wat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wtf is er met jou dat je dit post. Not cool, absolutely not.
Die dude die blaast lijkt op Steve-O manquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
hier als vrouw in eerste instantie al mee akkoord gaan![]()
haha ons moederskindje weer hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die dude die blaast lijkt op Steve-O man.
Tevens, je moeder al je papierwerk zoals jaaropgaaf, zorgpolis en wat allemaal van 2011 geven, zij gaat naar onze belastingadviseur en ik vang op gegeven moment keiharde pingels op m'n rekening terug![]()
![]()
.
En je moeder die belastingadviseur maar laten betalenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tevens, je moeder al je papierwerk zoals jaaropgaaf, zorgpolis en wat allemaal van 2011 geven, zij gaat naar onze belastingadviseur en ik vang op gegeven moment keiharde pingels op m'n rekening terug![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
Fuck it, als ik anders zelf al die ongein moet gaan regelen om geld terug te krijgen wat mezelf gewoon toebehoortquote:
Mooie is, 't is een oud-collega van haar, van vroeger. Die fixt alles voor een tientje voor onsquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En je moeder die belastingadviseur maar laten betalen
Je studeerd economie toch, fix het zelfquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck it, als ik anders zelf al die ongein moet gaan regelen om geld terug te krijgen wat mezelf gewoon toebehoort.
oh wacht ik had niet gelezen dat je moeder t alleen naar die belastigadviseur brachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck it, als ik anders zelf al die ongein moet gaan regelen om geld terug te krijgen wat mezelf gewoon toebehoort.
[..]
Mooie is, 't is een oud-collega van haar, van vroeger. Die fixt alles voor een tientje voor ons.
stam +dquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je studeerd economie toch, fix het zelf
Commerciële economie ja, geenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je studeert economie toch, fix het zelf
Ja, lulquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh wacht ik had niet gelezen dat je moeder t alleen naar die belastigadviseur bracht
Niks mis met bedrijfseconomiequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Commerciële economie ja, geenbedrijfseconomie
.
Het is Steve O, daarachter staat Wee Man volgens mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
Kaolo pretstudie doe jijquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Commerciële economie ja, geenbedrijfseconomie
.
Je moet er wel 'aanleg' voor hebben volgens mij hoor, kende na de middelbare school iets van 6 dudes die het gingen doen, allemaal zijn ze vroegtijdig gestopt ermee omdat ze het te moeilijk vondenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaolo pretstudie doe jij
oh wacht...
Welquote:
Wait, srs?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet er wel 'aanleg' voor hebben volgens mij hoor, kende na de middelbare school iets van 6 dudes die het gingen doen, allemaal zijn ze vroegtijdig gestopt ermee omdat ze het te moeilijk vonden.
Ik ben genezer van zielen, maar dat is niet legaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Niemand doet hier iets in de geneeskunde he?
Ik doe wel eens verbandjes zetten enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Niemand doet hier iets in de geneeskunde he?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben genezer van zielen, maar dat is niet legaal.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe wel eens verbandjes zetten enzo.
Wat moet jij nou, Ms. 5 Havoquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]Jullie hebben kaolo makkelijke studies man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |