Ja crawl is veel sneller!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dat echt heeel erg optimistisch vind? Ik ben geen heel langzame zwemmer (maar niet zo getraind) en ik deed over 750 m. nog 25-30 min. in schoolslag. Crawlen kan ik niet, maar dat scheelt waarschijnlijk wel wat in tijd.
Ja heel irritant, alleen bij de H&M online soms..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Nallie het volgende:
Doe je dan ook 70C? Want ik kan nooit ergens fatsoenlijke bh's vinden!
*mompelt "dan maar onfatsoenlijke BH's"*quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja heel irritant, alleen bij de H&M online soms..
Ook wel bij de hunkemollerquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja heel irritant, alleen bij de H&M online soms..
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:16 schreef Jagärtrut het volgende:
het was hier gemeen koud vanmorgen. Bah, had thermo ondergoed onder mn spijkerbroek aan moeten doen. T was bijna -20!
Oh, en het meisje op de IC met het nieuwe hart is wakker, en het gaat langzamerhand steeds een beetje beter met haar...zo fijn!
Geen weekend?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:42 schreef Sjaapje het volgende:
En ik ben ook sip voor de Elfstedentocht, en dan als vlaming! Ik ben ook sip dat ik continu moet werken tot het is gedooid... Mijn schaatsen willen ook eens een luchtje scheppen
Ik moest glimlachenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Skating in the name of!
Some of those that avoid ice holes, are the same that kluun sideways
HUH!
Skating in the name of!
Fuck you I won't stamp here in Bolsward!
quote:
Oei das wel ritme gedoe ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eind volgende week hoor ik het!
Maar een maand overdag en een maand avondnacht is wel heftig werk, dus ik neig naar nee toch.
V1z, vergeet mijn lijstje nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]ben ik ook weer tevreden vandaag
Sjaapje, ben het eens wat betreft DIM, maar lijstje kan iets meer gok ik. Goed broodje met iets vettigs misstaat niet als ik het zo bekijk.
Brengt me op een idee, kan vanmiddag wel lekker volkoren pistoletje met Zeeuws spek halen
De broekjes van de hunne oplet zijn mij te groot, zelfs in maat xsquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ook wel bij de hunkemoller. Zelf vind ik die wel iets beter dan h&m. Nu zit ik op 75C (nog wel, begint bij 1 ook alweer krap te worden) en dat is alweer wat beter verkrijgbaar gelukkig.
Beterschap aurum.
Vanochtend toch maar op de fiets naar t station gegaan ipv lopen (veel te laat m'n bed uitgekomen), het viel gelukkig mee met de gladheid.
Puff, wanneer hoor je meer over je sollicitatie?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei das wel ritme gedoe ja.
[..]
V1z, vergeet mijn lijstje niet
Badkamer soppen
Als in kwark? Mag een ei ook?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
maar jij hebt altijd dingen die ik niet ken
notenpasta bijvoorbeeld
Volgens mij zit het wel in de goede richting, voor je D gok ik dat je zo rond de 30gr eiwitten zit, wel iets hoger in de KH's, maar je D (als het iets van 200gr kipfilet is) zorgt voor 60gr eiwit erbij, dus gewoon goed.
Voldoende goede vetten, voldoende fruit...
Tja,
Misschien nog wat langzame eiwitten na je S i.p.v. een T ervoor.
Ei magquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als in kwark? Mag een ei ook?
Notenpasta=biologische chocopasta gemaakt van noten
Thnx!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ei magMaar liever kwark, want caseïne
Nope, wel maandagmiddag en dinsdagmiddag 'vrij'. Lees tijd voor administratie en bijslapen...quote:
Nom! Dat heb ik gisteren ook gegeten. Vrienden keken wel raar op van zelfgemaakte tortilla's...quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Skating in the name of!
HUH!
Skating in the name of!
Je had er nog wel even een mooie Motherf***aaaaah aan mogen toevoegen vind ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Those who ride are justified, for wearing a hat! That says Unox on the sides! [ afbeelding ]
Goei bezig weer, Vik
De beweging van vandaag maakt het lijstje van gister ruimschoots goed, Q. Niet te zwaar aan tillen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
beterschap aurum. Puf, hoe intensief zijn die nachten? Groet vanuit skilift met stoelverwarming. Geniaal.
a 45 cent/minuut, max 22,50, heb ik niet zo'n zin in. Er staat op het track&trace scherm dat het gewoon hier bezorgd is, met mogelijk dus de handtekening van 1 van de buren. Ik heb sowieso nog niks betaald en al een formulier van Esprit binnen om melding te doen van de vermiste doos, maar ik wil kleding passen en niet euro's uitgeven aan iets dat gewoon moet kloppenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
Post NL bellen met de vraag waar ze het achtergelaten hebben?
Thanks! Al hoop ik dat ik nog niet het labeltje 'ziek' hoef op te plakken!quote:
Weet ik, maar ik was het even vergetenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef V1z0R het volgende:
Appeltaart is ook wel lekker hoorMix jij het trouwens met melk of met water, Vik?
Voortaan direct na je training drinken trouwens
Nou, nog niet echt ziek ziek, hoop ik. Gesnotter, hoofdpijn, algehele misèrequote:
Met hardlopen maakt het natuurlijk iets minder uit, maar tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was het even vergeten. Dronk het nog wel binnen een uur na de training trouwens
.
Mix met melk.
Bijdehandjequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
Ik geloof dat je een Jak inderdaad ook gewoon kunt melken ja, of dat lekker is voor een shake weet ik niet...
thanks! En fijn dat het beter gaat met 't meisjequote:Op donderdag 9 februari 2012 09:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk allemaal wel dropbox om je documenten te syncen over meerdere computers? Zo ja, top!
Zo nee, en je wilt het hebben, wil je via deze link je aanmelden, dan krijg ik extra ruimte:
http://db.tt/lgtMHZ5
Thanks!:)
[/spam]
naja, dat hangt er natuurlijk ook van af of je het werk tof vindt en of de knaken er naar zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eind volgende week hoor ik het!
Maar een maand overdag en een maand avondnacht is wel heftig werk, dus ik neig naar nee toch.
Knaken zijn niet beter dan nu, werk wil ik graag afwisseling tussen kort en langere zorg, alleen maar knallen is ook niet voor mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, dat hangt er natuurlijk ook van af of je het werk tof vindt en of de knaken er naar zijn
toch?
Aardbeien is goed. Behalve banaan moet ik aan de rest niet denken. Kokosquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Net een chocolade-eiwitshake gehad. Urgh. Helft weggegooid. Tot nu toe dus banaan, kokos en chocolade gehad waarvan alleen de laatste niet echt in de smaak viel. En ik denk dat nog veel meer niet in de smaak gaan vallen (cappucino, appeltaart (ja echt
, speculoos...).
Zoals in meerdere huishoudens momenteel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
Doe ik MI
Vanavond het spinnen maar afzeggen. Mr.Mo voelt zich ook belabberd, dus we hebben elkaar aangestoken en kunnen lekker samen zielig zijn
ocherm! Jullie ook!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoals in meerdere huishoudens momenteel!Jullie ook beterschap!
![]()
mjaah, je kan het voor een half jaartje/ jaar in overweging nemen als het werk uitdagend is en goed is voor je ontwikkeling/cv?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Knaken zijn niet beter dan nu, werk wil ik graag afwisseling tussen kort en langere zorg, alleen maar knallen is ook niet voor mij.
eind dit jaar maar gaan kijken naar een verzekering met een goede beugeldekking dus....quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Dus. Het goede nieuws: heb weinig last.
Het slechte nieuws: moet maandag terugkomen om het af te maken (en dan kan het wel wat vervelender worden), moet waarschijnlijk een beugel omdat m'n ondertanden m'n voortanden afslijten (maar ze had het ook over een goedkopere oplossing met spul achter mijn voortanden) en mijn verstandskies moet eruit als ik hem daar niet beter ga poetsen. Maar ik kan er amper bij. Naja, ze zei dat eea nog wel uitgesteld kon worden tot volgend kalenderjaar, aangezien ik door mijn vergoedingslimiet heen ben, maar dat ik nog niet klaar ben met m'n tanden is wel duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Aardbeien is goed. Behalve banaan moet ik aan de rest niet denken. Kokos
sorry, ik zeg het verkeerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu ook bij FBTO en kan nu al een module orthodontie afsluiten (maar dan kan ik er wel pas over 6 maanden gebruik van maken). Maandag overleg ik met de tandarts en dan gaan we kijken wat op dit moment de beste oplossing is. Er moet eerst ook een orthodontist naar kijken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:59 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! ben vandaag bij de bedrijfsarts geweest. hele prettige man en een prettig gesprek. wel waterlanders natuurlijk... eigenlijk bevestigde hij wat ik al wist en jullie ook: het is allemaal teveel. zijn
advies is om niet 1 ding af te stoten, maar tijdelijk minder te gaan werken en een extra vrije dag per week te hebben daardoor. morgen ga ik met de locatiedirecteur praten (de bedrijfsarts zou t in de week leggen vandaag).
spannend. voel me een beetje schuldig, ik laat straks toch kinderen en collega's barsten midden in het schooljaar, maar ja, anders laat ik straks iedereen barsten, aangezien ik recht afsteven op een burn-out...
nee, contract aanpassen. vriendje en ik moeten dus vanavond de financieën doornemen om te zien wat we gaan redden. betekent ook dat vriendje de inkomsten uit zijn tijdelijke werk (duurt even lang als mijn contractverkleining zou moeten lopen) niet meer kan gebruiken om uit zijn permanente roodstand te komen, maar moet gaan uitgeven aan ons huishouden... voel ik me ook nogal rot over...dat hij voor mij moet gaan zorgen, net nadat we zijn gaan samenwonen op basis van de financieën zoals ze waren...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
Bananenchips
[..]fijn en het advies van een BA wordt meestal niet genegeerd dus grote kans dat minder werken als tijdelijk noodzakelijk prima is.
Geeft hij dat advies als zijnde "tijdelijk minder werken met behoudt van" of " u kunt beter uw contract tijdelijk aan laten passen" ?
Jammer en je nu niet druk gaan maken over andere zaken da lost die dag minder werken niets op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, contract aanpassen. vriendje en ik moeten dus vanavond de financieën doornemen om te zien wat we gaan redden. betekent ook dat vriendje de inkomsten uit zijn tijdelijke werk (duurt even lang als mijn contractverkleining zou moeten lopen) niet meer kan gebruiken om uit zijn permanente roodstand te komen, maar moet gaan uitgeven aan ons huishouden... voel ik me ook nogal rot over...dat hij voor mij moet gaan zorgen, net nadat we zijn gaan samenwonen op basis van de financieën zoals ze waren...
overigens was het advies wel echt van nu tot de herfstvakantie naar 0,6, daarná weer naar 0,8 - en dat op papier hebben. vergt dus ook aanpassing van collega's die dus volgend schooljaar de eerste periode mijn klas zouden moeten overnemen. misschien dat we dus maar tot september doen...
Dank jequote:Op donderdag 9 februari 2012 15:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
sorry, ik zeg het verkeerdIk bedoel menzis. Ik heb een beetje een wattenhoofd, sorry
![]()
Hier heb je vast wat aan
mwah, als t met behoud van salaris was zou ik gedeeltelijk ziekgemeld moeten zijn, en dan kom je in het hele arbeidsongeschiktheidstraject. heb ik niet veel zin in. bovendien kost ik de school dan meer geld, en zie ik de kans op een vast contract slinken...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jammer en je nu niet druk gaan maken over andere zaken da lost die dag minder werken niets op.
Oeh lekker!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt:
2 volkorenboterhammen
2 hard gekookte eieren
1 appel
thee
Lunch:
Salade
2 plakken kipfilet
1plak magere kaas
2 volkoren boterhammen
1 banaan.
Diner:
Kommetje zelfgemaakte groentesoep
150gram tonijn
1 italiaanse bol met schijfjes augurk
kopje koffie/melk met thee
Ja o.a. (aurum ook)quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:
@ uniek: heb je het tegen mij w.b. shakes? Ik drink ze niet als vervanging van een maaltijd, maar omdat ik benieuwd ben wat het met spierherstel doet na het hardlopen. Maar eigenlijk heb ik na 10 km geen spierpijn, dus het heeft niet eens zo veel nut.
de d ag is nog niet om dus voeg dat toe !quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Iets te weinig denk ik zo maar wel een lijstje wat alles bevat.
Misschien nog een beetje kwark met wat fruit als je laatste T?
Dat!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel knap van je, kwak. Ik hoop dat het gaat helpen om wat beter in je vel te komen zitten..
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef DanaCat het volgende:
[..]
de dag is nog niet om dus voeg dat toe !
Hey, ik ben 5 jaar jonger gewordenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:16 schreef An24 het volgende:
@ uniek: dank! Macademiamix is zoooo lekker! Verder maak ik de shakes juist van groenten, fruit en kruiden. Daar doe ik twee lepels weypoeder bij. Voor mij is dat juist een goede aanvulling!
@kwak: wat knap dat je alles zo op tafel hebt gelegd. Als je zo perfectionistisch bent is het accepteren van een stapje terug moeilijk. Maar op de lange duur hebben jij en je omgeving er juist baat bij!
@danacat: je lijstjes gaan langzaam maar gestaag vooruit. Volhouden!
Mijn tweede tussendoortje werd 30 gram pure chocola. Iets met craving...
En sterkte viking89. Lijkt me allemaal geen fijn vooruitzicht!
Dat realiseerde ik me ook vandaar dat ik er niet op doorging.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mwah, als t met behoud van salaris was zou ik gedeeltelijk ziekgemeld moeten zijn, en dan kom je in het hele arbeidsongeschiktheidstraject. heb ik niet veel zin in. bovendien kost ik de school dan meer geld, en zie ik de kans op een vast contract slinken...
Als je minder verdient wordt er ook minder ingehouden dus het kan meevallen/minder zijn dan die 300 euro.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou er ongeveer 300 euro in de maand op achteruit gaan, bereken ik net. das best veel, maar ik denk wel dat we het kunnen redden. wat bezuinigen en wat meer bijdrage van vriendje...
Oef, netto? Dat is inderdaad veel! Maar je weet dat het tijdelijk is en voor een goede zaak dus inderdaad niet te veel zorgen over maken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:27 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou er ongeveer 300 euro in de maand op achteruit gaan, bereken ik net. das best veel, maar ik denk wel dat we het kunnen redden. wat bezuinigen en wat meer bijdrage van vriendje...
ik heb een bruto-netto berekening gedaan...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je minder verdient wordt er ook minder ingehouden dus het kan meevallen/minder zijn dan die 300 euro.
fish-pie? is een favoriet van mijn moeder... er zijn alleen honderd recepten...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef anna82 het volgende:
Weet iemand hier trouwens nog een lekker, enigszins feestelijk, recept om te maken voor mijn de-elfstedentocht-gaat-niet-door-troost-etentje dit weekend? Ik kook niet meer zo vaak ivm reistijd en ik denk dat daardoor mijn inspiratie op is...
Dat is niet feestelijk en na gister hoef ik geen winter meer en dus ook geen winterse gerechten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon stamppot boerenkool met spekjes, jus en een rookworst, vooraf snert, en na custard
Ik ga eens even rondneuzen op internet!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
fish-pie? is een favoriet van mijn moeder... er zijn alleen honderd recepten...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is niet feestelijk en na gister hoef ik geen winter meer en dus ook geen winterse gerechten!
Dat heb je goed opgemerkt , dat heeft niets te maken met afvallen maar gewoonweg omdat ik het echte niet lust hou van brood fruit groente en vis hmmmquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:34 schreef Perruche het volgende:
Klinkt goed kwak, succes!
Danacat, eet jij niet warm? Misschien vergis ik me maar zie al een aantal keer geen warme maaltijd maar salade met brood ofzo...
Oh heb je dat gister gezien bij dat enorm misplaatste programma over de elfstedentocht op RTL 4? Winterse hapjes met Aviko-vlaggetjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]als je van die papieren vlaggetjes overal indrukt wel
Oeh, dat is ook een goed plan en inderdaad goed voor te bereiden en past ook goed bij de cocktails die genuttigd gaan worden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:40 schreef An24 het volgende:
Anna: zelf tapas maken? Niet winters en goed vooraf te bereiden. Bv. Salade, Frittata, gehaktballetjes, tomatenprutje met basilicum en mijn favo: gegrilde aubergine met dressing van knoflook, munt, azijn en olie! Brood erbij, wijntje....
Nee, kijk eigenlijk nooit RTL 4quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh heb je dat gister gezien bij dat enorm misplaatste programma over de elfstedentocht op RTL 4? Winterse hapjes met Aviko-vlaggetjes![]()
Wat ik eigenlijk wilde zeggen:
In Drenthe misschien, maar in AMSTERDAM ECHT NIET HOOR!
Ook alleen maar als mij dat goed uitkomt, JA!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, kijk eigenlijk nooit RTL 4
Wat ik eigenlijk wilde zeggen:
Jij komt ook maar uit Friesland hoor, MET JE KAPSONES!
In onze casa, ik zal wat drank voor je bewaren!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:51 schreef Perruche het volgende:
Cocktails? Waar?
Danacat, eet je ook geen pasta, rijst, aardappels, vlees, etc...?
Ik Ben echt +10 moe
En RTL4 had er gewoon op gerekend dat het we'll door zou gaan!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ook alleen maar als mij dat goed uitkomt, JA!
Wat ik natuurlijk bedoel:
![]()
, maar toch wordt het geen boerenkool.
^^quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Dikke knuffel voor kwakJe laat niemand barsten als je goed voor jezelf zorgt.
Dat ziet er echt debiel uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die in het luchtledige praten omdat ze te lui zijn een telefoon aan hun oor te houden
jah, dat mag jij vinden. Ik neem 's ochtends een shake waar een shitload aan goede dingen inzit omdat ik dat de makkelijkste manier van ontbijten vind 's ochtends.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja o.a. (aurum ook)
Nee ok, dat je dat zelf ook door hebt
En weer eensvoor je hardloopprestatie!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe was t mootje?
Kwak
*schuift glas roosvicee toe*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt weer straling.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die in het luchtledige praten omdat ze te lui zijn een telefoon aan hun oor te houden
Jij niet, ik wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:02 schreef _aurum_ het volgende:
Weet hij wel dat je geweest bent? Want hij was ook ziek toch?
Zeg 't gewoon tegen 'm dat je geweest bent en hoe het gegaan is. Ik zou er niet zo'n punt van maken.
Eens!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel knap van je, kwak. Ik hoop dat het gaat helpen om wat beter in je vel te komen zitten..
Dat is (in dit geval) mannentaal voor 'ik hou van je'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is (in dit geval) mannentaal voor 'ik hou van je'.
Je eet geen brood, je maakt je eigen gezonde shakes met whey.. Dat is toch anders dan een kant en klare wegdrink eiwitshake!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jah, dat mag jij vinden. Ik neem 's ochtends een shake waar een shitload aan goede dingen inzit omdat ik dat de makkelijkste manier van ontbijten vind 's ochtends.
Ik eet geen brood he
Verder neem ik het voor en na het sporten, ik doe aan krachtsport en het zijn bouwstoffen. Of wil je dat ik voor en na mijn training nog even op een kip ga lopen kauwen?
Ben benieuwd hoe ik dat volgens jou zou moeten doen
^^.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een uur?! Bij ons is het doorgaans in 10 minuten op
^^quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien doe je iets langer over uniek-hoeveelhedenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Calorisch gezien een week ongeveer jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien doe je iets langer over uniek-hoeveelheden
Koken is chill! Een soort therapie. Ik kan 's ochtends bij het opstaan al genieten van het feit dat ik 's avonds iets ga koken. Ik vind het ook wel eens jammer als ik een drukke week heb met etentjes oid dat ik niet kan koken. Maargoed, jij houdt dan weer van Rammstein, smaken verschillenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Calorisch gezien een week ongeveer ja.
Maar dat vind ik ook het stomme aan koken. Uren in de keuken staan voor iets dat in tien minuten op is. Ik vind dat zinloos.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook het stomme aan koken. Uren in de keuken staan voor iets dat in tien minuten op is. Ik vind dat zinloos.
Mja, er zijn dingen die het waard zijn om uren voor in de keuken te staan. Turkse tortilla's bijvoorbeeld. OK, daar sta je geen uren voor in de keuken, maar toch wel 1 tot 1,5 uur en dat vind jij ws al veel (ik ook, maar it's worth itquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oe! Dat is idd vervelend! Sterkte!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Morgen weer 4 uur nuchter blijven voor de scan. Fijn.
En creep, daar ga ik misschien 1x in de 2-3 jaar naartoe. Die frequentie kan ik op koken helaas niet toepassen.
Hier ook hoor! Dingen als risotto duren even, maar zo op. Maar ik kan ook zo een dag in de keuken staan voor een etentje voor vier man. Dan zitten we ook de hele avond aan tafel en zit ik de hele avond te genieten van de blije gezichten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]gebeurt hier regelmatig in het weekend. Stoofvlees wat 3 uur moet garen, zelf pasta maken, een dessert kloppen/mengen/bakken.. En dan is het binnen een kwartier weg
![]()
Het is maar goed dus dat koken mijn hobby is![]()
Heerlijk! Ultieme ontspanning!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier ook hoor! Dingen als risotto duren even, maar zo op. Maar ik kan ook zo een dag in de keuken staan voor een etentje voor vier man. Dan zitten we ook de hele avond aan tafel en zit ik de hele avond te genieten van de blije gezichten!
Hahaha. M'n eigen schuld en voel je vrij me zo te noemen, maar cookie mag ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Morgen weer 4 uur nuchter blijven voor de scan. Fijn.
En creep, daar ga ik misschien 1x in de 2-3 jaar naartoe. Die frequentie kan ik op koken helaas niet toepassen.
Warme havermout met banaan is erg lekker (vooral nu) en je kan er lang op teren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja lijstje:
O: Bak kwark met volkoren muesli, amandelen en wat pure hagelslag
L: 2 volkoren puntjes met geitenkaas en een beetje rauwe ham, plakjes komkommer en appel
T: klein bakje youghurt met wat muesli
D: lahmachun met wat vlees en tonijnsalade
T: geen idee nog![]()
Best netjes, ondanks het afhaal-eten. Ik merk alleen dat ik wat eenzijdig ontbijt. Voor mijn werk kom ik vaak niet verder dan kwark met vulling.. Iemand nog leuke, lekkere en makkelijk wegwerkbare tips??
Nog wat fruit en beetje nootjes? Crackertje kaas?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja lijstje:
O: Bak kwark met volkoren muesli, amandelen en wat pure hagelslag
L: 2 volkoren puntjes met geitenkaas en een beetje rauwe ham, plakjes komkommer en appel
T: klein bakje youghurt met wat muesli
D: lahmachun met wat vlees en tonijnsalade
T: geen idee nog![]()
Best netjes, ondanks het afhaal-eten. Ik merk alleen dat ik wat eenzijdig ontbijt. Voor mijn werk kom ik vaak niet verder dan kwark met vulling.. Iemand nog leuke, lekkere en makkelijk wegwerkbare tips??
Het moet vooral geen tijd kosten en makkelijk weg glijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Warme havermout met banaan is erg lekker (vooral nu) en je kan er lang op teren?
Oh dat topic probeer ik een beetje te mijdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog wat fruit en beetje nootjes? Crackertje kaas?
Wel lekker allemaal trouwens
Voor ontbijttips: Zitten lekkere dingen tussenGezonde ontbijt/lunch/tussendoortjes-tips #2
Ja weet precies wat je bedoelt, lees het ook alleen als ik mij wil ergeren maar er zitten wel lekkere dingen tussen dus inderdaad even 'scannen'quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat topic probeer ik een beetje te mijdenerger me er aan
![]()
Maar zal me er eens overheen zetten en kijken wat het biedt..
m'n grote struikelpunt. zeker als ik weinig tijd heb om boodschappen te doen/eten voor te bereiden. Ik was tot zondag in duitsland, en vanaf maandag elke dag bijna 10 uur gewerkt...Als ik tijd heb om boodschappen te doen kan ik wat andere zaken kopen...quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetje je struikelpunt he Jeager? Carbs.
Is natuurlijk niet erg als je er geen last van hebt, zolang alle andere voedingstoffen ook er zijn.
Had ik het recept voor turkse tortillas al opgeslagen?
Ik vind het ook lastig hoor. Vooral om creatief te blijven..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
m'n grote struikelpunt. zeker als ik weinig tijd heb om boodschappen te doen/eten voor te bereiden. Ik was tot zondag in duitsland, en vanaf maandag elke dag bijna 10 uur gewerkt...Als ik tijd heb om boodschappen te doen kan ik wat andere zaken kopen...
Ach ja. Vandaag is gewoon belachelijk..
Uniek, ik wacht op je 2 voor 12-alarmquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms is het verstand op '0" en een dag gewoon heel verstandig doen ...
Zo heb ik soms een week tekort om alle dingen te maken die ik wil maar heb ook dagen erbij dat ik den: wat moet ik vandaag in hemelsnaam maken? "
Meestal gaan we dan uit eten
Niet gezienquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog 6 minuten!
Had het wel gezegd
Nee had het nog niet gezegd maar was het wel van plan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet gezien.
Receptje Turkse tortilla's: http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
2 voor 12!quote:
ja maar waarom noem je me dan met die shakesquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je eet geen brood, je maakt je eigen gezonde shakes met whey.. Dat is toch anders dan een kant en klare wegdrink eiwitshake!
En ja het liefst eet ik dan een kip
Wat ik doe? Niks eigenlijk, wel volk.brood, kwark, ei, tonijn, kip.
En ruim 1 kg groente.. Ik hou van kauwen en kan rustig een uur aan het avondeten zitten.
Het is ook niet erg natuurlijk maar ik hou van eten.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, er zijn dingen die het waard zijn om uren voor in de keuken te staan. Turkse tortilla's bijvoorbeeld. OK, daar sta je geen uren voor in de keuken, maar toch wel 1 tot 1,5 uur en dat vind jij ws al veel (ik ook, maar it's worth it).
En ik stop ook met werken voor vandaag. Ga ook proberen m'n tandartsafspraak te verzetten naar een moment vroeg op de ochtend, ergens in de komende twee weken, zodat ik daarna weer naar mijn werk kan, want ik vind al dat thuiswerken eigenlijk maar niets. Ben de afgelopen 3 weken 4 dagen per week op kantoor geweest.
Hoe sta je hier 1 à 1,5 uur voor in de keuken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet gezien.
Receptje Turkse tortilla's: http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Succes!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb me weer wat op de hals gehaaldZoontje van vriendin is jarig en normaliter maak ik altijd de taart. Alleen nu wil hij het liefst een supermario taart, dus nu moet ik proberen om een supermario taart te maken. Wish me luck!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik mis de duutser heel erg vandaag. Zou graag even knuffelen op de bank. En ik mis NL, m'n vader is vandaag jarig, en ik zou graag even langsgaan en een wijntje drinken....
dat vraag ik me ook af. 20 minuten, half uurtje max?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe sta je hier 1 à 1,5 uur voor in de keuken?
Misschien als je heeeel onhandig bent in de keuken en absoluut niet kan timen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af. 20 minuten, half uurtje max?
Het is vooral nogal veel snijwerk en wij hebben niet zulke goeie messenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe sta je hier 1 à 1,5 uur voor in de keuken?
En goeie messen dus. Zo snel als jouw mister kan hakken kunnen wij niet, hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik doe altijd (te) lang over groente snijden / schoonmaken. Maar dat is een kwestie van veel doen.
Voor een tientje koop je al een redelijk mes, dus dat is vrij eenvoudig op te lossen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is vooral nogal veel snijwerk en wij hebben niet zulke goeie messen.
Dan zou ik zeker investeren in wat goeie messen, want het snijden van een sjalotje en een paprika hoeft echt niet zo lang te duren .:P.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is vooral nogal veel snijwerk en wij hebben niet zulke goeie messen.
Is geworden:quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:34 schreef creepycookie het volgende:
Mannen![]()
Lijstje voor vandaag:
O: 2 speltboterhammen met roomboter en jam
S: 5 km stevig wandelen
L: 3(!) mueslirepen en 2 kommen tomatensoep
D: weetnogniet
T: 2 stuks peren en een eitje
Wat zal ik nou kokennnn.....heb nergens zin in (dat is echt heel raar voor mij)
Doe eens?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje is bagger, omdat ik de hele dag thuis was, dus ik post hem niet eens.
Wel spinazie gegeten, dat is dan wel weer goed!
En 10 km hardgelopen en bijna 12 km gefietst. En dat laatste vond ik maar ver.
Haha, OK, u vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Doe eens?
Ik at vandaag de abominabele T's jodenkoek, pennywafel en 4 chocotoffs en liep niet en fietste ook niet. Dat kin net slechter!
ja, omdat je veel te weinig had gegeten overdag!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, OK, u vraagt, wij draaien.
O: Brinta
S: 10 km hardlopen
T: glas jus d'orange
T: smerige eiwitshake
L: twee toast smeerworst
S: 12 km fietsen
T: banaan
en toen ging het mis...
T: twee blikjes cola
T: zakje M&M's (niet zo'n kleintje, ook niet zo'n grote)
D: spinaziebollen (bladerdeeg, spinazie, gekookt eitje erin). Zonder de cola en M&M's en mét nog een appel was het een mooi lijstje geweest. Brinta is wel een fantastisch hardloopontbijt trouwens
.
Mwoah. Beetje weinig en waarom mueslirepen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Is geworden:
O: 2 speltboterhammen met roomboter en jam, koffie
S: 5 km stevig wandelen
L: 3 mueslirepen en twee kommen tomatensoep, koffie
D: knolselderij/aardappelpuree met broccoli en twee groenteburgers, anderhalve glas rode wijn
T: kwart nog onrijpe peer, koffie, beetje yoghurt met muesli en honing
Wat vinden jullie?
Kloptquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, omdat je veel te weinig had gegeten overdag!!
dankiequote:
Omdat ik die in huis had en zin had in zoetquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mwoah. Beetje weinig en waarom mueslirepen?
Wat vind jij van jouw lijstje?
Ik ook niet. Zal ik ook echt nooit reddenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En goeie messen dus. Zo snel als jouw mister kan hakken kunnen wij niet, hoor.
Vergane glorie.quote:
alleen of met de meneer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga dit weekend weer een poging doen tot een dag niets doen! Bij voorkeur in bed.
Waarom? eet je nou nog steeds havermout als je weet dat je daar slecht op reageert?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx aurum. Vanaf 12:00 mag ik niks meer eten.
Heb mn havermout maar eens afgewogen: 25 gr. Das nog altijd bijna 200 kcals, maar ok.
Ja, op die manier weet je zeker dat je in de middag weer wat instortquote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:42 schreef _aurum_ het volgende:
Ik voel me iets beter *afklopt* dus zoveel mogelijk werk verzetten in de morgen, niemand weet hoe het in de middag gaat
Ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom? eet je nou nog steeds havermout als je weet dat je daar slecht op reageert?
Ik zou het wel fijn vinden als het alleen was. Eigenlijk. Morgen weer de hele dag op pad en na 2 dagen cursus deze week, kan ik ook wel wat alleen tijd gebruiken.quote:
Succes idd XM!quote:Trouwens succes vandaag XM!
200 calorieen voor je ontbijt? dat is toch next to nothing?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx aurum. Vanaf 12:00 mag ik niks meer eten.
Heb mn havermout maar eens afgewogen: 25 gr. Das nog altijd bijna 200 kcals, maar ok.
Je krijgt er honger van! Handig als je niks meer mag etenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerEn het biedt me misschien net een iets betere bodem dan een bakje kwark als ik vanaf 12:00 niks meer mag.
Heerlijk en nostalgisch, wel met roomboter neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:57 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ontbeten met een groot bord boekweitgruttenpap met boter en stroop.
Nee niet handig, maar ik heb de illusie dat mn lijf er wat meer aan heeft dan aan een bakje kwark. Brood vult totaal niet, dus daar heb ik ook niks aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Je krijgt er honger van! Handig als je niks meer mag eten.
Jij eet chocotoffs van 100 kcal per stuk?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heerlijk en nostalgisch, wel met roomboter neem ik aan?
Ik kijk wel op van die kcals in havermout, kan ik twee chocotOffs van eten. Zo eens afwegen hoe veel ik ervan eet. En daarna richting noorden voor een schaatstochtje op de route.
En het is nog gezond ook. Ik geef je gelijk. Je kunt ook havermout door de kwark gooien. Zo eten mijn kinderen het vaak.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerEn het biedt me misschien net een iets betere bodem dan een bakje kwark als ik vanaf 12:00 niks meer mag.
*boks!* <3quote:
Boter is boter en dus geen margarinequote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heerlijk en nostalgisch, wel met roomboter neem ik aan?
Ik kijk wel op van die kcals in havermout, kan ik twee chocotOffs van eten. Zo eens afwegen hoe veel ik ervan eet. En daarna richting noorden voor een schaatstochtje op de route.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
*boks!* <3
Gister wel balen, own ik keer in potje met Martijn, verliezen we
BoekweitgruttenpapKen nog wel boekweitpannekoeken van me oma, maar geen pap, is dat lekker?
Havermout kun je ook door kwark gooien hoor, XM
Lijkt mij ook heel vies. Door de kwark ook trouwens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:03 schreef Phaidra het volgende:
Havermout met water klinkt echt ultiem goor, eigenlijk. Maar nog nooit uitgeprobeerd, dus wie weet praat ik poep.
Boekweitgrutten kan je in de betere supermarkt gewoon kopen, staat naar het boekweitmeel, gewoon van Koopmans. Het is ongeveer zoiets als brinta, maar wel een andere smaak, die typische smaak die ook aan die pannekoeken zit. Een tikje stoffig, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
*boks!* <3
Gister wel balen, own ik keer in potje met Martijn, verliezen we
BoekweitgruttenpapKen nog wel boekweitpannekoeken van me oma, maar geen pap, is dat lekker?
Havermout kun je ook door kwark gooien hoor, XM
Ik vind het ook niks, het ziet er vooral onsmakelijk uit (grijsgrauwslijmerig). Maar ik ken aardig wat mensen die het heerlijk vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:03 schreef Phaidra het volgende:
Havermout met water klinkt echt ultiem goor, eigenlijk. Maar nog nooit uitgeprobeerd, dus wie weet praat ik poep.
Geen idee, ik lees geen verpakkingenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jij eet chocotoffs van 100 kcal per stuk?
Ik had al behanglijmassociaties jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, het ziet er vooral onsmakelijk uit (grijsgrauwslijmerig). Maar ik ken aardig wat mensen die het heerlijk vinden.
quote:
Mijn brood was niet lekker (de notenpasta wel, en ook wel vullend), waardoor ik ongeveer een uur over het opeten ervan gedaan hebquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:19 schreef Perruche het volgende:
Ik vind je lunch wel een beetje karig phaidra! Hoe gaat het trouwens met je buik en inhoud?
Wat is datquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen! Veel last van buik vandaag, niet ontbeten. Hopelijk gaat het straks iets beter en kan ik dan wat munchen
On a sidenote:
[ afbeelding ]
Mine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
llalalalalalalalal *vingers in oren stopt*quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, op die manier weet je zeker dat je in de middag weer wat instort. Iets meer uitzieken is wat verstandiger denk ik
.
XM, sterkte vandaag! En waarom havermout als je weet dat je daar trek van krijgt en je vanmiddag nuchter moet zijn?
Ooooh!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit m'n kantoor, de mist is bevroren!
Oh wat mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
maakt me niet uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg Aurum, waar moet ik je op de hoogte houden van toffe concerten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |