag gemaakte afspraken na.... over het functioneren zijn de afspraken echter minder duidelijk...quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef Bankfurt het volgende:
Erik Staal is van de PvdA.
U weet wel, de partij die staat voor eerlijk delen, voor nivelleren, de partij die opkomt voor de zwakkere en hardwerkende mensen die op het bestaansminimum leven....
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:28 schreef suri het volgende:
Het gewone werkvolk mag weer de lasten dragen, terwijl anderen ons geld vergooien!
quote:
Vervang "nieuwe huurders" door burgers en Vestia door "de overheid" en de link met het huidige beleid van de heren in den haag is gemaakt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgens hem worden de nieuwe huurders de dupe van de verliezen van Vestia.
quote:vr 02 mrt 2012, 22:25 | 33 reacties | lees voor
D66: minster moet beleid Vestia blokkeren
DEN HAAG - Minister Liesbeth Spies van Binnenlandse Zaken moet de plannen van woningcorporatie Vestia om nieuwe huurders 9 procent meer huur te vragen blokkeren. Dat zegt D66-Tweede Kamerlid Kees Verhoeven.
Volgens hem worden de nieuwe huurders de dupe van de verliezen van Vestia. De corporatie zit diep in de problemen door handel in derivaten. Daar kwam donderdag nog het nieuws bij dat de vertrokken topman Erik Staal bij zijn vertrek 3,5 miljoen euro meer kreeg.
„Dit is een onrechtvaardige en daarmee onaanvaardbare weg”, zegt Verhoeven. „Wij verwachten dat minister Spies dit resoluut blokkeert.”
Aan een investeerder die de huren met 30% verhoogt (om kostendekkend te kunnen verhuren)?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:18 schreef michaelmoore het volgende:
Nee dit kan niet, laat Vestia dan maar het vastgoed verkopen
[..]
Wil je hiermee impliceren dat vestia verplicht was om zulke bizzarre leenconstructies aan te gaan omdat ze anders jaarlijks verlies draaiden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Aan een investeerder die de huren met 30% verhoogt (om kostendekkend te kunnen verhuren)?
Nee. Maar wel dat het afstoten van een deel van hun portefeuille aanzielijk slechter nieuws is voor de huurders. Of dat het tweede kamerlid ook doorheeft?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wil je hiermee impliceren dat vestia verplicht was om zulke bizzarre leenconstructies aan te gaan omdat ze anders jaarlijks verlies draaiden?
Dat afstoten van hun portefeuille is maar de vraag hoe men dat doet. Wanneer die huizen aan particulieren verkocht worden geeft dat een ander beeld (in ieder geval voor de buitenwereld) dan dat deze huizen idd aan grote particuliere investeerders verkocht worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nee. Maar wel dat het afstoten van een deel van hun portefeuille aanzielijk slechter nieuws is voor de huurders. Of dat het tweede kamerlid ook doorheeft?
Ja, ik begrijp ook wel dat er weer wat mensen staan warm te lopen om een huis met korting uit de boedel te kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat afstoten van hun portefeuille is maar de vraag hoe men dat doet. Wanneer die huizen aan particulieren verkocht worden geeft dat een ander beeld (in ieder geval voor de buitenwereld) dan dat deze huizen idd aan grote particuliere investeerders verkocht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |