Hoeveel doden tel jij precies?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:51 schreef Zweeffie het volgende:
poeh voetbal is gewoon levensgevaarlijk
Wat een mietjes hebben we nu op de velden lopenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef D_Bosman het volgende:
Naja volgens mij is het niets de bedoeling geweest dt te doen.
Ook kwamen ze allebij vrij hard in
Lienen speelde bij Gladbach. En was een grote voetballer. In die wedstrijd was Otto Rehagel de trainer van de tegenstander Bremen. Lienen werd furieus en ging lopen omdat Rehagel even daarvoor had geschreeuwd dat ze die Lienen harder moesten aaanpakken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef Apekoek het volgende:
Whut? Ging hij nou lopen terwijl er aan de zijkant een bot naar buiten kwam?
nee dat is gelukkig niet het geval...maar jezus zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:52 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoeveel doden tel jij precies?
Er komt geen bot naar buitenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:49 schreef Apekoek het volgende:
Whut? Ging hij nou lopen terwijl er aan de zijkant een bot naar buiten kwam?
Bij mij net andersom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk naar de engste horrorfilms, maar dit kan ik niet aanzien
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk naar de engste horrorfilms, maar dit kan ik niet aanzien
Of je schrijft het zelf even goedquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Of je vertaald het even goed.
Kloptquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef muzas het volgende:
Noujah, 'ergste blessure' Zo te zien loopt ie nog prima. Als je bovenbeen gebroken is huppel je niet zo hoor.
Zijn genoeg voetballers die beide botten in hun onderbeen aan gort getrapt hebben, of zelfs voor de rest van hun leven verlamd na een training.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dat van Niels Kokmeijer![]()
Maar dit ziet er gewoon heel erg vies uit.★★★
Reis?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
Die blessure van, hoe heet hij nou ook alweer, die bleef hangen met z'n voet achter het been van de keeper en z'n lichaam wel doorging in de valbeweging en even z'n halve been afbrak.
Die schreeuw....
Nee, ver voor Reis...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |