wat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wtf is er met jou dat je dit post. Not cool, absolutely not.
Die dude die blaast lijkt op Steve-O manquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:11 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
hier als vrouw in eerste instantie al mee akkoord gaan![]()
haha ons moederskindje weer hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die dude die blaast lijkt op Steve-O man.
Tevens, je moeder al je papierwerk zoals jaaropgaaf, zorgpolis en wat allemaal van 2011 geven, zij gaat naar onze belastingadviseur en ik vang op gegeven moment keiharde pingels op m'n rekening terug![]()
![]()
.
En je moeder die belastingadviseur maar laten betalenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tevens, je moeder al je papierwerk zoals jaaropgaaf, zorgpolis en wat allemaal van 2011 geven, zij gaat naar onze belastingadviseur en ik vang op gegeven moment keiharde pingels op m'n rekening terug![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
Fuck it, als ik anders zelf al die ongein moet gaan regelen om geld terug te krijgen wat mezelf gewoon toebehoortquote:
Mooie is, 't is een oud-collega van haar, van vroeger. Die fixt alles voor een tientje voor onsquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En je moeder die belastingadviseur maar laten betalen
Je studeerd economie toch, fix het zelfquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck it, als ik anders zelf al die ongein moet gaan regelen om geld terug te krijgen wat mezelf gewoon toebehoort.
oh wacht ik had niet gelezen dat je moeder t alleen naar die belastigadviseur brachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck it, als ik anders zelf al die ongein moet gaan regelen om geld terug te krijgen wat mezelf gewoon toebehoort.
[..]
Mooie is, 't is een oud-collega van haar, van vroeger. Die fixt alles voor een tientje voor ons.
stam +dquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je studeerd economie toch, fix het zelf
Commerciėle economie ja, geenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je studeert economie toch, fix het zelf
Ja, lulquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh wacht ik had niet gelezen dat je moeder t alleen naar die belastigadviseur bracht
Niks mis met bedrijfseconomiequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Commerciėle economie ja, geenbedrijfseconomie
.
Het is Steve O, daarachter staat Wee Man volgens mijquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
Kaolo pretstudie doe jijquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Commerciėle economie ja, geenbedrijfseconomie
.
Je moet er wel 'aanleg' voor hebben volgens mij hoor, kende na de middelbare school iets van 6 dudes die het gingen doen, allemaal zijn ze vroegtijdig gestopt ermee omdat ze het te moeilijk vondenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaolo pretstudie doe jij
oh wacht...
Welquote:
Wait, srs?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet er wel 'aanleg' voor hebben volgens mij hoor, kende na de middelbare school iets van 6 dudes die het gingen doen, allemaal zijn ze vroegtijdig gestopt ermee omdat ze het te moeilijk vonden.
Ik ben genezer van zielen, maar dat is niet legaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Niemand doet hier iets in de geneeskunde he?
Ik doe wel eens verbandjes zetten enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Niemand doet hier iets in de geneeskunde he?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben genezer van zielen, maar dat is niet legaal.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe wel eens verbandjes zetten enzo.
Wat moet jij nou, Ms. 5 Havoquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]Jullie hebben kaolo makkelijke studies man.
Nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vasje spreekt uit ervaring.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat lul jij nou.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Niet. Tevens, hbo
Je hebt wel gelijk thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hbo
Deathlift or Die.
Valt volgens mij enorm mee hoor, echt een heleboel mensen die hun P niet in één jaar halen of langer dan 4 jaar doen over hun studie bijvoorbeeld. CE is wel op zich een leervak, met een dosis gezond verstandquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wait, srs?
Ik vind het eerder een cursus dan een studie hoor.Denk niet dat er veel studies makkelijker zijn dan dit.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Niet. Tevens, hbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja maar geneeskunde is sowieso moeilijker en laat ik nou net iets in de geneeskunde willen doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat moet jij nou, Ms. 5 Havo
Heb jij je al eens ingeschreven dan?
Niet alles bij voorbaatquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar geneeskunde is sowieso moeilijker en laat ik nou net iets in de geneeskunde willen doen
Veel succes met inloten voor op de uni, is fucked upquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar geneeskunde is sowieso moeilijker en laat ik nou net iets in de geneeskunde willen doen
Eerst maar eens je diploma halen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je hbo geneeskunde tegenwoordig? Of ga je verpleegkunde doen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
havoquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die geslaagd waren @ havo toen ze nog 16 waren.
HBOquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Veel succes met inloten voor op de uni, is fucked up
Ja inderdaad, daar heb ik al moeite meequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eerst maar eens je diploma halen.
No HBO Mondzorgkunde, wou eerst Verloskunde maar daar heb ik vanaf gezien door de klote werktijden; op afroepquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je hbo geneeskunde tegenwoordig? Of ga je verpleegkunde doen?
Hoogbegaafde kindertjes die klassen overslaan op de basisschool en uiteindelijk eerst havo ipv vwo doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet geslaagd waren @ havo toen ze nog 16 waren.
ja doei, 7 jaar middelbarequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef aight1 het volgende:
mensen die niet hun vwo in 7 jaar gehaald hebben
Ik? Ik heb nog nooit een klas overgeslagen hoor. Gewoon vroege leerling ftw. Thanks voor je compliment, thoughquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoogbegaafde kindertjes die klassen overslaan op de basisschool en uiteindelijk eerst havo doen.
ik gebruik die ook altijdquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef fyah het volgende:
[..]
ik vervoeg altijd 'lopen' op de plaats. Werkt dat ergens niet bij?
Gymnasiastquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VWO'ers. Dat zijn de mensen die nu sneeuwballen vangen op het schoolplein
.
Maar dan werd je wel in die zomer 17 toch? anders kan het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik? Ik heb nog nooit een klas overgeslagen hoor. Gewoon vroege leerling ftw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |