Dat soort dingen idd. Je staat er echt soms versteld van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja zo hebben ze mij met een foto en voor en achternaam op de leiding pagina van mijn scoutinggroep gezet.. Alleen daar is nooit toestemming om gevraagd dat vind ik dan wel weer vreemd.
Heerlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoals vandaag
Ik ga strakjes voor de next best; begraaf mezelf een nachtje onder mijn dekbed. Eens kijken wat daarvan komt
Je benne een goor meisjequote:
Ja, maar wat doe je eraan he..quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat soort dingen idd. Je staat er echt soms versteld van.
heel erg weinig. Zijn wel dingen dat ik denk dat is jammer dat die zo hoog eindigen als je mijn naam googledquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja, maar wat doe je eraan he..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goor genoeg?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
is geen verband. Is een doorweekt gaasje, vol met etter,bloed en rotzooiquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt dat niet van dat soort verband?
kleine foto, als je beter kijkt echt wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef BlueEyes het volgende:
Opgedroogd bloed en wondvocht laat het er omheen vies lijken, maar de wond zelf ziet er echt niet goor uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |