Kijk eens bij een opvang voor een jonge gecastreerde ram!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:25 schreef Mubassie het volgende:
Hoi
Ons konijntje (voedster) is van begin december en wij willen haar in april naar buiten doen.
Eigenlijk willen wij er dan nog een konijntje bij zetten (misschien 2), maar ik weet niet of ik een konijn van dan 4 maanden oud zomaar bij een jong konijntje kan zetten.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, en is dit wel mogelijk?
Hakkietjakkiewegzakkie, 2a3 weken wachten tot meneer niet meer vruchtbaar is. Het verstandigste is om te koppelen met een konijn dat ouder is dan 16 weken, gezien de pubertijd en de hormonen die daarbij nogal in het spel kunnen zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef Reska het volgende:
Ik heb ongeveer de zelfde vraag, ik heb een heel klein dwergmannetje allen zitten en wil hem graag een vriendinnetje geven.
Nu krijgen wij binnenkort een nestje, en ik hoop dat daar een geschikt vrouwtje bij zit, maar hoe pak ik dit nu aan? Ik heb geen behoefte aan nog een nestje, dus meneer zal eerst even langs de dierenarts moeten, maar dan?
En binnenkort eigenaar van nog meer bunnies?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben sinds dinsdag trotse eigenaar van deze bunny.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geboren eind december.
Nou, dolle pret! Ik viel net over Molly en nu doet m'n voet zeerquote:Op donderdag 1 maart 2012 07:23 schreef Partingglass het volgende:
zo te zien ligt het aan de foto.
Sjiek Tegan. Het zo leuk om konijnen los in huis te hebben leven.
Een met 4 pootjes en een schattig snoetje? Veel konijnen zijn rasloosquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ze!
Weet iemand wat voor soort ons konijn is?
Een heel schattig en mooi rasloosjequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ze!
Weet iemand wat voor soort ons konijn is?
Tsja dat is altijd opletten. Toen ik nog geen bed had maar op een luchtbed sliep snachts vergeten de slaapkamerdeur dicht te maken. Tsja heel groot gat in mijn luchtbed. Het heeft nadelen. Maar ikzou ze niet meer in een kooi willen hebben of nog erger ze moeten missenquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, dolle pret! Ik viel net over Molly en nu doet m'n voet zeer![]()
Oh ja, fijn!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:01 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Tsja dat is altijd opletten. Toen ik nog geen bed had maar op een luchtbed sliep snachts vergeten de slaapkamerdeur dicht te maken. Tsja heel groot gat in mijn luchtbed. Het heeft nadelen. Maar ikzou ze niet meer in een kooi willen hebben of nog erger ze moeten missen
Waarom klikte ik dit topic aan? Wat een ontzettende schatjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:22 schreef Miffy1 het volgende:
Even deze hier spammen, ik heb ze tijdelijk in pleegzorg maar ze kunnen inmiddels uitgeplaatst worden. Zitten nu binnen en zijn helemaal zindelijk, kunnen in het voorjaar eventueel ook naar buiten.
[ afbeelding ]
mannetje
[ afbeelding ]
vrouwtje 1
[ afbeelding ]
vrouwtje 2
[ afbeelding ]
met z'n allen
[ afbeelding ]
nog een keer met z'n allen
Een gecastreerd mannetje en twee dames, bij interesse stuur me even een pb dan geef ik de informatie door van de opvang die de plaatsing regelt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef Miffy1 het volgende:
Misschien een bijtwondje van een ander konijn? Ik weet niet of ze bij broertjes/zusjes zat in haar vorige huis? Als het wondje nu al mooi dicht is zal het allemaal wel loslopen. Hou het gewoon even in de gaten de komende dagen, of het niet dik wordt (abces onder de huid) en dat er weer nieuwe vacht gaat groeien.
Ah okquote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef Partingglass het volgende:
Houd het in de,gaten als,het grotwr word is vachtmijt miss ook een optie
Heb je gekeken of er eentje een vieze anus heeft? Toen een konijn van mij die keutels niet meer opat, bleef er ook een heleboel plakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:47 schreef morgane het volgende:
Hmm ik vind de laatste tijd regelmatig blindedarmkeutels in het hok en volgens mij eten ze het niet op. Ik kom er niet achter van welk konijn die keutels zijn. Kan het kwaad?
Vooral dat laatste vind ik interessant, want het eerste wat Molly deed, was een hap nemenquote:Supreme Natural Supasoft Bedding is made from the highest quality barley straw, chopped for softness and extra comfort and dust extracted to help avoid respiratory problems, it fluffs up to provide natural, warm absorbent bedding that is ideal for small animals.
Because it is completely natural, Supreme Natural Supasoft Bedding is safer than some other types of bedding. It is also ecologically friendly and can be disposed of along with other compostable material.
Geen idee wat het precies kost, we kregen het bij twee zakken Supreme voer. En aangezien zowel caaf als Molly Science Selective krijgen, kregen we zo'n zak.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
het is stro volgens de verpakking... Duur stro? Kan geen kwaad. Ik heb hier de supreme carefresh in de wc zitten, eten ze ook. Net zoals dozen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |