Ik zou eens in de slaapkamer kijkenquote:
Ach op de fobo staat niet veel. Mensen van het konijnenforum zullen me aan de konijnen herkennen. Hoewel ik daar afgelopen jaar vooral meelees nog en minder actief ben met posten zeker met foto's. Het basgitaarforum zal de foto met de gitaren herkennen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zla ook niks verder vertellen.. Hoop voor je dat de Lurkers ook sshhht doen
Oh ja dan gooi je er wel heel veel in jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ach op de fobo staat niet veel. Mensen van het konijnenforum zullen me aan de konijnen herkennen. Hoewel ik daar afgelopen jaar vooral meelees nog en minder actief ben met posten zeker met foto's. Het basgitaarforum zal de foto met de gitaren herkennen.
maar de fobo valt nog wel mee. het is meer youtubelinks van vorige bands en dat soort zaken wat toch wel veel weg geeft. maar goed who cares. ohja en de site van mijn konijnen-gedragadvies-site/bureautje damn hoe zeg je zoiets? was niet slim maar die kon gelukkig nog weg ge-edit worden.
Agh als je een beetje in de gaten houdt met wat je op internet neerzet valt het allemaal wel mee hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef Partingglass het volgende:
Mijn nickname is niet herleidbaar naar mijn echte naam. Op alle andere fora gebruik ik al sinds jaar en dag dezelfde nick en een avatar. Hier is dat beide anders. Moet er zelf nog aan wennen
Nou over het algemeen plaats je zelf die dingen. Die kun je dus ook weer verwijderen of aanpassenquote:
Gat scheppen, erin gaan liggen en zo goed als het gaat het gat over je heen weer dicht gooien. Werkt niet echt heel goed hoor. Maar een kleinigheidje hou je tochquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gat scheppen, erin gaan liggen en zo goed als het gaat het gat over je heen weer dicht gooien. Werkt niet echt heel goed hoor. Maar een kleinigheidje hou je toch
Soms zou dat best handig zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gat scheppen, erin gaan liggen en zo goed als het gaat het gat over je heen weer dicht gooien. Werkt niet echt heel goed hoor. Maar een kleinigheidje hou je toch
Zoals vandaagquote:
Ooooh dat wil ik ook, naar bedquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoals vandaag
Ik ga strakjes voor de next best; begraaf mezelf een nachtje onder mijn dekbed. Eens kijken wat daarvan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |