Lijkt me lastig om een beeld van een persoon enkel te baseren op onsamenhangende teksten op internetfora.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik baseer me op het beeld hier op Fok!.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef Furdinand het volgende:
Mensen die neukseks respectloos vinden
Ik heb niks anders om me op te baseren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om een beeld van een persoon enkel te baseren op onsamenhangende tekste op internetfora.
omg rate mij @:@:@:@:@:@:@::@@:@:quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb niks anders om me op te baseren.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
omg rate mij @:@:@:@:@:@:@::@@:@:
R&R = R&R trug![]()
![]()
![]()
![]()
Dus is elke mening over mijn internet persona verwerpelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb niks anders om me op te baseren.
Dat vindt jij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dus is elke mening over mijn internet persona verwerpelijk.
mooiboi omgquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
omg rate mij @:@:@:@:@:@:@::@@:@:
R&R = R&R trug![]()
![]()
![]()
![]()
qq. lovv vo' me bestt' ben 'r24/7 vo' jehh . iick szie jehh niett' szovaakk ,ma' weet dat iick van jehh houdtt' mi b00hhquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mooiboi omg [ afbeelding ][ afbeelding ]
kustrgquote:
houdoequote:
hierquote:
Hey, niet zo schelden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |