SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh, pakt ie die niet automagisch mee?
Wat een gedonder ook, zo een OP
Volgende keer niet gelijk weer janken maar normaal vragen, eigenlijk reageer ik niet of schoppend op huilies, nu ben je gewaarschuwdquote:
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Die hele elfstedentocht gaat gewoon keihard falen geloof ik he
k heb me ook opgegevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh en co Kijk eens op Facebook of het postcrossing topic voor mijn vandaag binnengekomen hondenkaart
Negeren een optie? Ik merk er vrij weinig van eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al die heisa om dat geschaats echt een beetje beu
Ja, toen wij een jaar of 15 geleden nog in een andere plaats woonden, ging de Noorderrondrit bij ons voor het raam langs. Was echt leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan mij niet veel heisa genoeg zijn. Genoten van het NK Natuurijs vanmiddag.
Naar landen in Europaquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Ynske het volgende:
Ff domme vraag, die europa zegels zijn dat degene waarmee je overal buiten nederland mee kunt verzenden?
Je kan de tv niet aanzetten of geen radio luisteren of geen nieuwssite kijken of het gaat eroverquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Negeren een optie? Ik merk er vrij weinig van eigenlijk
Nee, alleen binnen Europa, buiten NLquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Ynske het volgende:
Ff domme vraag, die europa zegels zijn dat degene waarmee je overal buiten nederland mee kunt verzenden?
Leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |