Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef MrJones het volgende:
Had niet verwacht dat ze al definitief nee zouden zeggen.
mja ik ook niet voor ze het verhaal verteldenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef MrJones het volgende:
Ik ook niet. Had verwacht dat ze morgen of overmorgen nog eens bij elkaar zouden komen. Maar nu 'ie zegt dat ze de afgelopen dag ijs hebben verloren, kan ik het wel begrijpen. Dan is het ook gewoon over.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef MrJones het volgende:
ze hadden nog speling. Maar schijnbaar is het toch echt te weinig allemaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je kan dit niet uitstellen. Veel te onzekere modellen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
ah dat was het weer voor dit jaar de komende jaren
De 5 daagse voorspelling is al zo vaak om de haverklap veranderd dat het meer dan prima kan dat na 2 dagen lichte dooi we weer richting de -10 duikenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
ah dat was het weer voor dit jaar...
Tenzij ze de stuwen aanzetten. Dag ijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De 5 daagse voorspelling is al zo vaak om de haverklap veranderd dat het meer dan prima kan dat na 2 dagen lichte dooi we weer richting de -10 duiken
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:18 schreef franklop het volgende:
wat zei die ijsmeester nou? op oud ijs is het beter vriezen ofzo?
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:18 schreef franklop het volgende:
wat zei die ijsmeester nou? op oud ijs is het beter vriezen ofzo?
wehehe ja Wilfred Genee vreesde er al voorquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef franklop het volgende:
zit RTL dan vanavond, met programma Elfstedenkoorts
idd zei die bij 3FM jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
wehehe ja Wilfred Genee vreesde er al voor
kwaliteit van dat ijs is ook gewoon slecht, als het goed zwart ijs had geweest had het geen probleem geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef Wruijff het volgende:
Maar ik vind dit wel vreemd. Er was dus een tekort van 6 centimeter. Dat kan toch best lukken in 3/4 dagen?
Zij denken van niet. En ik denk dat zij er meer verstand van hebben dan jij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef Wruijff het volgende:
Maar ik vind dit wel vreemd. Er was dus een tekort van 6 centimeter. Dat kan toch best lukken in 3/4 dagen?
Tekenend voor de doorgeslagen hysterie. En trouwens ook puur een keuze uit commercieel belang, zo'n uitzending. Zodat Unox en Chocomel fijn eromheen kunnen adverteren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef franklop het volgende:
zit RTL dan vanavond, met programma Elfstedenkoorts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |