Ja, doe dan dat maarquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Drassss het volgende:
Ik snak naar een machtige onweersbui/front
En lekker met een biertje toekijken hoe het over je heen trektquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, doe dan dat maar. Straks een paar knetterwarme dagen en dan een heerlijk onweer
In mijn geval een proseccoquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
En lekker met een biertje toekijken hoe het over je heen trekt
Dat mag ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
In mijn geval een prosecco.
Sjips man, ik baal echt, voel me haast net zo teleurgesteld als na de WK finale
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef -CRASH- het volgende:
Op naar mooi lenteweer... en een extreme natte zomer
[ afbeelding ]
Nog nooit op schaatsen gestaan eigenlijk.. wel een sportfanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Schuifpui het volgende:
Geen schaatsliefhebbers hier? Alleen maar liefhebbers van dé tocht? Komaan mensen, er is meer dan die ene tocht.
Het zal mijn Friese bloed wel zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat mag ook
Ochja balen.. Ik vind het jammer, maar thats it.
Ik kan helaas zelf niet schaatsen. Al is het 10/15 jaar geleden dat ik het voor het laatst heb geprobeerd. Maar ik woon niet in Nederland, volgens mij ook geen ijsbaan hier in de buurt om het weer eens te testen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Schuifpui het volgende:
Geen schaatsliefhebbers hier? Alleen maar liefhebbers van dé tocht? Komaan mensen, er is meer dan die ene tocht.
Ik kan niet meer zo goed schaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Schuifpui het volgende:
En flats alles wegquote:Friese gemalen gaan maandag wellicht werken
Het waterschap Friesland voert maandag overleg om te bepalen of de 160 gemalen in de provincie weer in werking worden gezet. Indien de dooi sterk inzet, moet het overtollige water worden weggewerkt.
'Als de gemalen weer gaan werken, dan is het ijs binnen een dag weg', zei ijsmeester Jan Oostenbrug woensdag na afloop van de persconferentie van de vereniging De Friesche Elf Steden.
Precies ! er liggen nu kilometers schoongemaakt ijsquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Schuifpui het volgende:
En 5 dagen later was er weer zo een waar een funnel uitkwan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Drassss het volgende:
Oja kan iedereen zich weer een week vantevoren helemaal gek maken om de storm des doods die dan toch niet komt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Drassss het volgende:
Vorige zomer waren de lvl 2 estofex voorspelling gewoon puikequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja kan iedereen zich weer een week vantevoren helemaal gek maken om de storm des doods die dan toch niet komt.
Kwakkel weer boven 0C.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En? Staat er al voorst op de kaarten voor komende week?
Hier welquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En? Staat er al voorst op de kaarten voor komende week?
quote:
Groot gelijk..quote:
Ach, volgens het model van de DWD blijft het zondag nog vriezen, dus blijkbaar is het nog onzeker als wat, wat er precies gaat gebeuren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:39 schreef Honeymooner het volgende:
Hmm, nog best veel lijntjes voor vorst! *optimistisch blijven*
lelijk ding...quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mercedes vandaag:
2012-spec uitlaten:
[ afbeelding ]
2012 voorvleugel, maar de neus klopt nog niet
[ afbeelding ]
Ja, van mij mag het in ieder geval!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jezus wat een enorme onweersfront komt daar uit het zuiden optrekken zeger worden al hagelstenen gemeld van 20cm en windstoten van 190km/h!!
1 van de vele berichten die we in 2012 gaan zien
Niet zo negatief. We zitten pas begin februari.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:50 schreef Sebas1986 het volgende:
[..]
Over en uit voor deze winter gok ik...
De Elfstedentocht was in 1985 op 21 februari en in 1986 op 26 februari.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |