Heel het land in rep en roer wat er nu precies ging gebeuren tussen zondag en dinsdag en dan laat je maar lekker niks weten?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef Coelho het volgende:
Inderdaad, waarom op zondag je clubje bij elkaar roepen en het dan op woensdag al weer volledig cancellen? Je had ook kunnen zeggen, het ziet er niet goed uit maar we wachten tot vrijdag om te zien wat het effect van de komende twee nachten vorst is.
Kloptquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Ik zat ff te denken, maar weet het niet meer zeker.. maar in 1996 ging de elfstedentocht ook net niet door?
Mooi, volgend jaar dus een elfstedentochtquote:
Nee dan zijn ze weer te voorzichtigquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi, volgend jaar dus een elfstedentocht
Inderdaad, van mij hoeft die kou niet meer zoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef -CRASH- het volgende:
Op naar extreem lenteweer... en een mooie zomer
[ afbeelding ]
Ja, doe dan dat maarquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Drassss het volgende:
Ik snak naar een machtige onweersbui/front
En lekker met een biertje toekijken hoe het over je heen trektquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, doe dan dat maar. Straks een paar knetterwarme dagen en dan een heerlijk onweer
In mijn geval een proseccoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
En lekker met een biertje toekijken hoe het over je heen trekt
Dat mag ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
In mijn geval een prosecco.
Sjips man, ik baal echt, voel me haast net zo teleurgesteld als na de WK finale
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef -CRASH- het volgende:
Op naar mooi lenteweer... en een extreme natte zomer
[ afbeelding ]
Nog nooit op schaatsen gestaan eigenlijk.. wel een sportfanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Schuifpui het volgende:
Geen schaatsliefhebbers hier? Alleen maar liefhebbers van dé tocht? Komaan mensen, er is meer dan die ene tocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |