Maar ik heb de smaak van de borrelnoten proefsgewijs veranderd zien worden!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef cjan het volgende:
Anti-klacht: Ts zijn smaak verandert tijdens het ouder worden
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te etenquote:[Klacht 2: ik ben het zat, dat constante veranderingsgedoe!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te eten
Inderdaad, net zo'n voorbeeld!quote:
ja, je moet je smaak wel blijven aanpassen ander ga je achterlopen en krijg je dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Maar ik heb de smaak van de borrelnoten proefsgewijs veranderd zien worden!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te eten
Waarom? Waarom moet iets dat al goed is altijd veranderd worden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef cjan het volgende:
[..]
ja, je moet je smaak wel blijven aanpassen ander ga je achterlopen en krijg je dit.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Rorsach het volgende:
Ik wil deze terug verdomme:
[ afbeelding ]
Precies, borrelnootjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Sylver_ het volgende:
Borrelnootjes zijn nog nooit lekker geweest
Die dingen zijn niet eens heet. Zelfs de heetste nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Kriebelhoest het volgende:
Heb je die tyfus roulette dingen vn Duyvis wel eens geproefd? Lijkt godverdomme net of je een pot mosterd door je strot douwt![]()
Klopt, dingen zijn gewoon goorquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet eens heet. Zelfs de heetste niet
Ik vind die juist lekkerder geworden sinds de wijzigingen (misschien wel als enige persoon in Nederland).quote:
Ze hebben de Bugles verneuktquote:
Kinderen hebben dit probleem juist; verschillende structuren/smaken is viiiiessquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef cjan het volgende:
Anti-klacht: Ts zijn smaak verandert tijdens het ouder worden
wil je de mijnen eens proeven?quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:13 schreef Aliana het volgende:
Ik ben dol op noten.
Zo had ik laatst ook een noot in mijn mond, maar die smaakte heel raar..
Toen haalde ik hem er snel weer uit en zag ik dat hij helemaal gerimpeld was!
Bah.
Meer winst. Verbeterde smaak betekend alleen maar dat ze een goedkoper ingrediënt hebben gevondenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:30 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Waarom? Waarom moet iets dat al goed is altijd veranderd worden?
Dit. Tegenwoordig vind ik ze nog steeds goed te doen, maar vroeger... Toen zat er volgens mij echt meer smaak aan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Ik had al het gevoel dat ze vroeger lekkerder waren...
meer chemische smaakstoffen aan jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:44 schreef jroz het volgende:
[..]
Dit. Tegenwoordig vind ik ze nog steeds goed te doen, maar vroeger... Toen zat er volgens mij echt meer smaak aan.
Boeiend. Chips eet je niet om gezond te eten. Dan interesseert mij die chemische zooi ook niet.quote:
doe er je voordeel meequote:Op donderdag 9 februari 2012 08:55 schreef jroz het volgende:
[..]
Boeiend. Chips eet je niet om gezond te eten. Dan interesseert mij die chemische zooi ook niet.
Daar valt niet veel aan te verneuken.quote:
hoe vaak zitten daar hete tussen? Mijn moeder had een zak van die dingen en zat de hele tijd te miepen dat ze heet waren. Natuurlijk moest ik het ook even ervaren, na 2 zakken nog niet een hete noot tegen gekomen? Wil nog wel meer proberen maar vind ze niet lekker, het concept daarentegen staat me wel aan!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet eens heet. Zelfs de heetste niet
FTW en die Sensation nootjes ofzo die kleinere paprika dingen zijn ook goed te doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:47 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn trouwens nog wel altijd goed te doen...yummy
Die zijn juist lekker. Net als zo'n klein hard frietje!quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef Guitar93 het volgende:
Onterechten klacht,
wel kut als er zo'n verbrand nootje tussen zit.
WEL!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Sylver_ het volgende:
Borrelnootjes zijn nog nooit lekker geweest
Ik eet borrelnoten slechts in combinatie met Cola Cola, Pepsi Cola, Hero of Royal Club Cassisquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
wtf manalsof je dat proeft als je dat bij je bier consumeert. Gewoon naar binnen schuiven, kommen vol!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:14 schreef Alouette het volgende:
Borrelnootjes zijn heel erg lekker!
quote:
Probeer eens walnoten of ongezouten cashews. Waarschijnlijk ben jij ook zo'n chipsdikkertje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:14 schreef Alouette het volgende:
Borrelnootjes zijn heel erg lekker!
Ik kan het niet beter verwoorden...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Terechte klacht.
Die borrelnootjes van Duyvis zijn niet meer te eten met 25% minder zout.
Ik vond hamka's (die chips dus) heerlijk, maar tegenwoordig vind ik het gewoon smerig. Ze hebben de smaak volledig verpest.
Net als de Layschips met 25% minder zout.
Voor de gezondheidsfreaks en vetzakken was er al Lay's Oven Baked en Duyvis Dry Roasted, maar natuurlijk moet álles verpest worden vanwege die figuren.
Deze harde G praat zinnig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Hommos
Echte G's eten katjang pedis
En dat terwijl je veel sneller dik wordt van snoep en taart e.d.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter verwoorden...![]()
Ik heb trouwens ook een hekel aan vetzakken (vooral diegenen waarbij het aan henzelf
ligt dat ze zo geworden zijn), maar aan gezondfreaks misschien nog wel meer!
quote:
Ik moest een keer braken nadat ik veel van die nootjes had gegeten (en ook een beetje veel had gedronkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:47 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[ afbeelding ]
deze of die van de c1000.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:47 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha schitterend, inderdaad!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:48 schreef stroopdoosch het volgende:
Extra klacht: mensen die 'tjips' zeggen inplaats van 'sjips'.
Ach, lik toch m'n scrotum! Altijd weer direct die term 'autisten' er bij halenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef Ongedierte het volgende:
TS en mensen die het met hem eens zijn, zijn autisten die niet tegen veranderingen kunnen. Ga huilen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ach, lik toch m'n borrelnoten!
Ook!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |