Maar ik heb de smaak van de borrelnoten proefsgewijs veranderd zien worden!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef cjan het volgende:
Anti-klacht: Ts zijn smaak verandert tijdens het ouder worden
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te etenquote:[Klacht 2: ik ben het zat, dat constante veranderingsgedoe!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te eten
Inderdaad, net zo'n voorbeeld!quote:
ja, je moet je smaak wel blijven aanpassen ander ga je achterlopen en krijg je dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Maar ik heb de smaak van de borrelnoten proefsgewijs veranderd zien worden!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te eten
Waarom? Waarom moet iets dat al goed is altijd veranderd worden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef cjan het volgende:
[..]
ja, je moet je smaak wel blijven aanpassen ander ga je achterlopen en krijg je dit.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Rorsach het volgende:
Ik wil deze terug verdomme:
[ afbeelding ]
Precies, borrelnootjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Sylver_ het volgende:
Borrelnootjes zijn nog nooit lekker geweest
Die dingen zijn niet eens heet. Zelfs de heetste nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Kriebelhoest het volgende:
Heb je die tyfus roulette dingen vn Duyvis wel eens geproefd? Lijkt godverdomme net of je een pot mosterd door je strot douwt![]()
Klopt, dingen zijn gewoon goorquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet eens heet. Zelfs de heetste niet
Ik vind die juist lekkerder geworden sinds de wijzigingen (misschien wel als enige persoon in Nederland).quote:
Ze hebben de Bugles verneuktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |