Ik sta op in de ochtend om naar mijn werk te gaan. Ik doe daar geen extra moeite (betalen ze me te weinig voorquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:14 schreef grrrbeer het volgende:
Eerlijke vraag, zonder er al te dramatisch over te doen.
Waar sta je voor op in de ochtend? Waar doe je dat beetje extra moeite voor op werk? Waar denk je er mee heen te gaan, waar werk je naar toe? Wat maakt je blij?
TS begint, maar TS heeft echt geen idee en is alle inspiratie kwijt. Dus dat is snel bekeken
En jullie?
Verder dan "je moet wat" kom ik ook niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:56 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik sta op in de ochtend om naar mijn werk te gaan. Ik doe daar geen extra moeite (betalen ze me te weinig voor), ondanks dat het makkelijk en leuk werk is. Maar ik doe het vooral zodat ik leuke dingen kan doen in mijn vrije tijd, met het geld wat ik verdien, op vakantie gaan, etc.
Verder heeft het allemaal geen specifiek doel, aangezien ik vrijgezel ben, maar je moet toch wat hé.
Precies was deze man zegt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:56 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik sta op in de ochtend om naar mijn werk te gaan. Ik doe daar geen extra moeite (betalen ze me te weinig voor), ondanks dat het makkelijk en leuk werk is. Maar ik doe het vooral zodat ik leuke dingen kan doen in mijn vrije tijd, met het geld wat ik verdien, op vakantie gaan, etc.
Verder heeft het allemaal geen specifiek doel, aangezien ik vrijgezel ben, maar je moet toch wat hé.
Er moet toch brood op de plank komen hé. Een dak boven je hoofd is ook leukquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:00 schreef grrrbeer het volgende:
Waarvoor heb je geld nodig dan?
Is het alleen maar overleven?
Vakantie is misschien een optie jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:01 schreef BELASTING het volgende:
En als je het even allemaal niet meer ziet zitten, dan moet je gewoon een vriendin gaan zoeken, op vakantie gaan of ga naar de hoeren. Zolang je maar weer zin hebt in wat je dagelijks doet.
Als ik een gezin zou hebben zou ik wel een verdomt goede reden hebben, namelijk ervoor zorgen dat mijn kinderen niks te kort komen. Maar aangezien ik nog geen kinderen heb is het inderdaad "je moet wat", maar dan wel iets wat ik leuk vind om te doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:00 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Verder dan "je moet wat" kom ik ook niet.
Nee okee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:02 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Er moet toch brood op de plank komen hé. Een dak boven je hoofd is ook leuk.
Denk dat er maar weinig mensen nog gaan werken als ze miljonair zijn.
Ik moet mijn huur betalen en eten en zo he? Anders word ik een zwerver.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:00 schreef grrrbeer het volgende:
Waarvoor heb je geld nodig dan?
Is het alleen maar overleven?
Snap ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet mijn huur betalen en eten en zo he? Anders word ik een zwerver.
Het zal niet altijd goed lopen, je heb je voorspoed, maar ook tegenslagen. Die overwin je, en dat gaat telkens door. Maar om dat te breken, en er wat spanning in te brengen ligt geheel bij jezelf.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:05 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Snap ik
Okee. Dan heb je dat voor elkaar. En het loopt allemaal.
Waarvoor doe je het nu?
Dat is een hele goede vraag, eigenlijk zou ik het niet weten... Dat klinkt heel bitter, maar het is wel zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:05 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Snap ik
Okee. Dan heb je dat voor elkaar. En het loopt allemaal.
Waarvoor doe je het nu?
Ik ben niet op zoek, ik leef. En waarom leef ik ? Omdat appel. Maar omdat ik leef maken we het er het beste van. Met een glimlach. Want ik heb plezier in leven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:04 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nee okee.
Maar het gaat niet alleen om werk... Maar om alles eigenlijk.
Waar ben je naar op zoek in die tijd tussen je wieg en je graf? Wat is nou hetgene dat er voor zorgt dat je door gaat, en er misschien nog bij glimlacht ook?
Praat me niet over spanningquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:07 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Het zal niet altijd goed lopen, je heb je voorspoed, maar ook tegenslagen. Die overwin je, en dat gaat telkens door. Maar om dat te breken, en er wat spanning in te brengen ligt geheel bij jezelf.
Ik had hier wel een antwoord verwacht als 'voor FOK!' of 'voor de hobby'. Ik heb je verkeerd ingeschat Karinaquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag, eigenlijk zou ik het niet weten... Dat klinkt heel bitter, maar het is wel zo.
Lijkt me gezond.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek, ik leef. En waarom leef ik ? Omdat appel. Maar omdat ik leef maken we het er het beste van. Met een glimlach. Want ik heb plezier in leven.
Zolang je ze maar wast is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:11 schreef grrrbeer het volgende:
Ik wissel misselijkmakende nonchalance af met neurotisch gemiereneuk alsof het onderbroeken zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |