quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
jij moet je muil houden! stinkhond dat je bent
Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
Je hebt een Frontpage banquote:
okquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Mailen naar frontpage@fok.nl
ik vind dat maar raar eigelijk! waarom zou dat niet meer mogen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je hebt een Frontpage ban
oftewel je mag daar niet meer reageren
Gigantische gok, maar ik vermoed dat je iets gepost hebt wat niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik vind dat maar raar eigelijk! waarom zou dat niet meer mogen?
Je bent blijkbaar stout geweestquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik vind dat maar raar eigelijk! waarom zou dat niet meer mogen?
inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar stout geweest
ok ik mail naar frontpage@fok.nlquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Netsplitter het volgende:
Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
de hont, stinkhont diequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik denk dat ik een ban heb gekregen door een admin die niet wil dat ik reageer op smerige stinkjunks! ik heb een hekel aan mongolen die drugs gebruiken en ik vind dat ik dat mag zeggen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef Anno2012 het volgende:
Ik weet hoe het voelt, ik kan ook niet reageren op 80% van die josti's die daar reageren. Heb al half jaar ofzo een bann
ik zie dat jij admin bentquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Netsplitter het volgende:
Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
Nope.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:40 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik zie dat jij admin bent
kun je de ban verwijderen ???
Gemaild al dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:33 schreef sredliw-g het volgende:
ik kan nog niet reageren! is de helpdesk nog wel open of word de ban morgen verwijderd?
Pech dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik denk dat ik een ban heb gekregen door een admin die niet wil dat ik reageer op smerige stinkjunks! ik heb een hekel aan mongolen die drugs gebruiken en ik vind dat ik dat mag zeggen!
Misschien zijn ze drukquote:
ik denk dat ze in de koffieshop zitten wiet te roken van hun uitkeringquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Misschien zijn ze druk
Terecht dat je een ban hebtquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:48 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik denk dat ze in de koffieshop zitten wiet te roken van hun uitkering
jij bent zeker ook zo een stinkjunk! ga eens iets nuttigs doen in plaats van domme berichten plaatsen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Terecht dat je een ban hebt
Ey doe es normaalquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
jij bent zeker ook zo een stinkjunk! ga eens iets nuttigs doen in plaats van domme berichten plaatsen!
O,jij hoort dus bij die 80% die josti is en anti-drugs zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik denk dat ik een ban heb gekregen door een admin die niet wil dat ik reageer op smerige stinkjunks! ik heb een hekel aan mongolen die drugs gebruiken en ik vind dat ik dat mag zeggen!
jij begon poep te sproeien! klootviool! met je stinkberichtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ey doe es normaal
drugs zijn niet voor niets overal verboden! de regering doet er goed aan alle koffieshops in nl te sluitenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:57 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
O,jij hoort dus bij die 80% die josti is en anti-drugs zijn.
je troll faalt, ik heb hem doorquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:03 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
drugs zijn niet voor niets overal verboden! de regering doet er goed aan alle koffieshops in nl te sluiten
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:02 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
jij begon poep te sproeien! klootviool! met je stinkberichten
Junkiequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:57 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
O,jij hoort dus bij die 80% die josti is en anti-drugs zijn.
Jij denkt dat alleen mensen met uitkering drugs gebruiken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:48 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
dat is bewezen! bemoei je met je eigne zaken!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij denkt dat alleen mensen met uitkering drugs gebruiken?
En bovendien, obvious troll is obvious.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:48 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
quote:klopt! er zit ook een koffieshop aan die straat. crimineel gespuis daar! ik heb van een betrouwbare iemand gehoord dat de dader marokaan is en naar de koffieshop is geweest voordat hij de agent probeerde te vermoorden
smerige linkse kankerjunks
Utrechter rijdt op agent inquote:jij bent zeker ook zo een stoere junk ??
een stomp op je verslaafde kankerbek moet je hebben!
Nog steeds niet of weer niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:16 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
kun je zien of ik een ban heb?? ik kan nu niet meer reageren op nieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |