20quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef ellenatmars het volgende:
Wanneer wordt 't loon gestort? Gewoon de 21e?
Maar als je meeruren hebt is er toch niks aan de hand? Je hebt een contract voor gemiddeld 6 uur per week. Dan kan het best de ene week 8 uur zijn en de andere week 4.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn PB+ (die ik dus TC noem) heeft teruggemaild.
Ze WIL mij wel inplannen, maar dat MAG niet van de echte TC. Omdat ik teveel meeruren heb..
Ik heb haar teruggemaild dat ze hem maar moet vertellen dat ik anders ontslag neem, want dit is natuurlijk 10x niks.
Ben benieuwd!
Nou dat bedoel ik dus.. Naaistreken!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:20 schreef HetBrabandertje het volgende:
Meeruren voor de helft uitbetaald? Betekent dat bij jou dat als je bijvoorbeeld 30 minuten uitloop had er maar 15 minuten in Harmony gezet worden? In dat geval zou ik heel gauw een bezoek brengen aan een hogere leidinggevende, aangezien je volledige meeruren de volgende maand uitbetaald moeten worden. Over die meeruren bouw je inderdaad ook weer verlofuren op, maar een 50/50 verdeling is erg raar.
Ik had vandaag voor t eerst inderdaad écht ongewoon weinig post voor een zaterdag. 1 1/2 tas!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:35 schreef Drassss het volgende:
En uiteraard was er vandaag weer weinig post. Hooguit de boerenwijken die een prima hoeveelheid hadden
Ik ga maar 'ns overplaatsing aanvragen. Hier was het helemaal niet weinig. Mijn industriewijk had 8 tassen! En omdat ze sinds de komst van dat geweldige autobedrijf alle zakjesadressen/onderbussen hebben opgedoekt, moet ik iedere x 2 km terugrijden naar de vestiging, dus vandaag 8 km extra. Lekker, met die storm! Maar goed dat er alleen maar 1 klein C1000 foldertje was.....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:09 schreef Anonymousz het volgende:
zaterdag is de nieuwe maandag geworden
weinig post voorbereid had 2 uur overgedaan
mag ook niet, De meeruren worden gewoon uitbetaald. En over die meeruren bouw je behoorlijk wat extra verlof op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik dus.. Naaistreken!![]()
Ik denk dat ik gewoon ontslag ga nemen, nu nog kijken hoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |