quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
jij moet je muil houden! stinkhond dat je bent
Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
Je hebt een Frontpage banquote:
okquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
Mailen naar frontpage@fok.nl
ik vind dat maar raar eigelijk! waarom zou dat niet meer mogen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je hebt een Frontpage ban
oftewel je mag daar niet meer reageren
Gigantische gok, maar ik vermoed dat je iets gepost hebt wat niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik vind dat maar raar eigelijk! waarom zou dat niet meer mogen?
Je bent blijkbaar stout geweestquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:01 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik vind dat maar raar eigelijk! waarom zou dat niet meer mogen?
inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar stout geweest
ok ik mail naar frontpage@fok.nlquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Netsplitter het volgende:
Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
de hont, stinkhont diequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef sredliw-g het volgende:
[..]
ik denk dat ik een ban heb gekregen door een admin die niet wil dat ik reageer op smerige stinkjunks! ik heb een hekel aan mongolen die drugs gebruiken en ik vind dat ik dat mag zeggen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef Anno2012 het volgende:
Ik weet hoe het voelt, ik kan ook niet reageren op 80% van die josti's die daar reageren. Heb al half jaar ofzo een bann
ik zie dat jij admin bentquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:03 schreef Netsplitter het volgende:
Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |