quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
De 0 houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat we voor 3 punten moeten gaan.
[ afbeelding ]
Ik denk dat vitesse dat ook vindt, dat wij dat moeten doen. Het wordt waarschijnlijk een "handbalwedstrijd" met een zwaar achteroverleunend vitesse dat gokt op een counter, en op meer ruimte naarmate de tijd voor Feyenoord begint te dringen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat we voor 3 punten moeten gaan.
[ afbeelding ]
Met een contract voor één jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Als Vertonghen speelt zoals 'ie dit seizoen speelt is 'ie nog geen acht ton waard. Als hij top is haalt hij de tien miljoen niet, dat ben ik met je eens. Niet per se omdat hij niet goed genoeg is, maar wanneer wordt er nou zoveel geld voor een verdediger betaald?
Vermealen, Heitinga, Van der Wiel etc. overigens ga ik hier niet trollen hoor. Muto mag hier best het heilige boontje blijven spelen. Want ook hij weet hoe irritant die Guidetti gozer kan zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Als Vertonghen speelt zoals 'ie dit seizoen speelt is 'ie nog geen acht ton waard. Als hij top is haalt hij de tien miljoen niet, dat ben ik met je eens. Niet per se omdat hij niet goed genoeg is, maar wanneer wordt er nou zoveel geld voor een verdediger betaald?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met een contract voor één jaar.
Kuttroll doe normaal.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermealen, Heitinga, Van der Wiel etc. overigens ga ik hier niet trollen hoor. Muto mag hier best het heilige boontje blijven spelen. Want ook hij weet hoe irritant die Guidetti gozer kan zijn.
Ach ja, hier hoeft die discussie ook niet gehouden te worden. Maar het was even aangeven waarom er waarschijnlijk allemaal Joden straks hierheen komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Die Guidettigast mag ik nog minder dan de gemiddelde Ajacied (net als De_Kromme trouwens) dus dat zegt al genoegquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermealen, Heitinga, Van der Wiel etc. overigens ga ik hier niet trollen hoor. Muto mag hier best het heilige boontje blijven spelen. Want ook hij weet hoe irritant die Guidetti gozer kan zijn.
Heeft hij jaren gewoond.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef Adames het volgende:
Wat deed Guidetti eigenlijk in Kenia?
Waar denk je dat z'n gouden techniek vandaan komt? Jarenlang op blote voetjes tegen de negers gevoetbald.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef Adames het volgende:
Wat deed Guidetti eigenlijk in Kenia?
Ah, vandaar. Een goede vriend van me zag hem daar een aantal weken geleden in een aftandse strandtentquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar denk je dat z'n gouden techniek vandaan komt? Jarenlang op blote voetjes tegen de negers gevoetbald.
Vet! Foto's?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Een goede vriend van me zag hem daar een aantal weken geleden in een aftandse strandtent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |