Post pics van je veroveringen. Ik ruil 1 voor 1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef TJV het volgende:
Ik ga alleen voor echte Hollandsche dames.Beetje jammer als het plaatje bovenin komt te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eh mijn woorden jajong
Ga zo zalm eten niggu.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Jajong het volgende:
Eem vreten halen en dan ben ik er klaar voor.
Ik kip met rijst en groente. Iets anders eet je niet als ekte BB'er. En daarna zalm met banaan en walnoten. KANKERHARD GAANquote:
JWZquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kip met rijst en groente. Iets anders eet je niet als ekte BB'er. En daarna zalm met banaan en walnoten. KANKERHARD GAAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Ame_thyst het volgende:
- Better movement for mobs in water
oh noEn ik altijd maar in het water springen als ik niet van mobs af kom en ik bijna dood ben
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:19 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb chinees gehaald
Een keer niet koken is ook wel eens lekker
Ik merkte het net met een creeper. Kut zooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]En ik altijd maar in het water springen als ik niet van mobs af kom en ik bijna dood ben
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:19 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb chinees gehaald
Een keer niet koken is ook wel eens lekker
Ga eens verder met kleren wassen, de wasmachine heeft geen automatische piloot ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]En ik altijd maar in het water springen als ik niet van mobs af kom en ik bijna dood ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Hahahaquote:
het is fout van jou dat als negatief op te vatten.. dat is nml niet mijn doelquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
De meeste posts van jou zijn best negatief, en nu ook weer zo'n korte post
Flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga eens verder met kleren wassen, de wasmachine heeft geen automatische piloot ofzo.Goed dat je het zegt, was het bijna vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
alles behalve dat laatste is niet waarquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Je kent het Wilhelmus niet, lust geen oliebollen, kan niet schaatsen en hosselt geen chickies. Hoezo Nederlands?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alles behalve dat laatste is niet waar
en dit is wel waar:quote:Je kent het Wilhelmus niet, lust geen oliebollen, kan niet schaatsen
quote:en hosselt geen chickies.
Deze man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef Jajong het volgende:
Ik wil je overigens wel les geven in het versieren van vrouwen. For real. Maar is niet gratis. Heb al meerdere jongens aan de chick geholpen, een vriend van mij woont nu samen met een meisje waar hij mee gaat trouwen, all thanks to me. En dat is maar 1 van de vele succesverhalen. PM maar als je interesse hebt.
je moeder had ik anders geen problemen mee hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef Jajong het volgende:
Ik wil je overigens wel les geven in het versieren van vrouwen. For real. Maar is niet gratis. Heb al meerdere jongens aan de chick geholpen, een vriend van mij woont nu samen met een meisje waar hij mee gaat trouwen, all thanks to me. En dat is maar 1 van de vele succesverhalen. PM maar als je interesse hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je moeder had ik anders geen problemen mee hoor
maarja niet veel zijn er zo makkelijkNaja dan niet. Ik was serieus hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
omg caps, 24 uurs banquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:51 schreef Maisnon het volgende:
JA NOG 10 MINUTEN EN DAN HEEFT MIJN LEVEN WEER EN DOEL IK ZIT HIER AL VOLLEDIG LUIERED UP AAN EEN INFUUS VAN APPELMOES
Mooi.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef gogosweden het volgende:
over 10 min gaat onze huisbaas het halfjaarlijkse klaagrondje doen over dat het hier zo'n bende is![]()
Je hebt ervaring?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Lorrelies het volgende:
Zo moeilijk zijn vrouwen niet hoor
Als je ze eenmaal door hebt niet nee. Maar veel mannen zijn nogal dom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Lorrelies het volgende:
Zo moeilijk zijn vrouwen niet hoor
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef Maisnon het volgende:
komop iedereen dat stukje wat geclaimed is voor vics cobblemonsters volbouwen snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:56 schreef Jajong het volgende:
Waarom die slijmjurk ook weer eerder een stukje mocht claimen. Je kan veel zeggen over onze Vic maar zich ergens naar binnen likken kan ie als de beste
ik hielp mee met testen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Precies, valt hartstikke mee johquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal door hebt niet nee. Maar veel mannen zijn nogal dom.
Ghehequote:
DODGEY IS ALAAFBAASquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef gogosweden het volgende:
dat afrikaans in minecraft is precies zoals dodgey schrijft bedenk ik me net
niet bepaaldquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het is fout van jou dat als negatief op te vatten.. dat is nml niet mijn doel
jij staat erg negatief in het leven?
wtf hoe?!quote:
ik bedoel, heb je die map zelfgemaakt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dazzle capture card
ik wil een Lets Play maken van een spel
Nee, hij heeft m alleen gefilmdquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik bedoel, heb je die map zelfgemaakt?
Doe eens upvoten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef vogelkooi het volgende:
Hey die zag ik ook op reddit, LINKDUMP!!!
Voor de PS2?quote:
Nee, is een storymapquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik bedoel, heb je die map zelfgemaakt?
Welke versie draait de server op?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef Mender het volgende:
[..]
Sorry, type foutje gemaakt. Je staat er nu op
1.1quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Welke versie draait de server op?
Donequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
whitelist request bij mender.Misschien bouw ik er wel iets, maar sowieso wil ik eens rondkijken.
huh?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef tuut-chips het volgende:
Hij is trots op zijn reddit account met 2700 combined karma.
wat saai qua blocks.. (et zie er zo standaard uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef gogosweden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
crib van mij en dodgey, binnenkant is ook al bijna helemaal klaar![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:09 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Tja ik moest onderdak.
voor mij is dit heel mooi, aangezien ik normaal maar wat in een berg uithakquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wat saai qua blocks.. (et zie er zo standaard uit)
Ik zei toch dat al jouw reacties negatief waren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
wat saai qua blocks.. (et zie er zo standaard uit)
Ah fuck, ik wil wel eerst die updatequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:06 schreef MineraalWater het volgende:
De kerel die mcedit maakt wil er mee stoppen. http://www.minecraftforum(...)__5458#entry12649099
als hij de volledige source code publiceerd is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:06 schreef MineraalWater het volgende:
De kerel die mcedit maakt wil er mee stoppen. http://www.minecraftforum(...)__5458#entry12649099
stel je voor dat je het niet als negatief zou opvatten..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik zei toch dat al jouw reacties negatief waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |