Maar ik heb de smaak van de borrelnoten proefsgewijs veranderd zien worden!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef cjan het volgende:
Anti-klacht: Ts zijn smaak verandert tijdens het ouder worden
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te etenquote:[Klacht 2: ik ben het zat, dat constante veranderingsgedoe!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te eten
Inderdaad, net zo'n voorbeeld!quote:
ja, je moet je smaak wel blijven aanpassen ander ga je achterlopen en krijg je dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Maar ik heb de smaak van de borrelnoten proefsgewijs veranderd zien worden!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
mee-eens..al die shit zoals kaasdomino's...Ham-kaas chips etc etc..alles denken ze te kunnen verbeteren, maar vaak is het gewoon niet meer te eten
Waarom? Waarom moet iets dat al goed is altijd veranderd worden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef cjan het volgende:
[..]
ja, je moet je smaak wel blijven aanpassen ander ga je achterlopen en krijg je dit.
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:24 schreef Rorsach het volgende:
Ik wil deze terug verdomme:
[ afbeelding ]
Precies, borrelnootjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Sylver_ het volgende:
Borrelnootjes zijn nog nooit lekker geweest
Die dingen zijn niet eens heet. Zelfs de heetste nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef Kriebelhoest het volgende:
Heb je die tyfus roulette dingen vn Duyvis wel eens geproefd? Lijkt godverdomme net of je een pot mosterd door je strot douwt![]()
Klopt, dingen zijn gewoon goorquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet eens heet. Zelfs de heetste niet
Ik vind die juist lekkerder geworden sinds de wijzigingen (misschien wel als enige persoon in Nederland).quote:
Ze hebben de Bugles verneuktquote:
Kinderen hebben dit probleem juist; verschillende structuren/smaken is viiiiessquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:17 schreef cjan het volgende:
Anti-klacht: Ts zijn smaak verandert tijdens het ouder worden
wil je de mijnen eens proeven?quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:13 schreef Aliana het volgende:
Ik ben dol op noten.
Zo had ik laatst ook een noot in mijn mond, maar die smaakte heel raar..
Toen haalde ik hem er snel weer uit en zag ik dat hij helemaal gerimpeld was!
Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |