Ja zo werkt het wel een beetje inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HBO
[..]
ik kon VWO doen als ik de inzet had maarja.
Oké, volgens mij is dat een lotingstudie?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
No HBO Mondzorgkunde, wou eerst Verloskunde maar daar heb ik vanaf gezien door de klote werktijden; op afroep
VWO'ers werden altijd als laatste gekozen bij gymquote:
ook rond augustus jarig?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik? Ik heb nog nooit een klas overgeslagen hoor. Gewoon vroege leerling ftw. Thanks voor je compliment, though.
wat is VAVO?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VAVOkanker zeg, dat was toch een grap.
Er is nog hoop Sala, er is nog hoopquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:46 schreef aight1 het volgende:
ik zat in 5vwo met 6 afghanen 2 turken 1 mocro 1 surinamer 2 indo's en 5 nederlanders
Latijn hierzo, zesjequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb ook mn gymnasium diplomamaar met een 5 voor Grieks
oh dat. beter bekend als: "ik haal later mijn diploma wel, misschien"quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volwassenen onderwijs, havo of vwo.
ik kan mensen beledigen in het afghaansquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er is nog hoop Sala, er is nog hoop.
Eindhoven slimste regio ter wereldquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoax. Er zijn in heel Nederland maar 22 Brabanders met vwo.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef aight1 het volgende:
1 afghaan zei ooit "wij nederlanders" tijdens een presentatie en sindsdien werd hij niet meer geaccepteerd bij de buitenlanders
1 negerin bij ons op school zei ooit dat ze een bounty was.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef aight1 het volgende:
1 afghaan zei ooit "wij nederlanders" tijdens een presentatie en sindsdien werd hij niet meer geaccepteerd bij de buitenlanders
Hahaha, echt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef aight1 het volgende:
In januari werd de regio geroemd als kloppend hart van Nederland op industrieel gebied, doordat de regio zich sterk ontwikkelt op het gebied van ICT. Ook prees het ICF het creëren van 55.000 arbeidsplaatsen in de technologiesector in de afgelopen tien jaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven slimste regio ter wereld
vertelquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit in 5havo met een autist die me kk erg irriteert
Nou, hij is dus for real autistisch. In de pauze komt ie dan bij onze tafel staan, maar hij ziet er dan uit alsof ie elk moment in woede kan uitbarsten, niemand vind 'm chill en als we dan uitleggen waarom we ons geintimideerd voelen schrijft ie op het bord "Ik ben alleen zijn zat"quote:
Best sneu altijd, achterafquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zat in de 3e ofzo met een gast in de klas, echt zo'n kankernerd die het klassenboek verzorgde elke les en die ging huilen bij de conrector als er een docent niet kwam opdagen om te vragen waar diegene bleef. Hij zat altijd op een vaste plek, een keer ging ik met een mattie op die plek zitten, begon serieus z'n lip te trillen, barstte hij in huilen uit en vluchtte de klas uit.
Jaren later, o.a. door FOK!, besefte ik me dat die gast zwaar autistisch moet zijn geweest.
Krio heeft nog gevoetbald waar nu Harvard staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krio heeft nog gevoetbald waar nu Harvard staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt, HBO (CE) ook niet.quote:full stops and exclamation marks
Ik zat ook te denken dat autisme best een verklaring was voor sommige mensen op mijn middelbare school en dat ik daar toen niet aan dacht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Best sneu altijd, achterafals kind denk je dan gewoon dat het een fuckin loser is
Dat is geen autisme dat is keiharde swek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat autisme best een verklaring was voor sommige mensen op mijn middelbare school en dat ik daar toen niet aan dacht.
Nummer 1: jongen die altijd gekleurde pyama achtige kleding droeg en liedjes zong over zn papegaai en zn eigen fantasiewereld
Dat is gewoon baasquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat autisme best een verklaring was voor sommige mensen op mijn middelbare school en dat ik daar toen niet aan dacht.
Nummer 1: jongen die altijd gekleurde pyama achtige kleding droeg en liedjes zong over zn papegaai en zn eigen fantasiewereld
ik las lolquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik volg nu trouwens naast mijn opleiding nog een tweede opleiding, Naaitechnieken bij de LOI.
sowieso bij de LOI een opleiding volgen, dan naai je jezelf. instant diplomaquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik volg nu trouwens naast mijn opleiding nog een tweede opleiding, Naaitechnieken bij de LOI.
Kun je vast oude omaatjes blij mee maken,quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Kanker man, ik heb 2 maanden VAVO vwo gedaan op het Regio College in Zaandam. Instant depressie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Kut etha.VAVO is gewoon voor de bazen die al die kaolovakken als ckv zien voor wat ze ekt zijn. Onzin.
[sala] Ik heb voor moederdag een MILF genaaidquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef krioro het volgende:
Mensen die een cursus nodig hebben om te kunnen naaien.
In related news, ik heb voor vaderdag ooit een stropdas gebreid.
LOI is echt een prima Hogeschool, ik heb daar ook een opleiding Adobe Reader gevolgd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
sowieso bij de LOI een opleiding volgen, dan naai je jezelf. instant diploma
Jackie studeert geneeskunde. En ik hopelijk ook vanaf septemberquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Niemand doet hier iets in de geneeskunde he?
Oh oke, trouwens. Ik ben ook present @ Volttquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jackie studeert geneeskunde. En ik hopelijk ook vanaf september
Wat word je alternatief eigenlijk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jackie studeert geneeskunde. En ik hopelijk ook vanaf september
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |