abonnement Unibet Coolblue
pi_107768922




Minecraft is een sandboxgame en is gemaakt in Java, door de Zweden Notch (Markus Persson) en Jeb (Jens Bergensten) van Mojang AB. Een echt doel is er niet. Je begint in een oneindige wereld waar je hele gangenstelsels kunt bouwen, de mooiste kastelen of flatgebouwen. Je kunt er alles maken: blokje voor blokje.

Na vele testversies, is het spel officieel uitgebracht op 18 november tijdens de MineCon in Las Vegas, hoewel er alsnog telkens gratis updates beschikbaar zullen worden.

Naast singleplayer is er ook een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of anderen op het net volledig je gang kunt gaan. Tegenwoordig wordt er ook gewerkt aan een mobiele versie, genaamd Minecraft Pocket Edition en een versie voor de xbox 360.

SPOILER: Youtube
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: MENDERV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mFOK
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



SPOILER: FOK!KERS IN-GAME
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
pi_107768944
Goeie TT ^O^
pi_107769005
Wel op zijn plaats leek me. :P
pi_107769224
ik heb niets tegen drumpie, maar ik word dat promoten van stuff in de TT's onderhand wel spuugzat :')
pi_107769292
quote:
4s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef gogosweden het volgende:
ik heb niets tegen drumpie, maar ik word dat promoten van stuff in de TT's onderhand wel spuugzat :')
Dude, drumpie heeft 300 euro uitgegeven om ons plezier in Minecraft te geven. En dan ga jij janken dat hij een keer waardering ervoor krijgt.
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:23:15 #6
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107769422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Dude, drumpie heeft 300 euro uitgegeven om ons plezier in Minecraft te geven. En dan ga jij janken dat hij een keer waardering ervoor krijgt.
dit..
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_107769491
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Dude, drumpie heeft 300 euro uitgegeven om ons plezier in Minecraft te geven. En dan ga jij janken dat hij een keer waardering ervoor krijgt.
quote:
4s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:20 schreef gogosweden het volgende:
ik heb niets tegen drumpie, maar ik word dat promoten van stuff in de TT's onderhand wel spuugzat :')
pi_107769603
Lottery! Wie wilt nou geen miljonair zijn? :P

Vanaf nu kan je mee doen met de lottery! We hebben er nu nog maar eentje, misschien meer soon.

Als je een ticket wilt kopen typ je /lottery buy main aantalticketshier
Als je de commands wilt weten typ /lottery

De reward is 200 euro dacht ik, hij stop na 72 uur. Maar hij repeat zichzelf weer daarna ;)
pi_107769656
Dus iConomy is er erook?
pi_107770603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Dude, drumpie heeft 300 euro uitgegeven om ons plezier in Minecraft te geven. En dan ga jij janken dat hij een keer waardering ervoor krijgt.
Ik denk wel ietsjes meer. :P

Sowieso bedankt voor de TT. ^O^
If not now, then when.
pi_107770613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dus iConomy is er erook?
Ik haat iConomy, verpest de minecraft sfeer
pi_107770888
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:44 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik haat iConomy, verpest de minecraft sfeer
Hmm ja, ik heb ook liever iets tastbaars zoals diamonds :P
pi_107770936
Zin in morgen.

If not now, then when.
pi_107770944
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:49 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Hmm ja, ik heb ook liever iets tastbaars zoals diamonds :P
leuke UI :D
pi_107770963
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef maurisioo het volgende:

[..]

leuke ui :D
Dank je, was wel toe aan iets nieuws :P
pi_107771046
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zin in morgen.

[ afbeelding ]
Want?
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:54:50 #17
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107771157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dank je, was wel toe aan iets nieuws :P
Deep in the Caribbean.......

The Island of Melee......


_O_
pi_107771294
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Want?
JERSEY SHORE IS 1 DAG VROEGER MANG

Nee, Mender ze server gaat open toch. :P Gelijk beginnen aan mijn groothandel jwz. :7
If not now, then when.
pi_107771318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:54 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Deep in the Caribbean.......

The Island of Melee......


_O_
Mêlée Island™ om het volledig in stijl te houden :P
pi_107771387
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

JERSEY SHORE IS 1 DAG VROEGER MANG

Nee, Mender ze server gaat open toch. :P Gelijk beginnen aan mijn groothandel jwz. :7
oei en ik wilde nog een winkeltje beginnen.

je krijgt concurrentie!
pi_107771579
het eerste wat ik ga doen als ik online kom is zo hard jizzen dat de hele spawn onder de witte bende komt ... :D

(dat gesprekje van mij en mender op de server toen :P )
pi_107771763
Tsja, ikzelf loop in een straal van 700 blocks rond de spawn en zoek een locatie voor het stadje. Wanneer gevonden, bouw ik daar ergens een basis.
pi_107771820
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ikzelf loop in een straal van 700 blocks rond de spawn en zoek een locatie voor het stadje. Wanneer gevonden, bouw ik daar ergens een basis.
700 maar, dat is vrij dichtbij. Ik zoek zelf denk ik een redelijk groot stuk land of eiland op aan het water. :P Dan heb ik ook geen gezeur over uitbreiding!
pi_107771842
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef maurisioo het volgende:

[..]

oei en ik wilde nog een winkeltje beginnen.

je krijgt concurrentie!
Bring it on bitch.

Uiteindelijk zit ik zo:

If not now, then when.
pi_107771864
ik ben op mfok bijna 2000 blocks van de spawn aan het bouwen,, ook een stad idee, zelfde soort als dat van jou plan :P
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_107771874
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bring it on bitch. [ afbeelding ][ afbeelding ]

Uiteindelijk zit ik zo:

[ afbeelding ]
en ik zo 10.gif gna gna!
pi_107771940
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:07 schreef maurisioo het volgende:

[..]

en ik zo [ afbeelding ] gna gna!
:D :D :D
If not now, then when.
pi_107771951
IP!

Vanaf nu kan je onze server joinen via:

mc.mfok.nl:25597

Bedankt voor de hulp Cees ;)
pi_107772130
De afgelopen dagen op SP maar is in detail industrialcraft gespeeld. Voegt eigenlijk best wel een hele leuke dimensie toe aan het spel. Lijkt me best leuk dat is op een SMP server te hebben, maar dat is helaas wss zeer moeilijk met plugins :P
pi_107772162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:11 schreef Timwonnacott het volgende:
De afgelopen dagen op SP maar is in detail industrialcraft gespeeld. Voegt eigenlijk best wel een hele leuke dimensie toe aan het spel. Lijkt me best leuk dat is op een SMP server te hebben, maar dat is helaas wss zeer moeilijk met plugins :P
Als het een mod is werkt het niet zonder aparte user clients iig.
If not now, then when.
pi_107772261
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als het een mod is werkt het niet zonder aparte user clients iig.
Die Better than Wolves mod lijkt me wel vet in smp :D

maar daar is geen multiplayer versie voor :{
pi_107772316
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

700 maar, dat is vrij dichtbij. Ik zoek zelf denk ik een redelijk groot stuk land of eiland op aan het water. :P Dan heb ik ook geen gezeur over uitbreiding!
Je hebt helemaal gelijk, ik was even in de war met de afmetingen van het geheel :P

300-400*200-250 voor de stad, maar aan alle kanten moeten een aantal boerderijtjes en een grote mijnschacht komen. Dat zijn allemaal maar de puntjes op de i, maar ik wil er inderdaad ruimte voor hebben, dus een stuk van 700x500, qua afstand toch wel minimaal 1200-1500 van de spawn af.
pi_107772518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:14 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Die Better than Wolves mod lijkt me wel vet in smp :D
Ja dat is op zich vergelijkbaar met IC, maar dan een andere insteek. Veel van die mods die endgame groter maken zijn wel vet. Thaumcraft is ook zo iets, maar dan met magie.
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:27:24 #34
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107772996
Lolwut?!

De mobiele versie van Fok! is mede mogelijk gemaakt door crewleden GlowMouse, Breuls en de vaste bezoekers in BUG MissBliss, iBenny, marcel-o, CantFazeMe, Yuri_Boyka, Tiemie, Chowi, Dirkh, Ynske en Kris Ankerneus. Dank jullie wel!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_107773005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:18 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja dat is op zich vergelijkbaar met IC, maar dan een andere insteek. Veel van die mods die endgame groter maken zijn wel vet. Thaumcraft is ook zo iets, maar dan met magie.
Ja klopt, maar better than wolves geeft je ook echt veel voordelen, zoals halve planks en wol slabs. :)
Weet niet of dat echt zo bij IC is? iig lijken beide mods me wel leuk. :)
pi_107773150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ja klopt, maar better than wolves geeft je ook echt veel voordelen, zoals halve planks en wol slabs. :)
Weet niet of dat echt zo bij IC is? iig lijken beide mods me wel leuk. :)
Nee klopt, halve planks etc heb je niet. IC heeft vooral veel nieuwe tools armour en een hoop nieuwe apparaten om het allemaal te maken. Echt iets decoratiefs is er niet, al kan je wel een huisbouwen van construction foam en dat schilderen..
pi_107773163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef bobbernaut het volgende:
Lolwut?!

De mobiele versie van Fok! is mede mogelijk gemaakt door crewleden GlowMouse, Breuls en de vaste bezoekers in BUG MissBliss, iBenny, marcel-o, CantFazeMe, Yuri_Boyka, Tiemie, Chowi, Dirkh, Ynske en Kris Ankerneus. Dank jullie wel!
:P
If not now, then when.
pi_107773223
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

:P
lol heb jij daaraan meegewerkt? :P
in dat geval mag je wel even veranderen dat je bij mijn actieve topics de vorige pagina's kunt bekijken ~O>
pi_107773532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef maurisioo het volgende:

[..]

lol heb jij daaraan meegewerkt? :P
in dat geval mag je wel even veranderen dat je bij mijn actieve topics de vorige pagina's kunt bekijken ~O>
Haha, ja ik werkte mee in de startfase tot release op het gebied van ideeën/suggesties en bugs, maar nu allang niet meer.
If not now, then when.
pi_107773562
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, ja ik werkte mee in de startfase tot release op het gebied van ideeën/suggesties en bugs, maar nu allang niet meer.
ah wel vet :P
pi_107773938
net op een vriends server de economie doen kantelen hehe
pi_107774641
Heb net een hele gave en goede adventuremap gespeeld. Misschien kennen jullie 'm al wel, 'The Tourist' is het :D
Serieus, echt aan te raden, heb nog nooit zo'n geweldige map gespeeld :P

Je strandt in Parijs vlakbij de Sacre Coeur en moet eerst bordjes volgen, waarna je binnenin een hoop gaat beleven :Y

Zoek het en speel het als je van een beetje uitdaging en raadseltjes houdt :D Daarbij zitten er echt hele mooie redstone kunstwerken in en is de map ook heel mooi gemaakt :Y
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107774950
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:55 schreef Lorrelies het volgende:
Heb net een hele gave en goede adventuremap gespeeld. Misschien kennen jullie 'm al wel, 'The Tourist' is het :D
Serieus, echt aan te raden, heb nog nooit zo'n geweldige map gespeeld :P

Je strandt in Parijs vlakbij de Sacre Coeur en moet eerst bordjes volgen, waarna je binnenin een hoop gaat beleven :Y

Zoek het en speel het als je van een beetje uitdaging en raadseltjes houdt :D Daarbij zitten er echt hele mooie redstone kunstwerken in en is de map ook heel mooi gemaakt :Y
Toevallig vandaag het eerste stuk van the yogscast gezien daar over (zag er wel vet uit gemaakt)
Every war is different, every war is the same.
pi_107775091
Gewoon de film kijken, dan ben je sneller klaar toch :P

pi_107775136
Die Jolie blijft toch ook wel geil he.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107775227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:01 schreef dekkered het volgende:

[..]

Toevallig vandaag het eerste stuk van the yogscast gezien daar over (zag er wel vet uit gemaakt)
Ja het was echt heel nice :D
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107775802
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:05 schreef TJV het volgende:
Die Jolie blijft toch ook wel geil he.

[ afbeelding ]
Er is hoop voor je, er is een aardige look-a-like.

If not now, then when.
pi_107775900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Er is hoop voor je, er is een aardige look-a-like.

Ik heb het niet zo op chineze namaak.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107775957
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Er is hoop voor je, er is een aardige look-a-like.

Ze heeft zelfs precies dezelfde tattoo laten zetten op dezelfde plek.. Hoezo geen eigen identiteit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107776119
In het vorige topic was de vraag gesteld of iemand (we) een artikeltje over MC voor de gamers sectie wilde schrijven. Ik heb mezelf min of meer naar de voorgrond geschoven een aangeboden die te willen schrijven, uiteraard met jullie medewerking.
Het is de bedoeling dat het een soort review wordt met een Fok!-sausje eroverheen en dus ook sterk gericht op wat wij als community doen binnen MC. Omdat het wel de bedoeling is dat het een enig sinds leuk stukje wordt doen we gewoon net alsof de laatste paar topics over de bloemetjes en bijtjes gingen :P

Het is de bedoeling dat het zo'n 1000-1500 woorden wordt ondersteund door plaatjes vanuit de fok!servers en onze bezigheden daarbinnen. En daarvoor heb ik ten eerste een stel mooie plaatjes nodig. Daarom al meteen een vraag aan jullie, mochten jullie mooie plaatjes van de events hebben, post ze aub!

In de komende paar dagen zal ik een eerste versie neerkwakken op het forum, (server neutraal geschreven ;) ) waar ik graag jullie input op zou willen.

Mocht je nou voor die tijd iets weten wat er echt in moet komen te staan, laat het dan vooral weten.
pi_107776360
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Timwonnacott het volgende:
In het vorige topic was de vraag gesteld of iemand (we) een artikeltje over MC voor de gamers sectie wilde schrijven. Ik heb mezelf min of meer naar de voorgrond geschoven een aangeboden die te willen schrijven, uiteraard met jullie medewerking.
Het is de bedoeling dat het een soort review wordt met een Fok!-sausje eroverheen en dus ook sterk gericht op wat wij als community doen binnen MC. Omdat het wel de bedoeling is dat het een enig sinds leuk stukje wordt doen we gewoon net alsof de laatste paar topics over de bloemetjes en bijtjes gingen :P

Het is de bedoeling dat het zo'n 1000-1500 woorden wordt ondersteund door plaatjes vanuit de fok!servers en onze bezigheden daarbinnen. En daarvoor heb ik ten eerste een stel mooie plaatjes nodig. Daarom al meteen een vraag aan jullie, mochten jullie mooie plaatjes van de events hebben, post ze aub!

In de komende paar dagen zal ik een eerste versie neerkwakken op het forum, (server neutraal geschreven ;) ) waar ik graag jullie input op zou willen.

Mocht je nou voor die tijd iets weten wat er echt in moet komen te staan, laat het dan vooral weten.
ik denk dat ondanks je grotendeels wel neutraal moet schrijven je wel moet vermelden dat er 2 verschillende servers zijn/komen en daarom misschien ook beter nog een weekje/2 weken kunt wachten zodat er van beide servers ook een goede impressie gegeven kan worden. Just my 2 penny's
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_107776490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:32 schreef Lordmagic het volgende:

[..]

ik denk dat ondanks je grotendeels wel neutraal moet schrijven je wel moet vermelden dat er 2 verschillende servers zijn/komen en daarom misschien ook beter nog een weekje/2 weken kunt wachten zodat er van beide servers ook een goede impressie gegeven kan worden. Just my 2 penny's
Het gaat wss toch om alle servers in het algemeen?
pi_107776525
ja het gaat over minecraft en de fokmc comunity, ondanks dat we wel als 1 comunity op het forum zitten hebben we er in de praktijk natuurlijk 2 draaien
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_107776615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:36 schreef Lordmagic het volgende:
ja het gaat over minecraft en de fokmc comunity, ondanks dat we wel als 1 comunity op het forum zitten hebben we er in de praktijk natuurlijk 2 draaien
Maar we hebben al vele servers gehad, en naast elkaar, dus daar kan wel over verteld worden.
pi_107776640
ik draai nog niet zo lang mee vandaar dat ik hier zelf aan dacht, stukje reclame voor fokmc maken, maarja zou niet weten hoe je dan over 2 verschillende servers moet schrijven en verschil uit zou moeten leggen :P
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
pi_107776786
Hmm, ik begrijp wat je bedoelt, maar het was niet zo zeer de bedoeling een beschrijving van de verschillende servers te geven, maar meer de algemene activiteiten binnen de community in zijn geheel.
Die zijn ondanks dat we op verschillende servers zitten toch vrij algemeen. Denk daarbij aan het ontstaan van een stadje rondom het spawnpoint, events (waarbij in het verleden toch ook vaak overlap was tussen servers) en gezamelijke projecten. Daarbij kan je zeker voorbeelden gebruiken uit beide servers, maar ik reken beide servers niet als aparte communties.
pi_107776788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef Lordmagic het volgende:
ik draai nog niet zo lang mee vandaar dat ik hier zelf aan dacht, stukje reclame voor fokmc maken, maarja zou niet weten hoe je dan over 2 verschillende servers moet schrijven en verschil uit zou moeten leggen :P
Een eeuwige strijd tussen de servers! Kies je kant en maak deel uit van het gevecht!
pi_107776836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Hmm, ik begrijp wat je bedoelt, maar het was niet zo zeer de bedoeling een beschrijving van de verschillende servers te geven, maar meer de algemene activiteiten binnen de community in zijn geheel.
Die zijn ondanks dat we op verschillende servers zitten toch vrij algemeen. Denk daarbij aan het ontstaan van een stadje rondom het spawnpoint, events (waarbij in het verleden toch ook vaak overlap was tussen servers) en gezamelijke projecten. Daarbij kan je zeker voorbeelden gebruiken uit beide servers, maar ik reken beide servers niet als aparte communties.
Noem wel dat Ctje de eerste server startte :D
pi_107776855
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:47 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Noem wel dat Ctje de eerste server starte :D
Aye dat is wel een goeie, wat meer info daarover is wel welkom die is namelijk voor mijn Fok MC tijd :P
  woensdag 8 februari 2012 @ 23:50:31 #60
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107776904
Ik zal zo ff wat screens uploaden :)
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107776923
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Een eeuwige strijd tussen de servers! Kies je kant en maak deel uit van het gevecht!
of blijf neutraal en meldt dat er een MCserver fok-oorlog plaatsvindt :+
pi_107777104
Ik snap er niets meer van,

Mijn poort staat open op 25565 (TCP). voor de persoon zijn IP adres, daarnaast heb ik Windows Firewall/Norton volledig uitgezet. En zelfs toen kreeg ik timeouts.

De ene heeft wel versie 1.0 en ik had 1.1 kan dat connectie time out geven?

Ik heb alles afgezocht. maar kom iedere keer er op neer dat mijn poort niet open zou staan. Maar dit heb ik meerdere malen getest en is dus wel het geval.

Iemand sugesties
pi_107777174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik snap er niets meer van,

Mijn poort staat open op 25565 (TCP). voor de persoon zijn IP adres, daarnaast heb ik Windows Firewall/Norton volledig uitgezet. En zelfs toen kreeg ik timeouts.

De ene heeft wel versie 1.0 en ik had 1.1 kan dat connectie time out geven?

Ik heb alles afgezocht. maar kom iedere keer er op neer dat mijn poort niet open zou staan. Maar dit heb ik meerdere malen getest en is dus wel het geval.

Iemand sugesties
Ja, je kan niet met een 1.0 versie inloggen op een 1.1 server.
pi_107777198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:01 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja, je kan niet met een 1.0 versie inloggen op een 1.1 server.
Ok , maar kun je dan connection time out krijgen? Want hij zit te wachten op mod die er nog niet is voor 1.1. Dan zou je toch gewoon een versie melding moeten krijgen ?
pi_107777280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ok , maar kun je dan connection time out krijgen? Want hij zit te wachten op mod die er nog niet is voor 1.1. Dan zou je toch gewoon een versie melding moeten krijgen ?
In mijn ervaring is Minecraft vrij vaag met hun foutmeldingen. Maar ongeacht welke melding je krijgt is het zinloos om te proberen met een 1.0 versie op een 1.1 in te loggen.
pi_107777289
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik snap er niets meer van,

Mijn poort staat open op 25565 (TCP). voor de persoon zijn IP adres, daarnaast heb ik Windows Firewall/Norton volledig uitgezet. En zelfs toen kreeg ik timeouts.

De ene heeft wel versie 1.0 en ik had 1.1 kan dat connectie time out geven?

Ik heb alles afgezocht. maar kom iedere keer er op neer dat mijn poort niet open zou staan. Maar dit heb ik meerdere malen getest en is dus wel het geval.

Iemand sugesties
euhmmm
heb je een ip restrictie gezet of gewoon verkeerde IP adres ingevuld?
pi_107777328
Best wel triest hoeveel zin ik in morgen heb :'). Denk dat ik gewoon thuis blijf van trainen om te gamen hahaha
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107777349
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:07 schreef Jajong het volgende:
Best wel triest hoeveel zin ik in morgen heb :'). Denk dat ik gewoon thuis blijf van trainen om te gamen hahaha
whut :D
If not now, then when.
pi_107777373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Aye dat is wel een goeie, wat meer info daarover is wel welkom die is namelijk voor mijn Fok MC tijd :P
Ik weet niet of informatie over de servers gewild is? Ik weet niet of dat namelijk mensen boeit.

Denk eerder aan MC zelf met wat kleine info over de community en dan een grappig draai aan het verhaal geven.
If not now, then when.
pi_107777425
Whaa kut mc
pi_107777444
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet niet of informatie over de servers gewild is? Ik weet niet of dat namelijk mensen boeit.

Denk eerder aan MC zelf met wat kleine info over de community en dan een grappig draai aan het verhaal geven.
Mwa, het begin van de community is toch wel geinig om te noemen, hoe lang geleden het is etc.
pi_107777760
Ben wel blij dat die morgen komt, kreeg net te horen dat ik vrijdagavond uit eten ben :P Wat een mazzel.
pi_107778418
wat komt er morgen?
pi_107778423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:55 schreef mschol het volgende:
wat komt er morgen?
Mender ze server opening om 19:00. Be there.
If not now, then when.
pi_107778567
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mender ze server opening om 19:00. Be there.
oh.. oke
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:39:01 #76
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107778990
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef Timwonnacott het volgende:
In het vorige topic was de vraag gesteld of iemand (we) een artikeltje over MC voor de gamers sectie wilde schrijven. Ik heb mezelf min of meer naar de voorgrond geschoven een aangeboden die te willen schrijven, uiteraard met jullie medewerking.
Het is de bedoeling dat het een soort review wordt met een Fok!-sausje eroverheen en dus ook sterk gericht op wat wij als community doen binnen MC. Omdat het wel de bedoeling is dat het een enig sinds leuk stukje wordt doen we gewoon net alsof de laatste paar topics over de bloemetjes en bijtjes gingen :P

Het is de bedoeling dat het zo'n 1000-1500 woorden wordt ondersteund door plaatjes vanuit de fok!servers en onze bezigheden daarbinnen. En daarvoor heb ik ten eerste een stel mooie plaatjes nodig. Daarom al meteen een vraag aan jullie, mochten jullie mooie plaatjes van de events hebben, post ze aub!

In de komende paar dagen zal ik een eerste versie neerkwakken op het forum, (server neutraal geschreven ;) ) waar ik graag jullie input op zou willen.

Mocht je nou voor die tijd iets weten wat er echt in moet komen te staan, laat het dan vooral weten.
Om vast maar even een duid in het zakje te doen:

Niet om me eigen filmpjes te promoten ofzo. Je moet er zoiezo ook niet naar linken of whatever.
Maar:


Een oud filmpje van mij. Maar het geeft een beetje weer hoe de community z'n tijd doorbrengt in mc.

Bijvoorbeeld bij 2:28:

Ik ben lekker aan het minen in me mijn. Zegt appelvla (eirebal :P) dat er een bos ik de fik staat. Dus ik er naar toe tpen, helpen met blussen. De schade was alleen wat bomen die verbrand waren. Dus die bomen maar omgehakt. Toen besloot appelvla een heel gedeelde van die berg (waar de bomen op stonden) weg te halen om plaats te maken voor een grachtenstraat. Een leuk project waar we uiteindelijk met een man of 3 / 4 aan mee hielpen. Dus toen graven, graven, graven. Gracht maken, water plaatsen, plots maken, huisjes maken. En zo ben je weer 1 of 2 dagen verder. :P

Het is heel vaak dat van het een het andere komt. Zo zijn er tal van voorbeelden / verhaaltjes. Er komt er nu niet specifiek eentje in me op die mischien leuk is voor het artikel.

Mischien dat iemand anders wel een leuk voorbeeldje/verhaal heeft voor in het artikel?

Dit was even wat in me opkwam. Ik zal binnenkort waarschijnlijk wel nog wat meer ideen/verhalen/info posten. Ik zal binnenkort ook eens in mijn screenshot archief duiken.
pi_107779131
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:39 schreef Mender het volgende:

[..]

Om vast maar even een duid in het zakje te doen:

Niet om me eigen filmpjes te promoten ofzo. Je moet er zoiezo ook niet naar linken of whatever.
Maar:


Een oud filmpje van mij. Maar het geeft een beetje weer hoe de community z'n tijd doorbrengt in mc.

Bijvoorbeeld bij 2:28:

Ik ben lekker aan het minen in me mijn. Zegt appelvla (eirebal :P) dat er een bos ik de fik staat. Dus ik er naar toe tpen, helpen met blussen. De schade was alleen wat bomen die verbrand waren. Dus die bomen maar omgehakt. Toen besloot appelvla een heel gedeelde van die berg (waar de bomen op stonden) weg te halen om plaats te maken voor een grachtenstraat. Een leuk project waar we uiteindelijk met een man of 3 / 4 aan mee hielpen. Dus toen graven, graven, graven. Gracht maken, water plaatsen, plots maken, huisjes maken. En zo ben je weer 1 of 2 dagen verder. :P

Het is heel vaak dat van het een het andere komt. Zo zijn er tal van voorbeelden / verhaaltjes. Er komt er nu niet specifiek eentje in me op die mischien leuk is voor het artikel.

Mischien dat iemand anders wel een leuk voorbeeldje/verhaal heeft voor in het artikel?

Dit was even wat in me opkwam. Ik zal binnenkort waarschijnlijk wel nog wat meer ideen/verhalen/info posten. Ik zal binnenkort ook eens in mijn screenshot archief duiken.
Dat zijn inderdaad de goeie soort verhalen ^O^ Van die natuurlijke bosbranden door onhandige genereerde lava waren vroeger ook wel tof.
  donderdag 9 februari 2012 @ 01:56:39 #78
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107779159
Alvast een paar leuke screenshots die ik nog heb

*O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later mischien meer :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 07:30:47 #79
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107779858
Site heb jij mn schaapjes geschoren?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 9 februari 2012 @ 07:41:56 #80
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107779931
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 07:30 schreef bobbernaut het volgende:
Site heb jij mn schaapjes geschoren?
Hehe, ik wou met ze fokken, maar was mijn graan vergeten :D.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107780144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:56 schreef Mender het volgende:
Alvast een paar leuke screenshots die ik nog heb

*O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later mischien meer :)
Mooie screens, zal ook eens kijken of ik nog wat heb. :)
pi_107780479
Paar screenshots, komen wss nog wat bij, heb zoveel screens. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107780560
Haha piekartz en berend dacht ik die hierbij waren? _O-



pi_107780595
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, meer leuke heb ik niet meer :P
pi_107780938
Een minimap om te cheaten? :P
pi_107780958
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef Ceees2 het volgende:
Een minimap om te cheaten? :P
Krijg ik nu een ban? :@

haha je zag toch niks op minimap :P
pi_107781019
Misschien moest je een grotere. Maar je kan toch ook zon map die alle chunks die om je heen geladen zijn laat zien?
pi_107781023
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 08:42 schreef maurisioo het volgende:
Haha piekartz en berend dacht ik die hierbij waren? _O-

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Oja, onze poging om opnieuw te beginnen met survivallen waarna ik na 10 minuten een diamond pickaxe had. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107781058
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:47 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Noem wel dat Ctje de eerste server startte :D
De goeie ouwe tijd O+
Ik kan me nog de eerste keer herinneren dat ik op die server begon, met die huge lelijke lavatoren. Volgens mij ben ik daar toen ook een stukje verder met Parijs begonnen :)

Had Ctje niet ook een filmpje van zijn server op het eind? of is dat die hierboven geplaatste.
In the coolest little capital of the world
pi_107782004
ik bedenk me net dat vanavond om precies 19.00 de huisbaas hierheenkomt om stuff te bespreken met alle inwonenden hiero.

NET WANNEER DE SERVER START :'(
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:59:31 #91
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107782060
Ik bouw wel een dirt huisje voor je Vic! :P .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107782070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:14 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

De goeie ouwe tijd O+
Ik kan me nog de eerste keer herinneren dat ik op die server begon, met die huge lelijke lavatoren. Volgens mij ben ik daar toen ook een stukje verder met Parijs begonnen :)

Had Ctje niet ook een filmpje van zijn server op het eind? of is dat die hierboven geplaatste.
Die lelijke cobblegebouwen ook :') :P

Hij had idd een filmpje gemaakt van de server. :P
pi_107782086
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:59 schreef Sitethief het volgende:
Ik bouw wel een dirt huisje voor je Vic! :P .
mender is zo aarig geweest om me tijdens de testperiode al een stukje te laten afbakenen. dus dat komt opzich wel goed :7

toch bedankt site :D
pi_107787103
Ohhh spannond jongons.. ZO SPANNOND.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107787436
Vandaag minecraft PE update en gewone update *O*

Edit: gewone update is al uit :P

quote:
This week's Snapshot is out for testing! What cool features have been added this go-around? Let's take a look:


Many minor bug fixes and tweaks
Doors have been changed to properly detect if they are open or closed. Double doors in existing maps will need to be updated
Villagers will move indoors during night and rain, and socialize with each other
Zombies will break down wooden doors on hard difficulty
Added cat sounds
Better movement for mobs in water
Added rare mob item drops


Are you ready to defend your newly interactive villagers from door-destroying zombies? Get your Snapshot downloads in the links below!

12w06a Client

12w06a Server

We will be examining some of these changes in greater detail, but in the meantime, we have the following to consider - how are your villagers behaving with this update? How awesome is it to have working double-doors? What sort of rare items do mobs drop? Let us know about it!
pi_107787485
Rare mob items drops? Oehhhhh wat zal dat zijnnn even speuren
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107787517
quote:
Zombies sometimes drop armor and tools, Skeles can drop bows! :D

might be annoying for xp grinders though....

[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107787941
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:49 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik kreeg net wel een iron shovel, na het killen van 100 zombies.

edit: vind je ineens 2 dungeons naast elkaar

  donderdag 9 februari 2012 @ 13:08:16 #99
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107788191
quote:
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107788214
Meer zee dan land :P
pi_107788430
wtf nu ook alweer 3 spiderjockeys gezien, en een jaar geleden was je blij als je er een tegenkwam. :')
pi_107788444
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:55 schreef Lorrelies het volgende:
Heb net een hele gave en goede adventuremap gespeeld. Misschien kennen jullie 'm al wel, 'The Tourist' is het :D
Serieus, echt aan te raden, heb nog nooit zo'n geweldige map gespeeld :P

Je strandt in Parijs vlakbij de Sacre Coeur en moet eerst bordjes volgen, waarna je binnenin een hoop gaat beleven :Y

Zoek het en speel het als je van een beetje uitdaging en raadseltjes houdt :D Daarbij zitten er echt hele mooie redstone kunstwerken in en is de map ook heel mooi gemaakt :Y
linkje?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Gewoon de film kijken, dan ben je sneller klaar toch :P

Film viel tegen :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:19:43 #104
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107788503
Quote van MC Snapshot
quote:
Villagers will move indoors during night and rain, and socialize with each other
Vind ik zelf wel belangrijk voor wat meer normaal leven in de wereld.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_107788573


The fuck. :')
pi_107788597
Even alle filmpjes over de FOK! servers opgezocht :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand er meer weet te vinden, zou je het dan even kunnen zeggen? Ben wel benieuwd eigenlijk :P
pi_107789180
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107789203
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef maurisioo het volgende:
Even alle filmpjes over de FOK! servers opgezocht :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand er meer weet te vinden, zou je het dan even kunnen zeggen? Ben wel benieuwd eigenlijk :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107789234
lol villagers worden nu aangevallen door monsters :P

pi_107789251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah mooi bedankt
pi_107789287
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef maurisioo het volgende:
lol villagers worden nu aangevallen door monsters :P

[ link | afbeelding ]
Ach gut :o
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107789292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Meer zee dan land :P
Eens, misschien niet helemaal ideaal als spawn locatie
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107789343
Ik vind het wel cool. Die rivier kan je leuke dingen mee doen, en ik ga sowieso toch kapot ver weg zitten voor mijn basis, maar dit eiland ga ik ook sowieso een cool huis bouwen ergens :).
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107789350
We gaan toch niet allemaal zó dicht op elkaar zitten?

Ik moet zeggen, zo klein is het niet.

En die rivier, trek die door en maak er havens enzo aan :P
pi_107789380
Gatverdamme spuitelf met je kutrivier.
pi_107789384
Ziet er zeker goed uit, maar ik bedoel we kunnen niet zo'n stad bouwen als bij drumpie :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107789441
Daar was ik anders toch niet zo weg van, met al die lelijke kutflats (no offence, flattenbouwers) en onpraktisch getrokken wegen.

Dit hoeft toch helemaal niet volgebouwd te worden?
pi_107789466
Ik vind dat iedereen een bescheiden huis op dit eiland moet hebben, en het 'echte' superhuisawesomegalore gewoon ver weg.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107789474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar was ik anders toch niet zo weg van, met al die lelijke kutflats (no offence, flattenbouwers) en onpraktisch getrokken wegen.

Dit hoeft toch helemaal niet volgebouwd te worden?
wel bouwen, maar ruimer opzetten. (tuinen met hekken e.a ongein :)

beetje een suburb idee.. dus ook geen echte hoogbouw..
pi_107789540
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:46 schreef Jajong het volgende:
Ik vind dat iedereen een bescheiden huis op dit eiland moet hebben, en het 'echte' superhuisawesomegalore gewoon ver weg.
dit :P

Op drumpie's server werden er ook gelijk enorme huizen gebouwd :P
pi_107789613
Ideale server (in mijn ogen) is iets zoals de Mindcrack server. Is een server waar alleen LPers op zitten. (Etho, docm77, Guude, BDoubleO etc etc.)
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107789641
quote:
Map is wel nice, vrij plat, maakt makkelijker om te bouwen :P
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107789643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:48 schreef maurisioo het volgende:

[..]

dit :P

Op drumpie's server werden er ook gelijk enorme huizen gebouwd :P
Niet haten op mijn huis :{w Die stad was gewoon organisch gegroeid zoals een echte stad beaamt. Maar daar is hier weinig ruimte voor, dat is wel jammer
pi_107789678
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:51 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Niet haten op mijn huis :{w Die stad was gewoon organisch gegroeid zoals een echte stad beaamt. Maar daar is hier weinig ruimte voor, dat is wel jammer
Nee jouw huis niet hoor :P
Maar iemand had voor mijn bescheiden huisje een megagebouw geplaatst
pi_107789712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Nee jouw huis niet hoor :P
Maar iemand had voor mijn bescheiden huisje een megagebouw geplaatst
Het tettenpaleis?
pi_107789744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Het tettenpaleis?
Nee, geen idee meer van wie dat was, maar had iig op het laatst allemaal kippen daar
pi_107789845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Het tettenpaleis?
liek a bows
pi_107789909
Geef iedereen gewoon een blok van 50x50x50 (ofzo) en klaar. Minimaal 10 blocks er tussen en klaar.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107790133
Beter gaat niemand vijftig hoog bouwen hoor, dat is best wel hoog. Een mooi uitzicht krijg je er niet mee.
pi_107790409
Ik wel, mijn toren :P Weet alleen nog niet waar
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107790567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beter gaat niemand vijftig hoog bouwen hoor, dat is best wel hoog. Een mooi uitzicht krijg je er niet mee.
Ik zeg toch ook 'ofzo'
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107790902
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik wel, mijn toren :P Weet alleen nog niet waar
wordt vast een lelijke toren :+
pi_107790944
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:31 schreef mschol het volgende:

[..]

wordt vast een lelijke toren :+
:P Zo aardig, kom jij ook weer een huisje bouwen?
pi_107791027
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:31 schreef mschol het volgende:

[..]

wordt vast een lelijke toren :+
Er zijn goeie trollen en er zijn slechte trollen.
Jij kan er geen klap van ^O^
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107791030
quote:
3s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:19 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook 'ofzo'
Maximaal vijfentwintig hoog imho, 25 blocks verschil is niet echt 'ofzo' :P

Maar goed, er zijn natuurlijk ook mensen die hoog en mooi kunnen bouwen, die moeten naar mijn mening gewoon hoog mogen bouwen.

Ach, we zien wel wat er gaat komen.
pi_107791084
ik snap t hele idee van "mooi" bouwen niet zo. Je bouwt toch voor jezelf of niet dan?
pi_107791174
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef gogosweden het volgende:
ik snap t hele idee van "mooi" bouwen niet zo. Je bouwt toch voor jezelf of niet dan?
:') het oog wilt ook wat. In veel echte steden mag je ook geen huis neerkwakken wat niet voldoet aan hun 'stadsbeeld'. Wanneer je samen bent zien mensen nou eenmaal liever een mooi huis dan een lelijk huis.
pi_107791183
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef gogosweden het volgende:
ik snap t hele idee van "mooi" bouwen niet zo. Je bouwt toch voor jezelf of niet dan?
Ga dan SSP spelen als je geen rekening met anderen wilt houden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107791267
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Er zijn goeie trollen en er zijn slechte trollen.
Jij kan er geen klap van ^O^
Dude...
pi_107791401
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ga dan SSP spelen als je geen rekening met anderen wilt houden.
QFT
Fear is the grease of society.
pi_107791509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

:') het oog wilt ook wat. In veel echte steden mag je ook geen huis neerkwakken wat niet voldoet aan hun 'stadsbeeld'. Wanneer je samen bent zien mensen nou eenmaal liever een mooi huis dan een lelijk huis.
ja, ok tot zover snap ik het wel. Maar als ik een block of 400 van de spawn zit en ik bouw lekker waar ik zin in heb. En na een paar maanden groeit de stad naar mij toe en mensen vinden het "lelijk". Dan zou je toch ook denken ja fuck jou?
pi_107791550
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef gogosweden het volgende:
ik snap t hele idee van "mooi" bouwen niet zo. Je bouwt toch voor jezelf of niet dan?
Dat heeft te maken met een, nu komt het, 'Bestemmingsplan'. Daarin staat dat je niet mag bouwen wat je wilt, waar je het wilt, omdat o.a. het stadsbeeld bedreigt wordt.

Als je cobbletorens wilt maken, dan niet bij spawn. Daar lijkt het me een goede regel dat de gebouwen niet te hoog en te groot worden, een rustieke omgeving met bescheiden huisjes en villaatjes is veel mooier.
pi_107791697
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:32 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

:P Zo aardig, kom jij ook weer een huisje bouwen?
geen idee
pi_107791699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met een, nu komt het, 'Bestemmingsplan'. Daarin staat dat je niet mag bouwen wat je wilt, waar je het wilt, omdat o.a. het stadsbeeld bedreigt wordt.

Als je cobbletorens wilt maken, dan niet bij spawn. Daar lijkt het me een goede regel dat de gebouwen niet te hoog en te groot worden, een rustieke omgeving met bescheiden huisjes en villaatjes is veel mooier.
Lees die post boven je eens en antwoord dan op die vraag. Jij hebt trouwens wel gelijk met wat je nu zegt
pi_107791730
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja, ok tot zover snap ik het wel. Maar als ik een block of 400 van de spawn zit en ik bouw lekker waar ik zin in heb. En na een paar maanden groeit de stad naar mij toe en mensen vinden het "lelijk". Dan zou je toch ook denken ja fuck jou?
Dat is wat anders natuurlijk, het gaat er meer om dat je geen cobble/dirt huisjes aan de spawn bouwt etc. Spawn is wel de eerste plaats die mensen zien wanneer je een server joined, dus daar mag wel van worden verwacht dat het er een beetje mooi uit ziet.
pi_107791773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:55 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat is wat anders natuurlijk, het gaat er meer om dat je geen cobble/dirt huisjes aan de spawn bouwt etc. Spawn is wel de eerste plaats die mensen zien wanneer je een server joined, dus daar mag wel van worden verwacht dat het er een beetje mooi uit ziet.
^O^

Dat is dus ook de reden waarom ik altijd een stuk van de spawn af zit 8-)
pi_107791870
Het is voor mij altijd lastig, ik heb eigenlijk wel een hoop ruimte nodig over het algemeen. Maar vind het ook weer fijn om mensen te zien bouwen en dat mijn crops doorgroeien als ik offline ben :P
pi_107791932
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Het is voor mij altijd lastig, ik heb eigenlijk wel een hoop ruimte nodig over het algemeen. Maar vind het ook weer fijn om mensen te zien bouwen en dat mijn crops doorgroeien als ik offline ben :P
true, nja op die render heb ik een klein stukje af mogen zetten van mender. (links van de spawn, stukkie naar t noorden een hele hoek zegmaar, daar waar die witte boom door de helft is gehaald.

ik denk dat ik daar precies goed zit :7
pi_107791985
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

true, nja op die render heb ik een klein stukje af mogen zetten van mender. (links van de spawn, stukkie naar t noorden een hele hoek zegmaar, daar waar die witte boom door de helft is gehaald.

ik denk dat ik daar precies goed zit :7
Ja heb het gezien, al is dat wel behoorlijk dichtbij imo om cobbletorens te bouwen :P
pi_107792020
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:03 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja heb het gezien, al is dat wel behoorlijk dichtbij imo om cobbletorens te bouwen :P
ik bouw niet echt cobbletorens, dat ben ik allang voorbij gegroeid :D

maar ik heb daar wel een beetje de ruimte om wat te kloten mocht ik zin hebben zonder dat anderen op mijn lip zitten
pi_107792068
Is het trouwens niet handig om bij de spawn direct iets van een ruimte voor een trein/metro station vrij te houden?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107792267
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Is het trouwens niet handig om bij de spawn direct iets van een ruimte voor een trein/metro station vrij te houden?
Deze man weet :7
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:30:24 #153
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107792928
waarom is er tussen de twee zuidelijke plots wel genoeg ruimte overgehouden voor een redelijk brede straat, maar naar de zijkanten toe niet? Verder wel toffe map _O_ .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107793067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:30 schreef Sitethief het volgende:
waarom is er tussen de twee zuidelijke plots wel genoeg ruimte overgehouden voor een redelijk brede straat, maar naar de zijkanten toe niet? Verder wel toffe map _O_ .
Tussen die 2 huizen in spawn je, athans dat was zo tijdens het testen. Maar verder geen idee :P
pi_107794084
mender, de fuck is er met je skype man? :{
pi_107794119
blablabla, genoeg ruimte voor iedereen.

Knallen vanavond!
If not now, then when.
pi_107794157
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
blablabla, genoeg ruimte voor iedereen.

Knallen vanavond!
ja ik snap t probleem ook niet zo
pi_107794347
hier een voorbeeldje voor waar de paden kunnen (rode zijn de paden)

er valt echt wel genoeg te bouwen hoor :')

pi_107794372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:54 schreef mschol het volgende:

[..]

geen idee
Wat ben je toch altijd weer vrolijk _O-
pi_107794604
Plan, ik heb vanavond vergadering en party :'), dus als jij en mooi plekje zoekt? Beetje bij water in de buurt, wil ooit en haven erbij bouwen.
Fear is the grease of society.
pi_107794611
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:10 schreef gogosweden het volgende:
hier een voorbeeldje voor waar de paden kunnen (rode zijn de paden)

er valt echt wel genoeg te bouwen hoor :')

[ afbeelding ]
Ik moet je eerlijk zeggen, ik vind die rechte wegen echt te onnatuurlijk en grootstedelijk.

Wegen die zich aan het terrein aanpassen en zo laag mogelijk blijven (heuvels ontwijkend enzo) zijn imho een stuk mooier, omdat dat is hoe ze vaak in het echt lopen/liepen.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef vogelkooi het volgende:
Plan, ik heb vanavond vergadering en party :'), dus als jij en mooi plekje zoekt? Beetje bij water in de buurt, wil ooit en haven erbij bouwen.
Komt goed.
pi_107794639
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen, ik vind die rechte wegen echt te onnatuurlijk en grootstedelijk.

Wegen die zich aan het terrein aanpassen en zo laag mogelijk blijven (heuvels ontwijkend enzo) zijn imho een stuk mooier, omdat dat is hoe ze vaak in het echt lopen/liepen.
Heuvels kun je niet ontwijken tenzij je een groot stuk plat maakt. Ik had toen bij de opening van 1.1 ook alles met de shovel plat gemaakt. Platte gebieden zie je zelden bij MC imo.
If not now, then when.
pi_107794689
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heuvels kun je niet ontwijken tenzij je een groot stuk plat maakt. Ik had toen bij de opening van 1.1 ook alles met de shovel plat gemaakt. Platte gebieden zie je zelden bij MC imo.
Oh, ik bedoel niet dat de weg plat moet blijven, hoor :P

Maar waar mogelijk wel zo laag mogelijk, dus zonder al teveel helling. Dat er helling in zit, is natuurlijk niet te voorkomen en mag best, maar zowel dwars door een heuvel heengraven alsook over elke heuvel heen bouwen vind ik zo lelijk.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:20:24 #164
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107794703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heuvels kun je niet ontwijken tenzij je een groot stuk plat maakt. Ik had toen bij de opening van 1.1 ook alles met de shovel plat gemaakt. Platte gebieden zie je zelden bij MC imo.
Klopt, tenzij je de Grassland biome hebt :)
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107794779
In het kaartje van de zweed gaan de wegen linksboven lomp door/over bergen heen, dat bedoel ik trouwens. De rest van de wegen gaat prima.
pi_107794900
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In het kaartje van de zweed gaan de wegen linksboven lomp door/over bergen heen, dat bedoel ik trouwens. De rest van de wegen gaat prima.
echt jonge stop eens met alles zo fucking serieus te nemen en vooral mij aan te vallen over zulke nutteloze kutzooi.

ik heb een VOORBEELD gemaakt om te laten zien dat er genoeg ruimte is rond de spawn om te bouwen. Hoe de fucking wegen uiteindelijk gaan lopen zien we vanzelf wel.
pi_107795033
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:26 schreef gogosweden het volgende:

[..]

echt jonge stop eens met alles zo fucking serieus te nemen en vooral mij aan te vallen over zulke nutteloze kutzooi.

ik heb een VOORBEELD gemaakt om te laten zien dat er genoeg ruimte is rond de spawn om te bouwen. Hoe de fucking wegen uiteindelijk gaan lopen zien we vanzelf wel.
Ik heb een suggestie gegeven op je voorstel/voorbeeld. Het is nu niet nodig om je meteen op je pik getrapt te voelen. Niemand zit je 'aan te vallen', dat praat je jezelf aan.

En dat is gewoon niet nodig, jij neemt het allemaal veel te serieus.
pi_107795055

:(
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107795212
quote:
menderV en menderV2.

Hij is de laatste dingen aan het testen
pi_107795327
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
blablabla, genoeg ruimte voor iedereen.

Knallen vanavond!
Precies wat ik dacht :P
Ik bedoel... het is veel leuker om spontaan iets te maken dan vanalles te plannen vantevoren. Er komt vast wel wat moois en leuks uit, net als bij vorige servers/versies/maps, right? :)
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107795357
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef Lorrelies het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht :P
Ik bedoel... het is veel leuker om spontaan iets te maken dan vanalles te plannen vantevoren. Er komt vast wel wat moois en leuks uit, net als bij vorige servers/versies/maps, right? :)
Vast wel, maar een beetje planning kan nooit kwaad. Ik kan me nog een zekere kerk herinneren die zo groot werd dat er huizen in de weg stonden :P
pi_107795574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vast wel, maar een beetje planning kan nooit kwaad. Ik kan me nog een zekere kerk herinneren die zo groot werd dat er huizen in de weg stonden :P
En owja die geluidoverlast hé. Constant ''I WHAS MADE FOR LOVING YOU BABY!'' en ''fire!, i take you to burn'' uit de speakers.
Fear is the grease of society.
pi_107795627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Wat ben je toch altijd weer vrolijk _O-
que?
pi_107795653
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:49 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

En owja die geluidoverlast hé. Constant ''I WHAS MADE FOR LOVING YOU BABY!'' en ''fire!, i take you to burn'' uit de speakers.
:D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107795709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef mschol het volgende:

[..]

que?
De meeste posts van jou zijn best negatief, en nu ook weer zo'n korte post :P
pi_107795773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vast wel, maar een beetje planning kan nooit kwaad. Ik kan me nog een zekere kerk herinneren die zo groot werd dat er huizen in de weg stonden :P
Nee dat is wel waar, met dat soort dingen is het wel handig om op te passen ja :D
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107795812
plannen, pfff, doen ze in Amsterdam ook niet :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107795824
Dat is juist het mooie van Amsterdam.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107795931
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
plannen, pfff, doen ze in Amsterdam ook niet :')
Alleen Amsterdammers vinden Amsterdam leuk/mooi :')
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107795992
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:59 schreef Lorrelies het volgende:

[..]

Alleen Amsterdammers vinden Amsterdam leuk/mooi :')
Alleen Amsterdammers zien de ware schoonheid van Amsterdam.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107795994
Amsterdam is best mooi, alleen klopt er geen hol van die binnenstad. Maar mooi is het zeker wel.
pi_107796354
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef gogosweden het volgende:

[..]

menderV en menderV2.

Hij is de laatste dingen aan het testen
MenderV en Drumpie. :@
If not now, then when.
pi_107796853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

MenderV en Drumpie. :@
Dat zei hij ook, aarsridder ;)
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107796901
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

MenderV en Drumpie. :@
hey, waarom mag ik er niet in dan :o
pi_107796934
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:26 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hey, waarom mag ik er niet in dan :o
Jij bent Zweeds.
pi_107796974
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:25 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat zei hij ook, aarsridder ;)
Echt niet neppe boi, hij zei MenderV en MenderV2.
If not now, then when.
pi_107797007
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Jij bent Zweeds.
ohrly?

ik heb een Nederlands paspoort
pi_107797033
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Echt niet neppe boi, hij zei MenderV en MenderV2.
Snap je 'm niet, MenderV2?? :') :D
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107797042
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ohrly?

ik heb een Nederlands paspoort
Ow nouja dan nog :P
pi_107797052
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Snap je 'm niet, MenderV2?? :') :D
dat is zijn tweede account _O-
pi_107797065
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:29 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ohrly?

ik heb een Nederlands paspoort
Je kent het Wilhelmus niet, lust geen oliebollen, kan niet schaatsen en hosselt geen chickies. Hoezo Nederlands?

:P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107797079
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef TJV het volgende:

[..]

Je kent het Wilhelmus niet, lust geen oliebollen, kan niet schaatsen en hosselt geen chickies. Hoezo Nederlands?

:P
Hij klaagt wel als een Nederlander :P
pi_107797080
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Snap je 'm niet, MenderV2?? :') :D
Sukkel, denk nou niet dat je grappig bent. :')

Sommige mensen hebben meerdere accounts.
If not now, then when.
pi_107797097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sukkel, denk nou niet dat je grappig bent. :')

Sommige mensen hebben meerdere accounts.
Ik vond hem wel grappig.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:32 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Hij klaagt wel als een Nederlander :P
Dat is waar.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107797100
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef maurisioo het volgende:

[..]

dat is zijn tweede account _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sukkel, denk nou niet dat je grappig bent. :')

Sommige mensen hebben meerdere accounts.
Ohhh noobies :D
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107797114
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef TJV het volgende:

[..]

Je kent het Wilhelmus niet, lust geen oliebollen, kan niet schaatsen en hosselt geen chickies. Hoezo Nederlands?

:P
Hij woont in Noord Zweden en hij kan niet schaatsen? LOL

Also; Nederlanders kunnen sowieso geen chickies hosselen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107797172
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij woont in Noord Zweden en hij kan niet schaatsen? LOL

Also; Nederlanders kunnen sowieso geen chickies hosselen.
Pics van je vriendin als bewijs of weerlegging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107797196
Ik ben dan ook geen volledige Nederlander 8-).
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107797273
Ik wel.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107797322
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef TJV het volgende:
Ik wel.
Post pics van je veroveringen. Ik ruil 1 voor 1.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107797390
Ik ga alleen voor echte Hollandsche dames.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107797417
Jammer dit ;(.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107797421
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:42 schreef TJV het volgende:
Ik ga alleen voor echte Hollandsche dames.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer als het plaatje bovenin komt te staan :P


eh mijn woorden jajong
pi_107797448
Godsamme, kutFOK!.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107797561
Eem vreten halen en dan ben ik er klaar voor :').
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107798038
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Jajong het volgende:
Eem vreten halen en dan ben ik er klaar voor :').
Ga zo zalm eten niggu.
If not now, then when.
pi_107798240
Ik had nasi met iets teveel sambal.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107798280
Patatjes en een bal gehakt ga ik denk ik eten, ik zit nog een beetje vol van een broodje döner vanmiddag.

Dat overigens fantastisch lekker was, ik bestelde medium en kreeg groot omdat ik zijn eerste klant vandaag was. ^O^

Turken O+
pi_107798371
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ga zo zalm eten niggu.
Ik kip met rijst en groente. Iets anders eet je niet als ekte BB'er. En daarna zalm met banaan en walnoten. KANKERHARD GAAN
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107798414
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik kip met rijst en groente. Iets anders eet je niet als ekte BB'er. En daarna zalm met banaan en walnoten. KANKERHARD GAAN
JWZ
If not now, then when.
pi_107798424
http://www.reddit.com/r/M(...)id_i_just_encounter/

Leuk dat socializen in de nieuwe snapshot. :')
Lekker happen
pi_107798509
- Better movement for mobs in water

oh no
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107798533
Ik heb chinees gehaald :D
Een keer niet koken is ook wel eens lekker :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
15s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef Ame_thyst het volgende:
- Better movement for mobs in water

oh no
:o En ik altijd maar in het water springen als ik niet van mobs af kom en ik bijna dood ben _O-
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107798633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:19 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb chinees gehaald :D
Een keer niet koken is ook wel eens lekker :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

:o En ik altijd maar in het water springen als ik niet van mobs af kom en ik bijna dood ben _O-
Ik merkte het net met een creeper. Kut zooi. :P
Lekker happen
pi_107798664
回到廚房
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107798776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:19 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb chinees gehaald :D
Een keer niet koken is ook wel eens lekker :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

:o En ik altijd maar in het water springen als ik niet van mobs af kom en ik bijna dood ben _O-
Ga eens verder met kleren wassen, de wasmachine heeft geen automatische piloot ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_107798777
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef TJV het volgende:
回到廚房
Hahaha
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107798831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef maurisioo het volgende:

[..]

De meeste posts van jou zijn best negatief, en nu ook weer zo'n korte post :P
het is fout van jou dat als negatief op te vatten.. dat is nml niet mijn doel ;)
jij staat erg negatief in het leven?
pi_107798840
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef TJV het volgende:
回到廚房
Flauw :') Toevallig kan ik chinees.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ga eens verder met kleren wassen, de wasmachine heeft geen automatische piloot ofzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het zegt, was het bijna vergeten :D
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:39:08 #220
347567 Asy
Omg! it's.... Asy!?
pi_107799148
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef TJV het volgende:
回到廚房
hmm loempia's thnx voor de herinnering dat ik die nog had liggen!
pi_107799191
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:31 schreef TJV het volgende:

[..]

Je kent het Wilhelmus niet, lust geen oliebollen, kan niet schaatsen en hosselt geen chickies. Hoezo Nederlands?

:P
alles behalve dat laatste is niet waar
pi_107799223
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef gogosweden het volgende:

[..]

alles behalve dat laatste is niet waar
:D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:45:24 #223
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107799336
Je lust geen oliebollen :?

Op de brandstapel ermee ! })
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107799423
alles behalve het laatste is niet waar. oftewel:

dit is niet waar:

quote:
Je kent het Wilhelmus niet, lust geen oliebollen, kan niet schaatsen
en dit is wel waar:

quote:
en hosselt geen chickies.
:')
pi_107799455
Ik wil je overigens wel les geven in het versieren van vrouwen. For real. Maar is niet gratis ;(. Heb al meerdere jongens aan de chick geholpen, een vriend van mij woont nu samen met een meisje waar hij mee gaat trouwen, all thanks to me. En dat is maar 1 van de vele succesverhalen. PM maar als je interesse hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107799481
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef Jajong het volgende:
Ik wil je overigens wel les geven in het versieren van vrouwen. For real. Maar is niet gratis ;(. Heb al meerdere jongens aan de chick geholpen, een vriend van mij woont nu samen met een meisje waar hij mee gaat trouwen, all thanks to me. En dat is maar 1 van de vele succesverhalen. PM maar als je interesse hebt.
Deze man. :D
If not now, then when.
pi_107799491
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef Jajong het volgende:
Ik wil je overigens wel les geven in het versieren van vrouwen. For real. Maar is niet gratis ;(. Heb al meerdere jongens aan de chick geholpen, een vriend van mij woont nu samen met een meisje waar hij mee gaat trouwen, all thanks to me. En dat is maar 1 van de vele succesverhalen. PM maar als je interesse hebt.
je moeder had ik anders geen problemen mee hoor :D

maarja niet veel zijn er zo makkelijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107799516
JA NOG 10 MINUTEN EN DAN HEEFT MIJN LEVEN WEER EN DOEL IK ZIT HIER AL VOLLEDIG LUIERED UP AAN EEN INFUUS VAN APPELMOES
pi_107799521
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:50 schreef gogosweden het volgende:

[..]

je moeder had ik anders geen problemen mee hoor :D

maarja niet veel zijn er zo makkelijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja dan niet. Ik was serieus hoor.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107799546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:51 schreef Maisnon het volgende:
JA NOG 10 MINUTEN EN DAN HEEFT MIJN LEVEN WEER EN DOEL IK ZIT HIER AL VOLLEDIG LUIERED UP AAN EEN INFUUS VAN APPELMOES
omg caps, 24 uurs ban
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_107799548
over 10 min gaat onze huisbaas het halfjaarlijkse klaagrondje doen over dat het hier zo'n bende is :')
pi_107799573
Zo moeilijk zijn vrouwen niet hoor :{
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107799574
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef gogosweden het volgende:
over 10 min gaat onze huisbaas het halfjaarlijkse klaagrondje doen over dat het hier zo'n bende is :')
Mooi. :D
If not now, then when.
pi_107799592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Lorrelies het volgende:
Zo moeilijk zijn vrouwen niet hoor :{
Je hebt ervaring?
If not now, then when.
pi_107799600
komop iedereen dat stukje wat geclaimed is voor vics cobblemonsters volbouwen snel
pi_107799629
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Lorrelies het volgende:
Zo moeilijk zijn vrouwen niet hoor :{
Als je ze eenmaal door hebt niet nee. Maar veel mannen zijn nogal dom.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107799637
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hebt ervaring?
:D :D :D :D :D
pi_107799648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef Maisnon het volgende:
komop iedereen dat stukje wat geclaimed is voor vics cobblemonsters volbouwen snel
:{w
pi_107799656
Ja, ik ben nog op tijd! BOUWUH!
pi_107799667
Waarom die slijmjurk ook weer eerder een stukje mocht claimen :D. Je kan veel zeggen over onze Vic maar zich ergens naar binnen likken kan ie als de beste :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:57:03 #241
347567 Asy
Omg! it's.... Asy!?
pi_107799675
*tromgeroffel*
pi_107799681
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:56 schreef Jajong het volgende:
Waarom die slijmjurk ook weer eerder een stukje mocht claimen :D. Je kan veel zeggen over onze Vic maar zich ergens naar binnen likken kan ie als de beste :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hielp mee met testen enzo 8-)
pi_107799703
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:54 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als je ze eenmaal door hebt niet nee. Maar veel mannen zijn nogal dom.
Precies, valt hartstikke mee joh :Y
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:55 schreef gogosweden het volgende:

[..]

:D :D :D :D :D
Ghehe :@
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107799732
Wat is het ip eigenlijk :').
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107799739
inb4 final countdown youtube link
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:58:51 #246
347567 Asy
Omg! it's.... Asy!?
pi_107799740
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:58 schreef Jajong het volgende:
Wat is het ip eigenlijk :').
menderv.nl
pi_107799747
Één minuut~! Snel~!
pi_107799757
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107799777
:D
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107799779
dat afrikaans in minecraft is precies zoals dodgey schrijft bedenk ik me net :')
pi_107799794
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef gogosweden het volgende:
dat afrikaans in minecraft is precies zoals dodgey schrijft bedenk ik me net :')
DODGEY IS ALAAFBAAS
If not now, then when.
pi_107799797
eH JA WAT IS DIT HET IS 7 UUR EN HIJ IS NIET UP WWWWWWTFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :( :( :()
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:00:42 #253
347567 Asy
Omg! it's.... Asy!?
pi_107799809
spam refresh met bier in hand en peuk in muil.... ik ben klaar heur!
pi_107799999
Je moet denken als en vrouw om ze te kunnen krijgen. Niet te veel want dan ben je homo.
Fear is the grease of society.
pi_107800065
Ik ben nog niet Whitelisted :o
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:09:21 #256
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107800107
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:28 schreef mschol het volgende:

[..]

het is fout van jou dat als negatief op te vatten.. dat is nml niet mijn doel ;)
jij staat erg negatief in het leven?
niet bepaald :P
Ik hoor je gewoon veel klagen
pi_107800120
wat een spam
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:11:28 #259
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107800186
quote:
wtf hoe?!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:13:39 #260
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107800245
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:11 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

wtf hoe?!
Dazzle capture card :D
ik wil een Lets Play maken van een spel :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:21:31 #261
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107800530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:13 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Dazzle capture card :D
ik wil een Lets Play maken van een spel :)
ik bedoel, heb je die map zelfgemaakt?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_107800561
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ik bedoel, heb je die map zelfgemaakt?
Nee, hij heeft m alleen gefilmd :P
pi_107800593
Lekker happen
pi_107800999
Hey die zag ik ook op reddit, LINKDUMP!!!
Fear is the grease of society.
pi_107801067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef vogelkooi het volgende:
Hey die zag ik ook op reddit, LINKDUMP!!!
Doe eens upvoten. :') Dit was trouwens 100% random geluk. _O- Geen mods niks.
Lekker happen
pi_107801152
Oke ik vertrouw je op je groene ogen.
Fear is the grease of society.
pi_107801177
quote:
Voor de PS2? :') :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:38:57 #268
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107801284
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:36 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Voor de PS2? :') :P
Ik heb alle 3 de TimeSplitters games op de PS2 ja :P
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:39:10 #269
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107801295
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:21 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ik bedoel, heb je die map zelfgemaakt?
Nee, is een storymap ;)
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:56:08 #270
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107802136
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:08 schreef Lordmagic het volgende:
Ik ben nog niet Whitelisted :o
Sorry, type foutje gemaakt. Je staat er nu op :)
pi_107802201
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef Mender het volgende:

[..]

Sorry, type foutje gemaakt. Je staat er nu op :)
Welke versie draait de server op?
Lekker happen
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:03:19 #272
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107802454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Welke versie draait de server op?
1.1
pi_107802581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:03 schreef Mender het volgende:

[..]

1.1
Ok, ik ga zo even weer die versie erop knallen. :)
Lekker happen
pi_107804213
whitelist request bij mender. :) Misschien bouw ik er wel iets, maar sowieso wil ik eens rondkijken.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:43:48 #275
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107804551
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
whitelist request bij mender. :) Misschien bouw ik er wel iets, maar sowieso wil ik eens rondkijken.
Done :)
pi_107805138
Ik ben een karma hoer. O+
Lekker happen
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:41:32 #277
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107807626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben een karma hoer. O+
huh?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:43:19 #278
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_107807738
Hij is trots op zijn reddit account met 2700 combined karma.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:09:55 #279
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107809356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben een karma hoer. O+
Ik las "Ik ben een swarmahoer"
pi_107810392
ik las ik ga zo de lapo maken en niemand houd me tegen
pi_107810511
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef tuut-chips het volgende:
Hij is trots op zijn reddit account met 2700 combined karma.
;(
Lekker happen
pi_107810744
Is dat niet wat voor FOK!, karma aan elkaar geven?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107810756
Welke IP kun je joinen Mender? :@
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:37:32 #284
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_107810819
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
Welke IP kun je joinen Mender? :@
menderv.nl ;)
pi_107812741






crib van mij en dodgey, binnenkant is ook al bijna helemaal klaar :D :7
pi_107813883
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef gogosweden het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

crib van mij en dodgey, binnenkant is ook al bijna helemaal klaar :D :7
wat saai qua blocks.. (et zie er zo standaard uit :P)

[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 10-02-2012 00:27:40 ]
pi_107814302

Tja ik moest onderdak.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:13:04 #288
347567 Asy
Omg! it's.... Asy!?
pi_107814416
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:09 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Tja ik moest onderdak.
:') :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 03:46:27 #289
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107816276
*zucht* mislukte poging om te beginnen net. Had eerst een heleboel inventory, val ik met mijn domme kop een Enderman aan. |:(
Alles kwijt, lekker dan. Daarna proberen te zoeken waar ik dood ben gegaan, natuurlijk niet onthouden. <_<
Dood laten gaan en, ragequit.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_107816617
Wat vervelend.
Fear is the grease of society.
pi_107816634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef mschol het volgende:

[..]

wat saai qua blocks.. (et zie er zo standaard uit :P)
voor mij is dit heel mooi, aangezien ik normaal maar wat in een berg uithak :D :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 08:03:54 #292
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_107817360
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef mschol het volgende:

[..]

wat saai qua blocks.. (et zie er zo standaard uit :P)
Ik zei toch dat al jouw reacties negatief waren? :P
pi_107817691
De kerel die mcedit maakt wil er mee stoppen. http://www.minecraftforum(...)__5458#entry12649099
pi_107817715
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:06 schreef MineraalWater het volgende:
De kerel die mcedit maakt wil er mee stoppen. http://www.minecraftforum(...)__5458#entry12649099
Ah fuck, ik wil wel eerst die update
pi_107819029
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:06 schreef MineraalWater het volgende:
De kerel die mcedit maakt wil er mee stoppen. http://www.minecraftforum(...)__5458#entry12649099
als hij de volledige source code publiceerd is er niks aan de hand.
pi_107819057
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:43 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ik zei toch dat al jouw reacties negatief waren? :P
stel je voor dat je het niet als negatief zou opvatten..
niet zo negatief in het leven staan jij ;)
pi_107819087
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 07:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

voor mij is dit heel mooi, aangezien ik normaal maar wat in een berg uithak :D :')
:D oke :s) (ik zie alleen die combinatie zo vaak voorkomen, dat maakt em saai (voor mij)
pi_107819106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:10 schreef mschol het volgende:

[..]

stel je voor dat je het niet als negatief zou opvatten..
niet zo negatief in het leven staan jij ;)
ik moet positiever worden?
pi_107819123
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:13 schreef maurisioo het volgende:

[..]

ik moet positiever worden?
yup, iig mijn posts positiever inzien
pi_107819128
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')