Jij ook eerst uitgeloot?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jackie studeert geneeskunde. En ik hopelijk ook vanaf september
Fotomodelquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat word je alternatief eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:11 schreef Maisnon het volgende:
dwc je kan je startbewijs weer opbergen je 'Swag on Ice' elfstedentokje 2012gaat niet door
Ziet er heerlijk uit, wat is dat andere, doperten met shit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Tortilla maak ik morgen wel.
Wat zijn dat voor 'n rupsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Is kipquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is dat linker? Deze man weet, veel saus is af en toe keigoed.
Marokkaanse salade van gekookte groenten en yoghurtquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit, wat is dat andere, doperten met shit?
KIP A MATTIEquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is dat linker? Deze man weet, veel saus is af en toe keigoed.
Nietsquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat word je alternatief eigenlijk?
Nee, ik heb een uit de hand gelopen tussenjaar gedaanquote:
Weet ik nog niet. Ik heb Amsterdam als eerste voorkeur ingevuld, maar ik ben eigenlijk allang blij als ik ergens toegelaten word.quote:
Heeft dat wijf nou alweer liggen kotsen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Veel zelfstudie vooral, maar dat gaat best een probleem worden ben ik bangquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Geneeskunde schijnt trouwens niet per sé supermoeilijk te zijn, maar gewoon veel veel werk en toewijding
Pics.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef krioro het volgende:
Het elastiek van m'n onderbroek knapt net terwijl ik hem over m'n kont probeerde te krijgen.
ectoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef krioro het volgende:
Hey tli.
Het elastiek van m'n onderbroek knapt net terwijl ik hem over m'n kont probeerde te krijgen.
Waarom staat mijn naam en die info in 1 quote? Nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef krioro het volgende:
Hey tli.
Waarom denk ik nu aan oudjes wassenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam en die info in 1 quote? Nice
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan oudjes wassen.
Het is nog geen Carnaval he.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kann ich etwas zu trinken bekommen? Bier bitte,
Jodeliahoooooo
Hai
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan oudjes wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |