Ja crawl is veel sneller!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dat echt heeel erg optimistisch vind? Ik ben geen heel langzame zwemmer (maar niet zo getraind) en ik deed over 750 m. nog 25-30 min. in schoolslag. Crawlen kan ik niet, maar dat scheelt waarschijnlijk wel wat in tijd.
Ja heel irritant, alleen bij de H&M online soms..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Nallie het volgende:
Doe je dan ook 70C? Want ik kan nooit ergens fatsoenlijke bh's vinden!
*mompelt "dan maar onfatsoenlijke BH's"*quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja heel irritant, alleen bij de H&M online soms..
Ook wel bij de hunkemollerquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja heel irritant, alleen bij de H&M online soms..
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:16 schreef Jagärtrut het volgende:
het was hier gemeen koud vanmorgen. Bah, had thermo ondergoed onder mn spijkerbroek aan moeten doen. T was bijna -20!
Oh, en het meisje op de IC met het nieuwe hart is wakker, en het gaat langzamerhand steeds een beetje beter met haar...zo fijn!
Geen weekend?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:42 schreef Sjaapje het volgende:
En ik ben ook sip voor de Elfstedentocht, en dan als vlaming! Ik ben ook sip dat ik continu moet werken tot het is gedooid... Mijn schaatsen willen ook eens een luchtje scheppen
Ik moest glimlachenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Skating in the name of!
Some of those that avoid ice holes, are the same that kluun sideways
HUH!
Skating in the name of!
Fuck you I won't stamp here in Bolsward!
quote:
Oei das wel ritme gedoe ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eind volgende week hoor ik het!
Maar een maand overdag en een maand avondnacht is wel heftig werk, dus ik neig naar nee toch.
V1z, vergeet mijn lijstje nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]ben ik ook weer tevreden vandaag
Sjaapje, ben het eens wat betreft DIM, maar lijstje kan iets meer gok ik. Goed broodje met iets vettigs misstaat niet als ik het zo bekijk.
Brengt me op een idee, kan vanmiddag wel lekker volkoren pistoletje met Zeeuws spek halen
De broekjes van de hunne oplet zijn mij te groot, zelfs in maat xsquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ook wel bij de hunkemoller. Zelf vind ik die wel iets beter dan h&m. Nu zit ik op 75C (nog wel, begint bij 1 ook alweer krap te worden) en dat is alweer wat beter verkrijgbaar gelukkig.
Beterschap aurum.
Vanochtend toch maar op de fiets naar t station gegaan ipv lopen (veel te laat m'n bed uitgekomen), het viel gelukkig mee met de gladheid.
Puff, wanneer hoor je meer over je sollicitatie?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei das wel ritme gedoe ja.
[..]
V1z, vergeet mijn lijstje niet
Badkamer soppen
Als in kwark? Mag een ei ook?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
maar jij hebt altijd dingen die ik niet ken
notenpasta bijvoorbeeld
Volgens mij zit het wel in de goede richting, voor je D gok ik dat je zo rond de 30gr eiwitten zit, wel iets hoger in de KH's, maar je D (als het iets van 200gr kipfilet is) zorgt voor 60gr eiwit erbij, dus gewoon goed.
Voldoende goede vetten, voldoende fruit...
Tja,
Misschien nog wat langzame eiwitten na je S i.p.v. een T ervoor.
Ei magquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als in kwark? Mag een ei ook?
Notenpasta=biologische chocopasta gemaakt van noten
Thnx!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ei magMaar liever kwark, want caseïne
Nope, wel maandagmiddag en dinsdagmiddag 'vrij'. Lees tijd voor administratie en bijslapen...quote:
Nom! Dat heb ik gisteren ook gegeten. Vrienden keken wel raar op van zelfgemaakte tortilla's...quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Skating in the name of!
HUH!
Skating in the name of!
Je had er nog wel even een mooie Motherf***aaaaah aan mogen toevoegen vind ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Those who ride are justified, for wearing a hat! That says Unox on the sides! [ afbeelding ]
Goei bezig weer, Vik
De beweging van vandaag maakt het lijstje van gister ruimschoots goed, Q. Niet te zwaar aan tillen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:14 schreef loveli het volgende:
beterschap aurum. Puf, hoe intensief zijn die nachten? Groet vanuit skilift met stoelverwarming. Geniaal.
a 45 cent/minuut, max 22,50, heb ik niet zo'n zin in. Er staat op het track&trace scherm dat het gewoon hier bezorgd is, met mogelijk dus de handtekening van 1 van de buren. Ik heb sowieso nog niks betaald en al een formulier van Esprit binnen om melding te doen van de vermiste doos, maar ik wil kleding passen en niet euro's uitgeven aan iets dat gewoon moet kloppenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:21 schreef Ml-etje het volgende:
Post NL bellen met de vraag waar ze het achtergelaten hebben?
Thanks! Al hoop ik dat ik nog niet het labeltje 'ziek' hoef op te plakken!quote:
Weet ik, maar ik was het even vergetenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:45 schreef V1z0R het volgende:
Appeltaart is ook wel lekker hoorMix jij het trouwens met melk of met water, Vik?
Voortaan direct na je training drinken trouwens
Nou, nog niet echt ziek ziek, hoop ik. Gesnotter, hoofdpijn, algehele misèrequote:
Met hardlopen maakt het natuurlijk iets minder uit, maar tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was het even vergeten. Dronk het nog wel binnen een uur na de training trouwens
.
Mix met melk.
Bijdehandjequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
Ik geloof dat je een Jak inderdaad ook gewoon kunt melken ja, of dat lekker is voor een shake weet ik niet...
thanks! En fijn dat het beter gaat met 't meisjequote:Op donderdag 9 februari 2012 09:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk allemaal wel dropbox om je documenten te syncen over meerdere computers? Zo ja, top!
Zo nee, en je wilt het hebben, wil je via deze link je aanmelden, dan krijg ik extra ruimte:
http://db.tt/lgtMHZ5
Thanks!:)
[/spam]
naja, dat hangt er natuurlijk ook van af of je het werk tof vindt en of de knaken er naar zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eind volgende week hoor ik het!
Maar een maand overdag en een maand avondnacht is wel heftig werk, dus ik neig naar nee toch.
Knaken zijn niet beter dan nu, werk wil ik graag afwisseling tussen kort en langere zorg, alleen maar knallen is ook niet voor mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, dat hangt er natuurlijk ook van af of je het werk tof vindt en of de knaken er naar zijn
toch?
Aardbeien is goed. Behalve banaan moet ik aan de rest niet denken. Kokosquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Net een chocolade-eiwitshake gehad. Urgh. Helft weggegooid. Tot nu toe dus banaan, kokos en chocolade gehad waarvan alleen de laatste niet echt in de smaak viel. En ik denk dat nog veel meer niet in de smaak gaan vallen (cappucino, appeltaart (ja echt
, speculoos...).
Zoals in meerdere huishoudens momenteel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
Doe ik MI
Vanavond het spinnen maar afzeggen. Mr.Mo voelt zich ook belabberd, dus we hebben elkaar aangestoken en kunnen lekker samen zielig zijn
ocherm! Jullie ook!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoals in meerdere huishoudens momenteel!Jullie ook beterschap!
![]()
mjaah, je kan het voor een half jaartje/ jaar in overweging nemen als het werk uitdagend is en goed is voor je ontwikkeling/cv?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Knaken zijn niet beter dan nu, werk wil ik graag afwisseling tussen kort en langere zorg, alleen maar knallen is ook niet voor mij.
eind dit jaar maar gaan kijken naar een verzekering met een goede beugeldekking dus....quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Dus. Het goede nieuws: heb weinig last.
Het slechte nieuws: moet maandag terugkomen om het af te maken (en dan kan het wel wat vervelender worden), moet waarschijnlijk een beugel omdat m'n ondertanden m'n voortanden afslijten (maar ze had het ook over een goedkopere oplossing met spul achter mijn voortanden) en mijn verstandskies moet eruit als ik hem daar niet beter ga poetsen. Maar ik kan er amper bij. Naja, ze zei dat eea nog wel uitgesteld kon worden tot volgend kalenderjaar, aangezien ik door mijn vergoedingslimiet heen ben, maar dat ik nog niet klaar ben met m'n tanden is wel duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:30 schreef twi het volgende:
[..]
Aardbeien is goed. Behalve banaan moet ik aan de rest niet denken. Kokos
sorry, ik zeg het verkeerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu ook bij FBTO en kan nu al een module orthodontie afsluiten (maar dan kan ik er wel pas over 6 maanden gebruik van maken). Maandag overleg ik met de tandarts en dan gaan we kijken wat op dit moment de beste oplossing is. Er moet eerst ook een orthodontist naar kijken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:59 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! ben vandaag bij de bedrijfsarts geweest. hele prettige man en een prettig gesprek. wel waterlanders natuurlijk... eigenlijk bevestigde hij wat ik al wist en jullie ook: het is allemaal teveel. zijn
advies is om niet 1 ding af te stoten, maar tijdelijk minder te gaan werken en een extra vrije dag per week te hebben daardoor. morgen ga ik met de locatiedirecteur praten (de bedrijfsarts zou t in de week leggen vandaag).
spannend. voel me een beetje schuldig, ik laat straks toch kinderen en collega's barsten midden in het schooljaar, maar ja, anders laat ik straks iedereen barsten, aangezien ik recht afsteven op een burn-out...
nee, contract aanpassen. vriendje en ik moeten dus vanavond de financieën doornemen om te zien wat we gaan redden. betekent ook dat vriendje de inkomsten uit zijn tijdelijke werk (duurt even lang als mijn contractverkleining zou moeten lopen) niet meer kan gebruiken om uit zijn permanente roodstand te komen, maar moet gaan uitgeven aan ons huishouden... voel ik me ook nogal rot over...dat hij voor mij moet gaan zorgen, net nadat we zijn gaan samenwonen op basis van de financieën zoals ze waren...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
Bananenchips
[..]fijn en het advies van een BA wordt meestal niet genegeerd dus grote kans dat minder werken als tijdelijk noodzakelijk prima is.
Geeft hij dat advies als zijnde "tijdelijk minder werken met behoudt van" of " u kunt beter uw contract tijdelijk aan laten passen" ?
Jammer en je nu niet druk gaan maken over andere zaken da lost die dag minder werken niets op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, contract aanpassen. vriendje en ik moeten dus vanavond de financieën doornemen om te zien wat we gaan redden. betekent ook dat vriendje de inkomsten uit zijn tijdelijke werk (duurt even lang als mijn contractverkleining zou moeten lopen) niet meer kan gebruiken om uit zijn permanente roodstand te komen, maar moet gaan uitgeven aan ons huishouden... voel ik me ook nogal rot over...dat hij voor mij moet gaan zorgen, net nadat we zijn gaan samenwonen op basis van de financieën zoals ze waren...
overigens was het advies wel echt van nu tot de herfstvakantie naar 0,6, daarná weer naar 0,8 - en dat op papier hebben. vergt dus ook aanpassing van collega's die dus volgend schooljaar de eerste periode mijn klas zouden moeten overnemen. misschien dat we dus maar tot september doen...
Dank jequote:Op donderdag 9 februari 2012 15:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
sorry, ik zeg het verkeerdIk bedoel menzis. Ik heb een beetje een wattenhoofd, sorry
![]()
Hier heb je vast wat aan
mwah, als t met behoud van salaris was zou ik gedeeltelijk ziekgemeld moeten zijn, en dan kom je in het hele arbeidsongeschiktheidstraject. heb ik niet veel zin in. bovendien kost ik de school dan meer geld, en zie ik de kans op een vast contract slinken...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jammer en je nu niet druk gaan maken over andere zaken da lost die dag minder werken niets op.
Oeh lekker!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt:
2 volkorenboterhammen
2 hard gekookte eieren
1 appel
thee
Lunch:
Salade
2 plakken kipfilet
1plak magere kaas
2 volkoren boterhammen
1 banaan.
Diner: